کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سخنی با قلم‌ به دستان:

حال بد کهگیلویه را نمی‌توان، پنهان کرد

میر آرش تقوی

14 شهريور 1397 ساعت 16:31

کهگیلویه بزرگ محجور و منزوی و محروم از همه چیز است وقتی که در افتتاح های هفته دولت کهگیلویه سهمی ندارد و در گزارش سالانه مدیران کل استان در مورد کهگیلویه بزرگ موضوعی مهمی برای مطرح کردن وجود ندارد با چه رویی حذف شدن باعث و بانی این وضعیت نابسامان را با ذبح کهگیلویه بزرگ برابر می‌دانید؟


متن ارسالی
 
امام علی علیه السلام:
 اِحمَد، مَن یغلُظ عَلَیک وَ یعِظُک، لا مَن یزَکیک و یتَمَلَّقُک.
 کسی را که بر تو سخت می‌گیرد و تو را موعظه می‌کند ستایش کن، نه کسی که تو را بی عیب می‌شمرد و چاپلوسی تو را می‌کند.
 
(شرح نهج البلاغة: ۲۰/۲۵۸/۲۶)
میزان الحکمه، جلد دهم.
خدا شاهد است که از جدال رسانه ای بیزارم وسعی می‌کنم هیچگاه دچاراینگونه حاشیه‌ها نشوم اما مدتی است که بوی گند تملق فضای رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد را چنان مسموم کرده است که آزادگان را یارای تنفس نیست ومنتقدین واقعی قلمها وانهاده و کنج انزوا رابه فعالیت ترجیح می‌دهند.
متاسفانه سایت‌های خبری استان هرچه که کمترین نفعی را متوجه بکند منتشرمی‌کنند ونه به استحکام و معنا ومفهوم نوشته ها توجه می‌کنند ونه نگران تاثیرات این مرقومه ها برفرهنگ عمومی هستند
سالاری ناشایستگان ومنافعی که متوجه مداحان می‌شود متاسفانه باعث رشد قشری از نویسندگان وقلمهای اجاره ای شده است که برای خشنودی اربابان خود نه به حرمت قلم رحم میکنندونه حریم شخصی و آبروی افراد را پاس می‌دارند.
بذل وبخشش ألقاب عریض وطویل وسوءاستفاده ازنام ومحبوبیت مفاخرملی مثل امیرکبیر وسایربزرگان فعل معمول نو نویسندگان روزمزد است.
مصادره خدمات نظام اسلامی به نام افراد وسیاه‌نمایی سالهای گذشته ونادیده گرفتن خدمات مسئولین سابق استان وشهرستانها وغلو در تعریف وتمجید ازکسانی که دستی به اطعام چاپلوسان دارند تبدیل به رویه ثابت رسانه‌های استان شده است ومتاسفانه گویاهیچ نظارتی از سوی هیچ نهاد و یادستگاهی به راین آشفته بازار اعمال نمی‌شود.
خورشید حقیقت هیچگاه برای مدت طولانی پشت ابر نمی‌ماند.
حال کهگیلویه خود گویا و نمایانگر میزان توانایی مدعیان و امیرکبیرهای نوظهور است و با قلمفرسایی‌های مداحان هم نمی‌شود آن را پنهان کرد.
روی سخن من با این قلمزنان مداح است؛
کهگیلویه بزرگ محجور و منزوی و محروم از همه چیز است وقتی که در افتتاح های هفته دولت کهگیلویه سهمی ندارد و در گزارش سالانه مدیران کل استان در مورد کهگیلویه بزرگ موضوعی مهمی برای مطرح کردن وجود ندارد با چه رویی حذف شدن باعث و بانی این وضعیت نابسامان را با ذبح کهگیلویه بزرگ برابر می‌دانید؟
مراد شما شهرستان‌های کهگیلویه را درشرایطی تحویل گرفت که لااقل چند مدیرکل، معاون مدیر و شخص استاندار ازنخبگان کهگیلویه بودند و فرمانداران بومی برشهرستان‌ها مدیریت می‌کردند.
سهم کهگیلویه بزرگ از بودجه‌ها اینقدر توهین آمیز نبود.
شما لیستی از پروژه های ده ساله را به عنوان افتخارات دربوق و کرنا می‌کنید که هنوز هم هیچکدام به بهره برداری نرسیده‌اند و صرفا در چند عکس یادگاری با مسؤولین خلاصه می‌شوند.
پتروشیمی، سیمان سپو، نیترات، جاده اصفهان و......کدامیک ابتکار ارباب شماست؟ کدامیک جز شانتاژتبلیغاتی قدمی درجهت پیشرفت برداشته است؟
کدامیک از وعده‌های مسوولان به حقیقت پیوست؟
سهم نخبگان کهگیلویه از پست‌های مدیریتی استان کجاست؟
سهم جوانان بهمیی از استخدامی پالایشگاه بیدبلند ۲ به کجارسید؟
سهم شهرستان‌های کهگیلویه از اعتبارات نوسازی بافتهای فرسوده کجاهزینه شد؟
سهم فارغ التحصیلان کهگیلویه دراستخدامی های وزارت بهداشت به کی رسید؟
جاده سوق بایدچندقربانی دیگربگیرد؟
دود کارخانه هاکی فضای لنده را آلوده خواهدکرد؟
چرا مسؤولان کهگیلویه شبانه عوض می‌شوند و یواشکی شروع بکار می‌کنند؟
نقد حاکمان حق هرشهرونداست وآزادی بیان یکی از آرمان‌ها وانگیزه های انقلاب اسلامی است
اینکه شما بامدیحه سرایی سعی درتلقین موضوعات غیرواقعی به مردم دارید وهرنقدبحقی راباهجوم همه جانبه منکوب می‌کنید بدترین خیانت‌هاست
کهگیلویه روزهای سخت بسیار داشت و سربلند از ورطه‌های بسیار به سلامت گذشت و این نیز می‌گذرد اما شما قلم فروشان می‌مانید و حافظه تاریخی مردم که بهترین قضاوت کنندگانند.
خداوندهمه ماراهدایت کند که قلم وقدم راجز برای رضای خدابرنداریم وسایه پرنعمت نظام اسلامی ومقام معظم رهبری رابرمرزوبوم ایران اسلامی مستدام دارد.
ان شاالله
میرآرش تقوی
 


کد مطلب: 402777

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/402777/حال-بد-کهگیلویه-نمی-توان-پنهان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1