تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۴۰۲۶۷۸
سخنان دلسوزانه عضو شورای شهر دیشموک خطاب به استاندار

چرا با گذشت چهل سال از انقلاب، دیشموک همچنان از آب شرب محروم است!؟/آقای دکتر احمدی به داد مردم دیشموک برسید

۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
چرا با گذشت چهل سال از انقلاب، دیشموک همچنان از آب شرب محروم است!؟/آقای دکتر احمدی به داد مردم دیشموک برسید
کبنا ؛
‍ ✍سخنان دلسوزانه عضو شورای شهر دیشموک خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد!
👈 چرا با گذشت چهل سال از انقلاب؛، دیشموک همچنان از آب #شرب محروم است!؟
👌جناب احمدی نگاهها به دیشموک #ویژه شود!
متن کامل در ذیل است.✍👇
به نام آنکه در جان و روان هست.
توانایی ده؛ هرناتوان است
استاندار محترم استان کهگیلویه وبویراحمد جناب آقای دکتر احمدی باسلام و عرض ادب وتبریک به مناسبت عید غدیر و هفته دولت؛
جناب استاندارعزیز از روزی که جنابعالی در راس سکان مدیریتی این استان جلوس کرده اید بارقه امید در دلهای مردمان مناطق دوردست به خصوص تحصیلکردگان ونخبگان بخش دیشموک زده شدبه ویژه با سخنان جنابعالی که درآغاز فعالیتتون دراین استان و رهایی سیستم اداری ومدیریتی استان ازقوم گرایی وتمرکززدائی خدمات درمرکزاستان فرموده اید؛ ولی گرچه تاهمین جا نیز عملکرد جناب عالی در زمینه های فوق الذکر ملموس و قابل تحسین می باشد.
امامردم خطه دیشموک کما فی سابق ازچشم افتاده اند وبی مهری وعدم توجه به تحصیلکردگان ونخبگان این بخش گوئی میراثی است که از گذشته به جامانده و همچنان باید شاهد فرار مغزها ونخبگان این منطقه محروم به اقصی نقاط کشور باشیم.
حضرتعالی نیک میدانی که بیرون رفت هرمنطقه ازگودال عمیق #محرومیت جز درپناه توجه مسوولین امر به نخبگان آن منطقه واحساس تکلیف تحصیلکردگان درظل توجهات مسئولین میسر نخواهد بود، اگر در روزگاران نه چندان دور مارا در این استان متهم به کم سوادی می نمودند؛ آیا امروز هم باداشتن بیش از دویست نفر در مقاطع ارشد و دکترا در این منطقه دور افتاده باز جای بهانه ای درعدم استفاده ازفرزندان ما درپستهای مدیریتی وحتی کارشناسی درسطح شهرستان واستان وجوددارد!؟؟؟
آیا حق دیشموک در اکثر ادارات کل ونهادها وسازمانهای استانی حتی داشتن یک نیرو نیست!؟؟ (حتی سریدار)..
آیادانش آموخته دیشموکی را پس از قبولی در آزمون استخدامی بیمارستان یاسوج باید به بهانه غیر بومی بودن ردکنند!؟
👈 پس بومی کدام بیمارستان هست! لابد کما فی سابق بوشهر و خوزستان؟! آیامردم شهر دیشموک باگذشت چهل سال از انقلاب هنوزباید #آب_شرب برای آنهایک رویا باشد و آیا راههای مواصلاتی دیشموک به استانهای همجوار و مرکز کهگیلویه هنوز نباید ردیف ملی داشته باشند؟؟؟؟!!!
درحالیکه درسایرمناطق استان راههای ایل رو وکوچ رو ازاعتبارات ملی بهرمندند.
درپایان امید واثق داریم که با حضورانسانی وارسته و دلسوز همچون جنابعالی مشکلات این بخش مرتفع و در آینده شاهد رشد و شکوفایی نیروی انسانی بومی بخش باشیم وآنچکه حقیر در این نامه سرگشاده خدمت حضرتعالی مطرح کرد ه ام گوشه ای از خواسته ها ودرد دلهای فرهنگیان ،تحصیلکردگان ،نخبگان وسایر اقشاراین بخش می باشد.
به امید موفقیت برای جنابعالی وعبورموفق دولت و تدبیر و امید از بحرانهای منطقه ای وجهانی (خادم کوچک مردم درشورای شهر دیشموک
#حافظی)


 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خوب نوشتی ولی عمل .......
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حافظی ادای دین کردی چون مردم به شما رای دادن تا پیگیری حقشان باشید.
از استخدام گفتی در بیمارستان مرکز استان .برادر من مگه دیشموک هم جز استان ک .و .ب است .بیا ببین بیشتر حسابداران- کارشناس قراردادها- کارپردازها و.... در ادارات کل از فرزندان غیربومی استان فارس ( نورآباد ی ،ممسنی ،فهلیونی ) هستن .شما میفرمایی سرایدار کارشناس .
شما به جاده انتهایی بخش چاروسا به دیشموک نگاه کن - شما به قطعی مداوم برق نگاه کن - شما به انتقالی معلمان غیر بومی در بخشتون نگاه کن ، شما به خودکشی دختران وزنان بیکار منطقه نگاه کن ،شما به آب میکروبی گیوه ترکن نگاه کن که مردم منطقه با هزار مشقت از آن استفاده می کردن ، شما یه وضعیت نان و مغازه های منطقه ات نگاه کن ، شما به قطعی مداوم فرکانس های خطوط ارتیاط همراه اول وایرانسل ورایتل نگاه کن ،شما به بی تدبیری وبی مسئولیتی مسئولان شهرستان وبخش در تمامی موارد بالا نگاه کن ، شما به سهم اعتبارات بخشت نگاه کن
اینها همش مصیبته بخدا . شما اعضای شورای شهر که وکیل مردمین هم مشکلات فراوانی دارید .... بماند .
امیدوارم هیچگا.. اینقدر میگوییم هست وحق کشی وغیبت وتهمت وکم کاری وکم فروشی وحق االناس خوردن به وفور انجام میدهیم نعوذبالله اگر نبود چکارها که نمی کردیم من وشما وماها وشماها .پیگیر حقتان باشید چون در این مملکت حق گرفتنی است نه دادنی .من الله توفیق
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1