تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : ۴۰۲۳۶۸
یادداشت|

جناب «احمدی» اصلاح‌طلبی تابلو منفعت‌طلبی برای قوم و قبیله

سید قربانعلی موسوی شیرازی
۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
جناب «احمدی» اصلاح‌طلبی تابلو منفعت‌طلبی برای قوم و قبیله
کبنا ؛بیهوده تلاش نفرمایید که اصلاح طلب واقعی را در این استان معلوم نموده و معیار آن دیدگاه حسینی قرار دهید، امام حسین علیه السلام جانم بقربانش اولین معمار اصلاح طلبی در تاریخ جهان است وتنها مصلح ای‌ای است که بواقع به جهت اصلاح آمد همانگونه که با فریاد رسا گفت، من برای اصلاح دین جدم آمده‌ام.
عده ای‌ای این روزها در پشت بیرق دیدگاه اصلاح طلبی سنگر گرفته و با کلمات پر طمطراق و دهن پر کن افاضه فيض می‌فرمایند و تزهای عدیده بیرون می‌دهند و خود را مصداق بارز اصلاح طلبی معرفی می‌نمایند و هر کسی بغیر خود و ایل تبار خود را خارج از این دایره بحساب می‌آورند و مهر عدم تأیید بر پیشانیش می‌زنند و انگار درب آسمان باز شده و ایشان را بعنوان نمونه راهی زمین نموده‌اند.
جناب دکتر احمدی عزیز اگر بواقع بخواهیم اصلاح طلب واقعی را خطاب قرار دهیم باید به شما و آقای «فیلی» بگوییم دست مریزاد که حداقل بدون ادعا اصول اصلی اصلاحات را رعایت نموده‌اید ودر امورات از آن استفاده می‌کنید.
مگر نه این است که یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های اصلاح طلبی رعایت عدالت در میان افراد و انتخاب شایسته‌ها بعنوان شاخص مدیریتی است که شما به آن عمل کرده و می‌کنید، مگر نه این است که همه را به یک چشم نگریستن و هرکس را بر اساس درجه اعتبار و لیاقتش اهمیت دادن یکی دیگر از شاخصه‌هاست که شما به آن هم عمل کرده و می‌کنید، مگر نه این است که اجازه ندهید کسی فقط بواسطه عناوین از رانت‌های دولت استفاده کند و اینهم از موازین اصلاحات است که تاکنون به آن عمل کرده‌اید و خیلی موارد دیگر که اگر بخواهیم به آن بپردازیم ساعت‌ها وقت خواهد برد که اینجا مجالش نیست.
با این اوصاف بعرض می‌رسانم بجز عده ای‌ای شناخته شده همچون «لاهوتی» و «منطقیان» و «رضاتوفیق» و «حاج بهرام تاجگردون» و و و، که کاملاً ذوب در اصلاحات هستند هیچ کس دیگری نمی‌تواند مدعی اصلاح طلبی ناب باشد و به دیدگاه‌های آن مقید، چه برسد اینکه بخواهد برایتان روزمه تعیین نماید و شما را وادار کند در آن مسیر گام بردارید، شما منتخب دولت روحانی هستید و هرکس که به ایشان رأی داده باید از شما حمایت نماید.
دلسوزی شما برای مردم استان در همین مدت کم برای دلسوزان واقعی که اکثراً اصلاح طلب هستند محرز شده و شک نداشته باشید هر چه بتوانند برای آسایش و آرامش مردم شما را در برنامه‌هایتان همراهی خواهند کرد، پس گام‌هایتان را استوارتر بردارید و هر آنچه بصلاح مردم این استان فقر کشیده است انجام دهید و پشتیبان بدون پارتی‌هایی باشید که پناهی جز خداوند ندارند، همان‌هایی که بدون چشمداشت تمامی عمر خویش را برای خدمت به این مردم صرف کرده و ادعای طلب کاری هم ندارند و بواسطه همین موقعیت سنج‌های پر ادعا به حاشیه‌ها رانده شده‌اند اما همچنان راسخ و استوار کمر همت به خدمت مردم بسته دارند و شما را حمایت کرده و می‌کنند.
من هم مثل شما میدانم که نقدهایی بر شما وارد است اما محسنات کارهایتان بیشتر از معایب آن‌ها ست و به وقتش هم می‌شود شما را نقد کرد و هر نقدی کلید موفقیت شما در بهتر شدن همان کار است اما اکنون زمان مناسبی برای حاشیه سازی پیرامون شما نیست چرا که کشور و به تبع آن استان ما درگیر دشمنی قسم خورده است و همه باید شما و دولت را برای برون رفت این وضعیت بوجود آمده یاری رسان باشیم نه اینکه سنگ در پیش پای شما و دولت بیندازیم.
انشاله که این ملت وضعیت ایجاد شده دشمن را با آبرومندی به اتمام برساند ومملکت به آرامش واقعی برسند.

سید قربانعلی موسوی شیرازی روزنامه نگار و فعال فرهنگی رسانه ای چرام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1