تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب : ۴۰۲۳۶۵
یادداشت| نواب نوری دهبزرگ

خود شرینی برخی نمایندگان و مدیران در مقابل رسانه‌ها

نواب نوری دهبزرگ
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
خود شرینی برخی نمایندگان و مدیران در مقابل رسانه‌ها
کبنا ؛خوشبختانه یا باید گفت متاسفانه، در یک سال اخیر شاهد تغییر و تحول قابل توجهی در عرصه رسانه‌های استان از نگرش بعضی نمایندگان، مدیران کل و مسئولین استان می‌باشیم؛ که در این عرصه نوپا و شکل گرفتن، می‌بایست خط مشی‌ها و خط قرمزهای رسانه ای را با قدرت در مقابل پیشنهادات و امتیازات وسوسه انگیز جهت کمک به مردم مظلوم و محروم و پیشرفت استان حفظ نماییم؛ و فرهنگ رسانه ای و قلم فرسایی را در مسیر عشق به مردم بدور از هرگونه فسادی حرکت برانیم.
وظیفه رسانه‌ها حمایت از شخص یا اشخاص نیست؛ وظیفه رسانه‌ها حمایت از برنامه‌های چشم انداز و کلان اقتصادی استان در راستای محرومیت زدایی و اشتغال، بیان نقاط ضعف، صدای درد مردم و به چالش کشاندن مدیران نالایق و کم کار است؛ پشت میز نشینی، جاطلبی و فرصت طلبی را بر انها حرام نموده و انها را پای میز خدمت کشانده و تنها امید و چراغ مردم را خاموش نکنند.
در این ماه‌های اخیر شاهد سبقت گرفتن نمایندگان، مدیران کل و مسئولین جهت ارتباط با مدیران رسانه ای، از انها مرتباً در محفل‌های خصوصی و خاص دعوت و تجلیل به عمل می اورند، انها رو در امر خطیب خود در ازای امتیازات کلان مصون می‌دارند، که این می‌تواند فاجعه ای برای استان و باعث فلاکت، عقب ماندگی، بی اعتمادی ملت و ناامیدی مردم گردد.
و اما سؤال اینجاست:
با وجود این همه رسانه در استان، چرا باید یک مدیر و اداره ای به راحتی ۳۰۰ نفر نیرو بدون ردیف استخدامی شبانه و در سکوت جذب گرداند؟!! چرا یکبار ندیده‌ایم رسانه ای این همه رانت، تبعیض و استخدامی فله ای رو فریاد بزند و ان مدیر را به تشریح بکشاند؟!! چرا رسانه‌های استان در صف آخر ایستاده‌اند و از مردم عقب ترن و این گونه خبرها رو از مردم و بعداز سرو صدا در سایت‌های خبری خود درج و انتشار می‌کنند؟!! اگر رسانه‌های استان در این امر خطیب سر سپرده واقف نبود، ایا مدیری در استان اجازه و جرات همچین حماقتی رو به خود می‌داد؟!! ایا رسانه‌ها رو به دور دیدند در غفلت یا انها هم در محفل‌های دورهمی حق سکوت و امتیاز گرفته‌اند؟!! به راستی پشت پرده این همه ظلم، تبعیض و عجیب ترازان سکوت رسانه‌های استان در این چند سال چه می‌تواند باشد؟!!
مردم میبینن، می‌فهمند و قضاوت می‌کنند؛ اکثر رسانه‌های استان با نمایندگان و مدیران دست اخوت داده‌اند و سایت‌های خود را اجاره ای در اختیار انها، امتیازهایی را جهت سکوت اختیار کردن از این مدیر و ان مدیر کش رفته‌اند؛ اگر خلاف این است چرا روز به روز شاهد افزایش این بی عدالتی‌ها، استخدام‌های فله ای در ادارات استان می‌باشیم؟!! در این استان به این کوچکی .... واقعاً شرم باد
رسانه‌هایی که چنین خیانت‌هایی رو در این نظام میبینن و در عوض امتیازات حق سکوت اختیار میکنن، هیچ فرقی با رسانه‌های غربی، ضدانقلابی و بیگانه نمی‌کند ...با این تفاوت انها دشمنان اشکار ماست ولی این‌ها گرگ در لباس میش و دارن از داخل خود زنی میکنن...
 و سلام 

 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1