کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی

لزوم نگاه ویژه به ورزش همگانی در صنعت نفت گچساران

28 مرداد 1397 ساعت 2:26

اینجانب به عنوان یک کارشناس ورزشی و عضوی از کارکنان نفت در امور ورزش شرکت بهره نفت گاز گچساران پیشنهاد میدهم که در صورتی سلامت بانوان و خانواده کارکنان نفت تامین نشود تضمینی برای سلامت و پویایی سازمان نیز وجود نخواهد داشت.


بسمه تعالی
اینجانب به عنوان یک کارشناس ورزشی و عضوی از کارکنان نفت در امور ورزش شرکت بهره نفت گاز گچساران پیشنهاد میدهم که در صورتی سلامت بانوان و خانواده کارکنان نفت تامین نشود تضمینی برای سلامت و پویایی سازمان نیز وجود نخواهد داشت.
ورزش همگانی در صنعت نفت ورزش نه مطلقا مخصوص مردان و نه زنان است بلکه ورزش نفت جنسیت در این حوزه را به رسمیت نمی شناسد و در هر دو قشر جامعه باید  عدالت ورزشی  باید رعایت شود.
و در این بین  بخشنامه جدید ی که اخیرا  وزارت نفت صادر کرده است واقعا بسیار جالب و پسندیده میباشد تا عده ای علاقه مند به ورزش و با انگیزه مضاعف وارد صحنه ورزش شوند و از طرف دیگه کارکنان شاغل در صنعت نفت به وظیفه اصلی خودشان عمل بکند و در کنار ورزش به سلامتی خودشان ادامه بدهند.
 قبل از این بخشنامه بیشتر کارکنان به عنوان رئیس هییت یا به عنوان مربی در رشته های مختلف ورزش در حال ماموریت بودندکه کار و وظیفه اصلی خودشان را رها کرده که این موضوع  خلل در کارشان ایجاد می کرد و همچنین این کار بر ضرر اقتصاد صنعت نفت بود.
در ضمن این بخشنامه باعث گردید که افراد دیگر با انرژی و انگیزه بهتری وارد صحنه ورزش گردند و پیشنهاد میشود که ورزش های قهرمانی را در صنعت نفت حذف نمایند .
و بودجه کلان آنرا را به زیر بنای ورزش و ورزش های همگانی و امکانات ورزشی اختصاص دهند. در صورتی که ورزش کاری به صورت استعداد یابی پیشرفت داشته باشد هیئت تشکیل بشود.
 وزارت نفت  باید یک تیم قهرمانی در مرکز تشکیل بدهد و اینطور نباشد که هر منطقه برای خودش باشگاه قهرمانی در چندین رشته  ورزشی  تیم در لیگ برتر داشته باشد.
این موضوع باعث می شود که تمام رشته های ورزشی برای تقویت تیم خود از بیرون ورزشکار جذب و با آنان قرارداد ببندند.
 که این اتفاق باعث می شود  که حق خانوادهای کارکنان و فرزندان صنعت نفت تضییع شود.
 البته  با توجه به تحریم  ها  متاسفانه مجموعه های ورزشی ما که قدمت آنها بالا است فرسوده شده است  که جا دارد مسئولین در این خصوص چاره اندیش کنند.
در پایان جادارد از  اقدامات قابل تحسین مهندس صیدالی مدیر عامل و دیگر مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در خصوص راه اندازی  طرح بسیار ارزشمند جاده سلامت تقدیر و تشکر بکنم.
با تقدیم احترام
سید عبدل افضلی
کارشناس ورزش
 


کد مطلب: 402341

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/402341/لزوم-نگاه-ویژه-ورزش-همگانی-صنعت-نفت-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1