کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

در پاسخ به افاضات سید رضا عسکری؛ آقای استاندار دست مریزاد

27 مرداد 1397 ساعت 0:24

می‌گوید استاندار رضایت مردم و حامیان روحانی را جلب نکرد! اقای استاندار حرفهای این آقا را به حساب هواداران روحانی و مردم نگذارید در همین ستاد بودند افرادی که بی منت برای جریان تلاش کردند و هیچ سهمی هم نبردند!


متن ارسالی
بعد از انتشار  اظهارات سید رضا عسکری از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب با عنوان «از رأی به روحانی پشیمان نیستیم/ نباید عملکرد مدیریت استان و دولت به‌پای اصلاح‌طلبان گذاشته شود/ به خاطر سهم‌خواهی از رئیس‌جمهور حمایت نکردیم/ استاندار از جنس اصلاح‌طلبان نیست/ احساس تعلق به اصلاح‌طلبان ندارد» ، متن زیر در پاسخ به آن برای سایت خبری کبنانیوز ارسال شده که عیناً منتشر می‌شود.


این روزها افرادی بدون در نظر گرفتن شرایط کشور، مباحثی را مطرح می‌کنند که با منافع ملی و مردم در تضاداست.
تناقض گویی می‌کنند و دم از اصلاحات می‌زنند، در حالیکه در این استان ۴ سال اول دولت روحانی، اسب مراد خود را می رانند و بیش از ده مدیرکل اصولگرا و احمدی نژادی صرفاً با نظر همین عزیزان به کار خود ادامه دادند، چون هم طایفه و قبیله این عزیزان بودند، انموقع اصلاحات مهم نبود و استان سندیکایی قومی بود که اصلاح طلب و اصولگرا نمی‌شناخت و صرفاً هم‌تباری و ایلوندی قدر مطلق بود برای احراز مدیرکلی!
می‌گوید استاندار رضایت مردم و حامیان روحانی را جلب نکرد! اقای استاندار حرفهای این آقا را به حساب هواداران روحانی و مردم نگذارید در همین ستاد بودند افرادی که بی منت برای جریان تلاش کردند و هیچ سهمی هم نبردند! جناب استاندار منظور این به‌ظاهر سینه چاک اصلاحات خودش هست، اگر به سفارش شما چند پروژه پیمانکاری نان و آب دار و چند انتصاب را به او واگذار می‌کردید، الان هم شما را آخر اصلاحات و اخلاق مداری و تعامل می‌خواند!
جناب استاندار بگذار معنی تعامل بعضی دوستان عزیز به اصطلاح اصلاح طلب را برایتان ترجمه کنم!! گفتمان این عزیز یعنی عزل و نصب مدیرکل با نظر ایشان و ایشانها!، یعنی جلسات شبانه،  یعنی عدم شفافیت در اسناد مالی ستاد بویراحمد، یعنی انتصاب داماد در فرمانداری و آنجا را تبدیل کردن به محلی برای مسائل شخصی خود و ... جناب استاندار تعامل از نظر این فرد یعنی اینها!
جناب استاندار اصلاحات ملعبه دست اینان هست، وگرنه مردم فهیم می‌دانند که چرخش دارند آنهم چه چرخشی، در دولت قبل با مدیران احمدی نژادی کار کردند و چون منافعشان تامین می‌شد جیکشان در نیامد و فریاد وا اسفا سر ندادند، اما الان نظری، گوهرمانی، فیلی، مرادی، پرواز، محمدی تبار، موسوی، خانم صداقت، فتاحی، و ... اصلاح طلب نمی‌دانند و خود شده‌اند محور این جریان، اقای احمدی به شما باید دست مریزاد گفت که دست این دلالان شخصی را از سیاست استان قطع کردید.


کد مطلب: 402284

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/402284/پاسخ-افاضات-سید-رضا-عسکری-آقای-استاندار-دست-مریزاد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1