کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی:

سد آهنین پتروشیمی دهدشت در برابر «هاشمی‌پور» شکست

23 مرداد 1397 ساعت 9:39

انتخابات اسفند ۹۴ و آماده باش مهندس هاشمی پور به این پروژه بر زمین مانده با توجه به سابقه اجرایی که مردم از ایشان سراغ داشتند بار دیگر بارقه‌های امید را در دل مردم زنده کرد و به آینده این پروژه مهم امیدوار شدند.


متن ارسالی
سد آهنین پتروشیمی دهدشت در برابر اراده پولادین مهندس هاشمی‌پور تاب نیاورد و شکست:
پتروشیمی دهدشت این پروژه‌ی طلسم شده که اوایل کار وعده بهره برداری هزار روزه آن داده شده بود آنقدر شامل مرور زمان و وعده‌های توخالی شده بود که مردم شریف کهگیلویه از اینکه روزی این پروژه به ثمر برسد قطع امید کرده بودند.
انتخابات اسفند ۹۴ و آماده باش مهندس هاشمی پور به این پروژه بر زمین مانده با توجه به سابقه اجرایی که مردم از ایشان سراغ داشتند بار دیگر بارقه‌های امید را در دل مردم زنده کرد و به آینده این پروژه مهم امیدوار شدند.
مهندس هاشمی پور نماینده سختکوش کهگیلویه بزرگ از همان ابتدا و قبل از شروع به کار رسمی در مجلس، برای گشودن گره کور این پروژه حیاتی به رایزنی پرداختند و نشان دادند که برای به سرانجام رسیدن این پروژه که نقش مهمی در اشتغال و اقتصاد حوزه انتخابیه دارد جدی و مصمم هستند، بر همین اساس ایشان از همان اوایل شروع نمایندگی خود، مسئولان مربوطه از مدیر عامل گرفته تا وزیر محترم نفت را چندین بار به محل پتروشیمی آورده و بر خواسته جدی مردم شریف کهگیلویه مبنی بر به سرانجام رسیدن این پروژه در حضور مقامات ذیصلاح تاکید نمودند.
وزیر محترم نفت در جلسه ای که در محل پتروشیمی تشکیل شده برنامه ای را جهت زمانبندی و بهره برداری از این پروژه مشخص نمودند که مهندس هاشمی پور با توجه به این صورتجلسه خواهان اجرای دقیق و مستمر مراحل اجرایی آن بودند و با جدیت پیگیر پیشرفت کار بودند.
در پی تعلل و اهمال مراحل اجرایی از سوی هلدینگ خلیج فارس به عنوان مجری پروژه سردار هاشمی پور در جلسه ای که در محل پتروشیمی با حضور مدیرعامل جدید هلدینگ خلیج فارس جناب آقای دکتر ربیعی تشکیل شد نگرانی شدید خود را از عدم انجام مصوبات قبلی اعلام کرد و نسبت به عواقب چنین اهمالی از سوی مسئولان ذیصلاح به صورت شدید اللحن هشدار داد.
در پی این هشدار و قول مدیر عامل جدید جهت تامین اعتبار مورد نیاز و تاکید بر عدم تکرار تاخیر در انجام پروژه و تنها چند هفته بعد از این جلسه خوشبختانه فاز ساختمان‌های صنعتی پتروشیمی دهدشت به مناقصه رفت و شرکت بزرگ و قدر نارگان در حوزه پتروشیمی برنده این مناقصه شد که ان شاءالله سایر مراحل اجرایی نیز بر طبق برنامه زمانبندی شده و به همت نماینده سختکوش کهگیلویه بزرگ به پیش خواهند رفت.
والعاقبه للمتقین
-----------------------------------
امیر محبی فر ۲۲/مرداد ماه/۹۷
 


کد مطلب: 402219

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/402219/سد-آهنین-پتروشیمی-دهدشت-برابر-هاشمی-پور-شکست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1