کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت:

سخنی با نمایندگان و کهگیلویه و بویراحمدی‌های مقیم پایتخت

21 مرداد 1397 ساعت 21:08

ای درویش حیات را به غنیمت دار و صحت را به غنیمت دار و جوانی به غنیمت دار و جمعیت و فراغت را به غنیمت دار و یاران موفق راو دوستان مشفق را به غنیمت دار و عظیم‌اند و مردم از این نعمت‌ها غافل‌اند هرکه نعمت نشناسد


متن ارسالی

امام علی (ع) علیه السلام ((فرصت مانند ابراز افق زندگی می‌گذرد مواقعی که فرصت‌های خیری پیش می‌آید غنیمت بشمارید و از آنها استفاده کنید)) مستقیم برویم سر اصل مطلب. مطالبه امروز مردم این استان که سالیان سال است که در گیر و دار تحولات و بازیهای سیاسی دولتمردان زیر پا له و یا نادیده گماشته می‌شود دردی است که روز به روز آرامش و آسایش مردم را سلب و به قهقرا می‌کشاند. در نظامی که هر که به نوعی برای خود و سلسله نژاد خود تلاش تا که نامی دست و پا و از غنیمت این آشفته بازار سهمی نصیب شود، بیاییم شایستگی و لیاقت خود و فرزندان دیار آریوبرزن را به اثبات برسانیم. پس از سالها از گذشت انقلاب اما هر آنچه که شایسته و زیبنده و حتی حق واقعی مردمان دیار آریوبرزن بود متاسفانه به وقوع که نپیوسته هیچ، حتی ارزش واقعی نخبگان سیاسی، علمی و … را نادیده که شاید شایستگی جوانان این دیار این تصور را بر به حضرات به ظاهر سیاسی وا بدارد که شایسته سالاری هسته و ریشه پیشرفت در نظامی دموکراسیست . از همه نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد خواهشمندیم که اختلافات را کنار گذاشته و از فرصت‌ها در جهت حمایت و رشد جوانان این استان که یقیناً باعث افتخار و پیشرفت این استان می‌باشند استفاده کنند. از غلامرضا تاجگردون رئیس برنامه بودجه، جناب حاج هاشمی نائب ریس محترم کمیسیون انرژی و جناب حاج زارع عزیز و بزرگوار، سید کامل تقوی، دکتر افشانی، دکتر غریب پور، دکتر وکیلی، دکتر شهید زاده، سید صفدر حسینی، نیکبخت  خادمی، خلیلی و همه فرزندان این خاک در گوشه گوشه ایران اسلامی که ازشون کار و عملی بربیاد برای رشد تعالی و پیشرفت استان سرافرازمان دریغ نکنید. جوانان با همه‌ی استعداد و پشتکاری که دارند نیازمند حمایت شما بزرگواران  می‌باشد. گرمسیری و سردسیری بودن را کنار بگذاریم، بگذاریم آیندگانمان به این فرزاندان افتخار کنند. در این بین وجود مدیرانی که با تکیه بر توانایی شخصی و قدرت پرستیژ بالا بتوانند نماینده‌ی شایسته‌ای باشند برای برای حفظ منابع ارزشمند کشور و نسل‌های جوان و آینده دار، دلاویزهایی بوده و هستند که الحق و الانصاف جایگاه واقعی آنان بیشتر از چیزی هست که الان شاهد آن می‌باشیم. با اتحاد و حمایت شما نمایندگان محترم و دیگر فرزندان غیور استان می‌توانیم امثال محسن دلاویز و دیگر فرزندان این خاک به هر آنچه که شایسته است، دست یابند.
اما صحبت آخر سخنی از بزرگان: ای درویش حیات را به غنیمت دار و صحت را به غنیمت دار و جوانی به غنیمت دار و جمعیت و فراغت را به غنیمت دار و یاران موفق راو دوستان مشفق را به غنیمت دار و عظیم‌اند و مردم از این نعمت‌ها غافل‌اند هرکه نعمت نشناسد از آن نعمت برخورداری نیابد و این نعمت‌ها هیچ بقا و ثباتی ندارند اگر در دنیایی خواهند گذشت و چون بگذرد هر چند پشیمانی خوری سود ندارد امروز که داری به غنیمت دار و هر کار که امروز می‌توانی کردن به فردا مینداز که معلوم نیست فردا چون باشد ای درویش تو از اینها مباش که چون نعمت فوت شود آنگاهش قدر بدانی که بعد از فوت نعمت قدر دانستن هیچ فایده ندهد با وجود نعمت اگر قدر نعمت را بدانی که آن را به غنیمت داری. موفق و پیروز باشید.

--------------------------------------
 رضا رنگیان
 


کد مطلب: 402185

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/402185/سخنی-نمایندگان-کهگیلویه-بویراحمدی-های-مقیم-پایتخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1