کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت:

سردار «عظیمی‌فر»؛ اسوه اخلاق و سرباز وطن

مصطفی بسطامی

21 مرداد 1397 ساعت 11:45

آری! سردار عزیز ما خوب می دانیم تک تک سلول‌های جسم توانمندت جای رویش ترکش‌هایی است که حاضر شد در مقابل هجوم بیگانگان جان بدهد اما خاک اجدادیش را ندهد!


 متن ارسالی
سرزمین بویراحمد در طول تاریخ کهن و دیرینه خود از گذشته تاکنون یادآور رشادت‌های دلیرمردانی از جنس کوه سربه فلک کشیده دناست.
بویراحمد همان سرزمینی است که زنان و مردان ایلیاتی‌اش الگو و آیینه تمام نمای ایثار، ازخودگذشتگی و شجاعت است. زنانی که در حریم پاکشان جوانان غیور و رشیدی را تحویل سرزمین آریایی داده‌اند.
مادرانی که هم قطار با مردان سرزمین خود درمقابل اهریمنان جنگیدند اما حتی یک وجب از خاک پاک اجدادیشان را نفروختند.
مردان آریوبرزن همچون کوه دنا راست قامت درمقابل ناملایمات و جفای روزگارها محکم و استوار ایستاده‌اند. دنا با مردانش خوش است..!
آری! اگر بخواهیم تاریخ و تمدن سرزمینمان را ورق بزنیم همیشه بزرگانی همچون آریوبرزن که در مقابل اسکندر مقدونی ایستاد نقش آفرینی نمودند. تاریخی که با فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی عجین شده است. تاریخی که الگوی پیشرفت ملت‌های توسعه یافته امروزیست.
چند مدتی است که سردار رشید ایرانی مردی از جنس کوه دنا سردار حاج جواد عظیمی فر در بستر بیماری است. سرداری که همچون جد تاریخ ساز خود آریوبرزن در زمانه خویش الگوی جوانان، مردان و زنان امروزیست.
سردار امروز ما همان قهرمان و پهلوان ملی که یادگار هشت سال دفاع مقدس به دور از مسائل حاشیه‌ای و سیاسی فقط فقط درخدمت وطنش به عنوان یک سرباز واقعی بوده است. بقول معروف و به‌حق مسیح مرزهای وطن است.
آری! سردار عزیز ما خوب می دانیم تک تک سلول‌های جسم توانمندت جای رویش ترکش‌هایی است که حاضر شد در مقابل هجوم بیگانگان جان بدهد اما خاک اجدادیش را ندهد!
درود به غیرت و شجاعت توای مرد!
درود به شرافت و مردانگی‌ات!
درود به روح سترگ و دستان توانمندت!
درود به آن پدر و مادری که فرزندی همچون آریوبرزن در حریم پاکشان پرورش دادند!
به پاس شجاعت‌ها و رشادت‌های همیشگی‌ات بر دستان توانمندت بوسه می‌زنیم و همچون فرزندی که نیازمند مهر پدری‌اش می‌باشد یکبار دیگر برخیز!
برخیز که سرزمین مادری‌ات امروز بیشتر از گذشته به وجود رشیدت نیازمند است!
برخیز که دشمنان نانجیب این سرزمین نقشه‌ها کشیدند! همان نقشه‌هایی از جنس خواب همیشگی خودشان!
برخیز این خواب غفلت را آشفته کن و نشان بده این رویاپردازی ها هیچ زمان مردان بااصالت و ریشه دار سرزمین آریوبرزن را به خواب جهل و تاریک فرو نمی‌برد!
ما خوب می دانیم با وجود اختلاف سلایق و نگرش‌ها و فراتر از سیاه بازی‌ها و سیاست بازی‌ها مردان سرزمین بویراحمد راه سعادت و خوشبختی خود را همان راه همیشگی بازگشت به خویشتن می‌دانند!
سردار عزیز به پاس وجود پرافتخارت و زحمات گرانقدرت صمیمانه خداقوت می‌فرستیم و همچون فرزندی نیازمند مهر پدری فریاد می‌زنیم مچکریم...
-----------------------------------------
مصطفی بسطامی
-----------------------------------------


کد مطلب: 402173

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/402173/سردار-عظیمی-فر-اسوه-اخلاق-سرباز-وطن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1