کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی:

تاج‌گردون در دو راهی «خرامین» و «پاکدل»

20 مرداد 1397 ساعت 22:46

این منطقه نفس راحتی بکشند و کور سوی امید به توسعه وترقی را از آنها نگیرید شما محترم و متخصص هستید اما در جایگاه خود و نه فراتر از آن امیدوارم با دوری گزیدن از غرور احتمالی و خروج از اتاق فکر اطرافیانتان واقعیت را بپذیرید.


متن ارسالی

 از دیدگاه آقایان تاج گردون هرجهتی حرکت کند، اشتباه است چه با دست چپ بنویسد چه با دست راست چه اول پای چپ راموقع واردشدن به مجلس بگذارد و چه پای راست حالا همینجورحساب کنید روی کدوم دست خوابیدن و روی کدوم دست بیدارشدن و کدوم کفش رو اول پا کردن و فقط چیزی که مهمه تاج گردون باید مورد انتقاد قراربگیره.
حالا به یک مورد کوچک اشاره می‌کنم با احترامی که برای آقای دکترخرامین قایل هستم ایشان درمطلبی فرموده‌اند آقای تاج گردون به جای مسایل کلان وقت خود را به پاسخگویی به منتقدان خود و توجیه عملکرد خود اختصاص می‌دهند.
 ودرجایی آقای پاکدل می‌فرمایند چرا دکترتاج گردون از پاسخگویی وانتقادات به خود طفره می‌رود!
خیلی ساده متوجه می‌شوید درهر صورت تاج گردون باید به باد انتقاد گرفته شود تا نزدیک انتخابات بتوانند آن را به یک طوفان علیه او تبدیل کنند.
ابتدا باید در پاسخ به دکترخرامین گفت: دکترتاج گردون اولویت رسانه‌ای وارتباطی اش درحوزه انتخابی‌اش می‌باشد و نمی‌تواند نسبت به مباحث حوزه‌اش که مرتبط با اومی باشد بی تفاوت باشد.
البته نه درآن حد که انرژی‌اش را صرفاً روی منتقدینی مانند پاکدل ودیگران متمرکز کند وهیچگاه نباید چنین انتظاری داشت چون تمرکزروی افراد ازطرف یک نماینده به آنها مشروعیت ارزش مقابله می‌دهد.
باید نه نسبت به بعضی از اظهارات بی تفاوت بود ونه بیش ازارزش و تاثیرگذاری و جایگاه طرف مقابل به آن بهاء داد آن بخش ازوظیفه اش راهم درمجلس تاج گردون تمام و کمال انجام می‌دهد ونیازبه توضیح ومقایسه نیست درمورد آقای پاکدل هم یک اشاره می‌کنم.
 ابتدا ازایشان خواسته شده بود حالا که اینقدر نسبت به استخدام‌ها حساس شده وآن را در بوق و کرنا می‌کنند، بفرمایند درزمان مدیریت خودشان درشرکت نفت وقبل ازآن چند نفربه استخدام شرکت نفت درآمدند که دراین موردسکوت محض اختیارکرده اند وبازهم قراربود آقای پاکدل بفرمایند قبل ازتاج گردون اعتبارات گچساران وباشت نسبت به استان واعتبارات استان نسبت به کشور چقدر بود که دراین باره هم سکوت معناداری اختیارکرده اند.
که این خودگویای عدم صداقت ایشان وضعف های شدید بارزو متقنی است که درمدیریت ایشان و دوستانشان وجود داشته است وانتقاد ازتاج گردون هیاهو و شانتاژ بازی بیش نیست.
درمورد قابل توجه وقابل تامل دیگر آقای پاکدل درمطالب گذشته اشان ادعاکرده اند که ایشان به امور مسلط هستند وبا آمار واعداد وارقام صحبت می‌کنند.
ولی وقتی دکتر تاج گردون درمصاحبه بایک سایت خبری ازعملکرد خود با استدلال وآمارواعداد و ارقام صحبت می‌کند آقای پاکدل درمطلبی می گویندتاج گردون مجبورشدند.
 به آمار و اعداد و ارقام مراجعه کنند! آقای پاکدل چطورآماروارقام برای جنابعالی افتخارو توانمندی است ولی برای تاج گردون یک ضعف واجبارقلمدادمی شود؟!
آیا نمی‌خواهید بپذیرید بیش ازحد در گفته‌ها و ادعاهای شما دوگانگی ضعف وعدم صداقت دیده می‌شود؟
شاید چند نفرازمخاطبین ساده و زود باور باشند و بتوان آنها را فریب داد اما اکثر جامعه امروز صاحب نظرتحلیلگر وخبره هستند.
لطفاً سعی کنید با کناره گیری و انصراف از راهی که پیش گرفته‌اید بگذارید مسیررشد وترقی گچساران و باشت به راه خود ادامه دهد، خدا را خوش نمی‌آید پس ازیک عمر بدبختی و بیچارگی ودر انز واقرارگرفتن بگذارید.
این منطقه نفس راحتی بکشند و کور سوی امید به توسعه وترقی را از آنها نگیرید شما محترم و متخصص هستید اما در جایگاه خود و نه فراتر از آن امیدوارم با دوری گزیدن از غرور احتمالی و خروج از اتاق فکر اطرافیانتان واقعیت را بپذیرید.
 به امید دوستی همه انسانها با دیدگاههای مختلف و آبادانی سرزمینمان ایران عزیز.
 


کد مطلب: 402163

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/402163/تاج-گردون-دو-راهی-خرامین-پاکدل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1