تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۴۰۲۰۰۷
با ارسال نامه‌ای مطرح شد

پیشنهاد جالب یک «جانباز» به مسوولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد

۲
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پیشنهاد جالب یک «جانباز» به مسوولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛یکی از جانبازان سرافراز استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال نامه‌ای پیشنهاد جالبی را به مسوولان ارشد استان داد. ابوالحسن غلامی در این نامه‌ی خود مطرح کرد که روزی را به عنوان روز «تذکر و رهنمود آزاد» در استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص نمایند.
متن نامه‌ی به شرح زیر است؛
محضر مبارک خادمین مردم؛
استاد ارزشمند جناب آقای آیت الله ملکحسینی نماینده ولی فقیه
جناب آقای دکتر احمدی استاندار گرانقدر
سردار سرافراز جناب آقای بوعلی ارشد سپاه استان
سردار بزرگوار جناب آقای انصاری ارشد نیروی انتظامی استان
برادر بزرگوار حاج آقای مزارعی رئیس دادگستری استان
رئیس فداکار و گمنام اداره کل اطلاعات استان
مجمع نمایندگان محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
دوستان عزیز جناب آقایان محترم؛ زارع، تاجگردون و هاشمی
سلام
موضوع: پیشنهاد تعیین «روز تذکرو رهنمود آزاد»
عرض ادب سال ۷۸ مدیرعامل یکی از شرکت‌های بزرگ درخاورمیانه برای بنده وهمراهانم درکنفرانس ملی نظام مشارکت عمومی نقل می‌کرد که سال‌ها بود این شرکت بابی ثباتی مدیریتی مواجه ومستمر دچارضرر وزیان می‌شد، لذا پس ازانتخاب ایشان به عنوان مدیرعامل، یکی ازکارشناسان نظام مشارکت (تذکر و رهنمود) را همراه خود به شرکت دعوت می‌کند. طبق رهنمود این کارشناس، سیستم ارائه انتقاد را کاملاً آزاد، بدون واسطه وسانسور جاری می‌سازند، درروزهای اول محتوا وادبیات انتقادات بسیارتند وگاهی به شدت زننده به نظرمی رسید، به همین دلیل اکثراعضاء هییت مدیره استعفا می‌دهند، ایشان فقط یکنفر را متقاعد به ادامه کار نموده وبقیه شرکت را ترک می‌کنند. سیل انتقادات بیشترشد واین مدیرمدبر و مسلمان، صبورانه همه رو پذیرفته وحتی تعدادی ازتندترین انتقادات را در معرض دید مردم وکارکنان قرارداده ومنتقد را تشویق می‌کند. ظرف شش ماه به مرور روند انتقادات آرام‌تر ومحترمانه ترمی شود تاجاییکه منتقدین انتقادات خود را همراه با ارائه پیشنهاد و راهکار تغییرمسیر می‌دهند و در نهایت شرکتی که میلیاردها ضرر دیده بود وهرشش ماه یک مدیر عامل عوض می‌کرد تبدیل به یکی از شرکت‌های موفق با سود دهی بالا و نکته جالب اینکه مدیرعامل مذکور تا شش سال ثبات مدیریت داشت و کاربه جایی رسید که همسران و فرزندان کارکنان هم دست به قلم بردن و برای ارائه راهکارباهدف پیشرفت همگانی واردصحنه شدند.

با این مقدمه خاطرشریف شماعزیزان را در شرایط فعلی جامعه ایران اسلامی و دغدغه‌های متعدد فرهنگی، سیاسی واقتصادی مردم این ولی نعمتان خود، وبانظربه نقشه‌های شوم بدخواهان سرزمین ایران باستان و نظام چهل سالهُ اسلامی که قطب سوم درتنظیم معادلات فعلی دنیا محسوب می‌شود، معطوف میداردکه ضروریست بادرددل ملت شرافتمند ایران بالاخص دراستان چهارفصل، غنی و کمترتوسعه یافته ما بیشتروبدون واسطه وبدون سانسور آشناترشوید. مع الوصف پیشنهاد می‌شود درقالب موضوعات: اقتصادی وعمرانی، فرهنگی واجتماعی، امنیت پایداروسیاست..... به صورت هفتگی یا دوهفته یکبار یا حداکثرماهیانه با دایر نمودن تریبون‌های آزاد و با حضور مسوولین هرشهرستان ترجیحاً درمساجد که اولین سنگرهای انقلاب شکوهمند اسلامی بوده‌اند نسبت به شنیدن تمام، کمال وصبورانه درد دل‌های شجاعانه مردم بی نظیرمان بذل توجه بفرمایید و چه درحین اظهارنظر وپس ازآن هم محدودیت یا دلسردی هم برای منتقدین بسیارتند هم به وجود نیاید. بدون شک زیباترین، سریع‌ترین و قویترین اسب دنیاهم اگر ازنعمت بینایی یک چشم محروم باشد، مَرکَب قابل اعتمادی نخواهدشد و هرآن ممکن است از همان سویی که دید کافی ندارد، خود و مسافرش را ازپرتگاه خطرناکی سرنگون نماید. بامطالعه نهج البلاغه رساترین حکمت‌های امام علی ع هم درهمین راستاست. اگر هرکدام ازمابدانیم که درمغز اهل خانواده، همسایه، کوچه، خیابان، شهر، استان وکشور چه فکری می‌گذرد حتی اگرمورد پسند مانبوده وتندوزننده هم باشد بدون شک خیلی بهترازآنست که دربیخبری بمانیم و کشورونظام درباتلاق روزمرگی، عدم دوراندیشی، عدم پیش بینی راهکارهای مناسب وبروز، زمین گیرشود و خون هزاران لالهُ به خون غلطیده ایران اسلامی فراموش شودهرچند خون این عزیزان کشورما را تبدیل به دریای پاک ومواج کرده وهیچ زباله ای را در عمق خود نگه نخواهدداشت. نوع رفتارامثال سردارشهید حسین خرازی با نگهبان دروازه ورودی لشکرامام حسین ع یاحاج احمدکاظمی با سربازان زیردست خود یا شیوه ارتباط رهبرعزیزانقلاب با منتقدان وهمچنین مطالعه نحوه زندگی و وصایای پیرجماران می‌تواند روزنه امیدو راهکاری ارزشمندبرای همه ما باشد. حقیر درقالب امورمحولهُ ناچیز، این مسیر را بسیارآزموده ام و فقط و فقط سود درآن دیده‌ام. به سهم خودم برای اجرای این پیشنهاد آماده هرگونه همکاری وشاگردی برای گسترش فضای طرح انتقاد و پیشنهاد عمومی وایجاد زمینه طوفان مغزی و استفاده از دانش و خلاقیت برای ملت شریف هستم. هم اکنون روز مصلحت اندیشی نیست، وقت فداکاری و به دست آوردن دل مردم غیور و مظلوم دیارمان است اگر فکر می‌کنید این راه مملو از میدان مین از نوع اجتماعی، سیاسی و اقتصادی برای اشخاص مورد نظر هست من و دوستانم نقش تخریب چی را بین مردم و مسوولین در سطوح مختلف عهده دار خواهیم شد و اگر آسیبی در بَر دارد آنرا باجان دل پذیرا هستیم. نگران نباشیم و نباشید که اگر چنین شود همانی را در پی خواهد داشت که رضای خلق خدا و حضرت دوست در آن نهفته است.
---------------------------------------------------------------------------
بازمانده قافله گردان امام حسین (ع) از استان کهگیلویه و بویراحمد
کربلای ۴
ابوالحسن غلامی/ ۱۳ مرداد ماه 1397
---------------------------------
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بینایی
Iran, Islamic Republic of
ای کاش این فرهنگ نهادینه می شد!
عرض سلام و ارادت خدمت برادر عزیز ، سامان بخشیدن این فضای استان نیاز به جراحی دارد و جراحی درد و صبر و استقامت و ایمان قوی می خواهد و مدیران اگر پیشنهاد شما رو قبول کنند باید آماده جانبازی و ایثار باشند ، پس به فرموده حضرت آقا و توصیه حقیر همچون حماسه پد خندق آتش به اختیار عمل کنید و منتظر لبیک هیچ مدیری نمانید و در مسجدی معیین ، منتخب پیشنهادات بحق و منطقی ، را در قالب مطالبه گری مردم شریف هر منطقه ، رسانه ای کنید و به آن مدیر فرصت بررسی و پاسخ داده تا مردم بزرگوار و محروم استان ، مدیران لایق را از مدیران نا لایق تشخیص داده و مدیر پاسخگو و خادم واقعی خود را بشناسند و انشالله به توسعه استان کمک کنند .
یاسوج پایتخت طبیعت
Iran, Islamic Republic of
که چطو اداره اطلاعات اسم همشو گمنام بیه عحیب
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1