کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخی به مطلب مخاطب کبنانیوز؛

انتخاب فرماندار اقدام بزرگی برای رساندن لقمه به دهان کهگیلویه

سید حسین رهی

10 مرداد 1397 ساعت 2:18

همینطور چگونه است که فرزندانی از این استان به منصب استانداری همدان، لرستان، فارس در سال قبل، و سایر مناصب و عناوینی که جوانان و فرزندان شایسته استان در اقصی نقاط ایران کسب کرده‌اند!؟ آیا خود نیرو نداشتند!؟


متن ارسالی
بعد از انتشار مطلبی با عنوان «آقای استاندار و نماینده؛ علت گذاشتن هزینه‌های گزاف بر دوش مردم کهگیلویه چیست؟» یکی از مخاطبان کبنانیوز به آن پاسخی داده که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛


جناب آقای خسرو عباسی بویراحمدی
 ضمن احترام به دیدگاه‌های جنابعالی، از آنجاییکه در صدر یادداشت عنوان شده خوانندگان می‌توانند انتقاد و نظر خود را نسبت به این یادداشت ارسال نمایند لذا این مرقومه ایفاد می‌گردد.
 از مدیریت محترم سایت کبنانیوز ضمن سپاس، استدعا می‌شود نسبت به درج آن همکاری لازم را مبذول فرمایند.
 جناب خسرو عباسی بویراحمدی
 انتخاب فرماندار کهگیلویه مصداق رساندن لقمه از پشت سر به دهان نیست بلکه اقدام بزرگی است برای رساندن لقمه به دهان کهگیلویه.
 در ابتدای یادداشت که به‌صورت ضمنی و تلویحی انتخاب فرماندار کهگیلویه را زیر سوال برده و با آن مخالفت نموده‌ای اشکالی وارد نیست چرا که نقد و نظر خویش را ابراز داشته‌اید. اما قضاوت حرفه‌ای و ماهرانه جنابعالی بر عملکرد آینده دکتر نیکبخت در آنچه که به‌عنوان دغدغه، مرقوم نموده‌ای جای ایراد و سؤال اساسی دارد.
 گفته‌اید «تنها راه نجات کهگیلویه بزرگ، ایجاد زمینه و بستر نوسازی، عمران و آبادانی می‌باشد»
اگر واقعاً به مؤلفه‌های فوق که به درستی بیان داشته‌ای اعتقاد داری، این یادداشت در کدام مقوله می‌گنجد و چه کمکی به روند توسعه کهگیلویه می‌نماید!؟
 نماینده کهگیلویه در مجلس را به داشتن همت میدانی برای تصویب بودجه و تلاش در جهت حضور صنایع سبک و سنگین و ورود سرمایه گذاران بخش‌های خصوصی و دولتی، توصیه نموده‌ای اما غافل از وجود همین امور و فعالیت اجرایی آنان در کهگیلویه بزرگ،
 از فحوای کلامتان پیداست، آنجا که بیان داشته‌ای «مردم شریف آن سامان» مشخص است که ساکن کهگیلویه نیستی و به تبع آن متاسفانه از کاستی‌ها و مشکلات و همچنین از پروژه‌ها و اقدامات در حال اجرای آن شناخت لازم و کافی را نداری. لذا لازم دانستم شمه‌ای از عملکرد نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس را به اختصار و مزید اطلاع یادآور شوم.
  1_ اخذ مجوز و اعتبار گازرسانی به بخش‌های دشمن زیاری، چاروسا و دیشموک بالغ بر 48 میلیارد تومان
2- تلاش در جهت راه اندازی و آغاز عملیات اجرایی جاده پاتاوه - دهدشت پس از تعطیلی آن و اختصاص بیش از 165 میلیارد تومان از دفتر مقام معظم رهبری
3_ تلاش در جهت راه اندازی کارخانه فسفات چرام علاوه بر هزینه‌های انجام شده، اختصاص 300 میلیارد تومان اعتبار
4_ راه اندازی مجدد پتروشیمی دهدشت پس از 11 سال توقف
5_ راه اندازی کارخانه سیمان سپو پس از 6 سال و تغییر کاربری آن از سیمان خاکستری به سیمان سفید که ارزش و جایگاه آن را به‌خوبی متمایز می‌کند
6- اخذ مجوز و بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار برای احداث چمن مصنوعی و سالن‌های چند منظوره
7_ تلاش در جهت اختصاص بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار و آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به شهرهای دهدشت، سوق، چرام، لنده و روستاهای در مسیر از سد کوثر
8_ اختصاص بیش از 15 میلیارد تومان در بحث احداث مدارس خیرساز، کانکس و درمانگاه
9_ اختصاص بیش از 14 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی برای بیمارستانها و درمانگاههای کهگیلویه بزرگ
10_ اخذ مجوز برداشت 349 میلیون متر مکعب آب از سد مارون در جهت مصارف صنعتی و کشاورزی
11_ اخذ اعتبار 10 میلیارد تومان جهت احداث آب ریز مارون
12_ اخذ مجوز باند اضطراری با اعتبار 10 میلیارد تومان
13_ اخذ مجوز زیرگذر و روگذر جاده اصفهان (ورودی جاده سوق) با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان
14_ اخذ 6 میلیارد تومان اعتبار برای جاده تنگ چویل
15_ اخذ مجوز و اعتبار لازم جهت جاده دم عباس، لنده به نشان و سایر جاده‌ها و راههای روستایی و بین شهری
16_ ...
و ...
که عمدتاً خارج از بودجه‌ها و اعتبارات استانی و ملی هستند که اهل فن بهتر می‌دانند اخذ این حجم اعتبار که کهگیلویه بزرگ را به کارگاه عظیمی تبدیل نموده، چگونه امکان پذیر است.
 جناب بویراحمدی عزیز
 استدلال فرموده‌ای:
 چگونه است که رادمردی از دهات دور افتاده کهگیلویه به شهرداری کلان شهر تهران رسید اما فرماندار یافت نمی‌شود!؟
 خدمتتان عرض شود آیا در مرکز ایران و مرکز تصمیم گیری کشور با آنهمه تحصیل کرده در آخرین سطوح علمی و وجود رجال مدیریتی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری؟؟؟ و جمعیت 15 میلیون نفری آن با مشخصات فوق یک نفر عرضه و لیاقت شهرداری تهران را نداشت تا به زعم جنابعالی فردی از دهاتی دورافتاده را به آن منصب فرا بخوانند!؟
همینطور چگونه است که فرزندانی از این استان به منصب استانداری همدان، لرستان، فارس در سال قبل، و سایر مناصب و عناوینی که جوانان و فرزندان شایسته استان در اقصی نقاط ایران کسب کرده‌اند!؟ آیا خود نیرو نداشتند!؟
برادر عزیز
و به فضل الهی و همت عموم مردم بالاخص دلسوزان و دغدغه مندان این دیار در هر لباس و منصب و جایگاهی، افق آینده روشن است و مهندس عدل هاشمی پور و دکتر نیکبخت در کنار سایر مسئولان با جدیت تمام و فارغ از مسایل حاشیه‌ای، کهگیلویه را به سرمنزل مقصود خواهند رساند.
ان شاءالله
 -----------------------------
 سید حسین رهی
-------------------------------


کد مطلب: 401919

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/401919/انتخاب-فرماندار-اقدام-بزرگی-رساندن-لقمه-دهان-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1