تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۰۱۹۱۵
یادداشت ارسالی:

یادآوری / تاجگردون: مردم با روحانی به جهنم می‌روند، ولی با رئیسی به بهشت نمی‌روند

مصطفی علیپورنژاد
۳۲
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
یادآوری / تاجگردون: مردم با روحانی به جهنم می‌روند، ولی با رئیسی به بهشت نمی‌روند
کبنا ؛متن ارسالی
دیروز در هجمه شلوغی کاذب شهر، در یکی از خیابانهای اصلی همین استان. ناگهان ناله جوان دستفروشی که فریاد می‌زد:
خدایا! فقط به مرگم راضیم.
خدایا! به جهنم هم راضیم.
سکوت سوزناکی بر آن همه شلوغی و قیل وقال شهر حاکم کرد.
ناگهان «یاد آن جمله خودخواهانه آقای تاجگردون افتادم که در میتینگهای انتخاباتی مدام تکرار می‌کرد و می‌گفت:
مردم با روحانی به جهنم می‌روند، ولی با رئیسی به بهشت نمی‌روند.
لاجرم «یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو ...
آری! آقای تاجگردون» ما را به جهنم فرستادید و زهی خیال باطل  که گمان می‌کردیم فخر فروشانی چون جنابعالی سوار بر خودروهای چند صد میلیونی و چند میلیاردیتان غم خوار سفره خالی کارگران پینه بسته و دستفروشان فقیر و جوانان تحصیل کرده این دیار و این مملکت می‌شوید.
همان مرفهان بی دردی که امام (ره) " سال‌ها پیش تذکرش را به مردم داده بودند.
آقای تاجگردون " در چله تابستان چه زود به وعده یتان عمل کردید. ما را مسافر جهنم کردید و بلیط بهشت با بادهای خنک را در جیب بعضی اقوام و نورچشمی‌های خود گذاشتید.
آقای تاجگردون " چه زود روحانی و اصلاحطلبان استان را روانه جهنم کردید و خود در بهشت بر سر سفره اصولگرایان  و دلواپسان نشستید.
آقای تاجگردون " این روزها چه قهارانه رنگ عوض می‌کنید. موسم هر انتخاباتی به میهمانی اصلاحطلبان می رودید. از پل که رد می‌شوید چَه چَه و بَه بَه جبهه رقیب را می‌زنید.
آقای تاجگردون " رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی که به واسطه همین کمیسیون، هنگامه فخر فروختن خود را نفر اول استان و حتی نفر اول اقتصاد مملکت تصور می‌کنید.
قریب به دوسال است که جنابعالی به عنوان یکی از تصمیم گیرندگان و اضلاع مهم اقتصادی کشور از هر دری در آمدید.
و از هر چیزی سخن گفتید.
و با هر مقامی دیدار کردید.
و در هر نشستی حاضر شدید.
و یقه هر رقیب و هر منتقدی را در این استان گرفتید.
الی اینکه از بالای آن شاسی بلندهای میلیاردی ژاپنی و کولرهای خنکشان پیاده شوید و در کوچه و بازار قدم بزنید و درد و فقر و رنج و فلاکت مردم این استان و مملکت را که نتیجه سیاستهای مفتضحانه بودجه‌ای و اقتصادی امثال جنابعالی و سیف و غیره و ذالک بوده است را ببینید و کوچکترین جوابی به این مردم و منتقدان بدهید.
آقای تاجگردون " گمان غلط نکنید که با سکوت و جواب ندادن به نقدهای منصفانه منتقدان و بی اهمیت کردن آنان، کاریزما و پرستیژ سیاسی خود را بالاتر می‌برید و مردم فقیر برای سکوت شما دست می‌زنند.
خیر " فقط می‌توانم بگویم سکوت امثال جنابعالی نتیجه قبول کردن مسئولیت " بسیار بالاتر از حد توان و نداشتن سواد و تدبیر اقتصادی در حوزه مربوطه است.
امروز " سکوت هر جوان و هر منتقدی در برابر بی‌برنامه‌گی و بی‌تدبیرهای امثال جنابعالی، تیر خلاصی است بر پیکره اقتصاد بی جان و افسارگسیخته مملکت و خیانتی است نابخشودنی به نسلهای امروز و آینده.
آقای تاجگردون " در کدام کشور پیشرفته و توسعه یافته دیده‌اید و شنیده‌اید که یک مقام اقتصادی، به جای پیگیری ریزترین مسائل بودجه‌ای و اقتصادی کشور، آن هم کشوری که به قول خودتان مبتلا به فساد و گاهاً اختلاس سیستماتیک شده است. مدام با مقاماتی نشست و برخواست داشته باشد که الفبای ابتدایی اقتصاد را هم نمی‌دانند.
آیا جز این است که تفکرات اقتصادی شخص جنابعالی دقیقاً هم تراز تفکرات اقتصادی جهان سوم، یعنی رها کردن حوزه کاری خود و صرفآ کسب شهرت و مقام روز مره از طریق تعامل با مقامات سیاسی است.
آقای تاجگردون " بهتر نیست به جای این همه مجازی گشتن و اینستا گرام بازی و تنش زایی در حوزه‌های بویراحمد و کهگیلویه بزرگ. و کشورگشایی برای خود و اطرافیانت و نشادن مهره‌های ناتوان در دولت یازدهم و دوازدهم. نظارت خود و هم کیشانتان را بر دولت به خواب رفته دوازدهم افزایش بدهید.
آقای تاجگردون " اگر بازهم آمریکا و تحریم‌های جهانی را مقصر نابسامانیهای دیروز و امروز مدیریتی کشور معرفی نکنید لطفآ در مقام پاسخگویی برآیید و بفرمایید:
آیا غیر از این است که افسار گسیختگی اقتصادی امروز و فشار اقتصادی بر گرده قشر متوسط به پایین جامعه که از حدود هفت سال پیش آغاز شده است و هر روز بر شدت آن افزوده‌تر می‌شود.
نتیجه خانه نشین کردن جوانان و نخبگان و اقتصاددانان تراز اول کشور و میدان ندادن به آنها و سپردن سکان مدیریت اقتصادی کشور به دست افراد سالخورده  است که بعضی از آنها فاقد کمترین سواد و تخصص لازم در حوزه‌های کلان؛
برنامه و بودجه، اقتصاد، بازار، صادرات و واردات، تحریم، سرمایه گذاری، پول ارز و بانکداری هستند.
آیا جز این است که سیاستها و تصمیم‌های غلط اقتصادی از بهارستان تا پاستور و بالعکس، امروز جامعه ایران را به یک جامعه مصرف کننده محض و وارده کننده مطلق محصولات بی کیفیت چینی تبدیل کرده است.
آیا جز این است که بر اثر سیاستهای غلط اقتصادی و خواباندن چرخهای کارخانه‌ها و برندهای  قدری همچون پارس الکتریک، هپکو، ارج، صنام و صاایران و بیکار کردن هزاران کارگر در طول سالهای اخیر و جایگزین کردن آنها با برندهای چینی و کره‌ای، امروز اوج تبلیغات تلویزیونی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تبلیغ شیر و ماست و پنیر و شامپو است که خمیر مایه همه اینها هم وارداتی است.
آقای تاجگردون " آیا غیر از این است که تحریمها از اول انقلاب همیشه بوده و هستند. ولی در هیچ دوره‌ای از مجلس شورای اسلامی و هیچ دولتی غیر از دوسال آخر دولت احمدی نژاد و حالا هم ۳ سال آخر دولت دکتر روحانی اینچنین بی نظمی و فشار اقتصادی بر کشور و مردم حاکم نبوده است.
و دست برقضا همه این چند سال اخیر دقیقآ مصادف بوده است با کرسی نشینی شما و امثالهم در بهارستان در قالب لیست امید و لیستهای دیگر.
و همه اینها در حالی است که در کمتر دوره‌ای از عمر انقلاب، مجلس و دولت اینچنین هم خو و هم رنگ بوده‌اند.
قطعآ باید گفت و باید نوشت تا درس عبرتی باشد برای تاریخ نویسان و آیندگان که همین هم خو و هم رنگی مجلس و دولت و شوراها دال بر بی نظمی اقتصادی و اجتماعی حاکم بر جامعه و بلای جان ملت شده است.
پیوند نامبارکی که مصادف با مجلس نهم و دولت دهم رخ داد و کشور را به بحران سوء مدیریت مبتلا کرد. و حالا همان پیوند  نامبارک مجددآ مصادف شده است با مجلس دهم و دولت دوازدهم.
طبیعی است مادامی که اکثریت بهارستان نشینان لیست امید و در رآس آن‌ها جنابعالی به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس،  به جای وضع و اصلاح قانون، نظارت بر قوه مجریه و رسیدگی به شکایات مردم از مجلس و دولت.
صرفآ به فکر گرفتن امتیازات دوطرفه از دولت و رقابت شبانه روزی بر سر گذاشتن اقوام و اطرافیان خود در بدنه دولت هستید. و دولت هم با جان و دل پذیرایی می‌کند. شکی نمی‌ماند که هیچ نظارت سفت و سختی از سوی مجلس شورای اسلامی، که تنها پناه ملت و نهاد ناظر بر قوه مجریه است بر دولت صورت نخواهد گرفت. و دولت می‌شود ضرب المثل  یکی به میخ یکی به نعل که هیچ چیزش نه شفاف است و نه عادلانه.
بی گمان «نتیجه اینچنین پیوندهای نامبارکی می‌شود، مجلس چتری برای دولت، دولت سایه‌ای برای مجلس و مجلس و دولت بلای جان ملت.
جناب آقای تاجگردون " آنچنان که شما و امثالهم من من و منم منم می‌کنید.
مهرورزان زمانهای کهن، هرگز از خویش نگفتند سخن.
با آرزوی توفیق و همدلی مجلس و دولت صرفآ برای ملت و با پوزش از محضر ملت شریف ایران...
 ----------------------
مصطفی علیپورنژاد
------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

عباسي
Iran, Islamic Republic of
عالي بود متن. خيلي يادآوري قشنگي بود. اي كاش مردم اين چيزا رو هميشه به ياد داشته باشن تا دوباره عده اي از راي مردم براي نفع شخصي خودشون استفاده نكنند.
Iran, Islamic Republic of
منو خانوادم بمیریم به. جانبه با نامتاجگردون رآی نمیدیم
Iran, Islamic Republic of
کاش بزرگان اصلاحات در گچساران به این نتیجه برسند که نباید با حضور .اصلاح طلبی را از بین ببرند
خودمم
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم چرا.که از هر تپه ای که میخاد بالا بره فقط تاجگردون را میبینه
باشتی
Iran, Islamic Republic of
. تو میدونی چی نوشتی؟؟؟؟
. که تاجگردون بخواهد جواب . را بدهد
شما و همتبارانتان فعلا همه ناکامی هایتان را بگذارید به پای بزرگی تاجگردون تا بعد خدا کریمه
اگه قرار باشه هر کسی بلند بشه. که به ذهنش خطور میکنه بنویسه سنگ روی سنگ بند نمیشه
شما الفبای اقتصاد را نمیدانی چطور به خودت اجازه میدهی اولا اظهار نظر کنی و بعد بگی تاجگردون سواد نداره؟؟؟؟
این گفته ها.است که ناشی از ناکامی در مقابل تاجگردونه
تاجگردون به اندازه ای باسواد و برش داره که در دو مجل رئیس ممهترین کمیسیون مجلس هست
با.مثال جنابعالی خدشه ای به احیثیت ایشون وارد نمیشه
شیخون
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون که البفای اقتصاد رو بلده چکار کرد.
رضا
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون خاری است در چشم کسانی که قلبی سیاه دارند . برید خودتان را اصلاح کنید . از این حسادتی که می ورزید به خودتان آسیب میرسانید . مواظب سلامتی خودتان باشید . سلامتی از هر چیزی بهتره . حالا حالاها تاجگردون توی میدونه . دور آینده مجلس هم همینطور .
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر نویسنده عین واقعیت نگاشتی .مرحبا
انسانم ارزوست
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای تاجگردون شما باید جواب دهید چرا اقتصاد کشور اینچنین. شده است ،اخر ناسلامتی دوستان وهمفکران تان به شما لقب معمار اقتصاد ایران را می دهند،
باشت دیارم
Iran, Islamic Republic of
جواب اقای باشتی بله فشاربهت اومده معماراقتصاد. دراومده قول وقرارهای. شد برای مردم همه ا. بود وبس لاستیک سازی شهرک خان احمد ووووووووووو
گچساران
Iran, Islamic Republic of
احسنت چه متن جالبی.....مردم دیگه بیدار شدند آقای تاجگردون...دیگه جایگاهی در بین مردم گچساران ندارید...
گچساران
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما .منطقی به درستی مسائل را عنوان کردید...تنها موردی که جناب نماینده در این مدت نمایندگیشان از ان سخن نگفتند این ردایی هست که به .ه(معماراقتصاد)
همشهری
United States
دوستان این چه حرفیه میزنید مگه تورم داریم؟
مگه کسی به یارانه نیاز داره؟
کی گفته سکه از نهصد تومان رفته چهار میلیون و پانصد؟
کی گفته بازار اقتصادی در تلاطم است؟
کی گفته نمایندگان مجلس مون متخصص نیستند ؟
کی گفته نمایندگان مجلس لابی گرند؟
این حرف ها را نزنید زشته عزیزان، این چیزهایی که میگند همش ی خوابه،بیدار بشیم حل میشه..
ایران.
Germany
راستی چرا ملت همیشه باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کند.یبار هم بگن بین خوب و خوبت تر یکی رو....شایدم ادم خوب کمیاب و یا نایاب شده.
ایران.
Germany
راستی چرا ملت همیشه باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کند.یبار هم بگن بین خوب و خوبت تر یکی رو....شایدم ادم خوب کمیاب و یا نایاب شده.
حسینی
Iran, Islamic Republic of
حرف حق رو گفتی...
Iran, Islamic Republic of
نماینده حرفی برای مردم شریف گچساران و باشت نداره وگر نه پیداش میشد.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما عالی بود. تاجگردون و دیگر کسانی که اقتصاد را به این روز انداخته اند باید جوابگو باشند
باوی
Iran, Islamic Republic of
این همه استاد اقتصاد تو این مملکت داریم. چند ساله فوق لیسانس تاجگردون شده رئیس کمیسیون برنامه و بودجه. خوب باید کشور را به این روز بندازه دیگه آخه سواد نداره
گچسارانی
United States
بله شما که باشتی هستی باید هم طرفداری کنی. توی باشتی اگه طرفداری نکنی پس کی باید طرفداری کنه. اکثر باشتی ها مقیم یاسوج شدن. و همه سر کار اداری.
کبنا لطفا حذف نکن. کامل و شفاف منتشر کن.
گچسارانی
United States
ممنونم از این متن زیبا. خیلی زیبا و تامل برانگیز نوشتین.
کاش فقط و فقط کمی به فکر حق الناس باشیم.
United States
معماراقتصادایران.خخخخخ.خودش وطرفداران .بذاردوسال دیگه. ازمجلس بیرون میشه
Iran, Islamic Republic of
فعلا که مردم گچساران با تاجگردون .ند
خلیفه رشیدی
United States
اقای علی پور سلام خیلی مغرضانه نوشته اید و تمام مشکلات اقتصادی زیر سر امر یکا است حتی دزدی ،فساد،و.....پس فریادتان مرگ بر امریکا باشد
هخامنش
Iran, Islamic Republic of
افرین بر شما واقعیت را هرچند برای خیلی ها تلخ است را نوشتی
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقا مصطفی خدا بدیدمتی
باید به شهرهای بزرگ بروی تا بعد قدر حاج غلام رضا تاج گردون را بدانید .
علی
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان سانسور خوبه اما برای حرفهای زشت و توهین آمیز نه چیز دیگر . لطفا دقت کنید . اینطور به نظر میاد که مسیول نشر پیامهای سایتتان چند نفرند و بصورت شیفتی کار میکنند . پیام گذاشتم اصلا نشر نگردید بعصی موقع هم کلماتی از پیام حذف میشود که نه حرف زشتی است و نه ناپسند و توهین
. این چه وضعی است ؟
کهزادی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون اگه راست میگفت دلش برای مردم میسوزه وبه فکر اصلاح وضعیت اقتصادی مملکت بود اسمش تولیست سوال ازرییس جمهور بود
همشهری
Iran, Islamic Republic of
. این مردم و این ملت، کرد با این مدیریت
غلطش.....
محمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت عالی بود تاجگردون به قول خودش معمار اقتصاد ایران حالا باید بیاد تورم 400 درصدی دلار و سکه را به عنوان مسئول پاسخ دهد.
کاکا مملا
Iran, Islamic Republic of
عالی بود اما کو گوش شنوا
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
معماراقتصاد ؟؟؟؟
میرشکار چه شد وعدهای اسفند۹۴؟؟؟؟
دیواراقتصادت فروریخت؟؟؟؟
م
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1