تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۰
کد مطلب : ۴۰۱۸۹۴
یادداشت|

نقدی بر نامه‌ی دکتر «خرامین» به تاجگردون؛ امثال من نمی‌دانیم این تشویش ذهنی را چه بنامیم

جواد فروغی فر
۹۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نقدی بر نامه‌ی دکتر «خرامین» به تاجگردون؛  امثال من نمی‌دانیم این تشویش ذهنی را چه بنامیم
کبنا ؛متن ارسالی
جناب آقای دکتر خرامین
با سلام و آرزوی توفیق
حسب علاقه و عادت روزانه و به عنوان یک روستازاده‌ی کهگیلیویه و بویراحمدی هر روز مطالب منتشره در سایتهای استان را مطالعه می‌نمایم. در یکی از سایتهای تحلیلی-خبری، مطلب از شما در مورد جناب تاجگردون دیدم که ناچار به پاسخگویی به شما شدم:
1-در انتهای مطلبتان خود را با عنوان علمی «استاد دانشگاه علوم پزشکی» معرفی نموده‌اید! حال با تفحص در مرتبه‌ی علمی شما مشخص شد که درجه‌ی علمی شما «استادیار» است نه «استاد» و من و شما خوب می دانیم که تفاوت درجه‌ی استادیاری با استادی به چه میزان است و نیک می دانیم که برای دریافت درجه‌ی استادی چه خان‌هایی را باید پشت سر گذاشت. لذا تقاضامندم منبعد عنوان واقعی علمی خود را به کار ببرید و از به کار بردن عناوین من غیرحق، به جد خودداری کنید.
2-من و شما خوب می دانیم که عصر امروز، عصر تخصص گرایی است و در تمام کشورهای پیشرفته‌ی دنیا هر شخصی در حوزه‌ی تخصصی خود اظهارنظر می‌کند و این تخصص گرایی را تا جایی پیش رفته که در کشور آلمان تابلوی یک پزشک «متخصص قرنیه چشم چپ» و یا تابلوی یک وکیل «وکیل در سرقفلی» ذکر می‌گردد و آن پزشک بزرگوار، قرنیه‌ی چشم راست را حتی معاینه هم نمی‌کند ولی در جامعه ما افراد به‌راحتی در موضوعات غیرتخصصی خود هم نه تنها اظهارنظر بلکه دارو هم تجویز می‌کنند که نتیجه‌ی آن هم همانی می‌شود که همه ما امروز می‌بینیم و چه خوب بود شما به عنوان یک متخصص روانشناسی در این حوزه اظهارنظر کنید تا مراجعه کنندگان به شما خیلی ناامید و مغبون از اتاقتان بیرون نیایند و حتی از پرداخت حق المشاوره به شما پشیمان باشند.
3-در ابتدای مطلبتان به اظهارنظرهای جناب تاجگردون خرده گرفته‌اید و دایره‌ی اثرگذاری مطالب ایشان را سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی درون استان دانسته‌اید. برادر بزرگوار من! اولاً: نمی‌دانم چرا شما و امثال شما نمی‌دانید یا نمی‌خواهید بپذیرید که ایشان یکی از سه نماینده‌ی استان و نماینده شهرستانهای باشت و گچساران هستند-البته با اجازه شما حتی عزیزان سایر حوزه‌ها هم ایشان را نماینده خود می‌دانند و برای حل معضلاتشان به ایشان متوسل می‌شوند- حق طبیعی ایشان است که به نمایندگی از موکلانش صحبت و اظهارنظر کنند ثانیاً: آیا اظهارنظر ایشان در خصوص پتروشیمی سقاوه و بیمارستان یاسوج مسائل پیش پا افتاده‌ای است؟ ثالثاً: اگر به فرمایش شما دایره‌ی اثرگذاری سخنان ایشان، محدوده استان باشد که باید به ایشان تبریک گفت که حداقل، دامنه‌ی اثرگذاری سخنان ایشان به وسعت یک استان است ولی دامنه سخنان و مشاوره‌های شما حتی بر روی یک فرد در داخل اتاق دفترتان نیز نمی‌تواند اثربخش باشد و برخی از مراجعه کنندگان به شما بعد از خروج از اتاق مشاوره‌تان کلافه‌تر و سردرگم‌تر بیرون می‌آیند رابعاً: ایشان با همین ادبیات و طرز تفکر، بالاترین درصد اعتبار و رأی را بین تمام نمایندگان کسب کردند.
4-شما تقصیر شرایط فعلی کشور را به گردن جناب تاجگردون به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه انداخته‌اید و در ادامه نیز سؤالاتی را مطرح نموده‌اید که به اختصار پاسخ می‌دهم.
اولاً: به جهت ناآشنایی شما به مسائل حقوقی و حتی سیاسی و دخیل کردن مشی فکری در مباحثتان که باعث خروج مطلبتان از دایره‌ی انصاف و نقد منصفانه می‌باشد خیلی نمی‌شود به شما خرده گرفت ولی مزید استحضارتان عرض می‌کنم ما از لحاظ حقوقی و وجود قوانین لازم در خصوص مسائل اقتصادی کشور، اصلاً کمبود و یا خلأی نه در بعد تقنین و نه در بعد نظارت نداریم. ثانیاً: به دلیل ناآشنایی شما با مباحث حقوقی و حتی متأسفانه قانون اساسی! هنوز نتوانسته‌اید اصل مهمی چون «اصل تفکیک قوا» را که از اصول مهم قانون اساسی است به خوبی درک نمایید و گرنه می‌دانستید که وظایف نماینده مجلس چیست و تا دامنه‌ی نظارت وی تا کجا اثربخش است و فکر نکنم شما و من بدانیم که چه عوامل داخلی و خارجی می‌توانند در پیشرفت و یا پسرفت اقتصاد یک کشور مؤثر باشند و حتماً و قطعاً جناب تاجگردون بهتر و بیشتر از من و شما می‌توانند در این حوزه که تخصص ایشان هست اظهارنظر کنند و راهکار ارائه نمایند. ثالثاً: اتفاقاً مراد 8 ساله شما و امثال شما، که بسان مریدانش، که متخصص در همه‌ی حوزه‌ها هستند ایشان نیز جامع التخصص بودند با انحلال مهم‌ترین نهاد اقتصادی و نظارتی (سازمان مدیریت و برنامه ریزی) ضربه‌ی مهمی به اقتصاد کشور زدند. چرا شما در آن زمان به‌عنوان یک کارشناس اقتصادی صاحبنظر! ایرادی نگرفتید. شما و مرادتان که می‌گفتید مجلس در رأس امور نیست چرا امروز از نقش مهم نظارتی مجلس می گویید؟ البته که عدم ثبات در اظهارنظر و سخنان متناقض که ناشی از کم اطلاعی شما در برخی حوزه‌ها و اصرار به وانمود کردن خود به عنوان متخصص در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی و حقوقی است برای امثال ماها بسیار طبیعی است.
5-بنده، رزومه شما را دیروز مطالعه نمودم و هرچه تورق نمودم ذره‌ای تخصص و تحصیلات اقتصادی یا سیاسی از شما ندیدم ولی در مطلبتان کلاً به مباحث اقتصادی پرداخته‌اید. لطفاً بفرمایید بر اساس کدام پشتوانه علمی و تخصصی چنین کارشناسانه!! در مورد مسائل اقتصادی مطلب نوشته‌اید تا حداقل امثال من نیز بتوانیم از این نبوغ شما استفاده کنیم.
6-به جناب تاجگردون ایراد همراهی با تیم اقتصادی و حمایت از برنامه‌های اقتصادی دولت گرفتید. اگر شما به عنوان یک روانشناس و مدرس دانشگاه، بسان روح حاکم بر نوشتارتان، مشاوره و آموزش می‌دهید، پس من دیگر صحبتی ندارم اما جهت استحضار شما، جناب تاجگردون از منتقدان جدی سیاست‌های اقتصادی دولت بوده و هستند و فقط به ذکر چند مورد از مواضع ایشان بسنده می‌کنم: برنامه دست خط سیما مورخ 1/ 2/ 96 «فرمانده تیم اقتصادی دولت مشخص نیست»، برنامه‌ی گفتگوی ویژه‌ی خبری 24 /2/ 97: «هرچه با دولت گفتگو می‌کنیم نمی‌پذیرد و پاسخ جدی نمی‌دهد»، 28 /3 /95: «دولت ناتوانی خود را با بهانه تراشی نپوشاند» 18 /10/ 96: «رییس جمهور باید مسئول کل برنامه و بودجه باشد»، انتقاد شدید از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز استیضاح به خاطر ضعف در مدیریت بنگاه‌های اقتصادی، تنظیم و ارسال نامه‌ی مشترک با امضاء ایشان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به رئیس جمهور درخصوص ترمیم تیم اقتصادی دولت که همین نامه، مبنای تغییر رئیس کل بانک مرکزی گردید.
7-شما و همفکرانتان که تا دیروز انتقادات و مواضع تاجگردون نسبت به دولت را سیاست ایشان برای ورود به دولت تعبیر می‌نمودید اما امروز از انفعال وی در خصوص اعتراض به دولت در خصوص وضع اقتصادی موجود می دانید. امثال من نمی‌دانیم این تشویش ذهنی شما را در علم روانشناسی چه می‌نامند ولی قطعاً نیاز به درمان دارد.
-------------------------------------------------------
جواد فروغی فر (دانش آموخته رشته حقوق)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گل نرگس
Iran, Islamic Republic of
.برای این دانش اموخته حقوق اگر یک بار نوشته خود را مرورر میکردی میفهمیدی جه .نوشتی
Iran, Islamic Republic of
بیا وجدانا سرت را از توی کتب حقوقی. و نمره اش راگرفتی در بیاور و به جامعه و مردم و گرانی و فقر و گرسنگی و بیکاری و دزدی و پارتی بازی و رشوه و... هزاران مشکل دیگر که گریبان گیر مردم شده نگاه کن چهار تا جمله حقوقی نوشتن چه دردی از این دردهای مردم را دوا میکند دکتر خرامین هم که نگوید خود مردم بهتر فقر و نداری و گرانی و را در استان و شهر های استان و کشور میفهمند
Iran, Islamic Republic of
همه دارند به نوعی قلم فرسایی میکنند که شهرتی کسب کنند گروهی هم مته به خشخاش میزنند که فلانی رتبه یا درجه اش را کم و زیاد گفته بیشتریها هدفشون خودنمایی است و تخریب دیگران . این استان تا زمانیکه اینگونه است همیشه محروم خواهد ماند. فرق نمیکند رشته روانشناسی باشی یا دانش اموخته حقوق ولی یک انسان میتواند با توجه به علم و اگاهی و مطالعه درباره موضوعی که در ان مدرک کاغذی !!!! ندارد اظهار نظر نماید این دلیل نمیشود که بگوییم فلانی رشته اش چیز دیگریست . در کل عرض شود اقتصاد کشور در بعد کلان آن سرچشمه های بسیاری دارد چرا نماینده یک شهر کوچک را معمار !!! آن معرفی کنیم که حالا عده ای بگویند اقای تاجگردون باید پاسخگو باشد
Iran, Islamic Republic of
اقا. بعصی نظرات را حذف میکنید معلومه حمایت از ...... خیلی برات اساسبه
Iran, Islamic Republic of
استانی که استادش این همه سیاست زده واسیر دنیای پست طلبی استوتیری در تاریکی رها میکند با عقب مانده ومحروم باشد ما فقر فرهنگی داریم همه میدانند که الحمدالله نعمت الهی فراوان استوما نا سپاس پدران مادران وخیلی از خود ما دیدیم تلخی وشیرینی روزگار را چشیدیم و در اوج فقر مادی ترویج بد اخلاقی نکردیم تیر در شب و باری به هرجهت نبودیم این فقر فقر فرهنگی است که بیشتر دامن به اصطلاح تحصیلکردها مار گرفته که حریص به پست طلبی و جاه طلبی شده اند واقعیت جامعه ومملکت را درک نمی کنند در هر محفلی باب میل آن محفل حرف میزنند تا اگر صبح دولت آن محفل بدمد ما هم سهم خواهی داشته باشیم مدتی ایست دوتا عزیزی از سراستیصال وعقب ماندن از پست های کلیدی استان تیزی دشنه وخنجر خود را بسوی نماینده محترم مردم شریف وبزرگوار شهرستان های گچساران وباشت هدف گرفته اند غافل از اینکه تمام دنیا اذعان دارند که این دو شهر جز سر زنده ترین شهر های ایران سیاستمدار ترین شهر های ایران از پیر و جوان خرد وکلان تمام الفبای سیاست را به حفظند واین خودشان که هم تقلا میکنند وهم تقلب سیاسی میخواهند خودی نشان دهند غافل از تمام مشکلات جهانی از جمله جنگ وفتنه های جهانی منطقه ای تحریم هزاران هزار مشکل داخلی سیاسی وکشوری با این همه گستردگی این همه مسول از بالا تا پایین همه را نادیده گرفته فقط فقط دکتر تاج گردون را مقصر این مشکلات میدانید از سر کچ فهمی نیست ما قبول داریم آقای تاج گردون دارای توان مدیریتی بالای اقتصادی وسیاسی است وباید با سرپنجه های مرد بزرگ زاگرس نشین دنا صفت خیلی از مشکلات حل شود ولی مقصر اوضاع نا به سامان اقتصادی نیست ومسلم بدانید این مشکلات را فرصت طلبانی ایجاد میکنند که گاهی بصورت مرموز مردم را دعوت به راهپیمایی والقاء ناکار آمدی دولت وتیری درشب رها می کنند نه دکتر تاج گردون که نماینده مقتدر ۸۰% رای شهرستان گچساران ای کاش تحصیل کردها ما تحصیلاتشان را همراه با مرام جوانمردی ومردانگی به پیش ببرند و روحیه فتوت وجوانمردی و واقع گرایی خود را حفظ وتقویت نمایند
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین عزیز بهت افتخار می کنیم که دفاع از حق ما می کنید
دکتر خرامین از چهره های علمی دلسوز استان هستن
اگر کسی حضوری باهاش گفتگو کنه یا به مطبش بره می بینه که چقد دکتر کاربلد و دلسوز هستن
باوی
Iran, Islamic Republic of
اقای حقوقدان خیلی بابی انضافی وناشیانه به منبررفته ای وبرای خودنمایی حرف حق رابایدزدازطرف هرکه میخواهدباشددرضمن جهت اطلاع دفاع ازحق ومردم وبیان مشکلاتشان برای رفع ان چه ربطی به رشته تحصیلی دارد جنابعالی که دانش اموخته حقوق هستیدبه چه حقی درموردمسایل اقتصادی الان مطلب زده اید شماکه دایره علمتان جهان شمول است درجریان باش که اقای دکترولایتی که قریب به 40سال درعرصه های مختلف ازجمله دیپلماتیک وبین الملل وحتی اقتصادی قلم میزندوصحبت میکنداستادوتحصیل کرده پزشکی بافوق تخصص اطفال است برای دنیای دیگران اخرت خودرادردفاع بدخراب نکنیدتشکرازسایت ئزین کبنا برای روشنگری
زمان
Iran, Islamic Republic of
اصلآ می دانی چه نوشته ای خجالت می کشم با این مطلب حداقل سواد نهضتی هم ندارید با این ادبیات آقای دکتر خرامین فرد تحصیل کرده این استان است شما می خواهید انتقاد بگیرید دکتر خرامین انسان شایسته این استان می باشد چون حقیقت را فرمودند شما ناراحت شدید
بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
اوفییییی سوختیش جواد فروغی فر
Iran, Islamic Republic of
.و همه چیز هم گرونه و. هم عالی
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای فروغی
با سلام
اولا "خوان" و نه "خان" ( بند1)
دوما خوانش مطلبتان حکایت از آن دارد که خود شما نیاز به درمان جدی دارید(بند7). لطفا این موضوع را خیلی جدی بگیرید.
سوما آقای خرامین بنا به استدلالتان؟!؟! نا صالح از اظهار نظر می باشد: راستی خود، چگونه صالح شده اید!؟!؟
رابعا بر خلاف وانمودتان به اتخاذ رویکرد کارشناسی، مطلبتان کمترین بهره ای از اخلاق کارشناسی نداشته بلکه سراسر کینه است و بد بینی و تنفر.
Iran, Islamic Republic of
آقا رضا ی عزیز. دوما و سوما هم غلطه.پس همه مثل همین نا راحت نباش.
رضا
Iran, Islamic Republic of
سپاسگزارم دوست عزیز، اشتباهم را می پذیرم، به درستی فرمودید، توجه و دقت حضرتعالی برا بنده مسرت بخش است. با این وجود قبول بفرمایید که استفاده از فارسی سره و بی نیاز از عاریه، کاری بسیار سخت و سنگین است.
باز هم ممنونم.
باشتی
Iran, Islamic Republic of
سلام با احترامی برای مخاطب قائل هستم ولی یکبا ر نوشته خود رامطالعه کند ببیند چه ادبیاتی بی موردی بکار برده دوست عزیز دکتر خرامین یکی از چهرهای شناخته این استان است همیه هم استانی های عزیز دوستش دارند
انصاف
Iran, Islamic Republic of
آقای فروغ فر مدرکت را از کدام دانشگاه گرفتی چندتا مقاله علمی دارید یا حضرتعالی در کدام مناظره حضور داشتید
Iran, Islamic Republic of
فقط بدون باید در مقابل خدا تعظیم کنی ولا غیر..امثال تاجگردون و غیره خادم و خدمتکار ملت هستند و وظیفه دارن کار را درست انجام بدهند و دلیل افوول دولت امثال شما پاچه خوار ها هستید..نظرات آقای دکتر خرامین عزیز کاملا بحق و درست هست با اینکه من ایشون را نمیشناسم ولی ایشون واقعا حق را گفتند..دلیل وضعیت بد اقتصادی کشور بعضی مدیران نالایق ب که بی کفایتی خودشون و بی لیاقتیشون تمامی اعتراضات را به سمت ناکارآمدی نظام آوردند و دارند در لباس نظام و در لباس اصطلاح طلبان همچون مافوقشان دارند ضربه بزرگی به اصطلاح طلبان بزرگوار می زنند..خدا ازشون نگذرد..سایه رهبر عالی و بلند مرتبه مستدام باد..
ناظر
Iran, Islamic Republic of
تقصیر نداری تحصیل کرده دانشگاه ازاد بلهزار کجا و ناتینگهام انگلیس کجا حق داری فقط برو به نمراتت نگاه کن بعد حرف بزن
رضوی پور
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی نقد در جامعه باعث پویایی میشه در اینکه کمیسیون برنامه وبودجه در صد بسیار بالایی در مشکلات بوجود امده مقصره برکسی پوشیده نیست چرا چون موقع انتخاب تیم اقتصادی دولت یا حداقل انتخاب وزیر اقتصاد که معمولاوزرا اول ارایه برنامه در کمیسیون مربوطه دارند بعد از تاییدیه نسبی کمیسیون اونوقت به مجلس جهت رای معرفی میشن پس کمیسیون در انتخاب وزیری که نتواند در مرحله بهران برنامه داشته باشه مقصره حال بخوان حدیث مفصل زین اوضاع واحوال در ثانی اقای دکتر خرامین وابسته ومرید شخص خواصی نیست درحالیکه با شخص مد نظر شما کاملا مخالفم ولی ای کاش بجای نمایندگان فعلی استان یا نماینده نداشتیم یا .....
محمد
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست چی نوشتی؟
صادقی
Iran, Islamic Republic of
جناب تحصیل کرده مادوان سلام
جهت استحضار حضرتعالی نوام چامسکی بزرگترین نظریه پرداز سیاسی قرن حاضر آمریکا یک روانشناسی است که حتی یک خط مدرک دانشگاهی سیاسی ندارد. چقدر گرفتی تا این را نوشتی
Iran, Islamic Republic of
آقای فروغ فرکجابااین شتابان مگه نقد کردن نیاز به مدرک داردواقعاجای تاسف داره به قول خود یه تحصیل کرده هستی /البته تحصیل کرده .رازاین هم توقع ازت نیست/خودت مقایسه نکن بادکترخرامین/درضمن معلوم که نوشته جنابعالی مغرضانه است وقطعااین نوشته هم ا. نیست؟
Iran, Islamic Republic of
شما خودت اولا کلمه حقوق را خوب تعریف کن بعد با ادبیات حقوقی صحبت کن واقعیت همیشه تلخ بوده وهست شما کوته بین ومنفعت طلب نمی خواهید بپذیرید چه برسراین کشور ومردم اورده اندوفقط امار دروغ جهت دل خوش گنی به مردم می دهند
علی وامقی
Iran, Islamic Republic of
خوب حقوق دیگران رو رعایت کردید!!!!
شما صراحتا گفته اید دکتر خرامین که خود دانش آموخته دانشگاه های معتبر انگلستان و از اساتید برتر استان است بیمار است!!!
پرواضح است که مواضع شما جانبدارانه و سیاسی است.
Iran, Islamic Republic of
درودبردکتر خرامین عزیز که حرف دل همه مردم رازد
Iran, Islamic Republic of
آخ از بخت عسکر و این مملکتی که دانش آموخته حقوقش خودش هم نمی دونه چی نوشته

کاش عملکرد حقوقدان جامعه و نقش آنان در جامعه را هم تحلیل می کردی، البته اگر همینجوری بخوای تحلیل کنی زحمت نکش ممنونیم
Iran, Islamic Republic of
معلومه که کاملا جانبدارانه وسیاسی نوشتی وگر نه مارا چه مقایسه با آلمان -اگر مشکلات اقتصادی مملکت از کم کاری وسوء مدیریت امثال آقایان مورد حمایت شما نیست پس کی مقصر هست برو وبرای قلمت حرمت قائل شو عزیز دل....
Romania
ینظر میاید که . باشی ابن همه.
حسن
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود بر دکتر ستار هدایتخواه و درود و صد درود بر دکتر خرامین
هنرمند
Iran, Islamic Republic of
جان خودت معلوم هست چی نوشتی ،نامه دکتر خرامین کاملا بجا و منطقی بود اگر امثال آقای تاجگردون مقصر وضعیت بد اقتصادی کشور نیستند پس کی را باید مقصر دانست ؟
Iran, Islamic Republic of
برای اقای حقوقدان بیاد خیلی .که ادعا می کند تخصص حقوقی دارد ولی رعایت حقوق رو یا بلد نیست یا رعایت نمی کند. اقای حقوقدان بدانید انتقاد حق همه شهروندان است اگه شما حقوق خونده ای باید بدانی که کمیسیون برنامه و بودجه در راس بودجه و برنامه های اقتصادی کشور است زیرا هم قوانین بودجه ای و مالی و هم برنامه های مالی و اقتصادی در آن کمیسیون مطرح و چکشکاری و بعد در صحن بررسی و تصویب می شود لذا اقای خرامین این حق را دارند به عنوان یک ایرانی از رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی کشور ایران انتقاد و حسابخواهی نمایدو اقای خرامین خیلی نقد بجا و شایسته ای ارائه کرده اند. بنابراین نقدهای اقای خرامین را باید به اقای تاجگردن وارد دانست. و جواب شما . و غیرکارشناسی است.
فریاد
Iran, Islamic Republic of
جناب اقا اوضاع اقتصادی فعلی که تخصص نمی خواهد من در تعجبم که .باوضاع وخیم اقتصادی که مرغان وگاوها و ماهی های پرورشی و... نمی کنید.
استاد
Iran, Islamic Republic of
شما فرموده اید که هرکس وارد مطب ایشان میشوند کلافه تر بیرون می ایند. احتمالا . و گرنه از کجا می دانید. اگ. اظهار نظرت غیر منطقی است
یا حق
Iran, Islamic Republic of
.حقوق دانش هستی مگر پیام نورتدریس خواستی بهت ندادند که اینطور. مقاله نوشتی از رشته خودم که حقوق هست.
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
خدارا شکر که نامه دکتر خرامین .برای ا .ردید. یر.ی قلمت رابگیر اما انصافا یکبار بخوان چه نوشتی
بهرام بیگی
Iran, Islamic Republic of
حق دارید با قلم. سپاس گزاریت را به کسی نشان بدهی که شما را به مدیریت حقوقی.د جای شما بودم این نامه .ج را می کردم
مارگون
Iran, Islamic Republic of
جناب فروغی . به دکتر روانشناس ( دکتر خرامین) معرفی کن و برادر وقتی خودت میگی چرا یه رشته دیگه نباید در مورد موضوعی دیگر نظر نده و خودت با رشته حقوق در مورد سیاست و اقتصاد نظر می دهی و نظر دادن وقتی مهمه که از شما و دوستانتان تعریف و تمجید کنند . خیلی از نظریه پردازان بزرگ دنیا در سیاسیت تحصیل کرده این رشته نیستند و شما که هر روز یک لقب به آقای تاجگردون از جمله لقب معمار اقتصاد ایران ؛ این القاب اگر برای. برای چی هست ؟و به یکی دیگه لقب امیر کبیر و فکر کنم یکی دیگه هم آریوبرزن می دهند و نشانه لقب معمار اقتصاد همین دلار ۱۱ هزار تومن هستش و...
دانشجوی روانشناسی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای فروغی فر سلام
کاش یک جلسه کلاس درس دکتر خرامین شرکت می کردید تا می فهمیدید. کرده اید. کاش یاد می دادند در کتاهای حقوقت که همیشه با افراد برابر با شانشان روبرو می شدید. کاش یاد می دادند که همیشه با کسی حرف بزن که هم..
فروغی فر محترم فقط یکبار در گوگل (اگر سواد اینترنتی داشته باشید) نام بزرگ دکتر خرامین را سرچ می کردید البته با انگلیسی تا می فهمیدید که او چه خدمتی به علم دنیا نموده است. اقای فروغی فر تنها نشان علمی هر فرد دانشگاهی اچ اندکس یا زایندگی علمی است. جهت استحضار حضرتعالی بالاترین شاخص در بین تمام روانشناسان کل کشور متعلق به شیر مردان استان شیرعلی خرامین است. در بین تمام اساتید استان باز شیر مردان اول است.
دانشجوی دکترای روانشناسی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای فروغی فر سلام
کاش قبل از نوشتن این نامه لحظه ای با وجدان خودت خلوت می کردید. گرچه . از میرشکار تورا چنان که ..... اقای محترم تو به چه کسی بی احترامی کرده ای.
او دکتر شیرعلی خرامین است صاحب 156 پایان نامه فوق و دکترای
دارای بالترین اچ اندکس یا شاخص زایندگی علمی در بین تمام روانشناسان کشور و کل دانشگاههای استان.
صاحب دو نظریه جهانی ثبت شده در روانشناسی.
استا الاساتید روانشناسی استان
بسیار متاسفم.
کاش در علم حقوق حقوق دیگران را .
محمدی
Iran, Islamic Republic of
ایشان 5سوال از شما .شما پرسید چرا به جای جواب سوال.نوشته اید
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
باسلام
. که دانش آموخته حقوق دانشگاه صنعتی شریف . به چه حقی در مورد مسائل اقتصادی صحبت میکنید؟؟؟؟؟
کی این مطلبو .ی؟؟؟؟
بنده خدا جناب آقای دکتر خرامین بهتر بگم پروفسور خرامین بالاترین شاخص علمی (h index) در کل کشور را دارا می باشد که نفر دوم با حدود دو نمره پایین تر از ایشان قرار دارند یعنی در تولد علم نقش فوق العاده ای دارند، از دانشمندان حال حاضر ایران هستند، تحصیل کرده یکی از معتبرترین دانشگاههای جهان( ناتینگهام انگلستان) است که در دوره اصلاحات و با وجود کارشکنی های فراوان برای ایشان که مانع از رفتنشون بشن و موفق نشدند مانع پیشرفت وی شوند، از طرف دانشگاه دعوت شدند و رفتند چون باسواد بودند.... اون وقت . در مورد ایشون اظهار نظر میکنید.
مطلبی که ایشان فرمودند کاملا بحق بود و جناب آقای دکتر تاجگردون بعنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه باید پاسخگو باشد.
جناب فروغی توصیه میکنم هیچ وقت بازیچه افراد قرار نگیرید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب فروغی واقعیت..ی که بخوام جوابتو بدم ولی به یه جمله بسنده میکنم: دکتر خرامین یکی از شریف ترین، باسوادترین، منطقی ترین، به روزترین و شجاع ترین نه تنها افراد استان بلکه کشور هستند
برای شما و امثال شما
امید نظری یاسوج
Iran, Islamic Republic of
سلام. با شمشیر منطق به میدان سخن دراییم .. میپذیرم و باید بپذیریم که آگاهی و دانایی و درک و فهم مسایل مبتلا به جامعه لزوما به داشتن مدرک مثبت تخصص نیست..آب دریا را اگر نتوان چشید ....طبیعی ترین وابتدایی ترین حقوق فرد در جامعه حق ازادی بیان و اظهار نظر خواهد بود..اما دوستان چرا ما در مقابل نقد اینطور عکس العمل تند و شتاب زاده داریم...قدری ظرفیت ذهنی و تحملی و تاملی خودمون را بالا ببریم..هم در مطلب دکتر خرامین عزیز موارد درستی بود وهم مطلبی این دانش جوی حقوق یک تلنگر جدی برای همه ما البته میتوانست لحن مناسب تری استفاده کند.....غلام همت انم که زیر این چرخ کبود زه هر چه رنگ تعلق پذیر ازاد است..
حقوقدان. در سه سطح تحصیلی
United States
سلام جناب فروغی
حوصله نوشتار مث شماها (خودت و خرامین) را ندارم.
ولی اینو بدون که؛ اصل تفکیک قوا از اصول قانون اساسی نیست، بلکه از اصول حقوقی (حقوق اساسی) است که در قانون اساسی ها کاربست پیدا میکند و .....
دوم اینکه؛ چطو تاجگردون میتونه منتقد سیاست های دولت همراهش (تدبیر) تلقی بشه ولی این حق را به خرامین نمیدی که منتقد دولت همراه خودش (احمدی) باشه و نظری خلاف نظر احمدی نژاد در اموری همچون رأس امور بودن مجلس داشته باشد. پس همونجور که سعی کردی کلیه اعمال دولت قبل را به خرامین نسبت بدهی، کلیه اعمال این دولت را هم به تاجگردون نسبت بده.
سوم؛ مدت زمانی است که. این .یک حقوقدان است.
جناب دکتر؛ و .....
خود را بیشتر دریابید
یاس
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای فروغی لطفا یه سری به این روانشناس بزن این مقاله برای شما بد نبود حداقل.
Iran, Islamic Republic of
فروغی عزیزبااین. رشته حقوق رابردی وپشیمان شده ام که فارغ التحصیل این رشته هستم !ازبنده می شنوی پاتوپای بزرگان نکن! Ok!
حیدر
Iran, Islamic Republic of
درود..............
ربانی
Iran, Islamic Republic of
برادر فروغی -دکتر خرامين انسان شایسته و باسواد وبا شخصیت هست..شما. که حتی در مورد ایشان اظهار نظر کنید.تا برسه به.
مرزبان
Iran, Islamic Republic of
شما که می گفتید معمار اقتصاد. کسیکه فوق لیسانس آزاد داشت و بعد از ده سال هنوز نتونسته از مالزی دکترای سفاشیش را بگیرد حالا چه شده که میگید هیچی توی دستش نیست
.ان واقعی
Iran, Islamic Republic of
یک .برای ضربه زدن نام این جانب را برده حتی خودش هم خودش را .د که اسم من را مینویسد. تو تا کنون ندیده ام من .واقعی اصلا هیچ تخصصی در این زمینه ها ندارم ولی میدانم هم دکتر تاجگردون انسان خوب و شریف و بزرگی هست و هم دکتر خرامین انسان شریف و دلسوز و آزادهای هست
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم و مردمی دنا کامنتی که به نام مرزبان نوشته شده جعلی است این جانب مرزبان واقعی هیچ کامنتی نگذاشته ام و فردی که با این جانب دشمنی دارد آن را به نام من گذاشته لطفا ان را حذف کنید با تشکر مرزبان واقعی لعنت خدا بر تو شیطان صفت که به اسم من کامنت گذاشتی
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم کبنا نیوز با توجه به رسالت و تعهد اخلاقی رسانه ها خواهشمندم اگر از نظر فنی امکان دارد کامنت مرزبان را حذف کنید چون جعلی است و فرد دیگری به نام من نوشته است و اگر امکان حذف نیست بدانید که این کامنت را من قبول ندارم و نگذاشته ام و هیچ شناخت و اطلاعی هم در این مورد ندارم سایت کبنا نیوز خواهشمندم اصول دموکراسی و آزادی بیان و اخلاق را رعایت نمایید و این کامنت من را که مرزبان واقعی هستم را بگذارید
Iran, Islamic Republic of
مرزبان واقعی چه مشخصه ای دارد ؟؟لطفا توضیح دهید(2نمره)



























/(
Iran, Islamic Republic of
خیلی با اطمینان توانایی درمان دکتر را زیر سوال برده اید و این اطمینان فقط در صورتی قابل استناد هست که کسی شخصه به دکتر مراجع کرده باشه

میشه بپرسم چند بار به ایشون مراجعه کرده اید و نتیجه نگرفته اید؟
مرزبان واقعی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت استان کهگیلویه و بویر احمد...
اگر کسی نقد کند و دلسوزانه باید متهمش کنیم به بیسوادی و عدم تخصص...
برادر عزیز اقای دکتر خرامین فقط پرسیدند که معمار اقتصاد این اقتصاد رو معالجعه کن.اقای محترم اتفاقا درد امثال دکترخرامین ها همین دخالتهای بیجای تاجگردون است.در یه نمایی ساختمان اگر ایرادی هست بخشی متوجه معمار و مهندس ناظر است.اقای تاجگردون بعنوان رییس کمسیون برنامه و بودجه کشور در این طراحی نقش داشته است.کمیسیون ب ر ن ا م ه و ب و د ج ه.هم برنامه ایراد داشته که نتیجه شده دلار 12هزارتومتنی.
مرزبان واقعی
Iran, Islamic Republic of
کامنت مرزبان را من ننوشته ام و اصلا نمیدانم . با این جانب دشمنی دارد و اینگونه میخواهد ضربه بزند اینقدر شجاعت .د که به نام خودش کامنت بگذارد این جانب صد درصد ان را تکذیب میکنم و درود میفرستم بر نماینده محترم و سایت کبنا و دکتر خرامین و همه دلسوزان استانم و همه قوم بزرگ لر البته میدانم کبنا منتشرش نمیکند
علی
Iran, Islamic Republic of
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود میبری و زحمت ما می داری
خضرت عباسی برو ب. کجا و شیر زیان کجا
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی مطلبی که میذارید اول چند بار مطالعه کنید بعد بفرسید برا عموم مردم. دوست عزیز اولش انتقاد از استا و استادیاری کردید. هدف تخریب ایشون بودن بعد گفتید کسانی که به دفتر شما مراجعه میکنند کلافه بیرون میزنند تو از کجا میدونی ک بجای مردم قضاوت میکنی! برای .ی از تاجگردون هر روز مطالبی فرستاده میشه جای گفتید نماینده استان و از همه جا به ایشون مراجعه میکنند. درصورتی که فقط دفتر ایشون کد ملی گچساران میپذیره و خودش هم نمیبینه! ایشون باید پاسخگو محرومیت و مظلومیت مردم محله رادک لبنان سادات و... باشه! دلار شده 11هزارتومان بعد جنابعالی . دفاع میکنید.رئیس تلفیق رئیس کمیسیون برنامه بودجه نباید پاسخگو وضعیت فعلی باشد
محجوب
Iran, Islamic Republic of
جناب فروغی حقوقدان
در اینکه آقای .ی است شکی نیست،.در قبال این .ی چه میزانی تعیین شده خدا میداند.....
افشین
Iran, Islamic Republic of
ای کاش بجای کلمات عربی مثل رابعا و ثالثا و غیر واژه های فارسی زیبا استفاده میکردی .
افشین
Iran, Islamic Republic of
ایشون دانش آموخته دانشگاه چمران و شیراز هستند نه بلهزار دوستان جهت اگاهی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای فروغی کاش شما که مدام دم از تخصص می زدید می گفتید تخصصتان چیست و در کدام دانشگاه مدرک گرفته اید.همچنان ذکر می کردید تخصص آقای تاجگردون چیست و مدرکش را کجا گرفته تا با یک بررسی مشخص می شد. کاش شما عملکرد آقای تاجگردون را به صورت مثبت و منفی نقد می کردید تا انگ ...... نمی خوردید در کنار عملکرد مثبت نابسامانی های مدیریتی خیلی زیادی را در استان سبب شده است. اگر منکر شوید قطعا آن انگ پر رنگتر و قویتر است. اگر با وجدان پاک به دانشگاه علوم پزشکی سری بزنید و بررسی کنید حتما بخش از حرف هایت را پس می گیری. خدا را شاهد می گیرم که من اطلاعی از محتوای نامه دکتر خرامین ندارم که اینها را عرض دمی کنم. ضمنا همیشه نقد ها را میتوان در فضای مودبانه تری بیان کرد تا خوانندگان خداقل بخشی را باور کنند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا احسنت چ قد زیبا و جالب و پخته سخنان آقای خرامین استاد یار روانشناسی را نقد کردید با حق گرایی کامل بنظر من آقای خرامین باید ازشما سپاسگزاری کنند لذت بردم خدا بر علم وادب و درایت شما بیفزاید
احمد
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا احسنت چ قد زیبا و جالب و پخته سخنان آقای خرامین استاد یار روانشناسی را نقد کردید با حق گرایی کامل بنظر من آقای خرامین باید ازشما سپاسگزاری کنند لذت بردم خدا بر علم وادب و درایت شما بیفزاید
کارگر
Iran, Islamic Republic of
باسلام برادر حقوق دان به نظر میرسد که جیبتون از ...............خیلی پر ازپوله که دفاع سرسختانه میکنید . برادر محترم اگر اقای دکتر خرامین از نظر اقتصاد وچیزهایی که عنوان کردید تخصصی ندارد حداقل به عنوان یک پزشک روانشناس در بین مردم وجامعه هست ومیبند که چقدر مراجعه کنندگان ایشان از روی فقر وبدبختی بوجود آمده توسط همین حقوق دانان واقتصاددانان کنونی تمام دچار امراض روانی وروحی گشته اند و گفته ایشان درددل آن کارگربدبخته که درطول سال یکبار حقوق میگرد وشبانه روز زجر میکشد .شما ها که ادعای وکیلی و حقوقی و.... میفرمایید.ت میگویید بدون از پول کلان وحقوق های آنچنانی از افراد بدبخت وفقیر درجایی دفاع کنید .
حسینی
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام جهت استحضار جناب آقای فروغی فر
اگر مشتاق اشنایی با توان علمی جناب دکتر خرامین هستید محبت فرمایید به آدرس زیر مراجعه تا شخصیت جهانی آقای دکتر برای شما مشخص گردد
https://scholar.google.com/citations?user=quQ5lVkAAAAJ&hl=nl
احمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر خرامین
الف
Iran, Islamic Republic of
فارغ التحصیل کجا وانگلیس کجا
خامی
United States
روانشناسی که .ی دارد،
دانشجوی دکتری روانشناسی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای فروغی فر نویسنده مقاله
وقتی مقاله شما را خواندم برای خودم و استانم متاسف شدم
فرموده بودید دکتر خرامین توان درمان ندارد.
جهت استحضار حضرتعالی برای تعیین توان علمی هر استاد بالاترین و مهمترین شاخص عنوانی است به نامh index
به اطلاع برسانم شخصی که شما به .موده اید بالاترین اچ اندکس کشوری را در بین تمام روانشناسان کشور با تمام گرایشها داشته در استان نیز بین تمام اساتید دانشگاه نیز بالاترین اچ اندیکس را دارند.
فقط برای توان علمی ایشان به ادرس زیر که سایت خارجی است مراجعه بفرمایید عظمت علمی ایشان شما و مرادتان را شوکه خواهد کرد
https://scholar.google.com/citations?user=quQ5lVkAAAAJ&hl=en
Iran, Islamic Republic of
سلام نه که الان روحانی اوضاع کشوررابهتر کرده بنده خدا شما اصلاح طلبان فقط اسمتان اصلاح طلب هست مملکت روب.
حقوقدان
United States
آقای متخصص حقوق سعی کن خیلی از دایره انصاف خارج نشی. سعی کن در مورد استاد گرامی جناب دکتر خرامین مطالعه کنید البته اگر دانشگاه آزاد هاروارد .......یاد گرفته باشید. بعدش هم قضاوت با مردم هست . ضمنا با کدام تخصص در مورد علم دکتر خرامین صحبت میکنید.
United States
آقای به قول خودتان روستایی شما که اهل تخصص قانونمند هستی چرا در خصوص مطالب ی که به شما ربط ندارد نظر میدهید البته به استناد بند 2که خودتان نوشته‌ای دوم اینکه یاد بگیر هر وقت خواستید مطالبتان را شماره گذاری کنید از اعداد فارسی استفاده کنید نه اولا رابعا و..... سوم اینکه احترام را همیشه نگه دار حتی در انتقاد چهار م اکثریت آرا دلیل بر بهتر بودن نیست این عملکرد بعد هر شخصی است که معر ف بهتر بودن آن میباشد آقای روستازاده اشکال ماها همینه که چون تفکرمان ضعیفه فکر میکنیم از دید دیگران دهاتی بودن ویا روستایی بودن کوچک وضعیف است بهمین دلیل زودتر خودمان اعلان میکنیم که من روستازاده ویا من دهاتی برادر از روستایی بودنت افتخار کن موفق باشی
شب نشین
Iran, Islamic Republic of
ای افسوس ،
دوست عزیز ،مشکلات ما ریشه ای 40 ساله داره ،
یه سری به آمار بانک حهانی در خصوص نرخ رشد اقتصادی در طی برنامه جهارم و پنجم قبل از انقلاب بزنین .
دانشگاه
United States
دکتر خرامین به نماینده گچساران یک نقد جدی وارد کرده خود نماینده می بایستی پاسخگوی مردمانش باشد وکیل باید پاسخگو باشد از نو سوادان عزیز خواهشمندم اظهار فضل ننمایند تا مباحث خلط نشود ومردم متوجه.
بویر احمدی..
Iran, Islamic Republic of
اولا دکتر خرامین اگه میتونست.جمع میکرد با اون هم مشکل..ثانیا. گرفتنش از بیمار که 1درصد نمیتونه تاثیر روی اونا داشته باشه..بعد میای از تاجگردون که شناخته شده ایران ایراد میگیری...برو با اون هدایت خواه ادامه بده ببینم به کجا میرسی دکتر جان
Iran, Islamic Republic of
اقای فروغ اگر ایشان طییب حوزه ای غیر ازحوزه خودش باشد ودرمان درد است فقط در مورد خودت صدق مکند به دیگران نچسپانید چون در اشتباهی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای فروغی خیلی عالی و با منطق و علمی جواب اون استادیار راد داد . احسنت به این قلم
سید
Iran, Islamic Republic of
بااحترام به نظر وکامنت همه عزیزان.....تا دنیا دنیاست تاجگردون تاجگردون است...فرزندنکو نشان از پدر برده است...دکترتاجگردون همچون آبا واجدادخودمردمی سفره داروشریک شادی وغم مردم ودنبال حل مشکلات مردم وجامعه هست...بخدا تاالان رای به تاجگردون ندادم...ولی ازنزدیک خودوخانواده محترمشان میشناسم که والحق النصاف سزاور احترام وبزرگواری هستن....دکترتاجگردون به اندازه 30سال گذشته به استان وحوزه انتخابیه خودش ودرسطح ملی خدمت کرده است...تاخون در رگ ماست خامنه ای رهبرماست تاجگردون وکیل ماست
Iran, Islamic Republic of
استادیار کسی هستش که تازه عضو هیئت علمی شده دکتر خرامین 20سال سابقه دارد
جانباز مظلوم
Iran, Islamic Republic of
جناب فروغی واقعا از روی اتصاف و متین مطلب واکاوی نمودی فتبارکالله احسن الخالقین
کارمند
Iran, Islamic Republic of
جناب حقوق دادان؛ میدانی که از نظر رئیس برنامه بودجه و کمیسیون برنامه و بودجه، ارزش تخم مرغ و مرغ از کارمندان دولت بیشتر است؟ می دانی از دید تجگردون و امثالهم که ارزش آهن و فلزات از من و شما بیشتر است؟
لبنیات 35 درصد افزایش، آهن 20 درصد، دلار 120 درصد، طلا و سکه 80 درصد، کاه گوسفند 28 درصد و.....
اما کارمند 5 تا 10 درصد؟

خداوکیلی حقوقدان نخبه مملکت عامل و قانون گذار این فجایع در مملکت چه کسی است؟
Iran, Islamic Republic of
خرامین اکرمالی بودحداقل دریاسوج کنارماخودشونشون میدادمیخواه بکه منم هستم
دبیر اموزش و مرورش
France
سلام جناب اقای جواد فروغی فر شما که اینقدر از تخصص حرف می زنید و سینه چاک تاجگردون شدید. یادتون هست که موسسه اموزشی علوی را در یاسوج راه اندازی کردید و چه پولهای را از دانش اموزان گرفتید و کلاس های بی نتیجه ای را ...دیگه توضیح نمی دهم اگر لازم شد در یک متن برای رسانه خا خواهم نوشت نکنه چون حقوق دان بودید ....
دبیر اموزش و مرورش
France
سلام جناب اقای فروغی فر
آیا دوست داری که از موسسه اموزشی علوی که جنابعالی مسول ان بودی و برای دانش اموزان کلاس کنکور تشکیل می دادی و هزینه برای تضمینی قبولی کنکور . پولی که باید به معلمان می دادی .ه کارت بر اساس حقوق بوده.....
دکترای فلسفه
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و احترام.
به نظر جناب / خصومت شخصی با دکتر خرامین دارند؛ یعنی برداشت خواننده از پاسخ ایشان جز این نمی تواند باشد. بهتر بود سخنان جناب دکتر خرامین را نقد می کردید نه تختئه شخص می گردید.
دکتر استادیار نیستند دانشیار هستند و ما دانشگاهیان خوب می دانیم که عنوان استاد مصطلح هست برای تمام مدارج اساتید. آن عنوانی که شما می فرمایید دکتر نباید استفاده می کرد عنوان استاد تمام است که معادل پرفسور هست و دکتر همچین عنوانی بکار نبردند.
مردم
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب به عنوان کسی که در این استان زندگی میکنند می‌خوام بگم که همه فرد محبوبی مثل دکتر خرامین رو میشناسن و شیشه کثیف و مه آلودی(تعبیر آقای تاجگرودون از خودش)مثل آقای تاجگرودون رو نیز میشناسند به نظر من گفته های شما فقط یک جانبه و حذبی بود ولی محبوبیت یک شخص و صداقت ایشان بیش از گفته هایی میگویید بیشتر است
الان بنشینید و ویدئو هایی که آقای تاجگردون را از مجلس بیرون انداختند در حالی که بغض کرده بود به اصطلاح بار و بندیل را جمع کرده و محترمانه بیرون انداخته شد را ببینید بگویید حیف شد
در آخر هم باید بگویم که دیگر از روی حسادت و عقده با فرد شریف و مرد مردمی این دیار این گونه صحبت نکنید که فقط خودتان را از این که هستید خفیف تر جلوه میدهید...
احسان پایا
Iran, Islamic Republic of
با دوتا کلمه قلمبه آن همه تخصص و تجربه زیر سوال نمیره دوست عزیز.
فضلی بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام- قیافه ات اصلا به آدم باسواد نمی خورد.
حداقل برای اینکه در آینده با آبروی خودت و دیگران ایگونه بازی نکنی ، برو دست دانشمند محترم و محبوب جناب استاددکتر خرامین را ببوس و از محضرش عذر خواهی کن و ازایشان بخواه که چنددقیقه ای از محضرش بهره ی علمی و اخلاقی ببری و ادب و معرفت بیاموزی.
Iran, Islamic Republic of
نقدت کاملا غیر علمی، است...از شیوه نقدتان مشخص است راجع به موضوع علم ندارید...پس در مورد موضوعی که علم ندارید، صحبت نکن
Iran, Islamic Republic of
هدفت از این نوشتار فقط و فقط خودنمایی است..والسلام
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
شما آموزگار دانشگاه رو چی خطاب می کنید؟
استاد در مقابل شاگرد است نه رتبه علمی بین اساتید
وقتی امثال شما از کاندیدایی خوشتان بیاید با مدرک حقوق حتی در مورد گلبول قرمز صحبت کنه
کاندیدای مجلس باید برای ورد از بددهنی و توهین و سیاه نمایی بپرهیزد و در مقام نماینده مجلس باید در کمیسیون تخصصی اقدام و پاسخگوی اقدامات خودش باشه
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1