تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۴۰۱۸۸۶
یادداشت:

آقای احمدی یک دلیل برای ماندن آقای علوی در ورزش و جوانان بیاورید؟

محمد خورشیدی
۸
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای احمدی یک دلیل برای ماندن آقای علوی در ورزش و جوانان بیاورید؟
کبنا ؛چرا جامعه فعال و مطالبه گر جوان و ورزش دوست خواهان تغیر در اداره ورزش وجوانان استان هستند:
از عدم حضور تیمی در لیگ‌های کشور در رشته‌های مختلف تا سیاسی کردن و ورود افراد سیاسی و مسولین ستادهای انتخاباتی ادوار به رشته‌های تنیس و اسکواش، والیبال و بسکتبال و اسب سواری در حوزه ورزش تا عدم توجه جدی به مسائل روز جوانان، و ساماندهی و توانمندسازی سمن‌ها، همه و همه این روزها سبب رکود ورزش و جوانان در استان کهگیلویه وبویراحمد شده است
ورزش یکی از کلید واژه‌های مهم در موضوع آسیب‌های اجتماعی و نقش ورزش در سلامت جامعه و کاهش آسیبهای اجتماعی غیرقابل انکار است.
متاسفانه مطالبه گری در بخش‌های مختلف از جمله ورزش نخستین رسالت رسانه‌ها است که به شایستگی به آن عمل نمی‌کنند و ما با یک کمای رسانه‌ای در حوزه مطالبات مردم در استان رو به رو هستیم.
ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد این روزها وضعیت نامطلوبی را دارد و همین امر سبب شده تا منتقدین، نقدهای جدی به وضعیت مدیریت ورزش وجوانان در این استان داشته باشند..
جناب آقای دکتر احمدی:.
کجای عملکرد جناب آقای علوی با سیاست‌های دولت تدبیر و امید هم خوانی دارد. اگر شما تنها بندهای ابلاغی حکم وزیر را به ایشان مطالعه کنید خواهید دید که در بند اول از ایشان خواسته شده است که در حوزه جوانان اهتمام جدی داشته باشد و برای مسائل مبتلا به جوانان چاره جویی کند.
اگر بگویم که در این بخش جناب اقای علوی عملکرد نزدیک به صفر داشته است اغراق نکرده‌ام.بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که سیاست‌های ابلاغی وزارت متبوع به هیچ عنوان اجرایی نشده است و بدترین آسیب فضای فرهنگی یعنی پول پاشی در حوزه جوانان در جریان است.
شما ببیند آیا سمن‌های استان برابر پول‌هایی که دریافت می‌کنند فعالیت موثر انجام می‌دهند، متاسفانه خود همین سمن‌ها با آسیب‌های جدی روبه رو هستند و اگر به فکر چاره نباشید به زودی ظرفیت‌های فرهنگی واجتماعی استان به دست دلالان فرهنگی خواهد افتاد. کسانی که نه دلسوز جامعه و فرهنگ هستند و نه برای مشارکت وحمایت از دولت آمده‌اند، برای چه آمدند را شفاف در آینده خواهیم گفت.
هدف از تشکیل خانه‌های جوان این است که در آن جوانان با نشستن در کنار همدیگر، طرح و برنامه‌های خلاقانه خود را مطرح و به مدیران استان در جهت بهتر شدن فضای جامعه ارائه دهند اما از شما تقاضا مندیم که به صورت سر زده به خانه جوان یاسوج واقع در خیابان تختی سری بزنید و از همسایه‌های آن بپرسید آیا ماهی یک بار کسی وارد خانه جوان می‌شود.
در مطلب چند روز آینده حوزه ورزش و جوانان به صورت تخصصی مورد نقد قرار خواهد گرفت.
-------------------------
محمد خورشیدی
-------------------------
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ورزش
Romania
بوي سياست از فضاي ورزشي استان به مشام ميرسد
اردلان شكوهي
آقاي استاندار لطفا به فكر مردم باشيد و جوانان- بر اساس ارزيابي شاخص ها و عملكرد مديران را انتخاب كنيد-اقاي علوي نه با عملكرد.ساختمان استانداري ميخواهد بماند
ورزشکار قهرمان
Iran, Islamic Republic of
آقای علوی لطفا هیئت ها را حال خودشان بکذارید-رئسای هیئت از قبل مشخص هستند و رای گیری لازم نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
. به دولت و جناح های سیاسی دفاع از ماندن علوی است. است
محمد
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی آقای علوی ورزش استانو با تصمیماته بدشون ب چالش کشیدن. من به عنوان ی ورزشکار حرفه ای هیچ امیدی برای ادامه مسیر ورزشیم‌ندارم
هيئت
United States
بيشتر هيّئت ها تعطيل هستن ورزشكارا ناراضين
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
اقای علوی از نادر مدیران با تخصص و مدیریت قوی و برنامه ریز میباشند وبا برنامه ریزیهای انجام گرفته در مدت کوتاه مدیریت خود الان اونها داره نتیجه میدهد و هر روز شاهد کسب مدال و دعوت به اردوهای تیمهای ملی ورزشکاران هستیم
سمن
Iran, Islamic Republic of
خیلی بی انصافید کاش همه مثل سمن ها احساس مسئولیت میکردند . مشاوره رایگان کلاس رایگان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1