کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی

آقای پاکدل؛ دلتان را پاک کنید

2 مرداد 1397 ساعت 20:15

دکترعلی شریعتی: خدایا به علمای مامسئولیت ٬ به عوام ماعلم٬ به روشنفکران ماایمان٬به متعصبین مافهم٬ به خفتگان مابیداری٬ به نویسندگان ماتعهد٬ به فرقه های ماوحدت٬ (به حسودان شفا٬به خودبینان انصاف٬به فحاشان ادب)


متن ارسالی

بعد از انتشار مطلب غلامرضا پاکدل با عنوان «در طرح‌های عمرانی هم عملکرد خارق العاده‌ای وجود نداشته است!؛ نگران نبود آقای تاجگردون نباشید/«بلاک باد مخالف من» عادی شده»[کلیک کنید] یکی از مخاطبان به او پاسخی داده که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛

 دکتر علی شریعتی: خدایا به علمای مامسئولیت٬ به عوام ما علم٬ به روشنفکران ما ایمان٬ به متعصبین ما فهم٬ به خفتگان مابیداری٬ به نویسندگان ما تعهد٬ به فرقه‌های ما وحدت٬ (به حسودان شفا٬ به خودبینان انصاف٬ به فحاشان ادب)٬ به مردم ماخودآگاهی٬ فداکاری ... و عزت ببخش.
 چه زیباست اگر برای اصلاح و بهبود همه شرایط جامعه دست به قلم ببریم و گام درسرزمین سوخته‌ی سیاست بگذاریم بدون اینکه به کسی توهین٬ کسی راتحقیرویا با آبروی کسی بازی کنیم و آنقدرخودبین نباشیم که به همه کس وهمه چیزازبالانگاه کنیم.
 انسان‌ها ازبدوآفرینش دچاراختلاف نظرسلیقه و در ادامه اختلاف در دین٬ مذهب وغیره بوده‌اند گاهی حتی یک انسان واحدهم درخوداختلاف می‌بیند.
آنجاکه عقلش دریک سو واحساسش در جهت دیگر حرکت می‌کند که گاه ممکن است عقل براحساس حاکم و یا احساس برعقل چیره شود وآن انسان بایدخیلی کامل ٬پخته و توانا باشد که بتواند با کنترل احساسات تصمیم عاقلانه‌ای بگیرد به قول شاعران باعقل تصمیم بگیروباعشق زندگی کن، اما این آرزویی محال ازسیاست ورهروان سیاست بیش نیست.
جناب آقای پاکدل جنابعالی درمطلبی ازتیتر (تاج گردون درمحاصره منتقدان) انتقاد زیادی کرده‌اید بخصوص اصل وکل مطلب به جز 2 خط آن را طبق نگارشتان به خودتان ربط داده‌اید!! با تمام احترامی که برای جنابعالی وهرمنتقد و قلم به دستی قایل هستم بایدبگویم دراین گفتارشما یک خودشیفتگی محضی دیده می‌شود.
اگرمطلب رامجددا مروربفرمایید متوجه خواهید شد نام شما بعد از چندین نفر و گروه آورده شده است ولی بخشی ازموضوع جنابعالی می‌باشید.
 ابتدا ازشما بسیارگله مندم که نویسنده رابه توهین کردن متهم نموده‌اید، لطفاً یک جمله درآن متن بیاورید که به شخص یا گروه و جناحی توهین شده باشد.
 دوم چشم بسته و بدون شناخت ودرنظرگرفتن اخلاق و وجدان فرموده‌اید فرصت‌ها را متملقینی امثال نگارنده این مطلب به دست می‌آورند (منظورتان اینجانب) انشاالله روزی ونزدیک به انتخابات با دلیل ومدرک به شما نشان می‌دهم که من بزرگترین ضربه راهم به‌صورت اتفاقی وهم مواردی مهم به خاطرحمایت ازدکترتاج گردون خورده‌ام.
 چون اگرمدیریک اداره ومجموعه همفکرتاج گردون باشد دربدنه آن ممکن است تاج گردون مخالفان زیادی داشته باشد وحتی عزت نفس من به‌قدری است که علی رغم سالها درگیری با این موضوع دربرابر خداوندبه دکترتاج گردون نگفته‌ام وخودم با اتکا واتکال به خداوند پیگیررفع مشکلاتم هستم واگرضروری دیدم به عنوان یک موکل بدون انتظاربی جا به اومراجعه خواهم کرد و ازاوکمک خواهم خواست.
 حتی چندسال پیش قراربودکاری برای پسرخواهرم انجام بدهد آن کارصورت نگرفت وحتی یکباربه خاطر اصراومراجعه زیاد که ازنظرمن زیبنده نبودتاج گردون به اوگفته بودکار هرکس راانجام بدهم کارتوراانجام نمی‌دهم!!
 که من این گفته تاج گردون رابه خاطر عصبانیت لحظه‌ای واشتباه پسرخواهرم می دانم که نبایدهرجایی وهرزمانی وارد صحبت بایک نماینده شد که این هم ازجوانی است.
درادامه با ادبیات چاله میدانی من رابه چاپلوسی متهم کرده‌اید که واقعاً درشان جنابعالی به عنوان یک مدیربا تجربه ونفربرترریاضیات درسطح استان نبود واز این بابت واقعاً متاسفم  با توجه به توضیح  قبلی دیگرتوضیح نمی‌دهم.
 چون چاپلوسی مختص انسانهای ضعیف ٬دارای کمبود شخصیت و...است کهشان من فراترازاین حرف‌ها وتصورات بیمارشماست.
پس اگرمقایسه بفرمایید خواهید پذیرفت که جنابعالی توهین کرده وازنزاکت خارج شده‌اید نه من. اما در رابطه بازحمات نمایندگان قبلی کسی منکرخدمات هیچکدام ازآنهانیست ولی درقیاس با آنها من وهمه کارشناسان ومردم فهیم گچساران وباشت تاج گردون رابسیارموفق تروتوانمندترمی بینیم.
 چون نماینده‌ای ازدیل گازرسانی به آنجا راغیرممکن می‌دانست ولی تاج گردون این کارراکرد. نماینده دیگرگازرسانی به باباکلان را پرهزینه و فاقد توجیه اقتصادی می‌دانستند تا جایی که گفته بودند اگرساکنان باباکلان رادرگچساران اسکان دهیم کم هزینه ترخواهد بود.
ولی تاج گردون باهزینه 14 برابرحد معمول به آنجاهم گازرسانی کرد حق آبه گچساران ازسدکوثررا قبل وبعد ازتاج گردون مقایسه وخواهش می‌کنم درمطلب بعدی اتان بیاورید.
مصرانه ازشما می‌خواهم حالا که ازاعداد وارقام سخن می گویید بنویسید قبل ازتاج گردون اعتبارات استان به نسبت کشورچقدربود والان چقدرهست واعتبارات گچساران به نسبت اعتبارات استان قبل ازتاج گردون چقدربوده والان چقدراست.
 لطفابنویسید حق گچساران ازدرآمدهای نفتی قبل ازتاج گردون چقدربوده الان چقدر می‌باشد؟ اگرشما این‌ها رابه قلم آوردید به شهامتتان نمره 20 خواهم داد.
 به طرحها وپروژه ها اشاره فرموده‌اید برای شمامثال می‌زنم ومی دانید طرح فرودگاه بین المللی حضرت امام ره ومتروتهران قبل ازانقلاب پیش بینی شده بود اما درجمهوری اسلامی اجراوبه بهره برداری رسیدند.
مطالعه وپیشنهاد یک طرح وتصویب آن ارزشمنداست امامهمترتامین اعتباروبه سرانجام رساندن آن است که بیشترو مهم‌ترین طرحهایی که شما به آن اشاره کردید توسط تاج گردون تکمیل شدند.
 جنابعالی که ازاعداد وارقام صحبت می‌کنید بفرمایید بودجه ودرآمد کشوردرآن سالهاچقدروچگونه بود والان با این شدت تحربمهاچکونه است؟!
 زحمات مهندس جشن سازهمیشه قابل تقدیربوده وهست اما او را قسم بدهید برای استخدامهای سفارشی ازطرف نمایندگان قبل از تاج‌گردون چقدر زیر فشاربود وچه تعداد ازاین طریق استخدام شدند وشما ودوستانتان که الان مدافع جوانان ومخالف پارتی بازی شده‌اید چشم خودرا بستید وسکوت کردید؟
 حالا دم از عدالت می‌زنید؟ به مردم بگویید قبلاً مدیران نفتی چه اختیاراتی داشتند و باقیمت نفت بین 100 تا 150 دلارچقدربرای خدمات دهی بخصوص درامر ورزش دستشان بازبود و پس از تحریمها چقدر محدودیت اعمال و اجر اشده و چه بخشنامه‌های دست و پا گیری صادرشده است.
 شما با اتاق فکرتان ازنا آگاهی مردم ازبعضی مسایل می‌خواهید سواستفاده کنید ومرتب اقدام به فرافکنی وجوسازی واغراق دربعضی ازمسایل می‌نمایید.
وقتی شما اقرارمی کنید من ضمنی بعضی حرفهای مخالفان ومنتقدان تاج گردون را درنوشته ام پذیرفته‌ام نشان ازاین است که من متعصبانه وکورکورانه حرف نمی‌زنم امامیگویم شما اغراق وبزرگنمایی می‌کنید.
اگرتاج گردون به عنوان یک نماینده نتواند چند نفررابه کاربگمارد که نماینده نیست اگرتاج گردون نتوانددرشهرخودش چند مدیر را انتصاب کند چگونه می‌خواهد درپایتخت ومجلس شورای اسلامی ازحق موکلانش ودیارش دفاع کند؟!
 قبلاگفته بازهم می گویم این موضوع بسیارعادی است که برخی ازنزدیکان یک مسئول یا نماینده اموراداری وکاری اش بهتروبیشترپیش برود مرحوم مهدوی کنی که مسیولیت دانشگاه امام صادق (ع) را به عهده داشتند بیشتر امور و مناصبش به عهده فرزندان٬ داماد ودیگرنزدیکانش بوده وهست اوکه به استاداخلاق معروف بود.
جنابعالی ادعا کرده‌اید 10 برابرتاج گردون درصورت نمایندگی کارآیی دارید که خودتان هم می دانید این یک بلوف بیشترنیست وهیچگاه تجربه مدیریت دریک محدوده کوچک را با نمایندگی مجلس مقایسه نکنید.
همین که شمابه نفوذ دکترتاج گردون درکشور و بین مسیولین اذعان دارید کافیست بیشتر از این دراین رابطه وادعای شما صحبت نمی‌کنم چون هم توهین به شعورمردم است وهم نگرانم بیشتردچارتوهم و ذوق زدگی شوید.
 هرچند با توجه به اینکه 2 سال دیگرتاج گردون نماینده هستند نیازی به فعالیت رسانه‌ای نمی‌دیدم اما مصلحت بود بازهم روشنگری نسبی صورت بگیرد تا مجال رابه فرصت طلبان ندهیم ونگذاریم مردم فدایی و قربانی خودخواهی وجاه طلبی کسانی شوند که با چهره‌ای آراسته و مزین به عدالت خواهی به اهداف شوم خود برسند.
 انشاالله....
 


کد مطلب: 401737

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/401737/آقای-پاکدل-دلتان-پاک-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1