تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۶
کد مطلب : ۴۰۱۶۶۳
یادداشت:

آقای منطقیان، عامل بدبختی کهگیلویه شمایید/استيصال «منطقيان» در برابر استاندار

متن ارسالی
۳۰
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای منطقیان، عامل بدبختی کهگیلویه شمایید/استيصال «منطقيان» در برابر استاندار
کبنا ؛ متن ارسالی
بعد از انتشار اظهارات محمود منطقیان [کلیک کنید] از چهره‌های سیاسی اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ در باره نحوه تودیع و معارفه توسط استانداری کهگیلویه و بویراحمد یکی از مخاطبان به آن واکنش نشان داد که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛


آقای منطقیان، کسی حق حرف زدن درباره کهگیلویه دارد که کارنامه‌اش سفید سفید باشد و در این میان کارنامه استاندار و فرماندار جدید از شما سفیدتر است و وضعیت شما و نماینده جبهه پایداری‌تان نزد مردم کهگیلویه قرمز است و اگر هنوز این مردم احترامتان می‌کنند بدین معنا نیست که هنوز خود را صاحب اختیار مردمی که خود عامل بدبختیشان شده‌اید، بدانید.
آری آقای منطقیان شما عامل بدبختی کهگیلویه‌اید، آن زمان که اعتبار خود نزد مردم را از برند اصلاح طلبی می‌گرفتید اما پشت سر نامزد حوزه پایداری می‌رفتید تا عدل هاشمی، نماینده کهگیلویه شود و ضعیف‌ترین تاریخ سیاسی برای شهرستان ریشه دار کهگیلویه رقم بخورد.
آری استاد، شما عامل بدبختی و بیچارگی کهگیلویه‌اید وقتی تصور می‌کنید شما صاحب اختیارید که به خاطر چند نیروی ناکارآمد که در ادارات گماشته‌اید به مدیرعالی دولت در استان بتازید تا به تصور خودتان از سوی مردم کهگیلویه حرف بزنید اما غافلید که دیگر مردم این شهرستان از تفکر معامله گری خسته شده‌اند و به خاطر شما از اصلاح طلبی و جناح سیاسی نیز دل خوشی ندارند چون می‌بینند که منطقیان، آن بت سیاسی شهرستان با پرچم اصلاح طلبی کمرش را برای حمایت از محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری محکم می‌بندد.
پیش خودتان چه فکر می‌کنید که هنوز خود را نماینده مردم کهگیلویه می دانید و از جانبشان حرف می‌زنید بهتر است بدانید که مردم خوب می‌دانند که معامله گری های سیاسیون ریشه توسعه را در کهگیلویه زد و این مردم آنقدر این موضوع آزارشان می‌دهد که عدل هاشمی وقتی برای آبدارچی‌هایش و پادوهای شما فریاد می‌کشید، مردم کهگیلویه نه برای آقای نماینده کف زدند نه سوت و هورا کشیدند، چون می‌دانستند درد سیاسیون مردم نیست و حالا هم نیک می‌دانند که درد شما کهگیلویه و مردمانش نیست که دردتان نیروهای به دردنخوری است که با حمایت‌هایتان به پست‌های مدیریتی گماشته‌اید و حالا آنها را در خطر می‌بینید و در واقع توهم محبوبیت و قدرت نفوذ خود را نیز در سطح شهرستان رو به اضمحلال یافته‌اید که این گونه آتش انتقاداتان تند شده است.
شما می‌خواهید بر این مردم بیچاره به نام اصلاح طلبی همچنان حکومت کنید و گزینه‌های جبهه پایداری را به قدرت برسانید و در این وضعیت جعفر نیکبخت به لحاظ خط و مشی سیاسی از شما صادق‌تر است و حداقلش این است که اصلاح طلب است و ادعای حکومت و توهم حمایت از سوی یک قدرت پشت پرده را در شهرستان ندارد.
آقای منطقیان، توهم‌ها و خود را محبوب دانستن‌های امثال شما از کهگیلویه یک مخروبه ساخت و شما و نماینده همفکرتان بر این مخروبه دارید قدرت نمایی می‌کنید، لطفاً دست از سر این شهرستان خالی از سکنه و ویران شده بردارید و ایضاً دست از معامله با نام سیاسی و توهم قدرت مردمی نیز بردارید.
 اگر دلسوز کهگیلویه‌اید، در خانه‌تان بنشینید، سکوت اختیار کنید و به مطالعه و تحقیق در باب اصول سیاست بپردازید تا یکبار هم شده کهگیلویه از دست تفکرهای مریض و خانه خراب کن قومیت گرایی و باج دادن به بعضی افراد که مثل اختاپوس سالهاست بر گرده این شهرستان چنبره زده رها شود شاید و البته اگر بگذارید شاید از عقبگرد نجات یابد و یک گام به سمت جلو حرکت کند.
 آقای منطقیان بیایید با منطق باشید و از مردم به خاطر سالها عقب انداختنشان عذرخواهی کنید، به خاطر نام اصلاح طلبی و کام پایداری‌ها عذرخواهی کنید، به خاطر نیروهای ضعیفتان از مردم عذرخواهی کنید و به خاطر هرآنچه جلسات شبانه امثال شما بر سر کهگیلویه آورد از مردم شریف کهگیلویه عذرخواهی کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
.نام خودتو بگی یا .
Iran, Islamic Republic of
من معتقدم نویسنده نقدنکرده اند ب. اند،برادرمن اتفاقا زمانیکه اصلاحات برنده میدان به دستان پرتوان وتدبیر عالمانه استاد به کاندیداتوری مهندس رستاد بود،این شماها بودید که دریک قدمی پیروزی استاد را تنها گذاشتید،در دور گذشته سکوت معنی دار استاد باعث نجات کهگیلویه از واماندگی سنتی گردید،مگه .،که دراین بی پولی وعدم تخصیص اعتبارات و وجود اسناد خزانه نامعلوم،اما کهگیلویه بزرگ با دستان توانمند سردارسازندگی حاج هاشمی بر فقرسواراست وهروز بر رونق پروژه ها ازجمله گازرسانی تا انتهای بهمئی سردسیر وگرمسیر پیش میرود.جاده وامانده ازفقر بی پولی درزمانیکه دولت هاشمی رفسنجانی سرشارازپول و حضوررهبر انقلاب در استان با اونهمه نعمت.همچنان بی حرکت مانده بودبه یاری خدا و پیگیری نماینده زحمتکش در حال بازگشایی است درحالیکه کشور در بدترین بحران مالی به سرمی برد اما این تدبیر وتوان گمانه زنی های نماینده زحمتکش وخستگی ناپذیراست که چرخ های وامانده پتروشیمی،معادن فسفات،نیترات،سیمان وآب معامله شده توسط دیگران را به حرکت درآورده وسهم فرزندان شایسته کهگیلویه بزرگ را از بهمئی تا لنده تا چرام در دشت ها وخونه ها جاری می نماید،درحالیکه اگر منطقیان وهمه به قول خودت روشنفکرانی چون شما هم باهم می بودین هرگز گوی را از سنت گرایی کهنه کارنمی ربودید،کسی که در اوج زمانیکه دولت ومجلس همه همفکران ودوستانش بودند،اما هرگز به فکرتوسعه ومحروم زدایی کهگیلویه نبودند وفقط دنبال اهدا. خودش ودوستان. بود.شما لیاقت فکر کردن درباره سکوت معنی دار استادمنطقیان را ندارید،وتوانایی برگشتن به زمانیکه گوی پیروزی در دستان ایشان با مهندس رستاد بود وسکوت وعدم همراه. چون شماها که باعث از دست دادن فرصت پیروزی گردید را ندارید،منطق واقعا منطقانه ومنصفانه اون موقع برخاست .د واین موقع استادانه سکوت کرد تا جادوی حاکم سنتی باطل گردد باز شما به درجه تفهیم سکوتش نرسیدید.!
رحیم
Iran, Islamic Republic of
احسنت
البته مردم همه
منطق و لاهوت را میشناسند
خوب اصلاحات را رهبری کردند
جلیلی
United Kingdom
منطقیان همچنان محبوب است.شورای چرام و دهدشت در انتخابات گذشته از نزدیکان منطقیان انتخاب شدند و روحانی در سال گذشته تحت مدیریت ستادی نزدیکان منطقیان در کهگیلویه اول شد.سکوت منطقیان باعث شد که موحد با این هیبت،شکست را پذیرا شود و منطقیان کسی بود که مهندس رستاد جوان را در طی پنج روز با سی و هفت هزار رای به صحنه بیاورد.کینه شما ناشی از عمق محبوبیت منطقیان است.سکوت و یا عدم سکوت منطقیان،سرنوشت هر انتخاباتی را در شهرستانهای چهارگانه مشخص میکند.آگاهان میدانند که چه خبر است.پس بیخود فریاد مزنید.
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت شما دوست عزیز
اگه یکم واقع بین باشید و به ادارات کهگیلویه تشريف ببريد می بینید که این .ز سابقه اصلاح طلبيشان چقدر قومیت گرایی و این فرهنگ که تنها دلیل عقب ماندگی این شهرستان بوده و هست را رواج داده اند.این سیاست ها دیگه برای مردم رو شده ولی باز هم ....... سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی کند تا زمانی که آن قوم خود خواهان تغییر باشند.
هموطن
Iran, Islamic Republic of
شهر سوق در کهگیلویه و بویراحمد بالاترین رای را به حسن روحانی داد و این انتخاب مردم هیج ربطی به آقای منطقيان نداشت .آوردن اسم اقاي موحد در کامنت شما حقیقتی را روشن می کند که برای آقای متطقيان و دار و دسته اش فقط و فقط یک تفکر وجود دارد و. با موحد و موحديون ،یکبار این ضدیت با همراه شدن با بزرگواری و در دست گرفتن امورات سیاسی ایشان توسط ليدرهاي متطقيان صورت گرفت و بار دیگر در حمایت از عدل هاشمی و حالا هم که شما نتوانستید خودتان را کنترل کنید و اقرار کردید . منطقيان فقط و فقط بر . اندام می کند ....
شهرام مدنی
Iran, Islamic Republic of
ای قربون‌زبونت قلمت برم...کاش میگفتی بهش چطور بااوردن مردم کهگیلویه دور اول غلامرضاتاجگردون به خیراباد هردو. استخدام شدن ودفت.م خودش مجوزگرفت.... که ازعدل هاشمی گرفت تاازکامرانی حمایت نکنه و....‌‌‌.
خاک برسر ماکه تواستادیوم ازادی دهدشت روزیکه .عیسی مسبح زد وخداحافظی کرد دوسش داشتیم وگریه کردیم.
دادی
Iran, Islamic Republic of
اولا خودت اگ. اسم بنویس دوما ما اصلاح طلبان منطقیان را قبول داریم می خواهیم از جانبمان حرف بزند سوما اگر در زمان دولت اصولگران منطقیان حرف زد حق دفاع دارید
Iran, Islamic Republic of
احسنت .خدا خیرت بده. حرف دل همه رو گفتی
امیر
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم اوج بی انصافی و بداخلاقی را انجام داده
مطمئن باشید
آقای منطقیان تعیین کننده سیاست کهگیلویه هست و خواهد ماند
بی غرض
Iran, Islamic Republic of
مطالبی از روی .
مطالبی که ذره ای حقیقیت وواقعیت دراون پیدا نمیشه !!!!!!
منطقیان محبوب هست و خواهد بود
شاید اشکالی هم بر رفتارش باشه اما نه با این لحن و جملات .
امید
Iran, Islamic Republic of
واقعا عالی بود.دستت دردنکنه .تاکی باید.شعرستان.ت دست منطقیان و لاهوتی باشنذ
Iran, Islamic Republic of
امید است که . دوباره کیفش را بگیرد و جهت استراحت به یاسوج عزیمت نماید
اصلاح طلب !!!! هنوز برخی خواب تشریف دارن.
اصلاح طلب و اصول گر..
موسوی
Iran, Islamic Republic of
منطقیان محبوب همه است.و سرنوشت کهگیلویه هم در دست منطقیان رقم خواهد خورد.همانطور که .ی کرده ایم.باز هم نمی گذاریم به اهداف شومتان برسید.عدل هاشمی برادر ماست.مهم اینست . شما از آسمان ما رفت
مهران
United States
جناب .تمام گفته های شما ناشی .نسبت به محبوبیت اقای منطقیان هست .کافیست به یک اشاره ایشان در یک همایش میزان محبوبیت و مقبولیت را تو و امثال تو درک کنند.اما هدف استاد جز دلسوزی و پیشرفت کهگیلویه بزرگ چیزی دیگر نیست.تا باشند کسانی به این درک برسند
میلاد
Iran, Islamic Republic of
ردای اصلاح طلبی برای منطقیان .است.در طول این 5 سال عملکرد سیاسی ایشان او را .نشان می دهد تا یک اصلاح طلب. عکاس است.عکس العمل فعلی او در قبال استاندار فرهیخته نشان از استیصال او و از دست رفتن منافع شخصی اوست.او. را معاون پوزش کرد تا به اهداف. 8 نفره اش دست یابد.در انتخابات گذشته مجلس تا لحظه آخر تلاش می کرد تا وفایی را به عنوان نامزد اصلاح طلبان معرفی کند.به محسن رضایی رای می داد و به د.د برای تایید صلاحیت می رفت .در .و در محافل خصوصی. ولی آشکارا در روز 9 دی در بین مردم حضور پیدا می کند و شعار مرگ بر موسوی و کروبی سر می دهد....
منطق
Iran, Islamic Republic of
این نظر شخصی شماست مردم کهگیلویه اگه بدونند که منطقیان باعث عقب ماندگی شان شده پشت سرش قرار نمی گرفتند شما هم اینقد مشکلات کهگیلویه رو به منقیان که تابحال نماینده کهگیلویه و یا سمت دیگه ای در کهگلویه نداشته نذار اگر منطقیان ، عدل هاشمی رو قبول کرد. 20ساله موحد را کی تعیین کرد و .8 ساله بزرگواری رو کی تعیین کرد کما این که اگر بزرگواری برای بار سوم می اومد بازهم خودش قبول میشد هاشمی هرچی باشه از بزرگواری و موحد و کامرانی عملکرد بهتری داشته و داره امثال شما که نسنجیده حرف میزنید کهگیلویه رو بدبخت کرد. ادب و اخلاق و منش منطقیان برای کهگیلویه ثروتی دست نیافتنی است. اگر منطقیان نبود اصلاحاتی در کهگیلویه نبود. کهگیلویه همیشه قوی و قبیله ای رای داده و عملکرده کی تفکر سیاسی در کهگیلویه تعیین کننده بوده بهتراست یکم هم ک شده منطقی باشیم همه باید قبول کنیم پوزش از همه فرمانداران قبلی برای فرمانداری کهگیلویه تخصص خیلی خوبی داشت با توجه به تحصیلات و تجربه ای که در حوزه بودجه ریزی داشت. و این شیوه تودیع زیبنده فرمانداری کهگیلویه نبود و نهایت بی احترامی به کهگیلویه رو داشت.
موسوی
Iran, Islamic Republic of
نگارنده محترم افسوس که ازروی صداقت سخن نراندی ، صدافسوس که قلمت درراستای اغراض شخصی و گروهی است. خودنیک می دانید که حمایت استادمنطقیان از کامرانی یعنی پیروزی جناب سنتاتور موحد....که عده ای در پی آن بودند حال بماند داستان کامرانی و کامرانی ها ،،،عدل هاشمی پورهم بماند که ما باایشان هیچ گونه قرابت فکری نداریم. به راستی دوست عزیز چرا از انتخابات 86 سخنی به میان نیاوردید؟ چرا پرده از نهان خانه مدعیان اصلاح طلبی بر نداشتی؟ چرا از سابقه اصول گرایی کسانی که الان صاحب پست ها می شوند حرفی به زبان نمی آوری... به راستی استاد منطقیان بزرگ است و حامی اندیشه و ازهمه مهم تر آراسته به فضایل اخلاقی خاص صداقت که حضرتعالی قلم را نه به راه صواب بلکه
. رهنمون نمودی... ای برادر عشق ما اندیشه ماست ولی مسیر درست آن را دریابیم.
حامد
Iran, Islamic Republic of
سلام
روی سخنم با دوستان کبناست نه نویسنده این متن،
لطفا سواد سیاسی خودتون رو ارتقا بدین و اینقدر ساده تن به ارائه هر متنی در فضای مجازی ندهید.
و بدنبال غوغا سالاری نباشد، انصاف در مدیریت رسانه امری است واجب
شمایی که تریبون را در اختیار داری خود و تریبونت را ارزان نفروش برادر من
ع. دارد را جااار نزنید
شمیشر تیز دولب
Iran, Islamic Republic of
نگارنده خبر سلام. عال گفتی وبه بعضی حقایق خوب اشاره کردی . ما در مرکز استان بدلیل . دعدم توان دفاع از بچه های آن مرزبوم همچنان در شهرستان بویراحمد (مرکز استان )در. بسر میبریم وای همه مسکلات نتیجه بی تدبیری آقای منطقیان وهمچنین. آقای عدل هاشمی هستند .(از دیدگاه چیدمان نیرویی در شهرستان ومرکز استان) البته از زحمات آقای هاشمی در بخش عمران وجاده وگاز دیشموک وقلعه رئیس تشکر می کنیم .بیشتر چیدمان نفرات است وعدم مسئولیت بچه هخای کهگیلویه بزرگ در پست های کلیدی استان
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
صادق ترین فعال سیاسی در کهگیلویه و استان فقط همین اقای منطقیان است.
شما هم هیچوقت. مطلب ننویس گناه داره
Iran, Islamic Republic of
اگر بنده را جز مردم قبول داری باید عرض کنم که از جانب من لطفا حرف نزنید.چطور به خود اجازه میدهید که از جانب مردم کهگیلویه حرف بزنید در حالی که همین مردم به نماینده رای دادند.نهایتا میتوانید از جانب خودتان فریاد بزنید.کنید
رضا
Iran, Islamic Republic of
منطقیان انسانی شایسته است نویسنده محترم بی گدار به آب نزنید
قیطاس
United States
درود برشما که این متن را نوشتید. من از آقای منطقیان خواهش میکنم واقعا کاری به سیاست و کهگیلویه نداشته باشید شما که زمان خادمی حتی به یک اداره دونفره در یک شهرستان کوچک . حالا همون بلا سر خودت اومد دردت میاد؟ لطفا هیچی نگو. پیشنهاد می کنم به..خونه تا برات شاهنامه بخونه و تو هم گریه کن ولی به مردم کاری نداشته باش ما خیرت را نخواستیم.
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
.ه دلسوزکهگیلویه نیست.فقط دنبال تفرقه وشکاف بیشتردرجبهه اصلاحات کهگیلویه هست.
وازشکست عنصرسوخته ازهاشمی ناراحته.
بایدبدونه هنوزهم اصلاحات زنده هست وفارغ ازاختلاف سلیقه موجود تصمیم گیرنده هستیم.
اون وقت که بعدازجنگ باید دولت توشهرستان زیرساخت توسعه ایجاده کنه نماینده. خود ودوستاش بود.ما الان ضررشومیبینیم که هیچ بخش خصوصی حاضربه سرمایه گذاری نیست وایناهنوز امید به اون دارند.
جلیل
Iran, Islamic Republic of
سلام؛منصفانه ننوشتی؛دوره اول ودوم منطقیان برای روحانی ستاد دایر کرد و چندین بار سخنرانی کرد،منطقیان چون صادق است محبوب است این برچسبها به او نمی چسبد،خیلی از منطقیان کینه به دل داری،خدا شفایت دهد
Iran, Islamic Republic of
امروزوضعیت روشن است.ازیک طرف چهره های شاخص اصلاح طلب مانندآقایان رضاتوفیقی ورضاعسکری ومهندس طاهری و......که درباره استانداروعملکرد.ی اووبی بی اعتنایی اوبه حامیان دولت درانتخابات وکسانی که برای روی کارآمدن این دولت تلاشها کرده اند،موضع گرفته اندوشناسنامه اصلاح طلبی مخالفین استانداراصول گرا،برکسی پوشیده نیست وازسویی کسانی که به حمایت از استانداراصول گراموضع گرفته اندوبا. درمقابل اصلاح طلبان ایستاده اندوگه گاه قلم می زنندوبه کسانی که اجازه نمی دهندمردم این استان تحقیرشوندحمله می کنند.گناه اصلاح طلبان اصیل این است که ازحیثیت اصلاح طلبان ومردم شریف استان دفاع می کنندودرمقابل معامله گران ایستاده اند.دربرابر. هستندکه قلمشان رابرای کسانی . اندکه حاصل تلاشهای اصلاح طلبان رابه بیراهه برده اندوبه بادمی سپارند...این هابایدبدانندازک..ه کجامی روند....
لالاس
Iran, Islamic Republic of
منطقیان.اصلاحات را در کهگیلویه خدشه دار کرده.
باقری
Iran, Islamic Republic of
منتقیان واقعا مهره سوخته دهدشته چنتا مدیر گماشته ایشان بودند که به سلامتی دارن .ن ...ایشون افتادن دنبال بهترین مدیر ورییس اداره میراث فرهنگی جناب مهندس قاعدی که واقعا مدیری شایسته بودند وبا همدستی اقای باقری اومدن . زیر دست مهندس قاعدی بود گذاشتند. واقعا این مسخره نیست...منتقیان واقعا دهدشت را ..بنازم به این استاندار ستیز وراست بالا .درود بر مهندس گوهر گانی عزیز ...
Iran, Islamic Republic of
شما خیلی بی انصاف و بی اطلاع تشریف دارید جناب استاد منطقیان پدر اصلاحات در کهگیلویه بزرگ هست و خواهد بود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1