تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : ۴۰۱۶۶۱
یادداشت:

مسئولیت مهم نخبگان «کهگیلویه» برای عبور از یک برهه حساس تاریخی

امیر محبی‌فر
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
مسئولیت مهم نخبگان «کهگیلویه» برای عبور از یک برهه حساس تاریخی
کبنا ؛ متن ارسالی
کهگیلویه بزرگ مملو از حوادث و اتفاقات تلخ و شیرین است، این سرزمین نخبه پرور در ادوار تاریخی حساس با درایت و ژرف اندیشی بزرگان خود مسئولیت خطیر خود را برای سربلندی این خطه به خوبی ایفا نموده و گاها به دلیل سکوت بزرگان و نخبگان یا قهر لاعقلایی و غیر منطقی آنها به دلیل جو مسموم حاکم بر فضای رقابت سالم باعث آسیب‌های جبران ناپذیری بر بدنه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کهگیلویه بزرگ شده‌اند که برای جلوگیری خسارتهای بیشتر می‌طلبد این عزیزان نقش پررنگتری در این برهه تاریخی ایفا نمایند تا روند رو به رشد توسعه که به همت نماینده سختکوش کهگیلویه بزرگ شروع شده دچار وقفه نشود و کهگیلویه بزرگ به جایگاهی که شایسته آن می‌باشد برسد.
واقعیت این است که حجم کارهای عمرانی و زیربنایی انجام گرفته و در حال انجام در کهگیلویه بزرگ در دوره نمایندگی مهندس هاشمی پور عظیم و بی سابقه می‌باشد که این مهم به مدد مدیریت، درایت و تجربه کاری مرتبط ایشان بوده و علی رغم شرایط بسیار حاد کشور در بحث اعتبارات و تحریمهای ظالمانه اقتصادی چنین حجمی از کارهای عمرانی آن هم در یک شهرستان محروم و دورافتاده قابل ستایش و قدردانی است.
اما چیزی که باعث نگرانی و به نوعی اجحاف هم در حق مردم و هم نماینده می‌باشد تلاش عده‌ای برای نادیده انگاشتن زحمات نماینده مردم می‌باشد تا با جنجال و هیاهو و در یک عمل کاملاً غیر اخلاقی با تعبیرات و تفسیرات واهی سعی در وارونه جلوه دادن حقایق نمایند، اینکه عده‌ای منفعت شخصی خود را بر منافع عمومی ترجیح می‌دهند چیزی جزء بازگشت به همان سیاست ناکارآمد گذشته که کهگیلویه بزرگ را به اوج محرومیت و مظلومیت رسانید نیست و اینهمه عقب ماندگی و محرومیت هنوز درس عبرتی برای آنان نشده و البته نخواهد شد، زیرا آنها که دنبال منفعت طلبی شخصی هستند، هست و نیست کهگیلویه برای آنها اهمیتی ندارد چه برسد به عبرت گیری.
اما مسئله مهم هوشیاری و مسئولیت پذیری نخبگان و بزرگان کهگیلویه بزرگ است تا ضمن تنویر افکار عمومی عمومی و حمایت از روند رو به رشد توسعه اقتصادی اجازه ندهند دگر بار سایه شوم حاکمیت فردگرایی و شخص محوری بر سرنوشت جامعه خود حاکم شده و این روند توسعه را متوقف کند، جا دارد همه عزیزان با همدلی، همفکری و وحدت فارغ از هر نوع نگاه حزبی و طایفه‌ای نماینده مردم را در ادامه راه خود یاری نمایند، تا روند توسعه مسیر خود را تا رسیدن به نقطه مطلوب طی نماید. ان شاءالله.
والعاقبه للمتقین.
------------------------------------
امیر محبی‌فر ۳۰/تیر/۹۷
------------------------------------
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1