تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۴۰۱۶۵۸
متن ارسالی

شاید کهگیلویه این بار روی آرامش را ببیند!

اعظم کاظمی
۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
شاید کهگیلویه این بار روی آرامش را ببیند!
کبنا ؛
دیر گاهی است کهگیلویه‌ی بزرگ دستخوش تغییرات شگرفی بوده از اعتراضات بزرگ مردان بر سهم ناچیزشان از کرسی‌های مدیریتی استانی تا شکوائیه‌های پرستاران بیمارستان امام خمینی به جهت عدم پرداخت به موقع مطالبات تا آتش سوزی افتاده به جان تنگ سپو و آتش سوزی چند منزل مسکونی و ملک تجاری و به تبع آن انتقادات از کمبود امکانات آتش نشانی تا پتروشیمی با کلنگ افتتاحیه‌ای در هوا مانده و....
 اما در این میان به دست آوردن کرسی شهرداری کلان شهر تهران به دست یک کهگیلویه‌ای خبر مسرت بخشی بود که تا حدودی انتقادات وارده بر استاندار را به وادی فراموشی راند.
این بار با انتخاب یک غیر گرمسیری (هر چند علاقه‌ای به چنین دسته بندی ندارم) برای حساس‌ترین کرسی شهرستان، بانگ اعتراضات را دوباره بلند کرده است.
این بار اصلاح طلبان همان قدر خود را از این انتصاب بی اطلاع می‌دانند که اصول گرایان! اما شاید هدف از انتخاب یک مدیر از بخش «درمان» به منصب فرمانداری کهگیلویه التیام بخشیدن آلام کهگیلویه‌ی رنج کشیده باشد.
 تاکنون که کرسی فرمانداری را به افراد متخصص حوزه‌ی مدیریتی متعلقه سپرده بودند و کهگیلویه چندان تفاوتی با کهگیلویه‌ی سالیان قبل نداشت.
 شاید این بار انتخاب یک مدیر درمانی لازم بود تا زخم‌های کهنه‌ی کهگیلویه را درمان کند. امیدواریم این بار با این انتخاب متفاوت جناب استاندار، بوی بهبود از اوضاع کهگیلویه بشنویم.
-------------------------
 اعظم کاظمی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فرماندار محترم در حوزه بهداشت و درمان تخصص دارند توجه ویژه ای به وضعیت درمانی شهرستان داشته باشند
علي
Iran, Islamic Republic of
با سلام نميدانم چرا همه دنبال سهم خواهي هستند مسلمان چرا دنبال حركت و كار مفيد و درست نيستيد اين شهر بوي مرگ و نا اميدي و فقر و هزار .... درد ميدهد تا كي بس است جناح بندي و سهم خواهي بي مورد به فكر حل مشكل و زدودن فقر از چهره اين شهر باشيد
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
الحق خوب به دائی هاتون رفتین خانم کاظمی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1