تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۷
کد مطلب : ۴۰۱۶۴۱
یادداشت| سید قربانعلی موسوی شیرازی

«حاج عدل» و دغدغه‌ی گشودن گره کور محرومیت کهگیلویه بزرگ

سید قربانعلی موسوی شیرازی
۸
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
«حاج عدل» و دغدغه‌ی گشودن گره کور محرومیت کهگیلویه بزرگ
کبنا ؛متن ارسالی
 در ادوار گذشته کمتر شاهد تلاش و کوشش نماینده در زمینه محرومیت زدایی وپیگیری مطالبات عام المنفعه مردم بوده‌ایم ودر یک کلام آنچه شاید هیچگاه در تقویم روزمره نمایندگان ادوار قرار نمی‌گرفت همین مطالبات مردمی بود وبس.
عمق محرومیت کهگیلویه خود گواه صادقی است بر آنچه تا امروز بر مردم این سامان رفته است، ورقهای تاریخ بعداز انقلاب این شهرستان را اگر ورق بزنیم هرچه اتفاق بنام نماینده افتاده یکی رسیدگی به خاصان ودیگری جای گیر کردن خویشان واقوام ودر ظاهر خوشبینانه سپردن مناسب به همفکران، چه شایسته و چه غیر شایسته.
اما با آمدن حاج عدل هاشمی تمام این پازل از قبل تعریف شده وشکل گرفته به هم ریخته وکفه ترازوی عدالت اجتماعی به نفع مردم سنگینی گرفت وهر روز از روز پیش سنگین‌تر هم می‌شود، مصداق بازرش هجمه بی مهابای عده ایی به ایشان ونادیده گرفتن کارهای در حال انجام وپیگیری نماینده در سطح کشور واستان می‌باشد وچشم بستن بر هر اتفاق خوبی است که افتاده وخواهد افتاد.
در این وانفسای کسادی بازار پولی دولت وعدم تخصیص دهی اعتبار پر حجم همچون زمانهای قبل از دکتر روحانی، بازهم شاهد ایجاد پروژه‌های جدید وتند شدن روند طرحهای قبل با تلاش وپیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هستیم وخستگی ناپذیر در هر سرکشی از کوچک‌ترین طرح‌ها که آسفالت معابر روستاهاست تا بزرگ‌ترین طرح‌ها همچون فسفات و پتروشیمی دهدشت، هیچکدام از چشمان تیز بین و نکته سنج نماینده مخفی نمانده وبه جد تا حصول نتیجه لازم پاشنه درب اتاق این وزیر و آن وزیر، این اداره کل وآن یکی را از جای در آورده تا بلکه قسمتی از محرومیت زمانهای از دست داده را جبران نماید.
آنانی که اندکی صداقت در وجودشان هنوز هم خود نمایی می‌کند نمی‌توانند این مطلب را کتمان کنند میزان رشد پروژه‌ها در این دو ساله پیشرفت چشمگیری داشته و نماینده حرف اول و آخرش کار عام المنفعه برای مردم است.
مصداق بارز گفته‌های قبل همین بس که هرگاه از وی خواسته شده نسبت به عزل ونصب ها عکس العمل جدی داشته باشد ایشان با دلخوری عنوان نموده که بگذارید برای مردم کاری صورت بگیرد ومرا وارد حاشیه‌ها نکنید.
به خوب و بد این تفکر که دقت در عزل و نصب‌هاست کاری ندارم، اما می‌توانم به جرعت بگویم کمتر نماینده تا این حد نگران مردم بوده باشد و دغدغه‌اش پیگیری مطالبات مردمی باشد ولاغیر.
تاریخ گواه خوبی بر همه مدعاست، و آینده روشنگر اتفاقات خواهد بود تا مردم محروم کهگیلویه از بن بست چهل ساله بیرون بروند.
در سفر اخیر نماینده شهرستان کهگیلویه سرکشی به روستای تمبی و چهره به چهره شدن با مردم و قول مساعد آسفالت معابر روستا وهمچنین اسفالت جاده تمبی به چرام، رفتن به تامین اجتماعی ودرخواست رسیدگی عاجل به مطالبات مردم، نشست با شورای شهر وشهردار دهدشت به جهت تامین احتیاجات درون شهری شهرداری و گوش سپردن به دغدغه آنها در هر چه بهتر خدمت رسانی به مردم از جمله کارهای صورت گرفته نماینده در سفر اخیر ایشان بوده است.
باشد که گام‌هایش همچنان استوار بماند وحاشیه ها اندک خللی در این تلاشها وارد نکند. انشالله.
--------------------------------------------------
سید قربانعلی موسوی شیرازی
روزنامه نگار و فعال فرهنگی رسانه‌ای چرام
---------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از این مقالات چیزی هم عاید نویسنده میشه ، !!!
رسا
Iran, Islamic Republic of
باز هم تو هنرمند.افسوس.کدوم اقدام.کدوم برنامه.اقای نماینده از کجا خبر داره.و در پایان حرمت هنر را نگه نداشتی
حسنی
Iran, Islamic Republic of
. حدی دارد.........................................دنبال چی هستی ........بزرگواری و موحد کم کارنکردن.............انوقتی که موحد نماینده بود ،عدل د
بهمیی
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید کلا .ه و نماینده داره پروژه راه میندازه ؟؟؟؟؟؟
چرا هنوز فکر میکنید مردم در. بسر میبرند.ارتباط نماینده به پروزه ها و مصوبات بودجه و دولت چیه
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
کدوم پیشرفت طوری که تو نوشتی انگار همه چی آرومه وهیچ مشکلی وجود نداره نمی دونم شاید بهت قولی داده باشه یا برات کاری کرده باشه
چرامی
Iran, Islamic Republic of
خدا بشکند قلمی را که مزد میگیرد و می نویسد.
Iran, Islamic Republic of
سید قربونعلی قربونت برم چرا .باید چرخید؟
یا ما در کهگیلویه نیستیم یا شما کهگیلویه ی دیگری را توصیف میکنید.
.قلم شان و شوکت دارد. مینویسی .
بخدا قسم خودمان هم طرفدار عدل بودیم اما دریغ از کار عمومی دریغ از تغییر و تحول. هیچ کار ی انجام نشده است.
من امده ام پتروشیمی امده ام فسفات امده ام سولفات امده ام سیمان پروستات امده ام و....
کو
کو
هزینه ۱۸ میلیاردی نیاز خاکبرداری پتروشیمی نبود چی شد کجا رفت. کارشناسان میگن ۱ میلیارد بیشتر هزینه نداشت ۱۷ میلیارد دیگر چی شد؟
سید شما را به جدت قسم
الکی و پوچ ننویس. مکافات داره
تاسف
Iran, Islamic Republic of
اول باید یه .ی گفت که چندسال سن داری.دوم تحصیلات ورشته ات چست..سوم چند گرفتی تا . بزنی....چهارم چرا چند نمونه ازاین شاهکارهای نماینده را نام میبری...پنجم اصلا میدونی وظیفه نماینده چیست...ششم ،آگه چندتا پروژه چنددرصد درچارشهرستان کهگیلویه وجود دارد اگه به نماینده بشود میدی پس دولت دراین بین چکاره است.مشکلات کهگیلویه اینه که هیچکس در جایگاه خویش نیست ودرتخصص خود حرف میزند بهتره شما هم بیشتراز.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1