تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۴۰۱۶۲۳
یاداشت| حیات لایقی

«نیکبخت را به فال نیک بگیرید»

حیات لایقی
۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
«نیکبخت را به فال نیک بگیرید»
کبنا ؛
متن ارسالی
علیرغم این همه مخالفت‌هایی که روز اول سکانداری نیکبخت در فرمانداری کهگیلویه شده است باید این انتصاب را برای کهگیلویه نیک دانست.
به گزارش کبنا مطلب ارسالی عیناً منتشر می‌شود.
نیک بخت را به فال نیک بگیرید.
به نظر می‌رسد ایده‌های آرمانی جناب آقای احمدی و انتصاب نیکبخت می‌تواند شکاف عمیق و کهنه اصلاحات را در کهگیلویه التیام بخشد و مرهم نیک بختی را بر دل جوانان اصلاحاتی این دیار بگذارد. علاوه به راین التیام نیکبخت می‌تواند زخمهای کهنه و چندین ساله محرومیت این شهرستان به‌ویژه مناطق محروم این خطه مثل دیشموک را که بر اثر سیاستهای غلط قومیت گرایی به وجود آمده مرهم نهد.
این مخالفت‌ها مدت زیادی است که در شهرستان کهگیلویه طبیعی به نظر می‌رسد و هر نیرویی که به ذوق بعضی‌ها خوش نیاید بایستی با ایشان مخالفت شود و همین مخالفت‌ها هم باعث عدم رشد توسعه کهگیلویه شده ولی جناب آقای احمدی توانست این طلسم ضد هم اندیشی و قومیت گرایی را بکشند و به این تنگ نظری‌ها غائله دهد.
ما جوانان کهگیلویه باید به افق‌ها بیندیشیم و تحت تأثیر عوامل عوامفریب قومیت گرای مردان به ظاهر سیاسی کهکیلویه قرار نگیریم و خود با دید بازتری به مدد توسعه دیارمان بنگریم چون که بزرگمردان سیاسی دیارمان به جای اینکه به فکر توسعه کهگیلویه و استعدادیابی جوانان نخبه شهرستان و نخبه پروری باشند برای شکاف عمیقتر این زخم بزرگ گامهای استوارتری برمی دارند.
درست است که جناب آقای پوزش مرد اخلاق کهگیلویه کارنامه نسبتاً خوبی در پرونده مدیریتی خود ثبت نمود ولی از کجا معلوم که فرماندار جدید شهرستانمان از ایده‌ها و اندیشه‌های بسیار خوبی برخوردار نباشد؟ کدام یک از دوستان از برنامه‌های پیش روی جناب آقای نیکبخت مطلع هستید که نیامده مخالفت‌هایتان را با ایشان آغاز نمودید؟ آیا مخالفت با ایده‌های ضد قومیتی استاندار به نفع شهرستانِ زخمیِ سیاست ماست؟ آیا به نظر شما دوستان اگر در جلسه تکریم و معارفه شرکت نکنیم و از هم اکنون ساز مخالفت را بنوازیم به ارتقای جایگاه شهرستان و توسعه و عمران آن کمک کرده‌ایم؟
پس بیایید کمی به خود آییم و کمی بیشتر بیندیشیم و خودمان مرکبِ عقده‌های سیاسی را بر گرده‌هایمان ندوانیم و با نیکبخت یار باشیم تا نیک بخت شویم.
-----------------------------
حیات لایقی
دیشموک
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پورانصاری
Iran, Islamic Republic of
نیکبخت فرزند بویراحمد توانایی احقاق حق کهگیلویه را دارد واز خیل مردانی میباشد که یاسوج را در 50th عروس جنوب ساخت ومعرفت نمود او را حمایت کنیم
علی بشیری
Iran, Islamic Republic of
متآسفم برای کهگیلویه که بایددرزیرچکمه های اصلاحات له شودوجان نیمه این منطقه متمدن رابه کلی گرفت واورابه فناداد.ماتابه حال هیچ نیروی مفیدی برای این منطقه به چشم ندیده ایم ونخواهیم دید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1