تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۴۰۱۶۰۳
یادداشت:

نگاهی به عملکرد «خادمی» در لرستان و «احمدی» در کهگیلویه و بویراحمد

رضا حق شناس
۱۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نگاهی به عملکرد «خادمی» در لرستان و «احمدی» در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رضا حق شناس
شهریور ماه 1396 مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور در یاسوج مرکز این استان برگزار شد.
این مراسم تکریم و معارفه سبب شده بود تا سید موسی خادمی سکان استانداری لرستان و علی احمدی سکاندار استانداری کهگیلویه و بویراحمد شود.
شاید تکریم سید موسی خادمی به دلیل رضایت مردم از عملکرد ایشان را یکی از بهترین مراسم‌های تکریم و معارفه می‌توان عنوان کرد.
 مردم کهگیلویه وبویراحمد در طول تاریخ خود بعد از انقلاب اسلامی در دولت محمود احمدی نژاد برای اولین بار با انتصاب سید مسعود حسینی اولین استاندار بومی را تجربه کردند ولی متاسفانه علی رغم تلاش‌های زیاد سید مسعود حسینی اولین استاندار بومی استان  به دلیل برخی ضعف‌های مدیران وی مردم چندان  از عملکرد وی راضی نبودند.
بعد از سید مسعود حسینی چند استاندار غیر بومی سکان استانداری کهگیلویه وبویراحمد را به دست گرفتند و بعد چند ماه به دیگری واگذار کردند تا با پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جهموری بار دیگر اعتماد به فرزندان سرزمین چهار فصل ایران جلب شد و سید موسی خادمی به عنوان دومین استاندار بومی منصوب شد.
خادمی برخلاف سید مسعود حسینی از مدیران جوان و کار آمد تری استفاده کرد و در کم‌ترین زمان ممکن موسی خادمی توانست با راتباط با پایتخت سیل جدیدی از سفر مسئولان کشوری به استان را رقم بزند در چند سالی که خادمی سکاندار استانداری استان بود معمولاً تمامی وزرا و حتی هیات دولت در راس ریاست محترم جمهوری کشورمان ایران نیز به استان سفر کردند.
در این سفرها پروژهای زیادی افتتاح و کلنگ زنی شد تا موسی خادمی با دست پر استان را به مقصد لرستان ترک کند.
 اما از شهریور 96 تا کنون با نگاه عملکرد و مقایسه‌ای سید موسی خادمی در لرستان و علی احمدی در کهگیلویه بویراحمد می‌توان به نتیجه رسید که به مراتب سید موسی خادمی در ایتم های مختلف موفق بوده است.
آنگونه که رسانه‌های لرستان را رصد کردیم تا کنون بیش از چند وزیر و معاون رئیس جمهور در زمان تصدی سید موسی خادمی به لرستان سفر کرده است و حداقل بیش از هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شده است.
برای اطلاعات بیشتر به سفر وزیر بهداشت، وزیر دادگستری، وزیر دفاع، معاون رئیس جمهور در امور استخدامی، دکتر نهاوندیان، وزیر کشور می‌توان اشاره کرد.
در این سفرها حداقل دو بیمارستان با اعتبار بالغ بر هر بیمارستان 600 میلیون تومان کلنگ زنی شده است که این اتفاقات به نسبت لرستان  در کهگیلویه و بویراحمد کم‌تر اتفاق افتاده است تا همچنان عملکرد نیروی بومی از علی احمدی قوی‌تر به نظر می‌رسد.
علی احمدی در استانداری کهگیلویه وبویراحمد بلیط هواپیمایی بیش از 400 هزار تومان را برای مردم استان ارمغان  آورده است.
گرچه برخی مردم از دکتر احمدی به عنوان کسی که سابقه نمایندگی مردم در مجلس و مشاور ویز نفت را در کارنامه دارد انتظار دارد قطار توسعه استان را تندتر به حرکت در آورد.
استان کهگیلویه وبویراحمد هم اکنون دارای کارخانه‌های راکد، پروژه‌های نمیه تمام هستند که نیازمند تلاش و مدیریت قوی برای رشد وتوسعه همه جانبه است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاحات
Romania
عملکرد احمدی بهتر از خادمی بود. لپ کلام اون برادر شدیدا طایفه گرا بود.
حق شناس
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، آقای حق شناس بهتر بود واقعا خودتون رو معرفی می کردید و از حق شناسی دم نمی زدید و واقع بینانه تحلیل می کردید .
ابی
Iran, Islamic Republic of
اگه اطلاع نداری بدان سفرها فقط برا استان هزینه بر دار بود والا هیچ سودی نداشت ضعیف ترین استاندار تاریخ هم خادمی بود سرش را مثل کبک کرده بود زیر برف یعنی هیچ جا را نمی بینم
دنانشین
Iran, Islamic Republic of
ضعیفترین استاندار از ابتدای انقلاب تاکنون احمدی بوده
احمدی با سیاستهای تند مزاجش ابتدا پیش رو گرفت که از پس نیفتد ولی متاسقانه این سیاست جواب نداده،الان آنچنان رام شده که مدیران ضعیف هم آنچنان که باید حرف شنوی از ایشان ندارند،اگر رایزنی نمایندگان استان در سطوح ملی نبود عملا احمدی یک نیروی خنثی میباشد
قولهایی که داده به کدام عمل کرده،جلوی کدام رانت و پارتی و استخدام فله ای رو گرفته،احمدی چه کاری برای استان کرده،مطمئنا در نبود احمدی وضعیت از این بدتر نمیشد
استانداری
Iran, Islamic Republic of
والا اگه ما کارمند استانداری هستیم آنچه قلم فرسایی کردید در خادمی نبود لااقل دکتر احمدی پرستيژ استانداری را در جلسات احیا کرده و در طرح برنامه هم از خادمی موفق تر هست انصاف خوب چیزی است
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم که چرا آدم باید بابت دیگران دروغ بگوید ، آخه برادر من کجا بود این تعاریف شما از همشهری مان جناب آقای خادمی ، ایشون که امین پل سوم بشار را نتونست به سرانجام برساند ، بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج همینطور .
عزیز دلم اکثر قراردهای بخش خصوصی و مسئولان ارشدی که زمان جناب خادمی به یاسوج اومدند در پیچ و خم اداری و بواسطه مدیریت های کثیر طایفه ای و قبیله ای جناب خادمی اصلا به فراموشی مطلق رفته بود تا جناب دکتر احمدی آنها را بیرون کشید .
همشهری گرامی تمام فرصت های دولت تدبیر و امید توسط جناب دکتر خادمی تقدیم اقارب و آشنایان خود و تیم مدیریتی ایشان شد ، به امید روزی که در کهگیلویه بتونه کاندید بشه .
مزید اطلاع شما نویسنده محترم ، عدالت جناب دکتر احمدی و مبارزه مطلقش با فامیل بازی ، قبیله گرایی و برنامه محور بودنش که اجازه تعریف طرح های سلیقه ای و با نگاه شخصی را در استان نمی دهد برای همیشه تاریخ کهگیلویه و بویر احمد ماندگار خواهد بود .
رضا
Iran, Islamic Republic of
.فقط کار رسانه ای بلد است.
.که در رسانه ها از او بگویند.
متاسفانه بقولِ کارمند استانداری، الاقل پرستیژ استاندار را دارد؛ البته فقط همین را دارد.
مگر کارا بودن به داشتن پرستیژ است؟؟؟
خادمی برخلاف احمدی اهل تبلیغات و کار رسانه ای نبود.
انسانی محجوب و صادق که بدون تنش کارها را جلو می برد. دقیقا نقطه مخالف...
ولی ظاهرا.گفته اند: "کافی است فریاد بکشید و بی احترامی کنید؛ فکر می کنند کاربلد هستید..."
.رای استانی که فقط باید...
احمدی این موضوع را به خوبی درک کرده است.
Iran, Islamic Republic of
درود واحسن خادمی مردعمل بود
Greece
این آقای دنا نشین معلومه کی هستند آقای ابو..... که از سادات منصوب به خادمی است .
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
کسی که هنوز خیلی از مدیران نالایق را حمایت میکند. .ی و ....
دیار زاگرس نشینان
Iran, Islamic Republic of
خدایی . خادمی را باکی مقایسه میکنید.
احمدی امتحانش رو در زمان نماینده ایلام و ابدانان پس دادخ. اگه .ده کیلومتر جاده تو استانش داشت نه پروژه های دیگه.واله من محل خدمتم چهارمله هست یکی پیدا نمیشه. استاندار شدن احمدی
Iran, Islamic Republic of
هیچ کاری نکه
Iran, Islamic Republic of
. یگانه عامل بدبختی استان در سالهای اخیر بود تنها میراث. پررنگ تر شدن قومیت سالاری ببود اونم با انتصاب .و ضعیفی از طایفه خودش
یه نگاهی به رزومه ی کاری مدیران هم فامیلیش بینداز
احمدی اگه بتونه همچنان این. را از بین ببره کار بزرگی کرده
استانداری
Netherlands
احمدی با دل پری که از شکستش در دهلران و دست رد مردمش بر سینه اش داشت اومد و تمام داد و ناراحتی خود را داره.با توپ و نشر و هرگز راه به جایی نرفته احمدی استانداری در سایه که. آورده داره تصمیم گیری میکنه تو استان ما چرا واقعیت ها را نمی بینید
حقی
Netherlands
احمدی ضعیف ترین استاندار استان ....
بی خانمان
Iran, Islamic Republic of
انصافا احمدی سزاوار اینهمه تعریف و تمجید نیست
احمدی خبر دارد که در این استان چه بی عدالتیهایی میشود تا به حال چه اقدام عملی کرده؟ احمدی خبر دارد که نیروهای پیمانکاری آب منطقه ای شاغل در نیروگاههای برق آبی در سال 97هیچگونه حقوق و مزایایی دریافت نکرده اند،مگر نیروهای قراردادی انسان نیستند،چرا یکبار موضوع را از آب منطقه ای پیگیر نشده،نیروگاههای برقآبی یک نمونه از صدها مورد . در استان هست،. یک مدیر رو توی جلسات خورد کنه،که این روش درمان درد مردم این استان نیست
سادات امامزاده علی(ع)
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یه ساداتی و از کسانی که از نزدیک با آقای خادمی کارکردم و برنامه هایش را دیدم، از این نویسنده محترم می خواهم حه فقط یک کار ماندگار آقای خادمی را نام ببرد؟ . خادمی به این استان کردند هیچ کس نکرد. از کجا این همه تعریف و تمجید را می کنی من نمی دانم. یه م.را از ساداتی و غیر ساداتی دور خودش جمع کرد و با سکوت در مقبل خوب و بد به عنوان یک. سیاسی از استان رفت.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1