کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت:

نگاهی به عملکرد «خادمی» در لرستان و «احمدی» در کهگیلویه و بویراحمد

رضا حق شناس

28 تير 1397 ساعت 11:28

شاید تکریم سید موسی خادمی به دلیل رضایت مردم از عملکرد ایشان را یکی از بهترین مراسم‌های تکریم و معارفه می‌توان عنوان کرد.


رضا حق شناس
شهریور ماه 1396 مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور در یاسوج مرکز این استان برگزار شد.
این مراسم تکریم و معارفه سبب شده بود تا سید موسی خادمی سکان استانداری لرستان و علی احمدی سکاندار استانداری کهگیلویه و بویراحمد شود.
شاید تکریم سید موسی خادمی به دلیل رضایت مردم از عملکرد ایشان را یکی از بهترین مراسم‌های تکریم و معارفه می‌توان عنوان کرد.
 مردم کهگیلویه وبویراحمد در طول تاریخ خود بعد از انقلاب اسلامی در دولت محمود احمدی نژاد برای اولین بار با انتصاب سید مسعود حسینی اولین استاندار بومی را تجربه کردند ولی متاسفانه علی رغم تلاش‌های زیاد سید مسعود حسینی اولین استاندار بومی استان  به دلیل برخی ضعف‌های مدیران وی مردم چندان  از عملکرد وی راضی نبودند.
بعد از سید مسعود حسینی چند استاندار غیر بومی سکان استانداری کهگیلویه وبویراحمد را به دست گرفتند و بعد چند ماه به دیگری واگذار کردند تا با پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جهموری بار دیگر اعتماد به فرزندان سرزمین چهار فصل ایران جلب شد و سید موسی خادمی به عنوان دومین استاندار بومی منصوب شد.
خادمی برخلاف سید مسعود حسینی از مدیران جوان و کار آمد تری استفاده کرد و در کم‌ترین زمان ممکن موسی خادمی توانست با راتباط با پایتخت سیل جدیدی از سفر مسئولان کشوری به استان را رقم بزند در چند سالی که خادمی سکاندار استانداری استان بود معمولاً تمامی وزرا و حتی هیات دولت در راس ریاست محترم جمهوری کشورمان ایران نیز به استان سفر کردند.
در این سفرها پروژهای زیادی افتتاح و کلنگ زنی شد تا موسی خادمی با دست پر استان را به مقصد لرستان ترک کند.
 اما از شهریور 96 تا کنون با نگاه عملکرد و مقایسه‌ای سید موسی خادمی در لرستان و علی احمدی در کهگیلویه بویراحمد می‌توان به نتیجه رسید که به مراتب سید موسی خادمی در ایتم های مختلف موفق بوده است.
آنگونه که رسانه‌های لرستان را رصد کردیم تا کنون بیش از چند وزیر و معاون رئیس جمهور در زمان تصدی سید موسی خادمی به لرستان سفر کرده است و حداقل بیش از هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شده است.
برای اطلاعات بیشتر به سفر وزیر بهداشت، وزیر دادگستری، وزیر دفاع، معاون رئیس جمهور در امور استخدامی، دکتر نهاوندیان، وزیر کشور می‌توان اشاره کرد.
در این سفرها حداقل دو بیمارستان با اعتبار بالغ بر هر بیمارستان 600 میلیون تومان کلنگ زنی شده است که این اتفاقات به نسبت لرستان  در کهگیلویه و بویراحمد کم‌تر اتفاق افتاده است تا همچنان عملکرد نیروی بومی از علی احمدی قوی‌تر به نظر می‌رسد.
علی احمدی در استانداری کهگیلویه وبویراحمد بلیط هواپیمایی بیش از 400 هزار تومان را برای مردم استان ارمغان  آورده است.
گرچه برخی مردم از دکتر احمدی به عنوان کسی که سابقه نمایندگی مردم در مجلس و مشاور ویز نفت را در کارنامه دارد انتظار دارد قطار توسعه استان را تندتر به حرکت در آورد.
استان کهگیلویه وبویراحمد هم اکنون دارای کارخانه‌های راکد، پروژه‌های نمیه تمام هستند که نیازمند تلاش و مدیریت قوی برای رشد وتوسعه همه جانبه است.
 


کد مطلب: 401603

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/401603/نگاهی-عملکرد-خادمی-لرستان-احمدی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1