کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت:

آقایان «جعفری» و «پاکدل» به کجا چنین شتابان؟!

حبيب الله ديبا

28 تير 1397 ساعت 8:43

کسی که به قول برخی از منتقدان برای جذب بستگانش اداره ثبت احوال را به زحمت انداخته چرا برای تخریب دکتر تاجگردون از جوانان گچساران و باشت مایه می‌گذارد آیا رفتار سلیقه‌ای و قوم گرایانه خود را فراموش کرده است.


متن ارسالی

متاسفانه برخی کوتوله‌های سیاسی این روزها فضای ملتهب مجازی و گاها رسانه‌ها را مناسب برای جوسازی و شانتاژ برای تبلیغات زودهنگام انتخابات پیش روی مجلس دیده‌اند و با قصد مبارزه و نبرد در پهنه سیاسی در دو شهرستان گچساران و باشت به برخی شیوه‌های ناجوانمردانه روی آورده‌اند.
این روزها شاهدیم که هر چند وقت یکبار مرقومه هایی از افرادی معلوم الحال در فضای مجازی منتشر می‌شود که تنها با هدف مطرح کردن خود به عنوان رقیب برای دکتر تاجگردون نوشته می‌شوند و در این بین حملات بی محابا و به دور از شرافت و انسانیت را به بستگان دکتر تاجگردون آغاز کرده‌اند اما نمی‌دانند که با این کار تنها به حیثیت خود لطمه وارد می‌کنند.
چندی پیش در خصوص ساواکی بودن حاج بهرام تاجگردون مطالبی توسط یکی از افرادی که قصد ورود به صحنه انتخابات را دارد با ذکر یک کد مطرح شد اما نکته‌ای که مورد توجه قرار بگیرد اینجاست که باید صحت و سقم اینگونه ادعاها به تایید دستگاه‌های امنیتی و نظارتی نظام برسد و باز جالب‌تر اینجاست که برخی پا را فراتر گذاشته و از خانواده تاجگردون می‌خواهند که برای بیگناهی خود مستندات ارائه دهند.
همه ما نیک می دانیم که اصل بر بیگناهی اشخاص است اما اگر اینگونه باشد که حضرات می گویند از فردا می‌توان با با بیان یک شماره ساختگی و بستن انواع افترا و تمهت به هر شخصی از او خواست که بر بیگناهی خود مستندات ارائه دهد.
از قدیم گفته‌اند آب که سر بالا رود قورباغه ... و این حکایت برخی از افراد دیگری است که در دوران مدیریتشان در مجموعه‌های نفت به شدت نگاه قومیتی داشته الان خود را نگران جوانان شهرستان‌های گچساران و باشت می‌داند و به قول خود از ظلم و ستم رانده شده بر جوانان می‌گوید.
کسی که خود در هنگام مدیریت یک مجموعه محدود این نوع تفکر منسوخ شده را داشته و بر جوانان آن مجموعه ظلم روا داشته چگونه می‌خواهد وارد میدان بزرگتر نمایندگی مجلس شود.
کسی که به قول برخی از منتقدان برای جذب بستگانش اداره ثبت احوال را به زحمت انداخته چرا برای تخریب دکتر تاجگردون از جوانان گچساران و باشت مایه می‌گذارد آیا رفتار سلیقه‌ای و قوم گرایانه خود را فراموش کرده است.
 جنابان جعفری و پاکدل به کجا چنین شتابان! با این رویه و روحیه‌ای که شما دارید به طور قطع مردم فهیم گچساران و باشت بار دیگر جواب دندان شکنی به اظهارات شما خواهند داد و داغ نشستن بر صندلی دور یازدهم مجلس شورای اسلامی را بر پیشانی شما خواهند گذاشت.
----------------------
حبيب الله ديبا


کد مطلب: 401600

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/401600/آقایان-جعفری-پاکدل-کجا-چنین-شتابان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1