تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۴۰۱۳۸۰
یادداشت:

آقای تاجگردون؛ اینجا دوئل‌ها مردانه است نه خاله‌زنکی

۱۷۸
۱۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای تاجگردون به این دو دلیل دیگر ادعای بویراحمدی نکنید
کبنا ؛متن ارسالی
همه مردم استان در روزی که شما به منظور جذب آرا خود را میرشکار باشت و گچساران معرفی کردید به این نتیجه رسیدند که از کمبود منزلت و حریت در وجودتان رنج می‌برید و آن چیزی را که ادعا می‌کنید خلا بزرگ زندگیتان می‌باشد و البته سناریوی معرفی جنابعالی به عنوان معمار و ناجی اقتصاد ایران مضحک‌ترین برنامه‌ای بود که شما و دوستان رسانه ایتان طراحی کردند و خواستند با مصادره نمودن اقتصاد ایران به نام حضرت عالی و با ایجاد شخصیت سازی کاذب، شما را در ذهن مردم باشت و گچساران بزرگ نمایند که از بخت بد به یک باره اقتصادی که شما معمارش بودید فرو ریخت و بر سر ملت مظلوم ایران آوار گردید.
فلذا، چیزی که مردم فهیم و نکته دان استان را رنج می‌دهد دوگانگی در رفتار حضرت عالی است که از یک طرف در محافل و مجالس شهر یاسوج خود را یک فرد کاملاً بویراحمدی معرفی می‌کنید و با رفتارهای عوام فریبانه اقدام به انشقاق و اختلاف در دیگر حوزه‌های انتخاباتی به ویژه بویراحمد و دنا می‌نمایید و برای انحراف اذهان عمومی از حقوق مردم بویراحمد سخن می رانید و تا جایی که در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق استیضاح وزیر در وصف دنا شروه خوانی می‌کنید و از طرف دیگر در بحث استانی شدن بودجه نفت که حق مردم است و با ۲۳۷ رای موافق در مجلس هم مصوب گردیده و مشروح مذاکرات آن هم موجود است و نیز رئیس محترم قوه مقننه در مکاتبه خود به آن پرداخته و اجرای مصوبه‌ی مذکور را هم بلامانع اعلام نموده را در عین قانون گریزی نادیده می‌گیرید و در راستای تضییع حقوقم استانی‌های خود به خصوص مناظق کمتر توسعه یافته درنگ نکرده و می‌خواهید میرشکاری خود را برای باشت و گچساران با پایمال نمودن حقوق دیگران اثبات نمایید.
برادر من: این شکاری که شما به دنبالش می‌دوید و یا آن را در انحصار خود می‌بینید دیگر متعلق به همه‌ی مردم استان است و فعلاً پای دیگر نماینده و مردم بویراحمد بر خرخره‌ی آن قرار دارد.
برادر عزیز: به دو دلیل خواهش می‌کنیم منبعد شما ادعای بویراحمدی بودن نداشته باشید.
۱- برای بویراحمد افتخاری محسوب نمی‌شود ۲- نمی‌خواهیم این افتخار نصیب شما شود.
و در ضمن دیگر بار برای دنا هم شاهنامه خوانی نکنید. می دانیم شما می‌فهمید که مردم بویراحمد روحیه‌ی سلحشوری را دوست دارند بنابراین فریاد ان الحق سر ندهید و احساس مردم را به بازی نگیرید و اندکی با صداقت رفتار کنید و می دانیم که به اندازه یک گام هم برای مردم ما حرمت قائل نیستید.
دنا تو شاهد باش: که آقای تاجگردون در عمل برخلاف شعارهایش اقدام می‌کند.
دنا تو شاهد باش: که آقای تاجگردون در مصادره حقوق بویراحمد کوتاهی نکرده و اگر نکرده از دستش برنیامده است.
دنا تو شاهد باش: وقتی که پرواز تهران یاسوج در ارتفاع ۳۸۰۰ متری سقوط کرد آقای تاجگردون بیش از آنکه به امداد رسانی و آلام درد مصیبت دیدگان فکر کند به راه اندازی یک شوی سیاسی می‌اندیشید.
دنا تو شاهد باش: که آقای تاجگردون در روز تشیبع جنازه‌های پرواز هواپیمای آسمان در تالار ستاره‌ی شهر یاسوج در جشن شادی به دوستانش سان می‌داد.
برادر گرامی: اگر چنین نبود در خصوص فرودگاه یاسوج تا قبل از سانحه هوایی پرواز ۳۷۰۴ یک بیانیه، مکاتبه و یا درخواست از شما که در واقع علاقه زیادی هم به رسانه‌ای شدن دارید منتشر می‌گردید.
آقای برادر: آیا می دانید اینکه در تاریکی بنشینید و روشنایی را تماشا کنید و منتظر یک فرصت باشید تا با آن اهداف سیاسیتان را در پی بگیرید کار زیبنده‌ای نیست؟ آیا می دانید این برخوردها با مردانگی فاصله زیادی دارد؟
آنقدر نشستید و منتظر ماندید تا یک سانحه دلخراش اتفاق افتاد و بعد اقدام به شروه خوانی کردید.
متاسفم، برای این افکار پرپیچ و خم متاسفم.
البته فراموش نمی‌کنیم در این بین افرادی اندک هم شما را ابزار مناسبی برای تخریب زارعی می‌دانستند و آب به آسیاب شما ریختند که بعدها خودشان را سرزنش می‌کنند و قطعاً تاریخ هم آن‌ها را تحسین نمی‌کند.
این را هم خوب می دانید که آن افراد اندک همه بویراحمد و دنا نبوده‌اند و خوب‌تر می دانید بویراحمد بیشه‌ی شیران است و شیرها طبق عادت با احترام از کنار هم عبور می‌کنند و لاجرم قاعده‌ی رقابت و جنگ با یکدیگر را هم رعایت می‌نمایند.
برادر گرامی: اینجا مسیج بازی و رفتارهای طوطی وار مردود و منسوخ است. اینجا روحیه‌ی تملق گویی و مدیحه سرایی ترویج نمی‌گردد.
آری در بویراحمد و دنا دوئل‌ها مردانه هست و بحث‌های خاله زنکی جایگاهی ندارد و در صندوقچه‌ی زیبای مردم کیمیاست و مملو از نبوغ سیاسی است و در وقار مردمش مردانگی موج می زند و هنوز حجب و حیا جایگاهش را حفظ کرده و برای رسیدن به هدف با هر وسیله‌ای استفاده نمی‌شود و از رسیدن به هدف به هر طریق ممکن شرم دارند. اینجا درختانش که ثمر می‌دهند شاخه‌ها از سنگینی ثمر در عین تواضع و فروتنی سرشان را پایین می‌اندازند تا خلق از آن بهره مند گردد. اینجا منیت ها مرده است. منتها خدمت آن دوست گرامی که به صورت پیامکی از بیرون جلسه شورای اداری دستور می‌گرفت هم خواهش می‌کنیمشان جایگاه دولتی خود را حداقل در ظاهر حفظ بفرماید.
در این خصوص به عرض می‌رسانم تلفیقی از عدم شناخت جایگاه و رفتار متملقین و نیز تکیه دادن افراد ناکارآمد و کم وزن بر کرسی اقتصاد و بودجه موجب این وضعیت فلاکت بار شده و در نهایت از ناجی و معمار اقتصاد ایران خواهش می‌کنیم اگر می‌توانند صرفاً اقتصاد باشت را نجات دهند ومابقی ایران پیشکش. و ما هم برای نجات ایشان دعا می‌کنیم.
والسلام
-----------------
علی فرهادی
------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

سالار
Iran, Islamic Republic of
بابا دکتر تاج گردون با این حرفهای شما نه کوچک میشه‌ ن کسی ازش دلسرد میشه ... را اقای زارع نسبت ب پرواز هواپیمای فرودگاه یاسوج کرده ک باعکس سلفی گرفتن با وزیر راه .و اون‌ا.ی کلان‌از وزیر راه گرفت ..اقای تاج مثل شیر ایستاد از کوه دنا تمام قد دفاع کرده ..
نفت پاسارگاد
Iran, Islamic Republic of
ای دنا من تاجگردون هستم . بابا دنا چکار داره تو کی هستی داری خودتو به دنا معرفی میکنی . ای دنا تو شاهد باش که من تاجگردون .ه به خاطر تو
Iran, Islamic Republic of
ای دنا .
Iran, Islamic Republic of
تا گچساران رو با این حرفها .ا نکنن دست بر نمیدارن. بسیار خب،چه بهتر.
سینا
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج گردون جواهره..اقای زارع ببینید کیارو اورده سرکار..کستیی رو یکباره به اوج قلعه رسوند.تو مجلس ساکته.. اصلا اقای زارع چه گلی زد سره مردم...ما اقای تاج گردونو دوس داریم تو قلب مردم بویراحمد هست
آبفار
Iran, Islamic Republic of
درود، عالی بود اقای فرهادی، واقعا یادمان نرفته چطور در مجلس فیلمی راه انداخته بود ای ی ی ی دنا ای ی ی ی دنا
متاسفانه. در بویراحمد .و بازی .
سالار
Iran, Islamic Republic of
بعد واس بودجه نفتی ..وقتی .د در صحن مجلس نبود موقع تخصیص بودجه نفت .و هر روز ‌.هرروز دنبال کارهای پیمان کاری و منافع شخصی خود بود....داخل مجلس شرف حضور میداشت از بودجه نفتی دفاع میکرد اگه.
بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیرمرد بویراحمد.
. و امثالهم از ایشون یاد بگیرند.
ندیده و نشناخته تو را میستایم.
روح الله فرجیان
Iran, Islamic Republic of
احسنت برمهندس فرهادی خوب کاری کردی جوابش رادادی میرشکار:::::::::
Romania
👏👏👏👍
سررود نشین
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون را. بزرگ کردن و لاغیر!
زهرا
Iran, Islamic Republic of
شما و زارعتون هم خودتان را مالک بویراحمد ندانید. بویراحمد تاج گردون و مانند تاج گردون می خواهد شما از جانت خودتان تنها حرف بزنید و لطفا اسم بویراحمد نیارید .اگر بحثهای .ی جایی نداره چرا در انتخاب .هم نظر میده .ا... بویراحمد دیگه . شده و شما فقط یک نفرید و نظر شخصی خود را گفتید پس از جانب بویراحمد منبعد سخن نرانید که مردم آگاهند و همه حقایق را می بینند.
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
.خ هر دفعه ایگو مال یجایم یدفه ایگو ترکم یدفه ایکم بیراحمییم یدفه ایگو باشرونییم آخرش خش نفهمس مال کوچنه .کار بدیه درود بر مهندس فرهادی عزیز
Iran, Islamic Republic of
این فقط سخن ایشون نیست سخن اکثریت مردم بویراحمد ودناس....تاجگردون دنبال قهرمان بازیه...واحساساتی نشید با ای دنا ای دنا گفتنش
سالار ف
Iran, Islamic Republic of
احسنت تاجگردون توی این متن مشخص شده.....و اما دوستانی ک حرف از استیضاح وزیر راه و وزیر کار وتعاون میزنن آیا میدونستید ک تاجگردون برای همین دو وزیر بارها سخنرانی کرده و این دو وزیر بزرگوار رو کارآمد وکار بلد دونسته؟؟؟؟آیا میدانید تا قبل از استیضاح ایشون رای موافق به دو وزیر دادن و انتخابشون کردن؟؟؟چطور بعد از شیش سال متوجه شده ک انتخاب های خودش آدم های کارآمد ومتخصصی نیستن؟؟حتما وبدون.و پیشنهادی درکار بوده ک جناب ربیعی .تاجگردون زده!!!سخنرانیای. واستیضاح های بد موقه هیچ سودی و هیچ نتیجه برای شهرش نداشته ونخواهد داشت.تاجگردون به جای ای دنا ای دنا گفتن باید کارخانه کابل برقی ک در شهرستان مرند استان اردبیل راه انداخته ک به واسطه ان. کلانی بدست میاره این کارخانه را در شهر خودش و درواقع استان خودش راه مینداخت ک جوونای تحصیلکرده وبا استعداد این دیار به کار گرفته میشدند.ای دنا ای دنا بدان ک تاجگردون از.دارد...
Iran, Islamic Republic of
آقای فرهادی آقای تاج گردون در بودجه ملی تعهد دارد نسبت به کل استان حمایت ودفاع کند ولی در مسائل داخلی استان موظف است از حوزه انتخابیه اش دفاع کند اگر آقای تاج گردون هم بخواد کوتاه بیاد مردم گچساران کوتاه نمیاد چون حق مردم گچساران مردم گچساران دود خاک وهوای کثیف والوده چاها را استشمام میکند وزجرش میکشه منفعتش را یاسوجدببرد کاری نکنید که باعث اختلاف ودودستگی در استان شوید مردم گچساران از حق مسلم خود کوتاه نمی آیند ومسلما از طریق مراجع قضایی ذیصلاح پیگیر حق وحقوق خود میشوند هم از لحاظ قانونیهم از لحاظ شرعی حقدمسلم مردم شهرستان گچساران هست با شانتاژهای سیاسی ایجاد حق نکنید
بویراحمد حامی تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر. گفتن این جملات. و حضرتعالی. که بخواهی درمورد تاجگردون اینطوری صحبت کنی وقتی استیضائ وزیر مطرح شد اقایزارعی کجا بود ان مرد بزرگ بود که از حق مردم به خوبی دفاع کرد بااین جملات نمی توانی یک بزرگ را کوچک نشان دهی. نشان دهی واین .شحصیتی واجتماعی خودرا به این شکل نشان می دهی
پ رصا
Iran, Islamic Republic of
باشت را میبینیم لوداب و مارگون که زارع کنار زده جوانان این منطقه که همه به فراموشی رفته اند و فقط .ه حق دارند هم می بینیم لوداب و مارگون از زمان هدایت خواه قرار بود شهرستان بشن زارع چکار کرد براشون پس اینقد بویراحمد بویراحمد نکنید و احساسات خود را به نام بویراحمد بیان نکنید
Iran, Islamic Republic of
شما فکر میکنید آقای تاجگردون برای مردم گچساران چیکار کردن. کردن.خودشون و آوردن سر کار
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاپیش شماحرفهای. وجودداره شماهاکه درکشور. ددرضمن تاجکردون هیجوقت نکفته من بویراحمدی ام بروبهتربررسی کن ببین جی کفته
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا گفته ک منم بویر احمدی هستم تو برو بخون
Romania
درود بر بويراحمد
Romania
درود بر بويراحمد
باوی سرای ماندگار
Iran, Islamic Republic of
پایگاه تاجگردون در ایل باوی وبویراحمد که مسائل را میفهمند بشدت افت کرده ولی در قشقایی ها با وجود بزرگانی همچون......وتضیع حقوق جوانان غیور ایل قشقایی کمتر افت کرده
بویراحمدگرمسـیر
Romania
احسنت جناب فرهادی
بااین . سرمنطقه بویراحمد گرمسیر .ت موقعه انتخابات شعارش بویراحمد بود بعدش رفت پشت سرش نگاه نکرد
1
Canada
کدام حق ایا وجدان شما قبول میکند دو و گرمای نفت را گچساران بخورد و پولش را بویراحمد کدام عدالت که تا زمان امدن به قول شما معمار اقتصاد ایران سهم گچساران از بودجه استان تنها 30 میلیارد ریال بود انسان نباید. زمانی که زارع. رای موافق به وزیر راه میداد تا ابقا شود تاجگردون مردانه برای حق مردم استان ایستاد وووووو
باوی
Romania
شعارش همینه یاسوج میاد میگه رگ نژادم بویراحمدی است
استان میگه اصلاطلبم تهران میگه اصولاگرا
کهکیلویه
Iran, Islamic Republic of
نه که موافق تاجگردون هستم ولی بحث ناسیونالیستی هم نشان عاقل بودن نیست. در هر قوم و قبیله ای خوب و بد هست، عاقل و نا دان هست، صادق و دو رو هست. تاج گردون وظیفه دفاع از منافع حوزه انتخابیه خود در بحث اعتبار نفت را دارد و زارع نیز حق دارد با ان مقابله کند برای منافع حوزه خود. دیگه ربطی به بویراحمد و دنا و... ندارد. بخش از طوایف بویراحمدی در گچساران ساکن اند و بخشی غیر بویراحمدی در یاسوج. پس برای یک تحلیل گر بحث قومی، یک ضعف است. به نظر من تاج در استیضاح خوب عمل نکرد و زارعی هم کاملا منفعل بود.
استان
Iran, Islamic Republic of
. بازی بدی و تفرقه انگیز جدیدی بین نقاط استان راه انداختند خدا بخیرکنه امیدوارم مردم وارد بازی های رسانه ای .ی مدیرش نشود
باشت
Iran, Islamic Republic of
شما پول گردشگریتونو بدیت به ما تا ماهم پول نفت بدیم به شما ... دوره گردن کلفتی و تفنگچینی تموم شده اون سال هایی که بودجه گجساران و باشتو میخوردیدت تموم شد
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای نویسنده این متن ، این را بدان که هیچگاه آدم بافحاشی و توهین به بزرگان ، بزرگ نمی شود ، تاجگردون افتخاری است برای تمام لرهای ایران .
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز. تو نسبتت با زارعی معلومه. حالا دست به قلم بردی تا مواردی که ازش.بنویسی. دو تا حالت بیشتر نیست یا قانون اونی هست که نوروزی میگه. پس زارعی چرا شلوغ میکنه؟
یا اگر نیست، چرا اونقد . که حق قانونی را اینطور به سختی بخواد بدست بیاره؟
خواهشا اینطور مظلوم نمایی نکنید. دنیای سیاست حرفهای «بند چاله ای» بر نمیداره. را به متانت تعبیر می کنید. زیرکی دیگران را به گستاخی. این چه دنیای وارونه ایی؟
Iran, Islamic Republic of
عجب روزگاری است... یک فرد در احقاق حقوق خود به متانت و حجب ت... آخ و بخت
سادات محله
Iran, Islamic Republic of
معلومه که یه جایی می سوزی
حسبنی
Iran, Islamic Republic of
فرهادی نمیدونم از ..که داری دنبال ..ی که بخواهی برای دکتر کامنت مخالفت بزاری
هومان حسنی گوهرگان
Iran, Islamic Republic of
فقط این می خواهم به شمادبگویم حیف تاجگ.د خیلی زورت میاد که مردم ولایتمدار وشهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد اسم تاجگردون در قلبشان حکاکی کردند واین بدانید که با. امثال شما زره ای ازمهر و علاقه مردم این استان از به تاجگردون کم نخواهد شد بلکه بیشتر می شود چون خالصانه خدمت می کند
Iran, Islamic Republic of
مهر کجا بود
Iran, Islamic Republic of
حیف تاجگردون. نقدش کنی
Iran, Islamic Republic of
دوئل مردونه؟؟؟؟؟ نه بابا!!! هرجا کم میارین حرفهای خاله زنکی از خودتون در وکنید. راستی چه نسبتی با زارعی داری؟؟؟؟؟
باشت
Iran, Islamic Republic of
درود برتاجگردون معمار بزرگ ابران زمین و مرد اول استان کهگیلویه وبویراحمد...‌ باعث افتخار زاگرس نشینان...
محبوب قلبها ... ۷۵درصد ارای قبولی
خوشتیپ و خوش سخن ... بزرگ مرد
بی همتا
Iran, Islamic Republic of
در جواب ٧٥ درصد آرائي كه شما گفتين همين بس كه در حوضي كه.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای فرهادی روز استیضاح مرد از خاله مشخص شد تو وکیل بویراحمد و جنازه های تکه تکه شده فرزندان ما نیستی درد شما کسب سبد رای است به عظمت دنا ما دکتر تاجگردون را دوست داریم حالا در خصوص اعتبارت نفت حکم قانون است نه جنک زرگری
Germany
واقعا درست گرفتید احسنت به شما امیدوارم همیشه افرادی مثل شما باشند که حقیقت ات را قربانی مصلحت نکنند.امیدوارم در آینده از این مطالب بیشتر بشنویم .
آشنا
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مرد بزرگی ست تکرارنشدنی ب. که بافتی میخای بگی منم هستم
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
چرا با این حرف ها میخوایید. زارعی رو کم رنگ کنید؟ با کوچک جلوه دادن تاجگردون، زادعی .
حقیقت
Europe
. حاج غلام میگم کسیکه .
.ه بود
بوی کباب به مشامت خورده جناب نویسنده.
باوی
Iran, Islamic Republic of
. که بخای نظر بدی... کدوم بویراحمدی تونست بیمه خانوادهای جانباخته سانحه یاسوج را پیگیر و به سرانجام بدساند... باشت خیلی هم سرحال و شاداب و پررونق است شما نگران نباش
موعظه حسنه
Europe
یه کم مودب باش .
باشتی
Iran, Islamic Republic of
لابد تو میخواهی برا زارع .خ... خیلی مونده .میرشکار زاگرس را قضاوت کنی ... لازم نیست تو قدردان تاجگردون باشی رای ۸۵ درصدی گواه همه چیز هست..
نفتی هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
دنا تو شاهد باش،دکتر تاج گردون نه تنها متعلق به گچساران و باشت بلکه متعلق به استان و ایران است.
دنا تو شاهد باش تاجگردون بیدی نیست که با این بادها بلرزد.بالاخص وزش بادهای بسیارضعیف این روزها.
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
بهتر از دکتر تاج گردون در تاریخ استان نداریم و نداشته ایم.

بویراحمد هم مثل باوی درکنار توست حاج غلام عزیز.
Iran, Islamic Republic of
تواز تاریخ چه می دانی که اینطور قضاوت در مورد مردم می کنی!
کارمند
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون ابر مرد مجلس.
بویر
Iran, Islamic Republic of
احسنت براین صراحت
باوی
Iran, Islamic Republic of
تاج جز به راه انداختن کارناوال سیاسی چه کاری کرده
فرهاد کوه بر
Iran, Islamic Republic of
یکی بگوید نمود تاجگردون چیه..
آفتابگردان
Iran, Islamic Republic of
در حقیقت در توسعه استان بی تاثیر بودند ولی در رسانه هاتاثیر فراوانی داشتند وبابت حضور مستمر آقای تاجگردون در رسانه ها تشکر میکنیم
بهنود
Iran, Islamic Republic of
حرف مسخره ای زدی
سلامی
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی ودقیق به تمامی نکات لازم اشاره کردی ودرواقع دست ایشان را برای مردم رو کردی وحقیقتاتاجگردون‌بیشتر اهل شعار است وعملا کاری نکرده اند
Iran, Islamic Republic of
درود بر علی فرهدی که اینچنین شیوا نوشتن ...احسنت
جهانبین
Iran, Islamic Republic of
درود برفرهادی نگارنده شجاع
علی رضا شفیعی
Iran, Islamic Republic of
عالی بود متن
معمار
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ف
سالاری
Iran, Islamic Republic of
درود درووووودد بر فرهادی ...قلم تو نایه ی فخر است
نازنین
Iran, Islamic Republic of
احسنت ودرودبرشمار
بابکان
Iran, Islamic Republic of
آقای علی فرهادی از خویشان ما هستند وبا توجه به شناختی که از خانواده وخود ایشان داریم کاملا انسانی مستقل وبا جسارت هستند
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا صاحبان قلم حق دارند که از مواضع بویر احمد دفاع کنند.واین کلمه ..ی همیشه برای ایشان میماند.سلام بر فرهادی عزیز
حسینی از باشت
Iran, Islamic Republic of
یعنی فقط تو بویر احمد شیر مرد وجود دارد .حالا مشکل شما با تاج گردون هست چرا به باقی مردم گچساران و باشت هم تهمت میزنی
Iran, Islamic Republic of
فعلا که از. اصولگرا واصلاح طلب با ایشان عکس سلفی میگیرند.ووارد .
Iran, Islamic Republic of
خیلی مردی جناب نویسنده احسنت
مهندس
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس فرهادی بزرگوار.کیه که ندونه .میخواد مطرح کنه خودش رو.
آل خلیفه
Iran, Islamic Republic of
دنا تو شاهد باش که تاج برای منافع خودش استیضاح کرد
Iran, Islamic Republic of
حداقل فرهادی وتاج گردون.
Iran, Islamic Republic of
حداقل فرهادی وتاج گردون باصداقت تر
Iran, Islamic Republic of
احسن برمهندس فرهادی که بدون چشم پوشی حقایق رابه رشته تحریردرآورده ای درودبراین بصیرت...
مردی از دیار زاگرس
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون شمارو ک حتی تو شهر. اونوقت میخوای بیای تو بویراحمد. جمع کنی عجبا
باوی
Iran, Islamic Republic of
احسن به فرهادی واین مطلب واقعا تاج برای گچساران و باشت چه کار زیربنایی و ساختاری کرده که بعضیها اینقدر سنگش را به سینه میزنندغیر از منفعت طلبان سیاسیش.
Iran, Islamic Republic of
من فقط اینو میدانم که مردان بزرگ همیشه دشمن دارند
ممد
Iran, Islamic Republic of
.شما قابل مقایسه با زارعی نیستی اصلا خودتو . مطرح کردی خدا شاهده شما و دوستانتان حتی بر سر قضیه سقوط هواپیما وزیر رو استیضاح کردین به خاط.
دنا
Iran, Islamic Republic of
.د سیاسی در کل استا..فقط و فقط در پی منافع شخصیشه هر جا بویی و منافع شخصی بیا تا حاظره هر جا هم بر ضررش بو تا غیبش زیه مث. ک
مهندس سازه
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس فرهادي شجاع سخنور
همه مي دانيم كه پشت حاج زارع خداوند است
یاری
Iran, Islamic Republic of
خدایی من به ادامه این برخوردها خوشبین نیستم واحتمال درگیری خیلی زیاد شده.آقایان خواهشمندیم هر کس در حوزه انتخابیه خودش حرف بزنه.قبلا از این خبرا نبود
آتش بار
Iran, Islamic Republic of
مهندس فرهادی حرف بدی نزده که بعضی از دوستان وعزیزان ناراحت شده اند.فقط خواسته آقای تاجگردون کمی با صداقت باشند
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
شما هم دوئلت مردانه نیست چون دست به قلم بردنت نه ازسر دلسوزی بلکه برای پررنگ کردن خودت جلوی نماینده یاسوج است برادر من اگر ادعای کل استان را داری دنا دنا نکن نماینده گچساران وظیفه دارد از حوزه انتخابیه اش دفاع کند مگر نماینده شما چندبار سنگ گچساران را به سینه زده
گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب شیر متین و درخت پرثمر فروافتاده خیلی دل نوشته هایت بوی شیرمردی و متانت و تواضع نمیده ،البته مطرح شدی حاج زارع هم فهمید دیگه نگران نباش
ژاپني
Iran, Islamic Republic of
به خدا اگه تاج نبود زارع همان سال اول استفاء ميداد در ضمن تاج باعث قبولي زارع شد برادر اين قدر منم منم نكنيد زارع در جريان استيضاح به نفع اخوندي راي داد در ضمن اقاي تاج أصل بويراحمدي ميباشد من أصولگرا هستم كاش براي ياسوج كانديد بشود تا ببيني أرزش تاج را جناب فرهادي كار به عمل برايد نه به شعار
گچساران
Romania
دنا توشاهدباش تاج فقط فقط امتیاز وزرا میخواست
علی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که .به خودش اجازه میدهد در خصوص خواص و اسطوره ها نظر بدهد تو و امثال تو فقط به خاطر مقاصد خود قلم میزنید من به عنوان یک بویر احمدی افتخار میکنم که طرفدار تاجگردون هستم
Iran, Islamic Republic of
احسنت آقای فرهادی
ریحان
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب فرهادی. آقای تاجگردون فرهادی درست میگه خیلی شما بازیگری میکنی میگم چرا نرفتی سینما . داخل فیلم مارمولک بهت میومد
کریم
Iran, Islamic Republic of
احسنت درود بر شما...
آقای تاجگردون بهتره دنبال احقاق حق مردم گچساران از تهران باشن والا ما نمیدونیم این دشمنی که اقای تاجگردون علیه مردم بویراحمد دارن رو چه حسابیه
محمدی . سروک
Iran, Islamic Republic of
قربون زبونت علی فرهادی
Iran, Islamic Republic of
واقعا نمیدونم چی بگم بعضی مواقع فکر میکنم . بالا وگرنه پستش این شخصیت رو دوس نداره
ورزش دوست
Iran, Islamic Republic of
بادرود وعرض ادب خدمت دوست گرامی واقعا تفسیر بسیار عالی وواقعی واما بپرسید درجهت ورزش وورزشکاران افتخارافرین مرکز استان چه کرده اند؟درحالی که برای یک خانم که ازهندبال هیچ نمیداند الا ادعایش چه تماس هایی به مرکز استان که ایشان راحمایت کنند.
وای برما
جانانه
Iran, Islamic Republic of
تشکراز فرهادی که. بسی زیبا گفتند
زاهدی فر
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون لطفا صداقت را رعایت کنید
فرخیانی سرآبتاوه
Iran, Islamic Republic of
والله که. رعایت . نمیکند به یک همکار
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای فرهادی گل گفتی برادر
بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
ناجی اقتصاد کدوم اقتصاد کدوم. مردم دارن با بدبختی زندگی میکنن چون . خودشان هستن اونجا و کاری به جیب مردم ندارن. ناجی اقتصا
باشتی اصیل
Iran, Islamic Republic of
باشت هم . قبول نداره چون صادق نیست چون . میبنده چون چون چون چون
Iran, Islamic Republic of
ناجی کدام ناجی کدام اقتصاد کدام خوشبختی . فقط بدبختی من جای این آقایان بودم کنار میرفتم لااقل یکی بیاد یه خاکی بر سر ما مردم بکنه
Iran, Islamic Republic of
تا شیرها کنارندوحقشان ضایع ،.ا شیرند ودنبال گرفتن دستمزد خود با سیاست.
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون میخواد. در بویراحمد ب اهدافش برسه،ک کاری .
ایران
Iran, Islamic Republic of
بخدا ایشون .تاجگردون برا هیشکی کاری نکرده
رادک
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج وقت کردی ی سرم ب محله های شهرت بزن...
Iran, Islamic Republic of
از کجا میسوزی اقای فرهادی؟؟؟؟؟؟؟ دکتر اگه قرار باشه با حرفای امثال تو خراب بشه که سنگ رو سنگ بند نمیشد
سید
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر نویسنده خوب نگاشتی واقعا مطالب مهمهی را بیان نمودی .افراد روشن گردد.این. کردند.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
سلام
کبنانیوز حامی تاج گردونه.
جناب تاج گردون فاتحه
محسن
Iran, Islamic Republic of
به نظرم که نویسنده مطالب بسیار زیادی را مغرضانه و از روی قصد و. بیان نموده . در اینکه حق درصد نفت باید به شهر نفت خیز برسد شکی نیست و به نظرم که نویسنده از روی عصبانیت ازین مسئله این مطالب را می نویسد . ضمن اینکه من کار جناب آقای تاجگردون را در بویراحمدی خواندن خود ، وقتی که نماینده مردم گچساران و باشت است کاملاً اشتباه می دانم و ازین جهت منتقد ایشان می باشم .
Iran, Islamic Republic of
دنا تو شاهد . ابیه تا ینه نوشت بره تی دکتر تا درسش کنه
بهمیی:قلم اگر از بیداد ننویسد قلم باد
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون چون پول نفت بهمیی را. ناپذیری بویراحمد و سی سخت نمیریزی بویراحمدی نیستی
قلم
. که در میان انگشتان .میرقصی و بی اختیار می تازی
قلم. که دوان دوان. را منقوش میکنی
قلم. که با بی حوصله گی در دست .ی آرام میگیری
قلمی که از بیداد ننویسید قلم باد.
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
. به به چه هنرمندی
اگه می خواهید بدانید دیگران در مورد این ادعایتان در مورد خودتان چه می گویند یک نظرسنجی بکنید ببینید بیشه شیران است؟؟؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
احسنت جناب فرهادی
جلیل
Iran, Islamic Republic of
تاج کارشه ن.
شیبانی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر دوست شجاع ودلیر م جناب مهندس فر هادی
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر فرهادی که حرف دل همه مردم بویراحمد را زد
نجات
Iran, Islamic Republic of
سلام برخرزی شیرحاج زارع
سجاد مرادی
Iran, Islamic Republic of
من اقای مهندس فرهادی رو کامل می شناسم همیشه صداقت وشجاعت رو سر لوحه زندگی خود گذاشته است واز این مطلب شیوا ورسای اقای مهندس فرهادی ممنونیم
دیل
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج گردون شما که میر شکاری چرا در استان دنبال حق مردم باشت وگچسارانی
Iran, Islamic Republic of
من بویراحمدیم و به تاجگردون افتخار میکنم. از طرف خودت و تیر طایفه ات حرف بزن. بویراحمد تاجگردون را دوست داره
گچساراني
Iran, Islamic Republic of
مگه بويراحمد خودش نماينده نداره ؟خب نماينده خودتون بودجه بياره چرا پنجاه ساله به پول نفت وگاز گچساران طمع ميكنيد؟
مگر ياسوج گوسفند وبلوط ميفروشه مردم گچساران چيزي درخواستي ميكنند؟
بريدخدا روشكر كنيد مردم گچساران و دكتر تاجگردون حداقل يه درصدي از پول نفت رو بهتون ميدن،ناشكري نكن برادر!
دو بهم زني و نفاق نيز راه نينداز،كم پير!؟
بویراحمد نشین
Iran, Islamic Republic of
آری در بویراحمد و دنا دوئل‌ها مردانه هست و بحث‌های خاله زنکی جایگاهی ندارد و در صندوقچه‌ی زیبای مردم کیمیاست و مملو از نبوغ سیاسی است و در وقار مردمش مردانگی موج می زند و هنوز حجب و حیا جایگاهش را حفظ کرده و برای رسیدن به هدف با هر وسیله‌ای استفاده نمی‌شود و از رسیدن به هدف به هر طریق ممکن شرم دارند. اینجا درختانش که ثمر می‌دهند شاخه‌ها از سنگینی ثمر در عین تواضع و فروتنی سرشان را پایین می‌اندازند تا خلق از آن بهره مند گردد. اینجا منیت ها مرده است
"من دیگه حرف ندارم"
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چ. صحبت كردي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب دكتر تاجگردون .

كسي كه وزيري را كه خود موافق انتصاب او بود مخالف او شد به جهت اينكه به نظرات و رابطه بازي هاي او اهميتي د. به قول آقاي ربيعي كه گفت آقاي تاج گردون شما از من خواستين آقا زاده رو بزارم رئيس فلان فاز پتروشيمي ولي صلاح نديدم حالا شما مخالف من شدين چون أهل رابطه بي منطق نبودم و نخواهم بود.

آقايوني كه از استيضاح وزيران دم ميزنيد و تعقل نميكنيد.


آقاي تاجگردون از .كه بعد از استيضاح نا موفق مجددا


كسي نيست بپرسه چرا آقاي تاجگردون بعد از اون همه صحبت هاي عليه رئيس مجلس و دولت مجددا رئيس كميسيون ميشن!!!تا به حال در موردش تحقيق كردين !!!حتما تحقيق كنيد!!!!

اي دنا شاهد باش كه. اينجا بويراحمدي و عليه گرمسير و در آنجا گرمسيري و عليه بويراحمد است.

اي دنا شاهد باش كه. اينجا اصلاح طلب و عليه أصولگراست و آنجا اصول گرا و عليه اصلاح طلب است.

اي دنا شاهد باش كه .
Iran, Islamic Republic of
سالهای سال بود که شهرستانهای گرمسیری از جمله باشت با وجود پیشینه تاریخی و سیاسی به ناحق به عقب رانده شده بود و حقوق ان به ناحق در مرکز استان حیف و میل میشد و هیچ کس و هیچ گاه این جوری از روی حب و بغض انتقاد یا توهین نکرد ولی چند صباحی است که یکی پیدا شده که درصد کمی از حق این مردم رو میخواد بهشون برگردونه و شما اینجوری براشفته میشوید و توهین میکنین
حامی قدیمی تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
برادر گرامی جناب فرهادی بنده از یاران قدیمی جناب تاجگردون بودم ولی اکنون ب.ی جناب تاجگردون علاقه ای به ایشان ندارم ..
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض سلام جناب اقای فرهادی ازاول انقلاب تاالان حق مسلم گچساران وباشت وکهگیلویه وحومه رویاسوج میبرودمیخوردولی الان جناب اقای تاجگردون حق مسلم این مناطق راداره قانونی میگیره مگه میشه گردوخاک وبوی نفت وگازش رومردم گچساران وبهمئی بخورندومنافعش برابویراحمدباشدشما وامثال شما بایدجوابگوی این چندسال باشید که حق این مناطق تویاسوج وروستاهاش هزینه شد زمانی ادارات کل فنی وحرفه ای اداره کار وگازوبرق درگچساران بودونامی ازیاسوج نبود
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
بله خود کرده را تدبیر نیست
بهاء دادن بیش از حد به ..
باید این شکلی جواب بدن .
علی
Iran, Islamic Republic of
شانس بزرگ تاجگردون این است که دشمنان و رقبایش بسیار.
Iran, Islamic Republic of
به به آقای فرهادی هم دس و قلم وابی و ایخو خوشه رسانه ای کنه دس کبنا هم درد نکنه که و ای مغزل متفکر و روشنفکرل جامعه و حامیان زارع حمایت ایکنه تا بترن خشون نشون بدن
مرادیان
Iran, Islamic Republic of
دوره ای که . داشت بویراحمد و پول و اعتبار گچساران و باشت ...الان یه میرشکاری سر جوب با بیل وایساده و قشنگ حواسش به حقوق گچساران هست.... که اب هم خاموشش نمیکنه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
در طول تاریخ بعد از حاج بهرام ....غلام رضا تاج گردون هست که توانسته حق مردم منطقه را بگیرد از امثال شماها...
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
پروژه های در حال اقدام در خود باشت از کل بویراحمد امارش بیشتره .....ی طرف یوقت....جانم فدای تاجگردون که از خون خودش هم داره به مردمش خدمت میکنه
بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
. تو که بخوای دکتر تاجگردون رو نقد کنی....دکتر تاجگردون متعلق به همه مردم استان و قوم لر هست....مردی تکرار نشدی
ايل بويراحمد
United States
استان ما به داشتن چنين فرزند با نفوذى مثل دكتر تاجگردون به خود ميبالد و افتخار 💪❤️💪
احمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف تاجگردون که حق سی و چند سال به نا حق پایمال شده گچساران و گچسارانی ها را از کسانی گرفت که هیچگاه هیچ حق و حقوقی برای گچساران و ساکنانش قائل نبده و نیستند
روح الله فرجیان چنارستان سفلی
Iran, Islamic Republic of
بروجمع کن بابا اگر. حاج زارع صداقت داشت الان این وضع استان نبود تمام پروژه ها خوابیدنه وقت جاهای فعال هست که .
احمد کرمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت تمامی مردم شریف ونجیب بویراحمد ودنا نشینان بزرگ ونجیب وتمامی مردم استان کهگیلویه وبویراحمد اما برادر عزیزی که یک تنه بار همه مردم بویراحمد را به دوش می کشی وخود را نماینده مردم بویراحمد می دانی اول برای این مردم بگو چه کاری تا کنون انجام داده ای که پشت ان سنگر گرفته ای دوما معلوم است از قانون و برنامه ریزی نه اطلاع داری و اقتصاد خوانده ای لابد قبلا از این راه سود زیادی نصیبت شده که حالا ناراحتی وپشت سر مردم بویراحمدسنگر می گیری واگر در گذشته در زمان نمایندگا ن قبلی گچساران وباشت اعتبار نفت جور دیگری توضیع می شد.نما یندگان ان دوره ها بوده نه حق بویراحمد یا نقاط دیگر برادر عزیز اعتبا ر نفت متعلق به شهرستانهای نفت خیز استواگر لیاقت اقای تاجگردون در بین مجلس نشینان بالا است که هست ناراحتی ندارد خداوند به هر کسی ظرفیتی داده وان کس با زحمت از ان ظرفیت در خدا وبرای مردم درطبق اخلاص گذاسته اگر خداوند من امثال مرا لایق نمی داند. اگر مردم در جای دیگری انتخاب دیگری می کنند وتاجگردون نمی شود مقصر تاجگردون نیست وبدان هرچه امثال شما اهانت به تاجگردون کنید او مصمم تر می شود ومیداند کارش را درست انجام داده ویک نصیحتبه شما اگر انسانی مثل دکتر نیک اقبال یا دکتر مندنی پو ر در رشته خودشان به درجه بالا می رسند من گچسارانی به او افتخار می کنم نه .شما هم همینطور باش در ضمن این جور بر خوردها زمانش تمام شد دیگر امتیاز ندارد وبو یراحمدی بودن یا نبودن امتیاز ندارد وقومیت پروری مردود است هر کس لیاقت دارد بفرما این نوپ این میدان
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج تو ک به قول خت میرشکاری پ بره من تهران بودجه بیا سر بودجه آماده زلی ککا . قرون و .
Iran, Islamic Republic of
به خدا اگر . بودم سیر سیر برات گریه میکر. اصلاح طلب فردا اصولگرا پس فردا اصلاح طلب
جیرانی
Iran, Islamic Republic of
آقای. روزی خته ور بیه من یه.
شی.
Iran, Islamic Republic of
جنتب. شما هم .هستی برادر من
عباسی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرهادی خوش سخن و شجاع
عباسی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرهادی خوش سخن و شجاع
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای فرهادی این آقای تاجگردون واقعا حرمت همکار بودت رو .وگرنه به شما حق نمیدادم که اینگونه با او سخن بگویی حق داری فرهادی عزیز .

اقای تاجگردون برادر من حرمت نگه دار تا حرمتت .
ناجی
Iran, Islamic Republic of
اقتصاد .خ تی شاه قاسم بی
زه.
Iran, Islamic Republic of
ای دنا من تاجگردون هستم ای دنا من غلام رضا تاجگردون هستم ای دنا ای دنا ای دنا ای دنا. من اصلاح طلب نیستم من اصولگرا هستم من مستقل هستم ای دنا منه تاجگردون ای دنا من تاجگردون
ای شاه مختار. بنشون
سید ایوب حسینی
Iran, Islamic Republic of
سلام میفرستم بر تک تک ام استانی های عزیزم چه لر زبان ترک زبان فارس وعرب زبان.جناب فرهادی این نوع ادبیات شما و امثال شما فقط و فقط باعث بوجود امدن تفرقه و چنددستگی میان مردم عزیز هم استانی میشه.امثال شما باعث بوجود امدن تفرقه و کینه بین باوی و بویراحمد میشین تا جاییکه هم استانی های عزیزم معروف شدن به مردم خود سوز خود زن و غریبه پرست.این متن سراسر کینه شما فقط و فقط برای تفرقه افکنی میان مردم این دو ایل بزرگ و با ریشه استان هستش و جنبه خود نمایی داره.هیچ فکر کردین زمانیکه جوانان غیور این دو ایل متن سراسر تهمت و کینه ای شمارو بخونن چقد باعث میشه که ناخواسته و از روی غیرت و تعصبی که همه ما لرها در رگهایمان جاری است اختلاف بوجود بیاد و باعث دوری هرچه بیشتر از هم بشه.جناب دکتر تاجگرودن همیشه ثابت کرده که هیچ جای استان فرقی نداره و فقط نام کهگیلویه وبویراحمد براش مهم بوده و هست.الان جناب فرهادی عزیز فکر میکنید که با این متن به قهرمان بویراحمد تبدیل شدید؟؟؟به خداوندی خدا که جز خیانت درحق مردم این استان و تفرقه بین باوی و بویراحمد چیزی حاصل این متن نیست.ولی هستند کسانی که بویی از منطق برده اند چه در بویراحمدی های دلاور و غیور و چه در باوی های دلاور و غیور که فریب حرف های شمارو نخورن و تلاش کنند برای دوستی و نزدیکی هرچه بیشتر مردم مظلوم استان.بنده به عنوان یه جوان باوی از طایفه غیور شاهزینعلی افتخار میکنم که یک جوان کهگیلویه و بویراحمدی ام و افتخار میکنم به تک تک دوستان بویراحمدی و کهگیلویه ای خودم.زنده باد لر زنده باد باوی زنده باد بویراحمد زنده باد کهگیلویه
بیشتر دهدشتی ها و باشتیها در یاسوج زندگی میکنند ایا اینها به خدمات نیاز ندارند لذا شایسته است از اعتبارات شهر انها کسر ودر یاسوج هزینه شود و این عین عدالت است
باشت
Iran, Islamic Republic of
بسوزید
سیدایوب حسینی
Iran, Islamic Republic of
سلام میفرستم بر تک تک ام استانی های عزیزم چه لر زبان ترک زبان فارس وعرب زبان.جناب فرهادی این نوع ادبیات شما و امثال شما فقط و فقط باعث بوجود امدن تفرقه و چنددستگی میان مردم عزیز هم استانی میشه.امثال شما باعث بوجود امدن تفرقه و کینه بین باوی و بویراحمد میشین تا جاییکه هم استانی های عزیزم معروف شدن به مردم خود سوز خود زن و غریبه پرست.این متن سراسر کینه شما فقط و فقط برای تفرقه افکنی میان مردم این دو ایل بزرگ و با ریشه استان هستش و جنبه خود نمایی داره.هیچ فکر کردین زمانیکه جوانان غیور این دو ایل متن سراسر تهمت و کینه ای شمارو بخونن چقد باعث میشه که ناخواسته و از روی غیرت و تعصبی که همه ما لرها در رگهایمان جاری است اختلاف بوجود بیاد و باعث دوری هرچه بیشتر از هم بشه.جناب دکتر تاجگرودن همیشه ثابت کرده که هیچ جای استان فرقی نداره و فقط نام کهگیلویه وبویراحمد براش مهم بوده و هست.الان جناب فرهادی عزیز فکر میکنید که با این متن به قهرمان بویراحمد تبدیل شدید؟؟؟به خداوندی خدا که جز خیانت درحق مردم این استان و تفرقه بین باوی و بویراحمد چیزی حاصل این متن نیست.ولی هستند کسانی که بویی از منطق برده اند چه در بویراحمدی های دلاور و غیور و چه در باوی های دلاور و غیور که فریب حرف های شمارو نخورن و تلاش کنند برای دوستی و نزدیکی هرچه بیشتر مردم مظلوم استان.بنده به عنوان یه جوان باوی از طایفه غیور شاهزینعلی افتخار میکنم که یک جوان کهگیلویه و بویراحمدی ام و افتخار میکنم به تک تک دوستان بویراحمدی و کهگیلویه ای خودم.زنده باد لر زنده باد باوی زنده باد بویراحمد زنده باد کهگیلویه
hamidreza
Iran, Islamic Republic of
اینکه بعد از سالها یک نفر پیدا شده که از حق گچساران و باشت حمایت می کنه و نمی گذارد حق مردم باشت و گچساران توی جیب بعضی برود خوشحال کننده است .
اقای فرهادی چه چیزی باعث. شما شده که به خودتان. دادید که این . را بنویسید؟؟؟؟
اقای دکتر تاج گردون در ابتدا نماینده باشت و گچساران هستند و مطمنا الویت ایشان در همه کارها این دو شهر می باشد ولی در مرحله بعد به فکر استان هم هستند و اینکه شما فکر کنید چون یه جایی کفته من بویراحمدی هستم و از حق گچساران و باشت برای بویراحمد کوتا بیاد .
اقای فرهادی از یاداشت شما به یاد داستانی افتادم که یه .کار را کرد و معروف شد .
حاشیه درست نکنید
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه هم استانی های عزیز. لطفا این بحث های حاشیه ا ی رو رها کنید، اقای زارعی نامه از ریاست مجلس در خصوص توزیع نفت گرفته که یک سوم به همه استان میرسه حالا یا نوبخت اجرا میکنه یا نمیکنه ، اینکه بعضی میگن ما تجمع میکنیم و نفت ما ماست و ... خوب در یاسوج هم میتونم بگن آب و هوامون خوبه مدیران غیب بومی بفرمایند بیرون برن شهرستان خودشون!!!!! این حرف ها و کار ها عقبت خوبی برای استان ندارد عاقل باشید
خیانت در امانت
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون شما زیر جدول بودجه خارج از مجلس ننویس مناطق نفت خیز،،، دفاع از دنا پیشکش
Iran, Islamic Republic of
شما هم به این یک دلیل ادعای مردانگی نکنید که بخواید حق نفت ما رو که قانونا و عقلا متعلق به گچسارانی هاست از ما بگیرید. ما از تاجگردون میخوایم نه به واسطه جمعیت بلکه به واسطه ثروتمندی گچساران استان گچساران رو رسمیت ببخشه
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون بیدی نیست که با این بادها بلرزد
و این که. لیاقت شما رو نداره
Iran, Islamic Republic of
ای دنا تو شهاد باش یاسوج لیاقت مردی همچون تاجگردون را ندارد
سیدایوب حسینی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت مدیریت محترم سایت میخوام بدونم به چه دلیل کامنت من رو ثبت نکردین ایراد این متن من چی بوده
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بابا هر کس دنبال منافع شخصی .تو بویراحمد خیلی بزرگان هستند که بیان تو صحنه تاجگردون مطمن که دیگه تو باشت گچساران رای نمیاره داره دنا دنا میکنه بویراحمد اگاه باش با این هم. معرفی تاج
امید
Iran, Islamic Republic of
با خیلی از جاهای متن بالا موافق نیستم هر چند نویسنده جاهایی رو دقیق هدف گرفته است.لیکن از آقای تاجگردون بت نسازید هر چند ایشون هم پتانسیل هاز خاص خودش رو داره
اما معمار اقتصاد ایران واژه بسیار سنگینیه چه بسا که ایشون از طراحان طرح تحول سلامت بود.
و البته انبوه. و پیمانکارانی که اطراف ایشون رو احاطه کردن که یا پست میخوان یا تمام کارهای استان برای پیمانکاران ایشونه
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
فقط هدف نویسنده اینه که یه چیزی بگه شاید دکتر تاجگردون متوجه بشه ایشون در روی زمین دارن. میدهد و یه کاری براش بکنه یا بذارش سر کار
خ ر صدای گچساران وباست
France
سلام جناب نویسنده حق را باید گفت و حقیقت هم همیشه تلخ است زمانه گردنکشی و قلدری گذشته است قانون گردن هر گردن کش را می شکند ودرصد نفت مربوط به گچساران و باشت است ربطی به مناطق بی نفت ندارد مگر شما از برفهای دنا وذخایر ابی ان به مردم باشت و گچساران می دهید پس توقع بی جا نداشته باش و به نماینده محترم شهرستان گچساران و باشت توهین نکن و با منطق و عقلت صحبت کن .
حق
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه تاجگردون و زارع خیلی خوبن ،،،، شما کجای سیاستی فقط دنبال بزرگ نمایی خودت هستی
دلسوز مردم
Iran, Islamic Republic of
سلام بر مردم خوب دیارم و نگارنده خوب این متن .
لر بودن و بویراحمدی و... این چیزا همش در قبل و قدیم نمود داشت . واقعا همه چیز رنگ و بوی دیگری به خود گرفته و می گیرد . دیگر اون راه و رسم قدیمی ادامه ندارد . دیگر اون دلها و تعصبات قبل و گذشته وچود ندارد .همه چیز تغییر کرد . لر اون لر قدیم نیست . بویراحمد هم اون بویراحمد قدیم نیست . هر کس به فکر منفعت خویش است و بس .
تاجگردون بچه همین استان هستش. چرا باید این منفعت بزرگ هم استانی را با تفکرات منفی خرد کنیم ؟ چرا مثل بقیه مردم کشورمان از هم استانی خود که در مقام و منصب بزرگی در کشور هست حمایت نمی کنیم و یشان را کمک نمی کنیم و نمی گذاریم به خوبی برای این استان حرکت کند ؟ فکر می کنید با این متن ها و تفکرات منفی نسبت به این مرد بزرگ به جایی می رسیم ؟ باور کنید تنها خودمان را خراب می کنیم و هم استانی خودمون را .
این فرصت ها دیگر نصیب استان نخواهد شد .روزی که ایشان از این منصب کنار رفت به حرفهای بنده می رسید و بعد می فهمید که بزرگترین ظلمها را در حق استان کردیم و مثل همیشه باید محروم باشیم و کسی مثل تاج نمی توانست استان را از این محرومیت نجات دهد.
مهمان
Iran, Islamic Republic of
باید بین شهرستانهای نفت خیز و غیر نفت خیز تفاوتی باشد
درود بر تاجگردون
سلام
Iran, Islamic Republic of
که بیشه شیران میدانید در سال 59 وقتی فهمیدن در ایران انقلاب شده جلو استانداری تجمع کرده و خواستار. چقدر از زمانه.
چرام
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخ
فرهادی ده کیه؟!
اینم میخواد مشهور بشه
عجب متن مسخره ای بود
hamidreza
Iran, Islamic Republic of
اقای فرهادی چه چیزی . شما شده که به خودتان .دادید که ..را بنویسید؟؟؟؟
اقای دکتر تاج گردون در ابتدا نماینده باشت و گچساران هستند و مطمنا الویت ایشان در همه کارها این دو شهر می باشد ولی در مرحله بعد به فکر استان هم هستند و اینکه شما فکر کنید چون یه جایی کفته من بویراحمدی هستم و از حق گچساران و باشت برای بویراحمد کوتا بیاد ناشی از.
اقای فرهادی از یاداشت شما به یاد .داستانی فتادم که یه اقایی اسم و رسم نداشت. معروف شد .
باوی
Iran, Islamic Republic of
ای دنای استوار توشاهد باش من نه اصولاگرام نه اصلاطلب
.
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
با این منطق عهد بوق شما کیروش هم باید کاری میکرد که ایران ده تا از پرتقال بخوره
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بدترین شرایط اقتصادی کشور در زمان تصدی اقای تاجگردون در برنامه وبودجه می باشد
عبادی
Iran, Islamic Republic of
درودبرتاجگردون مردتاریخ سازالان جناب فرهادی چه میگن ببینم جناب زارعی دوباره معامله نخواهدکردتاجگردون روی حرفش ماندشماهمروی حرفتان بمانیدتاجگردون باشهامت وجسارت خاصی مطالب خودرا درمجلس بیان داشتندکه تمام لرتباران ایران زمین به اوافتخارمیکننداحسن برتاجگردون
دشتروم ، زنده در قلب تاریخ
Iran, Islamic Republic of
جناب فرهادی
. تمام شده است
چرا با احساسات عوام بازی ...
من متاسفم که نیم ساعت از عمر گرانبهایی که میتونستم دو. را خرج.کردم
بزدگترین حسرت زندگیم همون اتلاف نیم ساعت وقت واسه.
اما شک نکنین که اگر دو شبانه روز هم وقت بزارم این دوره اگه خداوند عمری عنایت فرمایند به گچساران خواهم رفت و دلیر مرد لر جناب دکتر تاج گردون رای خواهم داد
حاج زارع واقعا. تاریخ و به یکجا بسته است
کاش حاج زارع اندازه. داشت
مظلوم نمایی تا کی...
منطقی
Iran, Islamic Republic of
اخ کاش به سالهای دورتر برمیگشتیم .همه چیز گویا بود دوست نویسنده.بحث قومیت یک بحث جاهلیته که الان همه ازش عبور کردند.حالا شما هم یه چیزی بنویس شاید یکی شناختت اما این بحث بسیار دون وناچیزاست.کاش چیز دیگری مطرح کرده بودید برای مطرحیت خودتون
اسفندیار
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس فرهادی
مدیران تاجگردون استان.
خود تاجگردون هم فکر و ذکرش شده باشت باوی
و به بقیه گچساران هم زیاد توجهی نمی کند
همه مدیران را از باشت و باوی انتخاب می کنند
باوی
Iran, Islamic Republic of
عزیزی که برای دکتر تاجگردون دلیل گذاشتی ؟؟اولا بویراحمد همش برای خودت دوم شما که. چرا ازدنا واتفاقات دفاع نکرد عزیزم حرف زدن درمجلس جرات میخواهد خداوکیلی دراین چندسال مجلس چند بار نماینده .پشت تریبون قرار گرفت واز حقتون دفاع کرد ما نوکر معمار اقتصاد دکتر تاجگردون هستیم و. همیشه چشمتان نمیبیند&&
قیطاس
Iran, Islamic Republic of
همینکه نفت گچساران توسط یه یاسوجی اداره میشه کافیه نیست؟نفت گچساران دودش و آلودگیش تو حلقوم مردم گچساران میره استخدامهاش و مزایاش و برکاتش نصیب نوراباد و یاسوج و دهدشت و بهبهان و انشرق تا منشرق میشه. جوانان گچساران از بیکاری و فقر خودکشی میکنند جای دیگه دعوا سر لحاف ملا هست.
Iran, Islamic Republic of
به این آقای فرهادی. سخن می راند بگویند دربین مردم بویراحمد چه جایگاهی دارد؟
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1