تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب : ۴۰۱۲۳۸
یادداشت:

مردم به نظام وفادارند اگر اعتماد آنها را جلب کنید

سید قربانعلی موسوی شیرازی
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
مردم به نظام وفادارند اگر اعتماد آنها را جلب کنید
کبنا ؛متن ارسالی

در طول تاریخ ایران چه اسلامی و چه ایرانی هیچ دشمنی با وجود حاکم عدالت گستر در میان مردم نتوانسته کمترین آسیبی به مال و خاک و ناموس مردم برساند و تنها دلیلش هم اعتماد مردم به سران قوم بوده است، نوبخت بذل افاضل می‌کند و می‌گوید مردم طلاهایشان را برای مشکلات اقتصادی در اختیار دولت بگذارند، جناب نوبخت عزیز، باور کن این مردم از طلا گرانبها تر را زیر پای جمهوری اسلامی انداخته و خم به ابرو نیاوردند، گمانم فراموش کرده‌اید آن خانواده ایی را که چهار فرزندش را به فرمان امام راهی جبهه‌ها کرد و یک نفرش سالم به خانه باز نگشت، فراموش کرده‌اید تنها فرزند خانواده فقط به فرمان امام راحل گوش سپرد وناله های مادر سد راهش نشد وبا شهادتش همان مادر کوچکترین گلایه ایی نکرد.
سران مملکت اگر مبنای حکومت داری خویش را بر مبنای اعتماد به مردم و همچنین اهمیت دادن به آنها بگذارد شک نداشته باشند که مردم هم بدون چشمداشت مادی هر آنچه داشته ودارند در طبق اخلاص نهاده وتقدیم سران مملکت خواهند نمود، اما....
اگر دزدهای میلیاردی به راحتی از دست قانون فرار نکنند وبه سفارش این و آن قسر در نروند.
اگرزمینه اشتغال برای همه یکسان باشد وکسی احساس نکند که پارتی ندارد پس جایی کار گیرش نمی‌آید.
اگر کسانیکه به مردم میگویند باید روزی یک وعده غذا بخورید اما خودشان سفره‌های هزار رنگ تدارک می‌بینند هم مثل مردم بخورند زندگی کنند.
اگر همانطور فرزندان خودشان اهمیت دارد مابقی فرزندان ایران اسلامی هم اهمیت داشته باشند. (امام راحل سید احمد را از کلیه مقامهای مملکت بر حذر داشتند و همان گونه که رهبری فرزندان ایران را دوست می‌دارد و فرزندانش را از مقام‌های دولتی بر حذر داشته  است.)
اگر نخبگان ایرانی جایگاه خود را بیابند ومجبور به جلای وطن نشوند.
اگر بجای آقازاده‌ها مردم فقیر و آدم‌های زیر خط فقر دیده شوند و اهمیت پیدا کنند.
اگر زنان سرپرست خانوار مجبور به ... نشوند تا مخارج کودکان بدون پدر را تامین نمایند.
اگر بجای وام گیرنده‌های یک میلیونی به سراغ صدمیلیونی‌ها بروند و به دادگاه‌های صالح بسپارند.
و اگر و هزاران اگر دیگر که از حوصله این مقال خارج است و فرصت دیگری می‌طلبد.
مردم دیندار ایران اسلامی هم نظام را دوست دارند و هم مقید به دین و پیرو پیامبر هستند و هیچوقت دلشان نمی‌خواهد مملکتشان به دست اجنبی بیفتد و جان و مالش و ناموسش مورد تعرض قرار بگیرد اما بعضی مسئولان بی‌درد و بی مسئولیت در جای جای مملکت مردم را آزرده خاطر نموده‌اند و سعی در ناراضی تراشی کرده‌اند که حتی عاشقان انقلاب هم دچار انفعال شده و فقط ناظر بر اتفاقات شده و عکس العملی از آنان بروز نمی‌کند.
هیچ راهی وجود ندارد که این اعتماد دوباره ایجاد شود مگراینکه مردم با چشم ببینند که عدالت واقعی در همه امور دیده شود و نا اهلان مدیریت کشور را از صندلی ریاست به زیر کشیده شده و بجای آنها دلسوزان مردم نشانده شوند تا بتوان در مقابل دشمنان این مرز وبوم سد ایجاد کرد.
تا دیر نشده همانطور که مقام معظم رهبری گفته‌اند به فکر مردم و مشکلات آن‌ها باشید تا خودشان از مملکت و نظامشان دفاع جانانه نمایند و با سپردن خاطیان به قانون جوانه‌های امید را در دل جوانان رشد بدهیم تا شکوفه‌های آن ایران اسلامی را گلستان نماید.
--------------------------------------------------
سید قربانعلی موسوی شیرازی
وزنامه نگار و فعال فرهنگی رسانه‌ای چرام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1