تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب : ۴۰۱۰۶۳
یادداشت:

به بلندای سترگ آفتاب و به سختی زاگرس

۸
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
به بلندای سترگ آفتاب و به سختی زاگرس
کبنا ؛متن ارسالی

چه نورانی است قله نشینان زاگرسی وچه مقاوم وسخت است پیکره زاگرس، اوج افتخار وعزت مردان زاگرسی آنجا پدیدار می‌شود که در استقامت وپایداربودن همچون کوههای بلند زادگاه خویش سخت بودن را تجربه می‌کنند،
ایران اسلامی اکنون از وجود مبارک مردان زاگرس نشین استفاده لازم ومقتضی را می‌نماید والحق والانصاف در جایگاههای سپرده شده به ایشان سنگ تمام گذاشته و آیینه دار مابقی سردمداران گشته ودیگران به حرمت پاکدستی وصداقت شان زمام امور بیشتری را به دستان با کرامتشان می‌سپارند و این نشان از بزرگی زاگرس نشینان درون نظام دارد و اعتماد جامعه و بزرگان را جذب نموده‌اند که چنین مورد اعتماد گشته‌اند.
باید به وجود مردان بزرگ سرزمین‌های زاگرسی بالید و از داشتن آنها به وجد آمد و هر جا که می‌توانیم برای استحکام جایگاهایشان قدم وقلمفرسایی نماییم که اگر عطری دارند ما نیز معطر می‌شویم واگر خدای ناکرده به ناکرده ایی اتهام زنیم خود نیز متهم ردیف اولیم.
راه و روش دکتر وکیلی به‌ قدری شفاف است که در همین زمان کم حضور در میان سیاسیون کشوری با وجود کمی زمان به‌قدر سالها اعتماد سازی نموده که هم کیشان وی یعنی نمایندگان مجلس زمان امور را به دستان با صداقت وکارایی وی سپرده و اینگونه شایستگی ایشان را به مردم ندا می‌دهند، کمتر نماینده ایی در این زمان کم توانسته همچون ایشان مقبولیت یابد ومورد اعتماد دیگر هم سلف‌های خویش شود تا برای جلوس جایگاه هیئت رئیسه به ایشان رای دهند و این جز به صداقت در گفتار ونیکویی در کردار میسر نخواهد بود.
دکتر غلامرضا تاجگردون یکی دیگر از میان خیل عظیم زاگرس نشینان است که آوازه خویش را از دامنه‌های زاگرس به پهن دشت ایران اسلامی برده و عملکرد روشن خویش را کارنامه مقبولیت خود قرار داده ویاران همراه را یکبار دیگر متوجه این واقعیت کرده که جز وی کسی توان و مدیریت بودجه مملکت را ندارد و اوست که می‌تواند آنرا ساماندهی نماید و پیچ و خم‌های سخت را به انگشت تدبیر وکیاست آسان نماید و به دیگران نیز دیکته نماید صداقت از ویژگی‌های مردان زاگرس نشین بوده وخواهد بود.
حاج عدل هاشمی با وجود بودن در اولین دوره نمایندگی از چنان محبوبیتی در میان دوستان وهمکاران نماینده برخوردار شده که با وجود کمی دوران سیاسی مجلس وی را به عنوان نائب رئیس کمسیون انرژی انتخاب می‌نمایند و الحق والانصاف که ایشان هم اعتماد دوستان را احترام گذاشته وخارج از توان معمول هر انسانی پیگیر مشکلات معضلات این حوزه بوده و تعامل سازنده با مدیریت‌های مختلف انرژی رادر راس امور قرار داده تا بتواند از این رهگذر به مردمان خونگرم وصمیمی حوزه زاگرس خدمت رسانی نماید.
کلان شهر ایران را بدستان پرقدرت افشانی دیگر زاگرسی داده‌اند تا با درایت خویش گره‌های کور این مجموعه را رمز گشایی نماید و باصداقت و پشتکار چرخ‌های آنرا به چرخش در آورد.
سیدضیا هاشمی در وزارت علوم لیاقت خودرا به منصه ظهور رسانده تا جایگاهی در خور را نصیب خویش گرداند.
امور مالیاتی کشور در دستان پر توان یکی دیگر از مردان زاگرس نشین می‌باشد که یکی از ارکان مهم نظام تلقی می‌شود وهمه دولت مردان چشم به عملکرد آن دوخته واز این مکان انتظار توجه ویژه می‌نمایند واین زاگرسی امور مالیاتی کشور کسی نیست جز فرزند پاکدست عشایر غیور زاگرس نشین، به چنین مردانی که مورد اعتماد نظام هستند می‌بالم ودر پوست خود نمی‌گنجم همچون دیگر مردمان حوزه زاگرس.
فرزندان زاگرسی بسیارند و آوازه کارآیی و توانمندی هایشان زبانزد خاص وعام گشته است، که اگر بخواهیم نام ببریم مثنوی هفتاد من خواهد شد و این از فرصت مقال خارج است، وقت دیگر می‌طلبد و فرصتی مجدد تا به همه‌ی این عزیزان پرداخته شود و عملکردهایشان در انظار رو نمایی گردد.
آرزوی سربلندی و پیروزی روز افزون برای همه‌ی فرزندان لایق زاگرس نشین در جای جای ایران اسلامی دارم، قدم‌هایتان استوار وخداوند پشتیبان گامهای خدوم شما باشد. انشااله

---------------------------------------
سید قربانعلی موسوی شیرازی
روزنامه نگار و فعال فرهنگی رسانه ای چرام
نام شما

آدرس ايميل شما

مندس
Iran, Islamic Republic of
فازت چیه
مردم
Iran, Islamic Republic of
جناب قربانعلی
دلت خوشه ها...
اینا فقط برای اقاربشان خوبن و بس
از تقوی امورمالیاتی تا ضیاء هاشمی و ...
Iran, Islamic Republic of
همه اینا رو که تعریفشون رو دادین به چه دردی میخورن؟
حضرت عباسی نفعشون برای این مردم زاگرس نشین چی بوده که اینطور تعریفشون میدی؟
اینا فقط اسوه هستن برای یه عده خاص که باند و گروهشونن.یا بین این مردم نیستی یا حقیقتو نمیگی،کمر این مردم که مثل کوهشون دنا استوار بوده شکسته.بسه دیگه .ر.مردم حقشون چی بوده؟
اصلا حقی دارن؟
نه دیگه این مردم نایی برای بلند شدن ندارن.ای دنای همیشه سربلند زخم خورده شاهد باش چطور مردمت کمر امیدشون شکسته زیر بار این همه ناامیدی .
کبنا به خدا قسمت میدم این درددل رو بذار و حذفش نکن و برسونش دست اونایی که ادای نماد کوه دنا رو دارن.نماد کوه دنا مردم بی ریا و با اخلاصشن.
وکیلی
Iran, Islamic Republic of
. که وقتی .( پ. ساله ) به عضویت هیئت مدیره شرکت تابعه شستا انتخاب شد ، امضا خودش پای استیضا را برداشت .
فقط به .ر طلب واقعی
یه انتقاد از وجع موجود ازش منتشر کنید اگه داشته باشه
نگردید نیس.
Romania
بابا با.ومحبوبیت
همشهری
Iran, Islamic Republic of
انصافا راستش. راحمایت کرده اگر می گوییدثابت کنیدغیر///////////////// را
زاگرس شناس
Iran, Islamic Republic of
با سآم نمی دانم نویسنده محترم این مقاله را قبل نوشته اند یا بعدش ولی بایدعرض صشود زاگرس از کردستان شروع وتاکرمان زاهدان ادامه دارد استان ماهم یکی از انهاست نه همه ان کمی جغرافی بخون سید.
Iran, Islamic Republic of
باید اعتراف واذعان نمود که مسولین نظام به این باور رسیده اند که مردان مرد استان کهکیلویه وبویراحمد همچون کوههای این استان محکم وسربلند است واعتماد کرده اند که کارهای بزرگ را به مردان بزرگ بی ریا وبیمنت وپاکدست داد جناب آقای مهندس افشانی در زمان استانداری فارس شعور وتعهد را جایگزین شعار نمود بدون از هیاهوهای جنجالی رسانه ها بامتانت کارهای بزرگی رامدیریت نمود سید ضیاءکه در زمان سرپرستی وزارتش زبان زد خاص وعام بود دکتر وکیلی در مجلس شورای اسلامی به معنی واقعی هم وکیل عالی بود وهم در حقیقت نقطه عطفی شده در جهت بیان حقایق در مجلس دکتر غلامرضا تاج گردون گل سرسبد مجلس که درمیان انهمه مغزها علمی یک سر وگردن ازهمشون بالاتر نمایان شد وبرای اولین بار اولین از استان کهکیلویه وبویراحمد بر کاربردی ترین واثر گذارترین کمسیون مجلس شورای اسلامی جلوس کرد وباعث افتخار سراسر زاگرس نشینان الخصوص استان کهکیلویه وبویراحمد شد سردار خستگی ناپذیر که هر وقت انسان به چهره اش نگاه میکند اصلا در چهره اش خستگی احساس نمی کند وهمیشه اماده خدمت مینماید همچون دوران جوانی اش ودفاع مقدس
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1