تاریخ انتشار
شنبه ۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۹
کد مطلب : ۴۰۰۹۶۴
یادداشت:

«دکتر احمدی» با نگاه خدمت رسانی به محرومان بدون پارتی

سید قربانعلی موسوی شیرازی
۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
«دکتر احمدی» با نگاه خدمت رسانی به محرومان بدون پارتی
کبنا ؛متن ارسالی

چندی پیش نگاشتم که امام جمعه گچساران در خطبه‌های نمازجمعه اعلام نمود اگر استاندار برای محرومان بیکس پارتی بازی کند گناهی نکرده است و خود نیز باور دارم به‌واقع هم اگر برای روستاییان و قاطبه مردمان بدون پارتی و سفارش دهنده در کمک رسانی به آنها و ایجاد اشتغال برای اکثریت آنها اقدام به پارتی بازی نماید نه تنها هیچ عیبی ندارد بلکه از نگاه شرعی هم بخواهیم واکاوی کنیم روایات واحادیث هم امر به یاری رساندن به تهیدستان ومحرومان نموده است.
هر چه جلوتر می‌رویم پافشاری و سماجت احمدی را در برخورد با مدیران سفارش شده و بایسته بیشتر مشاهده می‌کنیم و در دل به این آرزو که کم کم به سمت محقق شدن پیش می‌رود بارها سجده شکر بجا می‌آوریم و از خداوند می‌خواهیم هیچوقت این همت وتلاش خدمت رسانی متوقف نشود وچرخ زنگار گرفته‌اش با چاشنی شدت برخورد با خاطیان از حرکت نایستد.
ممکن است بعضی با خواندن این مطالب امر بر آنها مشتبه شود که فلانی هم دیده شده اینگونه سخن گفتن آغاز کرده است، سن و سال من برای تصرف جایگاه کفاف نمی‌دهد وفقر حاکم بر زندگی شصت واندی ساله‌ام مدعای این است که جز در راه خدمت رسانی به مردم محروم استانم گامی برندارم و قطعاً هرکسی را ببینم در این مسیر عزم خدمت دارد به قدر بضاعت خویش که همین نوشتن است وی را یاری رسان باشم حال به هر عنوانی می‌خواهند بخوانندم.
دکتر احمدی جزء اهالی این استان نیست و همین یکی از برترین شاخصه خدمتی است که دارد چرا که اگر می‌بود در تار و پود قومیت و قبیله چنان گرفتار می‌آمد که اگر همت چنین کارهایی را می‌داشت باز هم نمی‌توانست همچون حالا خادمی مردم را بنماید، نبودن در جغرافیای قومی استان برگ برنده دکتر احمدی است که با تکیه بر آن توانسته کارهایی را انجام دهد که دیگر استانداران قبل از او نتوانستند به انجام رسانند.
دکتر احمدی بی نقص نیست و در جاهایی شاید زیاده روی هم بنماید اما در این که کمر همت برای برداشتن سرپوش‌های کذایی کشیده شده بر کارهای فرمالیته دارد و عزم نموده بی مدیریتی را از حکمرانی بر استان بردارد و آدمهای باری بهرجهت را به خانه‌هایشان گسیل نماید باید وحتما از سوی دلسوزان واقعی مردم حمایت شود تا بتواند همچنان بر برنامه‌های به نفع مردم پای فشارد وحق داده نشده قشر محروم را از خاصان درگاه مدیران ستانده و به صاحبان اصلی بسپارد که مرضای خداوند سبحان است و هم شادی دل انسانهای بیکس وبدون پارتی.
هر جا نقدی بر کارهایش باشد خواهم گفت وهر جای دیگری قدمی حتی کوتاه برای مردم برداشت نیز خواهم گفت وهیچ توقعی هم از کسی ندارم با اینکه میدانم مورد بی مهری پارتی دارها خواهم شد وشماتت آن‌ها را به دنبال خویش خواهم کشاند، رضای حق بالاتر ازهر هدایای دنیایی است باشد که باریتعالی آنرا پذیرش نماید که مارا همین بس تا باقیات صالحان شود ودنیا از آن آنها یی که چسبیده‌اند اورا.
و انشاالله دکتر احمدی هم گوشه چشمی به فرهنگ استان نماید که بیماری و فقر سالهاست دامانش را رها نکرده و هر روز از روز پیش او را رنجورتر می‌کند و هیچکس هم فریادرسش نیست.
دعا می‌کنم که گامهای خدمت رسانی دکتر احمدی هیچوقت سست نشود انشاله.
------------------------------------------------------------
سید قربانعلی موسوی شیرازی
روزنامه نگار 
------------------------------------------------------------
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناظم
Iran, Islamic Republic of
فقط حاشیه سازی از ابتدتی کار تا الان
ک وب
تو که اصلیتت شیرازیه چکار به دیار ما اگر خودتون تعریف ندین کی تعریفتون بده اخ وبخت محرومین که فقط .
نیک روز
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی تا العان که گل بوده ، انشالا در طوفان قومیت های تعصبی پژمرده نشه و مسیری در پیش گرفته با عزم جدی تری ادامه بده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1