تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۴۰۰۹۲۴
یادداشت ارسالی:

از شب گردی‌ها تا شب نشینی ها/ پیام پایان پروژه 15 ساله به منتقدان استاندار چه بود؟

سید محمد موسوی
۲
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
از شب گردی‌ها تا شب نشینی ها/ پیام پایان پروژه 15 ساله به منتقدان استاندار چه بود؟
کبنا ؛متن ارسالی

15 سال از آغاز یک پروژه مهم استانی در حالی می‌گذشت که از یک طرف، استاندار کهگیلویه و بویراحمد تفریح شبانه خود در پایتخت طبیعت را بازدید از عملیات اجرایی این پروژه اعلام می‌کند و از طرف دیگر، برخی  در نقطه مقابل او، تصمیم بر نشست‌های شبانه می‌گیرند، تا شاید با، «فشار» و «تهدید» که خود در سال‌های قبلی مسوولیت بارها در «نکوهش» آن سخن‌ها گفته و نوشتند، فرجی برای حضور در چینش مدیریتی استان و مسوولیت های اجرایی احتمالی حاصل کنند.
 دکتر علی محمد احمدی، نه آنگونه خشن و با ادبیات تامل برانگیز مطرح شده در برخی رسانه‌هاست که  مکرر و مرتب نشان می‌دهند و در گفتاری دیگر بدان می‌پردازیم و نه  نوع و شیوه «عملگرا» بودنش به سبک برخی دوستان سیاسی خودمان  است که چربش «گفتارشان» بیشتر از عملکردشان است.
افتتاح این پروژه مهم شهر یاسوج در شرایطی که  «کما»ی 15 ساله ای را تجربه کرده و هم اکنون به همت پیگیری‌های نماینده عالی دولت در استان، زیربار ترافیک رفته است را، نشانه ای درخور و صدالبته درست برای شاهد ادعایمان در نظر گرفته و آن را برگ سبزی می دانیم از طرف استاندار خطاب به سخنان منتقدان روزهای اخیر خود که حملات جانانه ای را نشان داده‌اند.
اعتقادمان بر این هست که «دلسوزان» این روزهای کهگیلویه و بویراحمد باید بدانند و باور داشته باشند که وقت «کار» است نه صرفاً سخنرانی!
در این میان، حملات صورت گرفته این روزها در کنار افتتاح فاز اول  پل سوم بشار یاسوج در هر دو حالت اشاره شده قابل تفسیر و تبیین است.
اول اینکه اجازه بدهیم فضای کار و تلاش برای توسعه استان مهیا شود و با حرف‌های تند و فعالیت‌های رسانه ای خاص، تلاشی برای ایجاد سد در مقابل فعالیت‌های دکتر احمدی و تیم همراهش صورت ندهیم.
دوم اینکه روش، منش و قائده بازی سیاسی و اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت گذشته و سال‌های نه چندان دور در زمان مدیریت دوستان، تغییرات بنیادی کرده و دیگر با چنین گفتمان یک طرفه و جاده تهدید و خط و نشان کشیدن‌های یک سویه، نمی‌توان «نقش آفرینی» تداوم دار و البته بدون واکنشی داشت.
نتیجه اینگونه سخنرانی‌ها و نشست‌های به صرف شام همین می‌شود که افکار عمومی و جوان ترها جناح و قوم، شیوه عملیاتی و برنامه‌ریزی استاندار را مجدداً تایید و بر تلاش برای مقابله جدی تر با قوم گرایی و فرار از خدمت رسانی به بهانه‌های مختلف، مهر تایید چندباره می‌زنند تا باور داشته باشیم در شرایط کنونی «خدمت» و «کار» باید اولویت باشد.
در نهایت پیام روشن و مجدد افتتاح پل سوم بشار یاسوج از طرف مردی که تفریح شبانه‌اش بازدید از این پروژه بود! خطاب به منتقدانش که عادت به جلسات شبانه دارند، این بود که راه (خدمت به مردم کهگیلویه و بویراحمد) با قدرت ادامه دارد ...
----------------------------
سید محمد موسوی‌
----------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

نظری علی اباد
Iran, Islamic Republic of
ما ک کار نداریم اما پروژه پل سوم خدمات ارزنده دکتر هدایت خواه ب منطقه بود و درود بر استاندار احمدی ک جدا وقت گذاشت
Iran, Islamic Republic of
احسنت و درود بر استاندار عملگرا و نترس
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1