کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت:

خواب خرگوشی برخی مدیران و آسیب‌های اجتماعی

سید قربانعلی موسوی شیرازی

30 خرداد 1397 ساعت 0:55

آسیب‌های اجتماعی مطلبی نیست که بتوان از کنارش به راحتی گذشت چراکه وجود آن جامعه را به سمت انحطاط ونابودی سوق می‌دهد و خانواده‌های بیشماری را به نابودی می‌کشاند ودر این استان باید دلیلش بی مدیریتی بعضی‌ها باشد.


متن ارسالی

برگشت میلیاردها تومان پول و عدم جذب آن توسط مدیران مربوطه سناریو شایستگی را یکبار دیگر در اذهان عمومی باز خوانی نمود، معضلات بیشمار که استان مارا فراگرفته نیاز به اعتبار دارد ودولت با همه مشکلات اقتصادی ودست و پاگیری که دارد از آن غافل نشده وهر ساله مبلغی را برای زدودن و پیشگیری از آن به مراکز استانها گسیل داشته و در اختیار برنامه بودجه برای استفاده مدیران دلسوز وکاربلد می‌گذارد.
تا اینجای سناریو عالی نگاشته شده است و جای هیچ بحثی ندارد اما وقتی به استفاده مدیران از اینهمه اعتبار که می‌تواند ریشه‌ی خیلی از آسیبهای اجتماعی را در استان ما بخشکاند می‌رسد یه جای کار لنگد میزند و آنهم نابلد بودن و عدم آشنایی مدیر با آسیبهای اجتماعی و در پاره ایی موارد عدم دلسوزی آنها برای مردم است.
مدیری که یکی از اساسی‌ترین پارامترهای مدیریتی‌اش شناخت کافی و وافی نسبت به معضلات وراههای پیشگیری و کم کردن آن معضل در جامعه است متاسفانه ناتوان بوده و در جذب اعتبارات منظور شده نیز ناتوان خواهد بود.
چه دلیلی بالاتر از آن می‌تواند باشد جز اینکه مدیر مربوطه تخصص لازم در زمینه زیر مجموعه خویش نداشته و به سفارش آن جایگاه را غصب کرده است و در حقیقت شایستگی مدیریت جایش را به بایستگی مدیریت داده است و قطع به یقین پی آمد های آن نیز خلاف خط ومش های اداره وسازمان زیر مجموعه‌اش می‌باشد و اگر اعتباری هم برای آن سیاستها از جانب دولت در نظر گرفته شود مدیر مربوطه ناتوان از جذب وهزینه کرد آن اعتبار خواهد بود و اعتباری که می‌توانست گوشه ایی از آسیبهای اجتماعی را شناخته ودرجهت ریشه کنی آن گامهای اساسی برداشته شود نیز برگشت خورده وگویی این استان فاقد معضل است
سران قوم وقتی برگشت اعتبار را مشاهده کنند در تصمیم‌های آینده‌شان تاثیر گذاشته ودیگر چنین اعتباراتی را به سمت استان محروم ما روانه نخواهند نمود و این یعنی انباشت معضلات بدون راه حل لازم ومقتضی برای برون رفت از آن.
از جناب احمدی استاندار محترم توقع داریم با توجه به شناختی که از رموز اعتبارات تخصیصی دارند جلوی این احمال کاری را گرفته ومدیرانی را که ناتوان از مدیریت مربوطه هستند به مردم معرفی تا حداقل بشناسند چه کسانی در حقشان اجحاف روا می‌دارند آنهم به‌واسطه سومدیریت ها و کم توجه ایی ها.
آسیب‌های اجتماعی مطلبی نیست که بتوان از کنارش به راحتی گذشت چراکه وجود آن جامعه را به سمت انحطاط ونابودی سوق می‌دهد و خانواده‌های بیشماری را به نابودی می‌کشاند ودر این استان باید دلیلش بی مدیریتی بعضی‌ها باشد.
جناب احمدی این موضوع را جدی بگیرید وبه جد پیگیر آن باشید، انشاله
--------------------------------------------------------------------
سید قربانعلی موسوی شیرازی
روزنامه نگار و فعال فرهنگی رسانه‌ای چرام


کد مطلب: 400881

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/400881/خواب-خرگوشی-برخی-مدیران-آسیب-های-اجتماعی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1