تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۴۰۰۸۴۲
«رضاتوفیقی» شناسنامه و نماد اصلاح طلبی در استان

«رضا» برای «رضا»؛ اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد به نامحرمان اجازه نفوذ ندهند

سیدرضا عسکری
۴۲
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
«رضا» برای «رضا»؛ اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد به نامحرمان اجازه نفوذ ندهند
کبنا ؛متن ارسالی

اخیراً ودرپی انتفاد جناب آقای رضاتوفیقی از استاندار محترم وعملکرد ایشان در ۹ ماهه گذشته که در افطاری اصلاح طلبان اتفاق افتاد، بازخوردهای گسترده ای رادر سطح جامعه، رسانه‌ها و فضای مجازی شاهد بودیم.
بخشی از این بازخوردهارا حمایت فعالین سیاسی - اجتماعی خصوصاً اصلاح طلبان و حامیان دکتر روحانی دربرمیگیرد اما بخش دیگر واکنش و بداخلاقی‌ها همراه با طرح موضوعات سخیف و عمدتاً خلاف واقع (کذب) بود که توسط افراد محدود وتحت عناوین کلی مجهول و مجعول منتشر شد. والبته از متن مطالب موهوم مشهود است که نگارنده فرد ناشی و آماتوری است که احتمالاً از تازه به دوران رسیده‌هایی است که ازسابقه و کارکرد رضاتوفیقی اطلاع آنچنانی ندارد.
 باید ریشه این بداخلاقی‌ها وتخریب ها را در دو موضوع جستجو کرد.
یا نویسنده ماموریت تخریب دارد ویا اینکه قلم به مزد است، اما آنچه که در کنار این موضوع قابل تامل است اینکه چرا یک رسانه نبایدشان حرفه ای و وظیفه اخلاقی خودرا در حوزه کار رسانه ای رعایت کند و یا مراقبت نماید؟!
آیا رسالت اخلاقی و حرفه ای یک رسانه اجازه درج هرمطلبی بدون نام و با زیر نویس کلی (جمعی از اصلاح طلبان و یا جمعی از اصولگرایان و یا.....) را به آن رسانه می‌دهد؟ مخصوصاً اگر پراز مطالب خلاف واقع و فقط با هدف تخریب واتهام باشد؟
ازادبیات مورد اشاره محرز است که پشت پرده این بداخلاقی‌ها فرد یا تیم محدودی است که نسبتی با اصلاح طلبان ندارد و ماموریت تخریب سرمایه‌های اصلاح طلبی را دارد.
رضاتوفیقی هزینه‌های سنگینی بدون هیچگونه چشمداشتی برای اصلاح طلبی پرداخته کرده، در ۸ ساله دولت‌های نهم ودهم تعداد انگشت شماری از فعالین سیاسی راست قامت ماندند، خیلی از مدعیان صحنه خالی کردند (بسیاری از ببرها و شیرها توبه کردند ویادررفتند)، توفیقی ماند وبرای حفظ حیات اصلاح طلبی و اصلاح طلبان در استان تاوان داد وخم به ابرو نیاورد (ودولت دکتر روحانی حاصل همین ایستادگی‌هاست) ودر دولت تدبیر وامید هم از خود گذشت و خود راوقف حمایت از مجموعه و دولت نمود (درعین انتقادسازنده از دولت)، والبته افق دید و بلندنظری ایشان مانع ازنگاه قومی وشهرستانی (منطقه ای) بوده وهست، ومتاسفانه امروز می‌بینیم استاندار محترم که دربدو ورود به استان شعار مقابله با قومگرایی ورهاندن استان ازمعضل انتصاب‌ها و استخدام‌های قومی قبیله ای را سردادند، خود به شکل دیگر و غلیظ تری در دام برخورد قومی قبیله ای گرفتار شده!!
حال چه شده که فرد نامعلومی (باهویت نامعلوم والبته ماموریت معلوم) که اگرهویت داشت با نام ونشان قلم میزدو اگر نام و شناسنامه قابل دفاع درکار باشد مجبور به رعایت انصاف و راستگویی درنقد خواهد بود، (اینچنین فردی) باید دایه دلسوزتر ازمادر شده و دست به حمله وتخریب بیرحمانه علیه یکی ازسرمایه های بی نظیر اصلاح طلبی در استان بزند؟!!
اصلاح طلبان خوب می‌دانند که خواستگاه رای دکتر روحانی در استان اصلاح طلبان بوده و بس، و این تلاش اصلاح طلبان اصیل و فهیم استان بود که برای دومین باردریک انتخابات ملی رای اکثریت (برای کاندیدای ریاست جمهوری) کسب شد، و ریاست ستاد دکتر روحانی در استان وظیفه دارد از مطالبات رای دهندگان به رئیس جمهور دفاع کند ودر صورت لزوم از عملکرد استاندار ومدیریت استان ارزیابی و نقد داشته باشد، دراین راستا روش منطقی و معمول هم دادن فرصت کافی (سکوت رسانه ای) وسپس صحبت بامردم از موضع مسئولیت ستاد می‌باشد.
حق این است که استاندار ومدیریت استان دغدغه‌ها و نقد ستاد دکتر روحانی را دلسوزانه در دستور کار قرار داده وخود راپاسخگو بدانند واینکه تاکنون (به گفته ریاست ستاد) چنین نبوده خود جای سوال است.
حامیان روحانی و به ویژه اصلاح طلبان واعضای ستاد دکتر روحانی درسراسر استان نیز از این حق ریاست ستاد دفاع وحمایت می‌کنند.
اینجانب به عنوان مسئول ستاد دکترروحانی در مرکز استان بر موضع ریاست ستاد استان صحه گذاشته و از آن حمایت می‌کنم.
واما، در شبنامه بانام کلی ومجهول "جمعی از اصلاح طلبان" که توسط یک فرد ناشناس در فضای مجازی منتشر شد اسامی بعضی از دوستان عزیزبرده شد که به دلیل گرفتاری یابعد مسافت نتوانستند در افطاری اصلاح طلبان شرکت کنند، نمایندگان خودرا به جلسه فرستادند ویا مراتب عذرخواهی خودرا به میزبان اعلام کردند، ضمن اینکه بعضی از ارکان ستاد (روسای بخش‌ها) به دلیل محدودیت امکانات وزمان به جلسه دعوت نشدند، لذاعدم حضور افرادنامبرده به هیچوجه ناشی از نگرانی ویا اعتراض خاصی نبوده واین جوسازی درراستای تخریب‌ها و فضاسازی‌های فوق الاشاره بوده است.
تهمت ناجوانمردانه منفعت طلبی به شخصیت فرهیخته ای چون رضا توفیقی وصله ای ناچسب می‌باشد و در قاموس ایشان نمی‌گنجد. و با فرصت‌ها و جایگاهی که ایشان داشته است تا کنون حتی یک خواسته‌ی شخصی از ایشان سراغ نداریم، مانور روی اشتغال فرزند ایشان با اینکه اشتغال حق هر جوان برومندی از استان بوده و هست اما جناب آقای رضا توفیقی ذره ای نقش نداشته (استحقاق فرزند ایشان بیش از اشتغال در یک شرکت پیمانکاری است)، حال چگونه همه فضایل و زحمات فرد شناخته شده و هزینه داده ای را با بی انصافی در پای این موضوع ذبح می‌نمایید.
مسئله نقد استاندار فعلی و مدیریت استان به طور فی البداحه حق هر فردی و به طریق اولی حق رئیس ستاد دکتر روحانی است (در دولت اول تدبیر امید نیز بارها انتقاد رسانه ای و خصوصی از استاندار و مدیریت استان در کارنامه آقای توفیقی به چشم می‌خورد و در رسانه‌ها نیز موجود است.).
پر واضح است که انتقاد آقای توفیقی در جایگاه رئیس ستاد روحانی به خاطر هیچ شخص و قومی نبوده و نسبت دادن این امر به عزل و نصب اشخاص و یا مصادره آن به نفع شخص و یا اشخاص مشخصی خلاف واقع و با هدف تنزل موضع به حق ارزشمند ایشان می‌باشد.
استاندار محترم و مدیریت استان باید هشدار ایشان را جدی گرفته و در جهت اصلاح امور همت گمارند.
آنچه که در مواضع آقای توفیقی آمده حاصل ۹ ماه رصد دقیق عملکرد استاندار و تیم ایشان می‌باشد که باید بخشی از آن به اطلاع مردم شریف استان می‌رسید و هشدار اخیر شروع این فرآیند است، عزل و نصب مدیران تا کنون با نظر نمایندگان بوده و مسئولیت عملکرد آن‌ها متوجه نمایندگان و استاندار محترم می‌باشد گرچه مبنای ستاد دکتر روحانی بر نفی یا اثبات مجموعه مدیران نبوده اما حق ارزیابی از عملکرد استاندار و مجموعه مدیران و انعکاس آن به مرکز (و دفتر رئیس جمهور محترم) را حق خود می‌داند و در نهایت به وظیفه خود عمل خواهد کرد.
و آخر امر اینکه ستادهای آقای دکتر روحانی همچنان حامی دولت تدبیر و امید و سیاست‌های آن در عرصه‌های داخلی و خارجی بوده و نقد، و حتی تقابل با استاندار محترم استان به منزله عدول از حمایت از رئیس جمهور و دولت نیست.
اصلاح طلبان همچنان باید حامی دولت باقی بمانند و بر درستی رای خود به آقای دکتر روحانی صحه گذاشته و پایمردی نمایند و دولت دوم دکتر روحانی را برای تحقق مطالبات مردم در انتخابات سال ۹۶ با رای ۲۴ میلیونی خود به رئیس جمهور برآن صحه گذاشتند، یاری کنند.
اصلان طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد نباید اجازه نفوذ به نامحرمان دهند تا با تخریب چهره‌های ارزشمند اصلاح طلب جبهه حامیان دولت را تضعیف و مردم را از اصلاحات و اصلاح طلبی (و همینطور دولت) دلسرد و ناامید کنند.
اصلاح طلبان بدخواهان نفوذی و تازه به دوران رسیده‌های بد اخلاق و بی اخلاق را بشناسند و از خود دور کنند، اصلاح طلبان باید بدانند که اگر منسجم و متحد نباشند به هیچ وجه پیروز نخواهند شد و بعضی از صداهای مخرب به دنبال تفرق در درون جبهه اصلاحات می‌باشند (صداهای اختلاف افکن کارگران جبهه رقیب‌اند و آب به آسیاب مخالفین جبهه اصلاحات می‌ریزند.)
هشیاری در این عرصه ایجاب می‌کند که ما از چهره‌های باسابقه و امتحان پس داده دفاع کنیم.
باید قدر اصلاحات و آقای خاتمی را بدانیم و با حمایت از اصلاح طلبان اصیل، دلسوز و هزینه داده این قدرشناسی را نهادینه کنیم.
به امید سربلندی ایران عزیز و آرزوی سربلندی ملت فهیم ایران و تلاش برای پیشرفت و توسعه استان مردخیز و چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد.
----------------------------------------------------
وماتوفیقی الا بالله علیه توکلت والیه انیب
۲۷ / ۳ / ۹۷
فعال سیاسی اصلاح طلب
-----------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار قهرمان که به هیچ کسی باج نمی دهد
فریدون
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رضا عسکری بدی های کار را هم ببین
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
جناب رضا عسکری اتفاقا نفوذی های اصلاحات کسان دیگر هستن شما چه حایگاهی در بین توده ی اصلاحطلبان داری جز اینکه فامیل بازی. رضا عسکری کاندید شو و ببین چطور اصلاحطلبان به رقیب شما رای خواهند داد. شما کلا شناخته شدین برا همه. والسلام
بهار
United States
بنازم این استاندار را که جلوی منفعت طلبان ایستاده و رضاها را نارضا کرده و این یعنی مقابله با منفعت طلبی نه مقابله با اصلاح طلبی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز شاید به شما هم چیز.
اتفاقا استاندار نباشید گرفتار جناح بازی بشه باید دعدغه رفع و رفاه همه مردم رو داشته باشه شاید شما فکر میکنید هرکس به رئیس جمهور رای نداده دیگه نباید . منطقی باشیم. به دنبال حل و رفع موانع مشکلات استانمان باشیم.
باقری
Iran, Islamic Republic of
تو خودت از همه منفعت طلب تری رضا جان
Iran, Islamic Republic of
اقای سید رضا لیاقت / خیلی های دیگر هستند باهوش تر از ایشان ارزو دارند در شرکت کار کنند مهم این است باپدر مشغول شد.
Iran, Islamic Republic of
رضاها دیگر دستشان رو شده و حناشان رنگی ندارد
. نیستند
Iran, Islamic Republic of
سید. داماد و فرزند و نوه و نتیجه و نبیره اعضا ستاد کیف کردن حالا شدین همراه مردم . بابا جمع کنید بذارید استاندار غریبه کار کند
کارمند استانداری
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای سید رضا عسکری اصلاح طلبان از عملکرد دولت راضی هستند و از ان دفاع می کننند.
(( اصلاح طلبان با دکتر احمدی مخالف نیستند بلکه فرصت طلبان ، انحصار طلبان و منفعت طلبان با ایشان مخالفند
در حقیقت همان کسانی که با رفتن خادمی از این استان به منافع انها پایان داده شد دست به تخریب دکتر احمدی می زنند ))
توجه توجه:
(( همان کسانی که در دوران خادمی حضور پررنگ تری از ماها کارمندان استانداری در راهروهای استانداری داشتند امثال ..
چرا در دوران خادمی شما بر ان همه حرف و حدیث از قبیله گرایی گرفته تا ناکارامدی ، تا ترفیع و ابقا احمدی نژادی های هم قبیله ای چشم بستید، برخی مسائل دیگر که برخی ها در مورد برخی افراد دست ب.نیز وجود داشت که صلاح نیست بگیم،
جناب اقای. تفکر و نیت امثال شما اصلاح طلبان و اصلاح طلبی، این جریان زلال را به انحطاط می کشاند
صدای مردم
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار مقتدر که در . ایستاده. فکر می کردی خادمی است..ه برسه
جمعش کن
Iran, Islamic Republic of
بابا رضاتوفیقی .تو.پسرتو تو برنامه بودجه گذاشتی سرکار دخترتو تو علوم پزشکی.فک میکنی استاندار باز بهت امتیاز میده؟چه بچه هایی که زحمت کشیدن وتو بچه های خودتو گذاشتی سرکار
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت کاملا درست گفتی دیگر کسی در استان و حتی استانهای هم جوار نیست که نداند استاندار را تاجگردون آورد و. را اجرا میکند واین یعنی. اصلاحات و دموکراسی و عدالت و شایسته سالاری و این ایجادو زیاد کردن فاصله طبقاتی است اصلاح طلبان استان نباید اجازه دهند تا همه دسترنج چهل ساله آنها فدای یکی دو نفر شود ان الله مع الجماعه
United Arab Emirates
آقای . جنابعالی فقط به دنبال منافع خودت و بستگانت هستی .جدیدا هم گویا که اخوی محترم به عنوان معاونت پشتیبانی پتروشیمی . انتخاب شده .در اون دنیا چه جوابی داری که بدی به اون جوونایی که صادقانه زحمت کشیدن برای اصلاحات و هزینه شدن و الان بیکار و افسرده دارن میگردن.
Iran, Islamic Republic of
به پیغمبر اگر رضا توفیقی و عسکری منافع نداشته بون سایه اصلاحاته ب.ن.اصلاح طلبی که دنبال پست سی دوماد و قوم و خویش بو.به .خدایی .یچ توانی سی فرمانداری نداشت ولی با . سه سال دنا. کرد
داود
Iran, Islamic Republic of
انصفا سیدرضا عسکری ورضای توفیقی از چهره های ثابت قدم واستوار اصلاحات می باشند درود برشرفتان
دکتر
Iran, Islamic Republic of
سید دوس داشتنی وبزرگ اصلاحات سیدرضا عسکری
Iran, Islamic Republic of
پ جناب خو سه سال نزدیکترین فرد به شما فرماندار دنا بی کو گزارش عملکردش.آقای عسکری فرمودن رای روحانی در استان اول بود.خداوکیل با یه درصد بسیار ناچیز که اون هم مربوط به شهرستان گچساران بود چرا مدعی هستین همین اصلاح طلبانی که شما میگین نامدار هستن ودور وبر شما میپلکن برید درصد رای روستاهای زادگاهشون را دربیارین ببین رئیسی چقد از روحانی بیشتر رای آورده؟از اصلاح طلبان به زعم شما گمنام که فقط در شعاع جنابعالی نیستن گفتین همینها بدون توقع کار کردند ولی مغضوب درگاه جنابعالی ویار شفیقتان بودند مسئول ستاد شدن که نباید این حق رو ایجاد کنه که هر تصمیم غیر منطقی گرفته شد دیگران یا استاندار بپذیرد جناب عسکری شما بعداز عزل بهشتی که مطالبه مردم بود و طبیعی هم هست موضع گرفتین افطاری دادین و ناکامان از پست ومقام رو دور خود جمع کردی و قشون کشی میکنی
برادر محترم اصلاح طلبی یک جریانی است که شما دارین مصادره میکنی 95 درصد رای دهندگان به روحانی اصلاح طلب بودن اما نه با امر ونهی شما ورضاتوفیقی به روحانی رای دادند.شما هیچ برتری بر دیگران ندارین که میگین دیگران در رفتند بهرحال با حرکاتی که شما واعوانتون دارین به خاطر برخی ناکامیها اصلاح طلبان رو تارومار نکنید همچنان که در انتخابات مجلس راه اشتباهی رفتین که به رقیب کمک کردین .این چه اصلاح طلبی است که در شب نشینیها و مهمانیها براش سیاستگذاری میشه .برادر عزیز کمی به خود بیایید و بیش از این تیشه به ریشه اصلاح طلبی نزنید.(کبنا جون مدیونی اگر منتشر نکنی)
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
رضا جان ما واقعا شما را آدم فوق العاده زرنگی می دونیم چون کاملا حواست به بستگان و منسوبین خود اعم از اصولگرا و اصلاح طلب هست و به خوبی هم استفاده نمودی .‌
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
.ن رسیده های منتخب شانسی مجمع که خیلی .شده دوباره بیا در صحنه انتخابات کهکیلویه تا ببینیم چه می کنی
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
درود برسید بزرگ ومحبوب اصلاحات
اصلاح طلبان اصیل بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
آقای عسکری مگر. عباس بهشتی را بر داشتند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکر می کنم بخاطر فرمانداری دنا هستی که از دست رفت
اصلاح طلبان اصیل بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
آقای عسکری مگر شیخ عباس بهشتی را بر داشتند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکر می کنم بخاطر فرمانداری دنا هستی که از دست رفت
عبداله
Iran, Islamic Republic of
حاکم شهری که مرغابی بود بر سر آن شهر رسوایی بود
دادیار
Iran, Islamic Republic of
تاریخ گواه رشادت ها وفداکاری هایتان خواهد بود مردان بزرگ اصلاحات جناب آقای عسکری ومردمحبوب اصلاحات جناب رضا توفیقی
دادیار
Iran, Islamic Republic of
تاریخ گواه رشادت ها وفداکاری هایتان خواهد بود مردان بزرگ اصلاحات جناب آقای عسکری ومردمحبوب اصلاحات جناب رضا توفیقی
خداوندا
Iran, Islamic Republic of
درودبربزرگان اصلاحات عسکری ورضا توفیقی
علی
Iran, Islamic Republic of
سید رضا جان: بیشترین .ه رو جنابعالی با .اشتی و در عین حالی که اون کاملا تسلیم نمایندگان بود چطور انتقاد نمیکردید در طی این 9 ماه چه اتفاقی افتاد که داد شما بلند شده؟ آیا میتونه جز این باشه که احمدی مثل . به شماها امتیاز نداده؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت فعال سیاسی اولا خودت چرا هویتترا مخفی کردی دوما در اصلاح طلبی رضاتوفیقی شکی نیست اما انتقاد فعلی او جانبدارانه وکلیشه ای بوده وبه حمایت از طیف خاصی از اصلاحطلبان بوده یعنی همان..را که سالها پیش درزمان .اش استارت زد دوباره زنده کرد واین اصلاحات را .
جواد
Iran, Islamic Republic of
سید محبوب ودوس داشتنی اصلاحات احسنت
دانا
Iran, Islamic Republic of
انصفا تنها کسانی که درمسیر اصلاحات ثابت بودند واهل باج ورشوه ومعامله نبود سیدرضا عسکری ورضاتوفیقی بودند
Iran, Islamic Republic of
در جریان معاملات و زد و بندا نیستی یا خودتو زدی به اون راه
بابا
Iran, Islamic Republic of
مگه از سیدرضا عسکری ورضا توفیقی اصلاح طلب هم داریم
یاوری
Iran, Islamic Republic of
رضاهای دوست داشتنی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
درودبرسیدرضا عسکری وزنده باد اصلاحات
مهدی
Iran, Islamic Republic of
درودبرسیدرضا عسکری وزنده باد اصلاحات
رضا
Iran, Islamic Republic of
رضا برای رضای رضا دست به قلم شد.
بویراحمد
United States
رضا خان به قول محمود .ه.............برد
United States
ظاهرا محمد بهرامی رو رضا ها دارن علم میکنن وبهرامی کاندیدای شکست خورده که پیشینه حمایت از هدایت خواه رو داره قراره آخرین میخ رو به تابوت اصلاحات بزنه واین نیست که متاسفانه آقایان عسکری ورضا توفیقی دارن طومار اصلاحات رو میپبچن. دوستان محمد بهرامی بخشی از تکمیل پازل هدایتخواهه که دوستان به اصطلاح سران اصلاحات دارن اجرا میکنن چون مثلا اقوام آقایون بدلایل ناکارآمدی عزل شدن باید هوشیار بود و دست منفعت طلبان رو قطع کرد
جعفر
United States
حنای تو دیگر رنگی ندارد. اصلاحات. شما دارین اصلاحات رو برای .ه میکنی. همین .که تو براش داغونی حق داری برو تعداد رایی که روستاش به کاندیدای اصلاحات که بهرامی بود ببین چندتاس کمتر از ۳۰رای تمام خانواده ش به روشنفکر وهدایتخواه رای دادند. تو انتخابات ریاست جمهوری شهرستان دنا بجز شهر سیسخت همه روستاها رای رئیسی اول بود واین نشان میده که. کارایی نداره. بس کنید دیگه چه از .مردم میخواین
مصدق
United Arab Emirates
متاسفانه بيشترنوشته ها برمبنای منافع شخصی است. چه اصلاح طلب چه اصولگرا.....و چه کم نیستند مدیرانی که فارغ از جناح فقط وفقط به دنبال مناصب برای بستگانند
محسن
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات در استان ما بیمار است و در حال کشیدن اخرین نفس های خود است.دلیلش هم این است که عده ای افراد سهم خواه و اهل معامله و زد و بند سیاسی از جمله.. و بقیه دوستانش خود را همه کاره اصلاحات میدانند و باعث بدبینی به جریان اصلاحات شده اند.لطفا حداقل با نام اصلاحات زد و بند نکنید و تیشه به ریشه جریان نزنید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1