تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۴۰۰۸۱۱
متن ارسالی:

آیا مدیرکل آموزش و پرورش اصلاح طلبان «کهگیلویه بزرگ» را فراموش کرده است؟!

متن ارسالی
۱۹
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آیا مدیرکل آموزش و پرورش اصلاح طلبان «کهگیلویه بزرگ» را فراموش کرده است؟!
کبنا ؛متن ارسالی
 
ساقیا آمدن عید مبارک بادت
وان مواعید که کردی نرود از یادت
 
 اوفوابِعَهْدِ اللَّهِ إِذَا عَاهَدتُّمْ وَلَا تَنقُضُوا الْأَیمَانَ بَعْدَ تَوْکیدِهَا وَقَدْ جَعَلْتُمُ اللَّهَ عَلَیکمْ کفِیلًا ۚ إِنَّ اللَّهَ یعْلَمُ مَا تَفْعَلُونَ (۹۱ سوره نحل)
 و چون با خدا (و رسول و بندگانش) عهدی بستید بدان عهد وفا کنید و هرگز سوگند و پیمان را که مؤکّد و استوار کردید مشکنید، چرا که خدا را بر خود ناظر و گواه گرفته‌اید؛ همانا خدا به هر چه می‌کنید آگاه است.
 با انتصاب آقای زارع پور به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش موجی از امید فرهنگیان اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ را فراگرفت
 کم نبودند فرهنگیانی که او را اخلاق مدار و منصف می‌نامیدند.
 جرقه‌ی امیدی که در دلهای فرهنگیان روشن شده بود و سخنانی که از مدیرکل محترم شنیده بودند بی صبرانه منتظر اقدامات بودند.
 مدیرکل در دیدارها و رایزنی‌ها به کرات گفته بود که توازن و تناسب بین دو طیف اصلاح طلب کهگیلویه برقرار می‌کنم ودنبال این هستم که اتحاد برقرار کنم.
 تلاش می‌کنم در شهرستان‌ها ببینم که فرماندار از کدام طیف است، آموزش و پرورش را به طیف دیگر بدهم.
رفته رفته که انتصاب‌ها به مراحل پایانی می‌رسید عکس گفته‌ها نمایان شد و توجیه شدیم که استاندار وقت ممانعت به عمل می‌آورد.
 گفتی که هرکجا مدیری منصوب کردم معاونین را به طیف دیگر می‌دهدم، متاسفانه این هم عملی نشد.
بزرگ‌ترین آموزش و پرورش در کهگیلویه بزرگ آموزش و پرورش دهدشت است که تمام و کمال به شخصی دادی که شمشیر را از رو علیه اصلاح طلبان واقعی بست. و ما معتقدیم دایه بود نه مادر زیرا مادر با فرزندانش بیگانگی نمی‌کند و کاری به صبغه‌ی سیاسی‌اش نداریم که در این متکوب نمی‌گنجد.
 آنقدر اصلاح طلبان اصیل را آزار داد که خیلی از آنها از فرهنگی بودن احساس خجالت می‌کردند.
در آموزش و پرورش عریض و طویل دهدشت، معاون که هیچ، دریغ از یک کارشناس مسئول واحد که به اصلاح طلبان دیگر طیف حداقل تعارفی هم نشد.
اگر نگاهی به مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی کنید به زحمت می‌توان به تعداد انگشتان یک دست از حامیان دکتر کامرانی پیدا کرد.
گرچه خود شما در یادواره شهدای فرهنگی که بنیاد شهید و امور ایثارگران دهدشت بر سر تربت پاک شهدا برگزار کرده بود به وضوح زمانی که پشت تریبون به عنوان سخنران دعوت شدید دیدید که چطور اکثر فرهنگیان جلسه را ترک کردند. و قهرشان را با ترک جلسه نشان دادند
دو آموزش و پرورش مهم دیگر را (چرام و لیکک بهمئی) هم پیشکش کردید تا موج ناامیدی را دوچندان کنی و تعجب را به وعده‌های عملی نشده دو چندان کنی تنها سهمیه یاران لاهوتی سه منطقه شد که هر کدام به تعداد نیرو با یک هنرستان در شهر دهدشت برابری می‌کنند.
با فشارها در میانه راه و حجب و حیایی ما و امیدی که به شما داشتیم در کمال ناباوری دیشموک و لنده را هم به یک طیف دادید. کاملاً امید به انصاف و اخلاق مداری مدیرکل محترم آموزش و پرورش در بین صاحبان اصلی اصلاحات کهگیلویه که در برابر زر و زور ایام تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از کاندیدای مجمع حمایت کرده بودند به یاس گرایید و باورها به اغماء رفت.
در اداره کل هم هیچ سهمی از معاونین نصیب ما نشد و در اداره کل شبیه به مدیریت آموزش و پرورش دهدشت عمل نمودید که شائبه تاسی شما از مدیریت آموزش و پرورش دهدشت را به ذهن‌ها متبادر می‌کند. و گمان‌ها را تقویت می‌کند که تمام انتخاب‌ها در جزءترین رده‌ها با مشورت شما عملیاتی می‌شود.
از معاونین که هیچ از روسای دوایر داخلی هم کم لطفی کردید و تعارفی هم به این طیف وسیع از فرهنگیان نکردید در صورتی که بیش از دو سوم فرهنگیان به زعم دوست و دشمن وابسته به این طیف هست.
پیش از این باور کرده بودیم که استاندار وقت بر این روند تاثیر گذار است
اما حال یقین کردیم که کیال نسبت به توازن مدیریت‌ها و توجه به این طیف وسیع از فرهنگیان اهتمامی ندارد.
یا مدیرکل محترم برخورد این مدیران را در زمان انتخابات با کاندیدای اصلاح طلبان می‌داند و همراه ایشان است که بعید است. یا نمی‌داند که این خود عذری بدتر از گناه است.
زمزمه‌ای در زمان انتخابات شنیده می‌شد که معاون اداره کل آموزش و پرورش در ستاد یکی از رقیبان کاندیدای مجمع اصلاح طلبان دوستان را ترغیب و تشویق به حمایت از ایشان می‌کند که برای دوستان جای تعجب داشت و با تحلیل و واکاوی روند تعیین مدیران یقین حاصل شد.
اما دردآورتر از روند تعیین مدیران این جمله مدیرکل محترم است که هرکس حضوری به وی مراجعه می‌کند و گلایه و اعتراضی می‌کند می‌گوید (من برای فلانی احترام ویژه‌ای قائلم)
هر صاحب فهمی برداشتش از این جمله جز تحقیر و تمسخر چیز دیگری می‌توان باشد؟ امیدواریم که برداشت‌ها اشتباه باشد.
در پایان از شما مدیرکل محترم می‌خواهیم که تا دیر نشده و دوران نشستن بر صندلی‌ها که چون گذر عمر روانند بسر می‌آید به خود آییم و خویش را از چنبره‌ی اطلاعات غلط و دور از انصاف صاحبان منافع برهانیم، تا روزی که با خدای خویش خلوت می‌کنیم احساس غبن نکنیم.
بدان که همه‌ی ما قضاوت می‌شویم با گفتار و کردارمان
ای که دستت می‌رسد کاری بکن
پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار
------------------------------------------------------------
جمعی از فرهنگیان اصلاح طلب حوزه کهگیلویه بزرگ
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اصلا کامرانی کیه،کسی اونو میشناسه
حججی
Iran, Islamic Republic of
. که در استان وجود دارد و دغدغه پیشرفت استان و سیاست های نظام و دولت و نمایندگان و استاندار.د و فقط وو فقط به فکر خویش بوده و هست و فقط با سکوتی .هرکاری تا الان خواسته اند کرده اند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای مدیرکل های های های های های ککا . چاروسا داری سیچه مدیره عوض نیکنی
معلم
Iran, Islamic Republic of
خوب قلم راندید
درودتان باد
خسروی
Iran, Islamic Republic of
سلام وتشکر
از نگاه اداری که می بینم در حوزه کاری یکی ازمعاونان بیش از 400 نامه دستور نخوروه روی سیستمش هست وارباب رجوع ومعلمان در راهرو ادارات حیران وسر گردان می گردند ویک نامه اداری در داخل استان دوهفته می ماند وآنوقت ما هی. می کنیم اصلاح طلب هستم واصول گراهست طرف .
سیستم اداری. ورنه چرا یک کارشناس نقل وانتقال یک نامه موافقت شده را 20 روز نفرسته .
حالا هی فیس اصلاح طلبیم را می کنم و شما هم .
100
Iran, Islamic Republic of
تازمانی که دیدگاه ما به آموزش وپرورش جناحی وسهم خواهی باشد باید آموزش وپرورش استان در کشور آخرین استان و آموزش پرورش دهدشت هم در استان آخرین باشد
حسینی
Iran, Islamic Republic of
. بانمایندگان ..دیروز.بابزرگواری وامروزباعدل.
ج
Iran, Islamic Republic of
طیف آقای لاهوتی همیشه دراستان مظلوم بود آقای زارع پور وآقای یاری واقای منطقیان وآقای عدل هاشمی دارند.د کاری به اصلاحات ندارند دنبال منافع خودشان هستند
امین
United States
گروه ک..بیکارند هر روز یک بیانیه میدن. یه روز اصلاح طلبان. یه روز جوانان اصلاح طلب یه روز فرهنگیان اصلاح طلب. متاسفانه صبح تا شب توی فضای مجازی و سایتها به دور ا.. بیانیه میدن. اگه واقعا راست میگید یک بار هم که شده اسم افراد را پای بیانیه ها بنویسید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما ولی کو گوش شنوا
دیشموک
Iran, Islamic Republic of
واقعآ .عمدآ اصلاح طلبان اصیل کهگیلویه را . آیا وجدان ها بیدارنیستند !!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خدایی تو هم دلت خوشه دلار رفت ۷۰۰۰ تومان تو هنوز به فکر اصلاح طلبی هستی بیا بالا کمی بالاتر
اصلاح طلب لنده ۷/۴
Iran, Islamic Republic of
آخ واویلا ، هنوز حمله به استاندار تمام نشده شروع کردید به گوهر گرانبهای استان ،تو را بخدا دست بردارید از این تخریب ها دست بردارید از این مرد عمل ، انسان شایسته ،مدیر ، مدبر بزارید با دو تا مدیر کل مثل حاج زارع پور استان آروم باشه
Iran, Islamic Republic of
نگارنده حرفی ازرییس اداره ا پ . میان نیاوردگویی ایشان رااصلاحطلب میدانست،متاسفانه اگرنیروهای به کارگرفته توسط ایشان راورندازکنیدمیبیندهمه ی مدیران انصابی ایشان یاوفاداران به موحدهستندیاازاقوامش هستندک..ندوبیشتربه طیف عدل هاشمی نزدیکندمتاسفانه مدیر ا پ .ه تنهااصلاحاتیهای اصیل راکنارگذاشت بلکه ازهمه ی امتیازات محرومشون کرد
Iran, Islamic Republic of
منظورچاروسامیباشد
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
زمانی آموزش و پرورش ب. مدیر شد

احسنت این بیانیه سراسر حقیقت بود

شنیده ها حکایت از این دارد که آموزش ا...استان آخرین مقام کشور را در بین تمام ادارات کل کشور کسب کرده
صفایی
Iran, Islamic Republic of
اندیشه ی اصلاح طلبی با سهم خواهی و تقسیم ارث متفاوته واقعا متاسفم برای این طرز تفکر .پس معلوم شد که چرا اصلاح طلبان کهگیلویه در طول چهل سال نتونستند یک نماینده اصلاح طلب بفرستند مجلس.پس بخاطر همین نگاه و همین منفعت طلبی ها بوده...
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
بادرود و اینکه. و اقعا از مدیران. تاجگردون بود و باید فورا تغییر کند فقط بفکر منافع خودش و یارانش بود وبس
اینه
Iran, Islamic Republic of
آموزش وپرورش مانند گوشت قربونی نیست که بین طوایف و گروههای مختلف تقسیم شود و اصلاح طلب در کهگیلویه خودشان باهم اختلاف دارند و تاکنون نتوانسته اند با هم کنار بیایندو هرکدام ساز خود را می نوازد بهتر است بجای این . به فکر تقویت شایسته سالاری و قانون مداری که لازمه رشد و توسعه باشید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1