تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۲
کد مطلب : ۴۰۰۷۷۳
مسئول واحد فرهنگی دستگاه های حفاری پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران:

به دلیل اغراض شخصی به بسیج توهین می‌‍کنند

مازیار قشقایی
۱۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
به دلیل اغراض شخصی به بسیج توهین می‌‍کنند
کبنا ؛ مازیار قشقایی مسئول واحد فرهنگی دستگاه‌های حفاری پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران طی یادداشتی  گلایه آمیز خطاب به افرادی که به ارکان و حیثیت بسیج سپاه پاسداران توهین نموده‌اند، آورده است:
حمدوسپاس خدایی را که زمین و آسمان آفریده اوست و بالاترین دست‌ها، دست اوست.
صلوات بیکران خداوندرحمان به حضرت محمد (ص) وخاندان پاکش وسلام و درودخدا به روح مطهر حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران وشهیدان امام (ره).
سلام خاصه خداوند به پیشگاه رهبرفرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) وپاسداران حریم ولایت علوی که در اقصی نقاط عالم، دلسوزانه خدمت نموده و درحفظ آرمان‌های اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه اجمعین،  خون دادند و جان خود را تقدیم به پیشگاه مقدس سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نمودند.
اینک که به شهامت و شجاعت و حضور خالصانه، صادقانه و همه جانبه بسیج سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و سربازان گمنام امام زمان (عج)، دشمنان داخلی و خارجی در البسه‌ای متعدد، محکوم به ذلت شده‌اند و قدرت  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مجبور بر باور شده‌اند، از هر حربه‌ای برای تحقیر این سلسله عظیم الشان استفاده می‌نمایند.
واما بعد ….
پس از سالها خدمت دلسوزانه فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران، جناب دکتردقایقی (برادر غیور سردار شهید اسماعیل دقایقی) و فرمانده فعلی جناب سرهنگ سیدشهریارموسوی (از رزمندگان و فرماندهان سالها دفاع مقدس) در بسیج نیروهای شرکت ملی حفاری ایران و حرکت‌های انقلابی ایشان، مبنی بر تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و رشادت وتربیت دریادلانی ازمیان پرسنل این شرکت که به منزله ارتش وزارت نفت می‌باشند، که قابل تحسین است
 ولی متاسفانه اخیراً مشاهده می‌شود به دلیل اغراض شخصی، آحادی از افراد سودجو و منفعت طلب، به غیر از سوء استفاده از جایگاه خود، شروع به تهمت و افترا نمودند و ضمن تخریب نیروهای انقلابی، به ارکان و حیثیت بسیج سپاه پاسداران توهین نموده و از طرق مختلف برای جوسازی و عملیات روانی استفاده نمودند و با اعلام این مطلب کذب مبنی بر اینکه مدیریت عامل جدید، بسیج این شرکت را تعمداً محدود نموده است.
 شرایطی بحرانی ایجاد نمودند و متاسفانه بعضی از افراد به ظاهر دوست، در ارکان دیگر حمایت نموده و بدون اطلاع از وثوق اطلاعات واصله، به درج اکاذیب درفضای مجازی اقدام نمودند که این اقدام، مغایر آرمان‌های بسیج سپاه پاسداران است و اگر اشکالی هم برفرض در هر یک از امور بسیج به لحاظ سلیقه اجرا، وجود داشته باشد، خواص و دوستان نظام می‌بایست در فضایی صمیمی، قانونی و باحفظ اطلاعات طبقه بندی شده، موارد را مرتفع نمایند.
در همین راستا به عنوان مجموعه‌ای که ارتباط وسیع و سازماندهی شده در سطح دستگاه‌های حفاری داشته وداریم، ضمن سپاس فراوان ازهمت والای روسای ولایت مدار و باغیرت دستگاه‌های حفاری و پرسنل باعزت و ملتزم به آرمان‌های انقلاب اسلامی، که اگر نبود این غیرت انقلابی‌شان، با وجود مشکلات عدیده مستحضره در ابعاد مختلف، دشمنان نظام، این شرکت چند هزار نفری را به زانو می‌کشاندند، از مدیریت محترم عامل که الحق به اتمام وجود درسخت ترین شرایط، اخلاق رارعایت فرمودند و به حریم افراد، مدیران و پرسنل حرمت گذاشتند، تقاضامندیم تا همواره  بسیج باصلابت این شرکت را بیش از پیش همراهی نمایند و نگذارند منفعت طلبان فاصله‌ای میان سطوح مدیریتی و پایگاه مقامت بسیج ایجاد نمایند.
لازم میدانیم متذکر شویم، افراد معاند، این را بدانند که توهین به سلسله بسیج و اتهام به عدم عدالت از سوی بسیج، یک توهین بزرگ است و یقیناً اگر به این شکل بخواهند به مجموعه بسیج تخطی کنند و با لابیگری و استفاده از فضای مجازی، حیثیت بسیج را تضعیف نمایند، بسیجیان و مدافعان حریم علوی و حسینی جوابی دندان شکن به ایشان خواهند داد و ضمن معرفی افراد خاطی به مردم، درفضای مجازی و مطبوعات به نحوی پاسخ این افراد داده می‌شود که هیچ جناحی و فردی نتواند راه حلی برای نجات دشمنان دوست نما اعمال نماید.
در آخر ضمن سپاس از مدیران سابق و اسبق این شرکت، جناب آقایان حاج حیدر بهمنی، جناب دکتر گلپایگانی، از مدیریت فعلی شرکت ملی حفاری ایران، فرزند شهید والامقام سپهری، که اینک سکان این مجموعه فنی ومهندسی را در دست دارند، از حیث حضور موثر و جهادی‌شان و روحیه مردمی‌شان کمال تشکر وقدردانی را داریم.
امید آن داریم، افراد انگشت شماری را که در این شرکت، به بسیج و نظام تخطی کردند و افترا زدند، به راه راست هدایت فرماید.
توفیق و سربلندی همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری در طریق خدمت به خلق الله و حفظ آبروی مومنین، از خداوند منان خواهانیم.
 
و من الله التوفیق.
 ------------------------------------------------------
مازیار قشقایی
 
مسئول واحد فرهنگی دستگاه‌های حفاری
پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران
---------------------------------------------------------
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محله لبنان
Iran, Islamic Republic of
آقای قشقایی میشه مرقوم بفرمایید که از زمانی که از طریق دکتر تاجگردون در ملی حفاری مشغول بکار شدی چند نفر البته برای مثال از بچه های مظلوم گچساران و همزبانان قشقایی ات را در این شرکت عریض و طویل مشغول بکار کردی
قطعا جواب هیچ است
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
حاج قشقایی
ما که متوجه نشدیم جریان چیه.
لطفا شفاف سازی کنید
سامان
Iran, Islamic Republic of
آقای قشقایی
فکری بحال دوست قدیمی ات مداح احمد عشایریان کن.
در ملی حفاری مشغول بکارش کن
ثواب داره
سعید فیلی
Iran, Islamic Republic of
عشق ما حاج مازیار قشقایی
حاجی فدایی داری
پدرام
Iran, Islamic Republic of
قشقایی جان
جریان چیه؟
Iran, Islamic Republic of
خیلی فیلم بازی میکنی
رضا
Iran, Islamic Republic of
این هم میخاد بگه منم هستم والا یه مداح بودی که تاجگردون ... کرد حالا هم میخای در لباس اصولگرا حاظر بشی و برای انتخابات گچساران نقشه داری اما کور خوندی قول میدم بالای چهار هزار رای نمیاری .مردم فراموش نکردن .... که در حقشون در گچساران کردی و بی ... هایی که زمان رییس کانون مداحان بودنت کردی .الان هم میدونم متنم نمیزنه قلندری
Iran, Islamic Republic of
. بله بسیجی های پایگاهای مقاومت وپاسداران بعد از جنگ.د انها مغز واعصاب از دس..ر تا کجا برد ولی بسیجی های جبهه وجنگ را به چه دردهای مبتلا کرد . همینطور است زجر گل بلبل کشید وبوی گل را باد برد بیستون را عشق کند وشهرتش فرهاد برد
Iran, Islamic Republic of
خدایاشکرت خواننده قدیمی مداح وکارشناس امروزی کجای جنک بودی کسی راندیدی که ازش ..... میکنیo
مدافع حرم
Romania
حاجی جان در پاکی و صداقت گفتار شما شکی نیست
هرکس هم کامنت علیه شما گذاشته نشان از حسادت به شخصیت والای شما دارد.
همین هایی که شب و روز آرزو دارند جای شما باشند اینگونه سخن میگویند.
دوستت دارم حاجی با معرفت
رضایی
Iran, Islamic Republic of
. کاسه داغتر از آش شدید. طوری آسمان به ریسمان بافته اید که به جای حل یک مشکل سلیقه ای کوچک خودتان دارید بحران درست می کنید. مگر این. ندارد که شما از...پا در کفش بزرگان . پست و مقام کسی را بزرگ نمی کند خوب است د. اظهار نظر کنید.
ب.ک
Iran, Islamic Republic of
.ز هم دور بر . روزانه تموم شد بابا.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
کار مثبت شما چیه اقای قشقایی ،با این اعمال ادم بزرگ نخواهد شد ،ایا تا کنون در زندگی دست فقیر ترک یا لری را گرفته ای
Iran, Islamic Republic of
بسیج به..بسر میبرد بسیجی که در اوج قدرت سیاستمداران آن زمان مصادر نشد ولی امروزه . رفت چوب آرمان بسیج که آرمان خمینی کبیر بو.. بودی از این آشفته بازار
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1