تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۴
کد مطلب : ۴۰۰۷۶۶
یادداشت ارسالی:

آقای «منطقیان» استان را فدای سیاست و احمدی را فدای «کریمی» نکنید

مصطفی علیپور نژاد
۲۹
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای «منطقیان» استان را فدای سیاست و احمدی را فدای «کریمی» نکنید
کبنا ؛متن ارسالی
رشته‌ی وحدت چو قوم از دست داد
صد گره بر روی کار ما فتاد...
ورق به راحتی برگشت می‌خورد.
بابا نان می‌داد، ما دست می‌زدیم، ملت شاد می‌شدند.
من جوردیگری می‌نوشتم، تو جور دیگری می‌خواندی،  تاریخ جور دیگری نوشته می‌شد. 
و جغرافیایمان پیشرفت بود نه پسرفت.
استاد ارجمند جناب آقای محمود منطقیان.... اعتدال و اصلاحات به سنگ سخت خورده است.
چند ساعتی بیشتر از جبهه گیری استاد فرزانه جناب آقای «سیدضیاءالدین رضاتوفیقی» علیه استاندار محترم جناب آقای دکتر احمدی نگذشت که بیانیه دوم با لحنی تندتر از سوی جنابعالی استاد گرانقدر بنده صادر شد.
ناراحتی بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ جوانان  کهگیلویه و بویراحمد نه از لحن و نه از متن بیانیه جنابعالی بوده است.
ناراحتی بنده از آن بابت بوده است که چرا در طول ۴۸ ساعت گذشته، اصلاحات استان با این همه نویسنده و صاحب قلم صاحب سبک هیچ جوان اصلاحطلب و هیچ صاحب کرسی اصلاحطلبی در استان در دفاع و حمایت از بیانیه‌های شما عالیجنابان قلمی نقش بر کاغذ نکرد.
استاد گرامی جناب آقای منطقیان؛ اگر مشکل دیروز و امروز استاد گرامی حاج کرامت کریمی و امثالهم نام و نشان است.
مشکل دیروز و امروز مردمان کهگیلویه و بویراحمد محروم و درمانده  نان و نوا است.
استاد ارجمند «اگر بی پرده و حجاب قلم می‌زنم برمن جوان خرده نگیرید که درد مشترک امروز من و مردمان شریف استان درد بی درمان پیشرفت و توسعه اقتصادی و اجتماعی است که چهل سال تمام همگان از آن غافل بوده‌اید.
استاد ارجمند جامعه شناس درد امروز کهگیلویه و بویراحمد؛
- درد عمران و آبادی است نه درد تفکر اصول گرایی و اصلاحطلبی.
- درد خودپرستی و نژاد پرستی است نه درد ماندن یا نماندن حاج کریمی‌ها.
- درد بیکاری و بی خانمانی است نه درد بودن یا نبودن احمدی‌ها.
- درد فشار اقتصادی بر گرده مردم و درد اجتماعی است نه درد مدیر شدن یا نشدن فلانی و بهمانی‌ها.
- درد طلاق و اعتیاد و افسردگی و خودکشی و نسل کشی جوانان است نه درد معامله نکردن احمدی با اعضای محترم ستاد روحانی.
- درد برهوت حومه غربی کهگیلویه بزرگ زادگاه من و شما و خیل عظیم جوانان بیکارش است نه درد رئیس شدن عارف یا لاریجانی که دست ما به سایه اشان هم نمی‌رسد.
درد کهگیلویه و بویراحمد است که نه راه دارد، نه در دارد و نه سقفی برای زندگی.
- درد پدران و مادران و زنان و کودکانی است که باید هفته‌ها و ماه‌ها چشم انتظار برگشتن چهره سوخته و زجر کشیده فرزندان و پدرانشان از جبهه‌های عسلویه و هرمزگان و خوزستان باشند.
- درد لبخندی است که ازچهره مردم رفته و درد گریه جوانی است که در کسب حلالی مانده.
آری استاد ارجمند ...
درد کهگیلویه و بویراحمد درد نان و نوا و فرهنگ است.
نه درد نام و نشان سیاسیون بی خیر و بی برکت است.
استاد ارجمند: یقینآ اگر عینک تعصب را از چشم برداریم و منصافانه قضاوت بکنیم باید گفت که خشک مسلکی و تند مزاجی دکتر احمدی، خیر و برکت و عمران و آبادیش بسیار بیشتر از اخلاق مداری دکتر خادمی عزیز بوده است.
استاد ارجمند: ماهیت و فلسفه آمدن دکتر احمدی به استان خودبخود موج انتقادات را از طرف کهگیلویه بزرگ بلند کرد و لرزه بر اندام خیلیها انداخت. واین مسئله کاملاً طبیعی بود چرا که ساکنان فلکه استانداری خوب می‌دانستند در طول دوره ۴ ساله استانداری دکتر خادمی هیچ گلی که مثقالی بوی خوش بدهد بر سر کهگیلویه و بویراحمد نزدند.
خراب تحویل گرفتند و ویرانه تحویل دادند ...
استاد ارجمند؛ انسان‌ها فراموشکارند. آدم‌ها را زیاد جدی نگیرید. مثال تک تک همان آدمهایی که از پله لطف و مرحمت و عنایت شما بالا رفتند و وکیل و رئیس و تهران نشین شدند. و چه زود ما و شما و اصلاحات را پشت گوش انداختند تا خود به نام و نوایی برسند.
جناب آقای منطقیان ...
از آدمها بت و از سیاست بتخانه نسازید. تیشه‌ها تیزند، ابراهیم‌ها هم استوار.
کعبه بسازید، تا دست در دست هم خندان و پای کوبان به دورش بگردیم.
در پایان صمیمانه و خالصانه از حضرتعالی پدر دلسوز و معنوی اصلاحات در کهگیلویه بزرگ تقاضامندم به جای تقابل با نماینده عالی و دلسوز دولت در استان از در خیر تعامل که نیت راستین اصلاحات و اعتدال است قدم بردارید و استاندار محترم را در خدمت رسانی به خلق الله و گوشه گوشه استان تنها نگذارید.
بیا ز شوق محبت در طلیعه مهر
ترانه ساز دل غمگسار هم باشیم ...
با کمال سپاس و تشکر و توفیقات جنابعالی
-------------------------
مصطفی علیپور نژاد
 -------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

کلا
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود احسنت بر این قلم که جز حقیقت هیچ چیز بیان نکرد
منتقد
Iran, Islamic Republic of
خیلی بی ربط بود
Iran, Islamic Republic of
درود بر نگارنده محترم،جناب. عنوان اختیار را از دست داده،چون زمان خادمی.و باندش بوده،فشار روحی روانی بر ایشان زیاد است،جدی نگیرید!!!!!!
کارمند استانداری
Iran, Islamic Republic of
درود درود درود
بسیار زیبا و عالی فرمودید .
۴۰ ساله در این استان همه چیز فدای سیاست و پست پرستی شده است
محقق
Iran, Islamic Republic of
اخ من جونم و ای متن . واقعا دکتر خادمی و حاج کریمی چه گلی سر سفره مردم گذاشتند حداقل احمدی تو ۷هشت ماه پل واقعا اساسی بشار رو راه انداخت..
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
جناب علیپور .زمانیکه منطقیان از حقوق منطقه محروم ما دفاع میکرد تو دنیا نیامده بودی و شما نباید به خودت اجازه بدی که جوابیه به سخنان منطقیان بدهی.یا هنوز ایشان را نشناختی و یا ب. شده ای.آقای استاندار هم هیچ کاری نکرده و نمیکند و عملکرد ایشان کاملا مردود است.
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت دهدشت . در پاسخ به شمایی که فرمودین شما کجا بودین که اقای منطقیان چکار کرد......... ؟ به استحضار برسونم که ضمن حرمت ویژه ای که برا اقای منطقیان قائلم ، ولی اقای علیپور کاملا درست فرمودند و اقای . فقط و فقط عملکرد منطقه ای داشته و دارد ودر تصمیماتشون چیزی از اصلاحات نیست وبا حمایت پشت پرده و جانانه ای که از عدل هاشمی پور داشتند نمره شونو پس دادن .اگه اقای منطقیان جانانه از اقای رستاد حمایت میکرد و بحث حوزه های کهگیلویه رو بجای جریان سیاسی مطرح نمیکرد معادلات چیز دیگری بود . ساستهای قومگرایی اقای منطقیان باعث شد که شما الن یکنفر مدیر از کهگیلویه در سطح استان نداشته باشید . و با حمایت از .ی چیزی به اسم کهگلیویه در ساختار مدیریتی و تصمیمگیری استان نگذاشتن . فقط اسم کهگیلدیه ماندهو بس .
Romania
جناب دهدشتی ما که هیچ خیری ازمنطقیان شما ندید.
شجاعی
Iran, Islamic Republic of
منطقیان هیج گلی به سرمردم نرذ اجازه بدیداحمدی قطار خارج ارریل را برگرداند
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
خیلی عالی بود درود بر احمدی
Iran, Islamic Republic of
ای ول.داری
Iran, Islamic Republic of
خدایی کریمی. پوزش. امیریان و غیره باید جمع شوند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام
دفاع ازاستانداراصولگرا که اقداماتش درراستای حذف اصلاحطلبان هست شایسته تقدیرنیست.
واقعا مانمیدونم . با چه هدفی وزارت کشور رابه. سپرده است!آیا ایشون تصور میکنددردورآینده ریاست جمهوری،اقبال اصللحطلبان به سمت ایشون است؟..!!!
بنابراین جناب احمدی استاندارمحترم بایستی متوجه عواقب اقدامات خویش باشد.انتظار می رود؛برخی دوستان نباید بانام اصلاحطلبی به خاطر اینکه درحال حاضرچنین انتصابی به نفع آنهامی باشد،ازاستاندارحمایت .ننمایند
جوان
Iran, Islamic Republic of
منطقیان خودش رافدای .ا می کند آقای علیپور می خواهد کسانی که درد مردم استان مارا نمی دانند مثل آقای. که نمی تواند دوکلمه صحبت کند نیاید سکاندار استان ما شود حالا که این طور است گریمی بهتر از اینهاست ما بین.ر هستیم
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
درود بر این رسایی متن ، خیلی هم با ربط نوشته ، اون عزیزی هم که گفته منطقیان از حقوق کهگیلویه دفاع کردند بفرمایند خروجی این دفاعیات چی بوده !؟؟
Iran, Islamic Republic of
استاد گرانقدر منطقیان عزیز بهتر است بجای الان پاسخگوی عملکردشان باشند در حمایتهای بی دریغ از جناب خادمی
امید
United Kingdom
کی گفته منطقیان اصلاح طلبه ایشان در انتخابات قبلی به خاطر منفعت شخصی از آقای هاشمی حمایت کرد و باعث شکست اصلاح‌طلبان شد اصلاح طلبی در استان ما هیچ معنایی ندارد چون اصلاح‌طلبان استان هم وقتی قدرت را در دست دارند به فکر قوم و طایفه و فامیلهای خود هستندو حزبی فکر نمی کنند!!!!!
محمود
Iran, Islamic Republic of
عالی و خوب نوشتین
امیدواریم این آقایان ذره ای به خود بیان
چهار سال استانداری. ایشون بود چه گلی به سر مردم زد که الان زبان به شکایت باز کرده
پرونده ی سیاسی ایشون . هم شد
حیف یک جریان فکری ک.ه بین باشند
Iran, Islamic Republic of
انگار خادمی. آورده
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
. که اصلاح طلب نیست ،من بعنوان یک اصلاح طلب با اسناد معتبر از آقای. در ایام انتخابات میتوانم به همه ثابت کنم که ایشون اصلاح طلب نیست و ..ت چرا که این حقیر از ایشون این در خواست را داشتم که چرا به کامرانی رآی نمیدید گفتند آغای عزیز دیگه فاید ه نداره هرکس هر جا میخواد بره آیا این جواب بقول خودش یک اصلاح طلب است گفتم چرا به بقیه اصلاح طلبان رآی نمیدید جوابش این بو د که دیگه دیر شد
یادداشت جهت انتشار در سایت
Netherlands
یادداشت جهت انتشار در سایت

با تخریب استاندار به اهدافتان نمی رسید

سید امید ملارودی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مساله عدل هاشمی پور و هدایت اکبری نشان داد که حاضر است تیر تخریب بخورد اما به صداهای بلند باج ندهد. ایستادگی استاندار بر مواضعش نشان می دهد که علی محمد احمدی نه اهل باج دادن به تریبون هاست نه حاضر است به خاطر چند صباحی مدیر ماندن، افسار امور را به دست کسانی بسپارد که جز منافع شخصی، منافع عامه در ذهن ندارند.

سر و صداهای نماینده کهگیلویه بزرگ و میکروفن. را در مراسمات مختلف فراموش نکرده ایم اما انتهای ماجرا چه شد، علی محمد احمدی . ستاد هاشمی را به کار گرفت؟ یا احمدی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را رها کرد و رفت؟ هیچ کدام از اینها رخ نداد و اتفاقا اقتدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد کمتر که نشد بیشتر هم شد.

فریادهای هدایت اکبری، رئیس شورای شهر یاسوج هم دقیقا شبیه همان رفتار عدل هاشمی بود. اکبری که معاونت عمرانی استانداری به او نرسید مساله پارک جنگلی و سرمایه گذاری نفت را.د و رای شورا را گرفت تا مثلا با اینکار استاندار را شکست دهد اما ته ماجرا چه شد؟ نه احمدی از منافع مردم کوتاه آمد، نه سرمایه گذاری نفت ملغی شد و نه اینکه اکبری توانست با ژست دفاع از منافع مردم وجهه اجتماع.

حالا دوباره عده ای پرچم اصلاح طلبی بلند کرده اند و به استاندار کهگیلویه و بویراحمد می تازند، آن هم نه قاطبه اصلاح طلبان استان بلکه گروهی که ا.اه مانده است. این گروه میکروفن به دست اتفاقا کسانی هستند که اصلاح طلبان پشت سر هم با بیانیه دادن از این گرو. می جویند و دسته دسته از استاندار حمایت می کنند...ی که حالا می گوید نمایندگان استان امور را به دست گرفته اند دقیقا همان کسی است که در انتخابات دست به دامان همین نمایندگان مجلس شد تا از طریق آنها برای روحانی رای بگیرد او با استفاده از زارعی برای روحانی ستاد انتخاباتی زد و تاجگردون اصلی ترین سخنرانش برای جلب رای مردم بود و حالا از استانداری که روحانی منصوب کرده است می خواهد که این دو نماینده را دور بریزد.

سید ضیا اما ژست هم می گیرد که بخاطر منافع مردم و از جایگاه یک اصلاح طلب در نقش منتقد ظاهر می شود اما در زمان موسی خادمی که با استان و مدیریت هایش مثل گوشت قربانی برخورد می کردند، سکوت کرده بودند تا احمدی شرایطی را به ارث ببرد که جز ویرانی چیزی نباشد احمدی اگر چهارسال هم استاندار باشد تنها باید امیدوار بود که بتواند . چهار سال قبل را پاک کند همان چهارسالی که برای این به اصطلاح اصلاح طلبان اصلا منافع مردم مهم نبود و سکوت کردند تا. و تیمش فاجعه ای بزرگ به بار بیاورند.

اتفاقا علی محمد احمدی، نماد اعتدال است اعتدال واقعی در کهگیلویه و بویراحمد استاندار این استان است کسی که نه طایفه اش در این استان است که برای آنها تلاش کند و مدیریت برایشان به ارمغان بیاورد و نه به لحاظ جایگاهی در بدنه دولت آنقدر محتاج است که اگر از استانداری کهگیلویه و بویراحمد برود پستی در همین حد و قواره در دولت گیرش نیاید او اعتدالگرا و عملکردگراست و این از نحوه انتصاب مدیرانش پر واضح است.
جهانتاب
Iran, Islamic Republic of
سید امید ملارودی احمدی ...خادمی پاکزاد و پاکسرشت کو ..
شجاعی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شماگل گفتی ودرسفتی.درد را بایددید نه فرد بلایی که به جان استان افتاد درود بر استاندار محترم
.....
Iran, Islamic Republic of
جون خُت با حرف زدن در مورد اف. نکن ....
Netherlands
متأسفانه سایتهای استان جایی شده که هر کسی با حداقل سواد و تجربه هر چی به ذهنش برسه در آنها چاپ می شه.این چه تحلیل سیاسی است.این بنده خدا و کسانیکه دلشون خوشه به یک تغییری و نمی دانند دلیل تغییر و چه تفکر و نیتی پشت آن است ، همینطوری اظهار نظر می کنند و برخی هم برای آنها دست می زنند.موضوع تغییر یک فرد بنام کریمی نیست، این یک خطی است که داره طی می شه. منتقد محترم الان با تغییر امثال کریمی و حمایت شما همه چی درست می شه.
استاندار در این مدت که آمده عملکردش را بیان کنه.
بعضی نتمی دانند که مثلا یک جاده یا پل و ... کاری نیست که یک ماهه و چند ماهه مشکلش حل شود.اتفاقا اگر یک موضوع مهمی در زمان کمی توسطفردی جدید حل شد باید بدانید که کار مسؤل سابق است.
حقی
United States
حالا دیگر وقت سهم خواهی نیست بگذارید استاندار فکر ش حداقل زیاد مشغول سهم خواهی شماها نباشد
شاهد
Iran, Islamic Republic of
جناب نویسنده محترم یعنی شما فکر میکنید آقای احمدی استان را گلستان خواهند کرد یک آقای خادمی در بدترین وضعیت اقتصادی کشور استان را در دست گرفتند و این هنر بود که استان را در اون موقعیت سرپا نگداشتن دوم پل سوم بشار در این بازه زمانی به بهره برداری میرسید چه آقای ایکس استاندار بود چه آقای وای و بدون هر پروژه ای در اول سال اعتبار بهش تخصیص داده میشه نه پایان سال و در زمان آقای خادمی این تخصیص داده شده بود سوم اینکه امثال جنابعالی حتما جایی دنبال منفعت هستید و در زمان آقای خادمی محقق نشده
اصلاح طلب اهل رسانه
Iran, Islamic Republic of
طرف را به ده راه نمی دادند سراغ خانه کدخدا را می گرفت . اصلاح طلبان استان امتحان خود را پس دادند و دیگر جایگاهی ندارند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
. راستی رانندگی بلدی؟. دستی کجاست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1