کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی:

واکنش تند جمعی از اصلاح طلبان به انتقادات «رضاتوفیقی» علیه استاندار

24 خرداد 1397 ساعت 0:48

چطور در زمان استاندار پیشین، دکتر خادمی که نماد قوم گرایی و طایفه گرایی بود که گواه این سخن انتخاب سیزده مدیر از یک طایفه در مناصب مختلف بود هیچ حرفی، سخنی به میان نیاوردید! آیا آن موقع نه جای تهدید حداقل جای انتقاد و نقد نبود؟


متن ارسالی
 اصلاحات گفتمان مبتنی بر خردی جمعی است که بر پایه آرمان‌های اصیلی بنا نهاده شده است که هیچ فردی نمی‌تواند به تنهایی آن را به سر منزل مقصود برساند. نشست‌ها و گفتمان‌هایی که بر محور فرد گرایی بنا شود هیچگاه ثمره‌ای نخواهد داشت تا که همه از آن بهرمند گردند. از آنجا که دوستانی به بهانه افطار اقدام به برگزاری نشست و محفلی با عنوان نشست افطاری اصلاح طلبان و اعضای ستاد روحانی کرده‌اند و در این نشست با ایراد سخن و اقدام به تهدید استاندار و مدیرانش نموده باید بدانند که جریان و نیروهای اصیل اصلاحات، همفکر آنان در این مسیر نخواهند بود و تمام قد از گفتمان اصیل خود دفاع خواهند نمود. چرا که اکثریت اصلاح طلبان این رفتار و عملکرد را زیبنده گفتمان خود نمی‌دانند و به همین سبب در این نشست آنان را همراهی نکردند. بنابراین اگر جلسه شورای هماهنگی و یا ستاد دکتر روحانی بوده پس چرا همه عوامل و اعضا حضور نداشته‌اند و صرفاً تعدادی وابسته به اعضای حلقه خاص بوده‌اند که هیچ جایگاهی در میان اصلاح طلبان ندارند. به همین منظور اگر جلسه ستاد و شورای هماهنگی اصلاحات بوده است پس چرا اکثریت اعضای شورا و ستاد از جمله:
  ۱. دبیر مجمع نیروهای خط امام (ره) سید علی پرواز
۲. دبیر مجمع فرهنگیان ایران اسلامی ابوالفضل جاوریان
۳. دبیر مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی و همچنین معاون تشکل‌ها و اقشار ستاد روحانی در استان علی کامرانی مقدم
۴. مسوولان بانوان ستاد روحانی 
۵. دبیر انجمن اسلامی مهندسان امین کاظم نژاد
۶. دبیر حزب مردم سالاری میلاد محمدی
 ۷. دبیر انجمن اسلامی پزشکان سید محمد کاظم نظری
۸. دبیر حزب تشکیلات خانه کارگر جنتی
۹. دبیر حزب حاما، اراده ملت شفیع رحیم پور
۱۰. سید حجت هاشمی دبیر حزب اعتماد ملی
 و از ستاد روحانی نیز روسای ستاد در شهرستان‌ها
۱. ستاد بهمئی بهرام آقای نیک فرجام
۲. ستاد لنده آقای افراخته
۳. ستاد چرام آقای مسعود قبادی
۴. ستاد دیشموک آقای رازیانی
۵. ستاد چاروسا آقای شهید نیک
۶. ستاد باشت آقای سجادی
۷. روسای ستادهای جوانان و بانوان همه شهرستان‌ها
۸. قائم مقام ستاد روحانی در کهگیلویه سید نعمت الله صدوقی 
در این محفل حضور نداشتند.
 اگر چه جمع کثیری از شرکت کنندگان نیز از اهداف نشست آگاهی نداشتند در غیر اینصورت حضور پیدا نمی‌کردند.
جناب اقای سید رضا توفیقی سر سخنم با شماست که بعد از مدت‌ها سکوت، قصد تهدید و افشاگری دارید.
چطور در زمان استاندار پیشین، دکتر خادمی که نماد قوم گرایی و طایفه گرایی بود که گواه این سخن انتخاب سیزده مدیر از یک طایفه در مناصب مختلف بود هیچ حرفی، سخنی به میان نیاوردید! آیا آن موقع نه جای تهدید حداقل جای انتقاد و نقد نبود؟
 چرا زمانی که آقای خادمی بیش از ده نفر از مدیران دولت احمدی نژاد را ابقاء یا ارتقا دادند واکنشی نشان ندادید و به تعریف و تمجید از عملکرد ایشان پرداختید؟
چرا زمانی که تیم استانداری در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در سال ۹۴ از کاندیدای جبهه پایداری (عدل هاشمی) حمایت نمودند برنخروشیدید؟
حال چه شده است که داعیه دار دفاع از پرچم اصلاحات و نیروهای اصلاح طلب شده‌اید؟
 اقای سید رضا توفیقی شما در گذشته عنوان کردید که نیروهای اصلاح طلب باید سطح توقعات و انتظارات خود را کاهش دهند. اما اکنون انتظارات و توقعات خود بیش از پیش موجبات تخریب استاندار و نیروهای اصلاح طلب را در پی داشته است.
بر همگان واضح و مبرهن است که تیم برعلیه استاندار .... انتقادات و تخریب‌ها علیه استاندار صرفاً به دلیل برآورده نشدن انتظارات و خواسته‌های نامعقول شما است.
 خود بهتر از دیگران می دانید که در زمان آقای خادمی فرزندان، دوستان و آشنایان خود را بدون ضابطه در دستگاه‌های مختلف استخدام نموده و حقوق جوانان اصلاح طلب اصیلی که برای جریان اصلاحات تلاش‌های زیادی کردند و هزینه‌ها دادند را ضایع نمودی ... همچنین گماردن نزدیکان خود در مناصب را به رسالت و اهداف جریان اصلاحات و نیروهایش ترجیح دادید.
 شما قبلاً در زمان آقای خادمی در مصاحبه‌ای عنوان کردید که نباید نماینده عالی دولت در استان را تخریب و یا تخطئه نمود اما اکنون شما و دوستان محفل نشین شبانه‌ات کمر همت را برای تخریب استاندار بسته‌اید و هیچگاه با گروه‌ها و اقشار مختلف اصلاح طلب همفکری نکرده‌اید. اگر زمان کمی را به عقب باز گردید و آرشیو مصاحبه‌های خود را دوباره مرور نمایید به دلیل تناقض در گفتار و رفتارتان زیر سوال می‌روید که این زیبنده گفتمان اصلاح طلبی نیست.
که البته دلیل این مهم نیز آن است که آقای خادمی ماشین امضایی برای نمایندگان بود و قوه مجریه در عمل در استان وجود نداشت. اگر چه اقدامات استاندار کنونی بر خلاف دکتر خادمی و شما، ادعای اصلاح طلبی ندارد اما در عمل معاونین و مدیرانی که بکار گمارده‌اند اصلاح طلبان اصیلی هستند که همسو با جریان اصلاحات پیش خواهند رفت. اگر واقع بینانه به رفتار و عملکرد شما نگاه شود ناراحتی و نارضایتی شما از دکتر احمدی استاندار کنونی این است که ایشان استقلال قوه مجریه را حفظ نموده است.
همانطور که شما و دوستان محفل نشینتان بعد از گستردن دامنه اختلافات میان نیروهای اصلاح طلب در کهگیلویه اکنون به دنبال تحقق هدف خود در بویراحمد می‌باشید. جناب آقای رضا توفیقی آیا شما و دوستانت جز اختلاف و تفرقه افکنی بین همفکران، تعامل و همکاری با نماینده جبهه پایداری و اصول گرایان، قدمی برای تحقق آرمان‌های نیروهای اصیل اصلاحات برداشته‌اید؟
 آیا تا کنون به دنبال تحقق مطالبات و خواسته و انتظارات جوانان جریان بوده‌اید؟
توصیه به شما و دیگر دوستانت این است که دست از کج روی و فرد گرایی بردارید و به خرد جمعی اصلاحات بازگشته و تلاش برای انسجام و وحدت جریان اصلاحات با همه نیروهایش را در نظر بگیرید و همچنین به توسعه استان، فراجناحی و خارج از بعد قومی گرایی و طایفه گرایی بنگرید. چرا که تاکنون کسی از تخریب، تضعیف و یا تهدید در این استان سودی نبرده و نخواهد برد.
 -----------------------------------
جمعی از اصلاح طلبان استان
 
من الله توفیق
 


کد مطلب: 400734

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/400734/واکنش-تند-جمعی-اصلاح-طلبان-انتقادات-رضاتوفیقی-علیه-استاندار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1