کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت

جوان گچسارانی خطاب به تاجگردون؛ آیا به عواقب FATF فکر کرده اید؟

20 خرداد 1397 ساعت 1:18

ساده و بدون بازی با کلمات از شما خواهشی دارم  ، همانطور که بهتر از من میدانید FATF در دستور کار مجلس میباشد،که خود بس خیانتی بزرگتر از برجام است.


 جناب آقای تاجگردون
سلام
 ساده و بدون بازی با کلمات از شما خواهشی دارم  ، همانطور که بهتر از من میدانید FATF در دستور کار مجلس میباشد،که خود بس خیانتی بزرگتر از برجام است.
در مورد این قانون همین را بس که ما سپاه و  سردار دلها را به دست خود و در نهایت ایران عزیزمان را تحریم میکنیم . البته ذکر این نکته که این قانون و معاهده را ما عضو میشویم و نفس کار خوب است که تبادل مالی با سازمانهای تروریستی ممنوع باشد اما دوتا سوراخ دارد. اول اینکه تشخیص و اعلام سازمانهای تروریستی به عهده ما نیست و حسب اتفاق!!!
دشمنان مستکبر ما تعیین میکنند که چه گروه و سازمانی تروریست است که هم اکنون اظهر من الشمس هست که سپاه پاسداران حزب الله لبنان حماس و البته حوثی ها جزو تروریست ها لحاظ خواهند شد.
 دومین سوراخ گشاد یا حفره هم این است که حمایت مالی و تبادل اقتصادی و حتی خرید نفت از گروه هایی چون داعش و النصره از سوی آمریکا و عربستان و انگلیس و فرانسه در کجای این معاهده است؟ و البته به این نکته نیز توجه کنید که ناظر اجرای این معاهده کیست؟ بن سلمان؟؟؟
جای بسی تاسف دارد حال روز مجلس ،که شاید اگر امام زنده میبود و با دیدن این قانون در حال تصویب در مجلس دیگر آن جمله ماندگار خود که فرمودند : مجلس عصاره ملت است را به کار نمیبرد.حال که از آن معاهده برجام چیزی نمانده جز رو سیاهی غرب و غرب پرستان ،سوال من از شما به عنوان شهروند گچسارانی اینست که شما مخالف یا موافق تصویب  این قانون هستید؟آیا من میتوانم با سر بلندی هشتگ نماینده_من_نمیگذارد  این قانون تصویب شود، را بزنم؟ یا نه؟ آیا شما با موافقت با تصویب این قانون برچسب وطن فروش بر خود میزنید؟ من یک جوان گچسارانی هستم ،از شما خواهش دارم مخالفت خود را با  تصویب این  قانون  اعلام کنید.
 شنیده شده شما موافق این قانون ننگین هستید و نامتان بین صد نماینده مخالف نیست!! درحالی که هنوز ضررهای برجام جبران نشده و چه بسا fatf خطرناک تر از برجام برای ما باشد، چنین مواقع حساسی ، زمان آزمون و خطا نیست .  شفاف سازی نمایید و بگذارید تاریخ  در این مورد به نیکی از شما یاد کند. ‏در  شعارهای انقلاب قبل از جمهوری اسلامی میگفتند ، استقلال! یعنی اگر استقلالی نباشد  جمهوری اسلامی هم نخواهد بود، با این مقدمه پذیرش ‎ FATF یک براندازی آشکار و رسمی خواهد بود!...
  ‏واقعا باعث خجالت و شرمساری است که مجلس عصاره ی فضائل ملت باشد و ما بخواهیم به او گوشزد کنیم که مصلحت کشور و کار درست چیست.!!!
 ولی خوب چه می شود کرد این هم از عجایب روزگار وشاید هم نشانه های آخرالزمان است.  ‏یک قدم دیگر تا برجام موشکی و استعمار ایران و گرفتن انتقام پیروزی حزب الله مانده است از شما خواهشمندم با تمام تفاوت دیدگاهی که داریم در این مورد از استقلال ایران دفاع کنید و صراحتا اعلام کنید که شما هم مخالف این قانون هستید و من هم بتوانم با افتخار بگویم: ‏‎ نماینده_من_نمیگذارد سلیمانی ها را دست بسته تحویل دهند. و نگذارید که بگویند : ‏لابی نمیگذارد نماینده ی من تصمیم مستقل بگیرد. خلاصه اینکه فرمان هشتگ ما دست شماست.
مهدی رمضانی
 


کد مطلب: 400615

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/400615/جوان-گچسارانی-خطاب-تاجگردون-آیا-عواقب-fatf-فکر-کرده-اید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1