تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۴۰۰۶۰۶
یادداشت |

معضل بیکاری جوانان مردمی یا «چماق» تکفیر نمایندگان مجلس

سید قربانعلی موسوی شیرازی
۱۰
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
معضل بیکاری جوانان مردمی یا «چماق» تکفیر نمایندگان مجلس
کبنا ؛متن ارسالی

خیلی‌ها گویی به فراموشی سپرده‌اند که بیکاری حاصل بد عمل کردن این و یا آن نماینده نمی‌باشد تا به چوب تکفیر روزگارش را همچون روزگار یزید بگردانند، بلکه حاصل عملکرد غلط دولتهای پیشین تاکنون می‌باشد و هیچ دخلی به بودن ویا نبودن فلان نماینده ویا بهمان نماینده نداشته واینان مسببین آن نخواهند بود.
چرا نمی‌خواهیم بپذیریم کوبیدن افراد صاحب نام استانمان وچشم پوشیدن از عملکرد دلسوزانه آنها مایه دلسردی این عزیران خواهد بود وگامهایشان را سست نموده ودر نهایت ضرروزیانش متوجه مردم خواهد شد.
چرا نمی‌توانیم باور کنیم کوبیدن بزرگانمان نفعش رادیگران خواهند دید نه مردم عزیر استان محروممان.
حرف وسخنی اگر هست می‌شود بازبان گویا مطرح ودرخواست نمود وطلب کردوحاشیه هم به وجود نیاورد، حاشیه به‌جز اینکه جامعه را ملتهب نموده ومیزان استرس مردم بخصوص جوانان را افزایش داده ثمر دیگر نخواهد داشت، وجود استرس پیش در آمد معضل است و شما وما به‌خوبی میدانیم سوق دادن جوانان به سمت معضلات چه عواقب خطرناکی به دنبال دارد وچه میزان ضررو زیان متوجه اقشار مختلف جامعه می‌نماید، اگر نمی‌شود بار معضلات جامعه را کم نمود اما افزودن به آن هم خبط غیر قابل بخشش است.
چندین بار تاکنون گفته‌ام و باز هم میگویم، حاشیه سازی برای تاجگردون وحاج عدل هاشمی که دو نماینده فعال وپای کار در استان ما هستند جفا در حق مردم است، قصد ندارم با دیگر نمایندگان مقایسه‌اش نمایم اما به جد میگویم چه تاجگردون وچه حاج عدل هاشمی از زمانیکه سکان نمایندگی را در دست گرفته‌اند جز خدمت به مردم حوزه نمایندگی خویش سودای دیگری در سر نداشته وندارند، تاجگردون آنقدر ثروت اجدادی داشته ودارد که کیسه برای جیفه نمایندگی ندوخته ونخواهد دوخت و همینطور حاج عدل هاشمی آنقدر متمول هست که وقتش را صرف مال ومنال ننماید وهمه توان خودرا معطوف به خدمت رسانی به مردم نماید.
این دو نماینده تاکنون افراد زیادی را در جای جای کشور مشغول کار نموده‌اند وهنوز هم در این راه تلاش می‌کنند اما حجم بیکاری به‌قدری زیاد است که هر چه بیشتر بکار می‌گمارند باز هم دیده نمی‌شود واینگونه به نظر می‌آید که در این خصوص کاری نکرده‌اند.
میزان خدمات تاجگردون در طول دوران نماینده بودنش به‌قدری زیاد است که گاهی حسرت دیگر نقاط جنوب کشور را به دنبال داشته ومردم دیگر شهرهای اطراف استان ما با دیده حسرت بار عنوان نمایند که ایکاش نماینده ایی همانند تاجگردون داشتیم تا دیارمان آباد می‌گردید.
حاج عدل هاشمی هم همچون تاجگردون از بدو شروع بکار خود فقط و فقط همه توان خودرا معطوف برون رفت از محرومیت چندین و چند ساله ایی کرده که گریبان کهگیلویه بزرگ را گرفته است و به این زودیها هم دست از سر مردم بر نخواهد داشت.
هیچکس بی عیب ونقص نیست و انسان کامل فقط اولیا الله می‌باشد، تاجگردون هم ممکن است اشتباهاتی داشته باشد اما میزان اعمال درست وی به‌قدری زیاد است که اشتباه وی در آن جایی ندارد، واما حاج عدل هاشمی هم به‌واسطه خوش قلبی دوست دارد دست کافر و مسلمان را بگیرد وگره از مشکل مردم باز نماید حال اگر جایی از توانش خارج بود نباید آنرا به اسم بی توجه ایی وی گذاشت، باید همراه وی باشی وهجوم بی مهابای مردم را به هنگام سرکشی از حوزه نمایندگی ببینی که چگونه درخواست‌های جور واجور دارند و ایشان دستان کسی را تاکنون رد نکرده است، شاید از دید بعضی‌ها این خصلت خوبی نباشد و اگر نمی‌شود کاری کرد اقلاً امیدوارشان نکنیم اما از آن سو انسان به امید زنده است شاید در همین امیدواری هم خداوند حکمتی نهاده باشد تا گره‌ها باز شود.
خلاصه کلام، فضای استان را بیش از این ملتهب نکنیم و جامعه محروم و رنجدیده این استان را در گیر استرس‌های حاصل حواشی ننماییم و بگذاریم کسانیکه می‌توانند برای مردم قدم بردارند بکارشان ادامه دهند و مشغول حواشی نشوند چرا که بقول شاعر، عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری،
در پایان متذکر می‌شوم که من جزو جیره خواران هیچکدام نبوده ونیستم اما عمر شصت ساله‌ام به من ثابت کرده که آدمهای کمی دلسوز استان بوده‌اند و این دو نفر از جمله آن‌ها می‌باشند و دلگیر نمودنشان وندیدن کارهایشان و چوب تکفیر زدن آنها فقط
به نفع کسانی است که سرشان برای مردم درد نمی‌کند و سود جویی مقصد و آمالشان بوده وخواهد بود، والسلام
--------------------------------------
سید قربانعلی موسوی شیرازی
وزنامه نگار و فعال فرهنگی رسانه‌ای چرام
--------------------------------------------------
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جمع کن بین با
Iran, Islamic Republic of
جمع. موقوف.تو چه از حال یک جوان بیکار که حقش رو همین تاج گردون و عدل به بستگانشان.
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون وضع مالی پدرش خوب بود و مقدار زیادی مال و منال ارث بهش رسید و بواسطه این ارث و میراث وضع خوبی دارد. حالا شما بگید که ..ی از کجا آورده؟ نکنه پدر جناب . هم وضع خوبی داشته و مردم نمیدونن؟
Iran, Islamic Republic of
مال مردم خوری عاقبت نداره
Iran, Islamic Republic of
دزدی کردن کار ساده ایه.فقط کافیه دستت کمی کج باشه.اون موقع میتونی با پول حرام میلیاردر بشی
Iran, Islamic Republic of
ما به ساده زیستی افتخار میکنیم،نه به.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مسأله سر همون. بنا به شهادت بزرگان ..ی می کرده جان دل برادر
Iran, Islamic Republic of
آقای نویسنده خدا وکیلی . را بگو کجا به کار گرفته اند شما را و دوما .د و سوما تحلیل گری هستی که .دی در قبال محبت دو نماینده به حضرتعالی و یادمان باشد ......
Iran, Islamic Republic of
آقای مثلاتحلیل گرشمابفرماکه اصلااین نمایندگان چطوررای آوردند؟جزاینه که باوعده اشتغال جوانان رای آوردند.مگه همین.ق روسرنمایندگان سابق نکوبیدندکه نتیجه ش شده . نمایندگی.الان که وقت عمل به وعده هاست،اشتغال شدمشکل کشوری وبی ربط به نمایندگان.باشه.حرف شمامتین.لشکربیکاران هم سری بعدبه کسی رای میدن که اشتغال روگردن بگیره
Iran, Islamic Republic of
بشین بینم با.جمع .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ای . کمی وجدان داشته باش وباانصاف وشایدهم گفت با. نظرنده چون براساس احساس وهوای. تفاوت جسته ای می دانی که دقبال قلمت مسول وپاسخگوخواهی بودلطفا از.دباش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1