تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب : ۴۰۰۵۳۳
یادداشت|

فضاسازی رسانه منسجم برای کارشکنی در دانشگاه علوم پزشکی / چرا علوم پزشکی استان دستگاه برتر استان شد؟

سید رضا حسن‌پور
۴۰
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
فضاسازی رسانه منسجم برای کارشکنی در دانشگاه علوم پزشکی / چرا علوم پزشکی استان دستگاه برتر استان شد؟
کبنا ؛
 متن ارسالی
 تنها چند روز بعد از اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویرراحمد به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان، بالاخص در شاخص جذب اعتبار و همچنین برنامه ریزی عملیاتی موج سازمان دهی شده تخریبی علیه دکتر اورنگ ایلامی آغاز شد و با انواع تهمت‌ها سعی نمودند نشان دهند، وی در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد موفق نبوده است!
عده‌ای با بزرگ نمایی صحبت‌های دکتر احمدی استاندار پرتلاش و دانشگاهی استان و برنامه ریزی  برای رودرو قرار دادن استاندار و دکتر ایلامی در شبکه‌های اجتماعی تمام همت خود را. مصروف کردند تا بلکه رویای خود را به واقعیت نزدیک کنند.
در کنار این فعالیت‌های مرتب و مکرر مجازی و زبانی، اما واکنش هوشمندانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد، آبی بر آتش فتنه انگیزی آنان شد، به گونه‌ای که در شورای برنامه ریزی مجدداً بر تلاش‌های دکتر ایلامی صحه گذاشت و همین حمایت نیز بازتاب رسانه‌ای بسیاری داشت.
 عده‌ای دیگر، اما همین اندازه را هم بر نتابیدند، تنها چند روز پس از انتصاب یک بانوی تحصیلکرده و فرهیخته دانشگاهی به عنوان معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، که برای اولین بار در تاریخ 30 ساله علوم پزشکی یاسوج رقم خورد، به ناگاه صداهای عجیب و غریبی که این مدت به هر دلیلی در حاشیه امنی نشسته و حداقل از سرعت آرام تغییرات مدیریتی دکتر ایلامی خرسند بودند، بلند شده و هر چه در توان داشتند با نام‌های مستعار و در سایت جعلی و فاقد مجوز که سال‌هاست هویت خود را نهان می‌کنند، نوشتار نموده و بسان شایعه‌های بی هویت در جامعه منعکس کردند تا بلکه سنگی انداخته و حاشیه‌ای جدید رقم بزنند.
 از آن طرف، تلاش‌های شبانه روزی دکتر ایلامی در آخرین روزهای سال 96 روزهای ماندگاری را در شرایط. انقباضی بودجه‌ای کشور، برای همکارانش رقم زده تا جایی که رتبه برتر جذب اعتبار استان را در سال گذشته به خود اختصاص داد.
در این طرف ماجرا، اما ظاهراً چشم‌های بسیاری از مخالفان فقط برای ندیدن موفقیت‌هاست! این عده ترجیح می‌دهند باور نکنند که در دوران مدیریت وی با آرامش و بدون تنش حوزه سلامت استان راه موفقیت را طی می‌کند و این تغییر و تحول مدیریتی و اضافه شدن جوان‌ترها می‌تواند سرعت قطار حوزه سلامت را بیشتر از قبل بکند.
 در این شرایط، آخرین مطلب تخریب چی های دکتر ایلامی که باز هم با نام مستعاری منتشر شد، حمله به اعضای هیات رئیسه این دانشگاه بوده و با تیتری عجیب سعی شد القا نمایند که ضعیف‌ترین هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی در سه دهه ظهور هم اکنون هست و سپس دم از، تحقیر اساتید و کارکنان و افول خدمت زده و با ارائه نظرات خودشان در زیر این مطالب در همین سایت‌ها بر طبل ابن تفرقه بیشتر کوبیدند!
 عجیب است که مردان پابه سن گذاشته فعلی که چندماه دیگر به بازنشستگی آنها نمانده است، هیات رئیسه جوان و البته پرانرژی فعلی را که تاکید رئیس جمهور محترم و مقام عالی این وزارت است را بدون دلیل موجه و صرفاً بر اساس تفکرات خود به القابی اینچینی محکوم کرده و تلاش دارند حرکت‌های اخیر دکتر ایلامی در راستای تغییر و تحول مدیریتی و تسریع در خدمت رسانی را با فضاسازی کاذب بی هویت با مشکل مواجه کنند.
 نکته دیگر اینکه در هیچکدام از مطالب سراسر تهمت و افترا که همگی قابل پیگیری قانونی هستند، بدون ارائه آمار و استناد قانونی و صرفاً بر اساس تخیل، تفکر و آرزوهای فردی مطالبی نوشته و منتشر می‌شود، نمی‌تواند و نخواهد توانست تاثیری در روند رو به رشد کنونی ایجاد نماید، کما اینکه همین چند روز قبل رشته کارشناسی ارشد مواد غذایی برای اولین بار به رشته‌های دانشگاهی اضافه شده و به زودی خبرهای جدیدی نیز درباره دانشکده داروسازی خواهیم شنید.
هر چند در هر حوزه‌هایی از مجموعه تحت مدیریت دکتر ایلامی نیز می‌تواند و ممکن هست کمبودها و نقصان‌هایی وجود داشته باشد، اما در این مدت همه برنامه ریزی‌های صورت گرفته منعطف به حل این مسائل بوده و هم چنان نیز پیگیری لازم در حال انجام است و می‌توان با آمار و ارقام این مهم را تایید نمود.
جان کلام اینکه، قطار سلامت با ارامش و پیگیری‌های دکتر ایلامی همچنان به پیش می‌رود و عده‌ای بسیاری نیز صادقانه و دلسوزان یاری گر این حرکت هستند، اما حداقل در این ماه مبارک رمضان که در زیر فحش نامه‌های مجازی و اینترنتی خودتان می‌نویسید: خدایا از بنده حقیر در ماه مهمانی خودت قبول بفرما! حواسمان و حواستان باشد که چه می‌نویسیم و چه می گویم و فراموش نکنیم صاحب سفره رمضان ما را به مهمانی صادق و پاکی فراخوانده است.
----------------------------------------
سید رضا حسن‌پور
----------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
درود بر دکتر ایلامی...
Romania
درود بر دکتر ایلامی...
اهل انصاف
United States
سلام
بعنوان یک فرد بیطرف قصد دفاع از هیچ سایت و یا رسانه خاصی را ندارم اما نویسنده محترم این یادداشت در خصوص عزل و نصب های اخیر علوم پزشکی با مقایسه تحصیلات و تخصص و تجربه و سوابق افراد و مسولیت ها فقط به این سوال پاسخ روشن بدهند که آیا انتصابات اخیر علوم پزشکی کارشناسی شده بوده و قابل دفاع هستند؟!
علی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز آیا شما از درآمدهای .. یا بقیه متخصصان باخبر هستین که هم سکان دار . و هم کلینیک و هم جراحی می‌کردند هستین بیشتر از 800 میلیون در سال. به هر حال زمانی ایشان باید میز معاونت را به دیگران بسپارند و سراغ طبابت خودشان بروند. یا فردی همانند ... درمان اقدام به واسپاری بیمارستان های شهر به اقوام و فامیل خود نموده و برای خود 15 شب انکال محاسبه نموده (با توجه به رشته ایشان که اصلا در هیچ دانشگاهی انکال ندارند) در هر ماه بیش از 20 میلیون تومان فقط انکال میگرفتن آیا این.؟ این حق مردم بویراحمد بوده که ایشان بین خودشان تقسیم می‌کردند.
درود بر دکتر ایلامی که..را کوتاه نمودند
جناب علی
شرایط خود ایلامی هم مثل دکتر محرابی معاون آموزشی است بیایید بررسی کنید.تعداد تخت عفونی بیمارستان شهید بهشتی که از زمانی که معاون درمان دانشگاه بود و بعدش که رئیس شدببینید چه خبره!
درآمد کلینیک و دانشگاه و بیمارستان چند نوع کارانه و بقیه درآمدها بماند. بد نیست آمار ویزیت کلینیک ایلامی را هم ببینید!
چرا نمی گید ایشون این همه درآمد داره بره فقط طبابت بکنه یکی دیگه بشه رئیس.
تازه یادتون باشه اون جراح کلیه و این متخصص عفونیه!
در ضمن اون معاون درمان که گفتید سر همین کارهای خود ایلامی اعتراض داشت که ایلامی برکنارش کرد نه سر آنکالی که اصلا آنکالی هیچ وقت نداشته و الان هم نداره.
این را هم بدونید دکتر محرابی هم سر اینکه اجازه کار مستقل در معاونت نداشت استعفا داد.
همکار
اولا که موفقیت در جذب اعتبار پارسال که معاون معزول آقای دکتر استوار ادعا داشتند که عملکرد ایشون بوده درثانی این جذب اعتبار پایان سال مربوط به کل دانشگاههای کشور بوده و اتفاقا موفقیت یاسوج کمترین بوده و شاهدش هم اینکه الان در پرداخت مطالبات پرسنل و پزشکان از همه کشور عقب تر هست.
دوست عزیز جدای از فضا سازی رسانه ای که درست باشه یا نباشه بهترین قضاوت را همکاران دارند و اونها واقعیتها را می بینند.
علی
Iran, Islamic Republic of
عالی بود. خدا از سر تقصیرات باعت و بانی اون جناب فضاساز بگذره و به راه راست هدایتش کنه چون هویتش برا همه معلومه هر چند کامنتای مختلف با اسم های جعلی میذاره. اما باید بدونه به لطف خدا هر چه دست و پا بزنه بیشتر غرق میشه
پزشک بومی
Iran, Islamic Republic of
سلام
آیا خود این یادداشت فضاسازی رسانه ای نیست؟!
آیا فردی به نام سید رضا حسن پور وجود خارجی دارد؟
باور کنیم که مردم آگاهند و برای فهم مردم احترام قائل باشیم.
نظرى
Iran, Islamic Republic of
دكتر ايلامى عزيز محبوب گچساران
عبادی فیرزاباد
Iran, Islamic Republic of
درودبرمردبزرگ دکتراورنگ ایلامی واقعا ایشان مدیری زحمت کش وتلاشگری جهادی هستندوایشان سعی دارندکه این دانشگاه را به جایگاه اصلی خودرسانده. وبایدقدردان همچون مدیرانی موفق بودوحسودان همیشه به دنبال حاشیه سازی هستندوانشالا به امیدخدا دکترایلامی همیشه موفق خواهندبودسلام درودخدا بردکترایلامی وخسته نباشیدخدمت همکاران زحمتکش دانشگاه علوم پزشکی موفق پیروزسربلندباشید
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
متاسفاته خود گزارش. معلوم نیست چی گفته همه می دانند که دانشگاه علوم پزشکی استان به هم ریخته است و این بهم ریختگی بی سابفه است.
United Arab Emirates
بنظر شما بهتربن گزینه برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی چه کسی است:
دکتر یزدانپناه
دکتر محرابی
دکتر قیطاسی
دکتر روزبهی
ارشد بهداشت
Canada
از قدیم گفته اند مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید!!!
افول این دوره بهداشت و درمان در طول تاسیس دانشگاه بی سابقه بوده است و با این یادداشت ها چیزی عوض نمی شود.
سلیمان
United States
علوم پزشکی اول شد چون منطقی برای انتخاب دستگاه برتر وجود نداشت همین و بس
محمد
United States
پشتیبانی ایلامی را تخریب کرد
انتخاب این پشتیبانی ناتوان برای او تبعات منفی خواهد داشت بقیه معاونت‌ها هم قوی نیستند ولی از حداقل‌هایی برخوردارند
دوستدار کبنا
Singapore
جناب کسی که به نام حسن پور مطلب نوشته ای
کاش این اختلافات رسانه ای را به سایت وزین کبنا نمی کشاندی.
دوستان کبنا هم بهتر است که به /مراجعه کنند و اون مطلب ضعف هیئت رئیسه و کامنتها را تا آخر بخونن ببینند اونجا چه خبر هست.
این ماه رمضونی علوم پزشکی که باید مراقب سلامت مردم باشه وارد چه معرکه بازاری شده....
پا به سن گذاشته
United States
این مطلب بیشتر از اینکه دفاعیه و جوابیه باشد نشانگر عمق سوئ عملکرد است.
افراد با تجربه و پا به سن گذاشته انشاالله بزودی سکان دانشگاه را به دست می گیرند و با یک کابینه قوی عظمت دوباره به دانشگاه بر خواهد گشت.
علی
Iran, Islamic Republic of
.ی که فقط به فکر خود و خانواده خودتان هستید
حسین
Iran, Islamic Republic of
ایلامی دانشگاه را به .نزدیک کرده است . جذب اعتبار در کل دانشگاهها بوده از محل طرح تحول که قائدتا از بقیه دستگاهها بیشتر میشود و هنر نیست
پرسنل علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
سلام
نویسنده عزیز شما بهتره اجازه بدید خود کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اظهارنظر کنند.
شما از بیرون مجموعه فقط میتوانید در مورد خدمات عمومی دانشگاه به مردم بحث کنید که اونم وضع نامطلوبی داره.
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
به حق و انصاف من بیطرف بی ریا بگم در دوران کارکرد من در دانشگاه علوم پزشکی دو کس برای من اسوه اخلاق و کار کشتگی بودند یکی دکتر ایلامی و دیگری جوان متعهد و باسواد بنام دکتر بابویی از همین جا بهشون میگم خدا قوت و دست مریزاد.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درود و صد درود بر دولت امید و وزیر محترم بهداشت و درمان دولت امید و همچنین مدیران با لیاقت و با پشتکار این دولت در دانشگاه علوم پزشکی استان جناب دکتر ایلامی و جناب دکتر بابویی .احسن احسن خدا قوت
Iran, Islamic Republic of
دکتر پرویز یزدانپناه بهترین گزینه برای ریاست دانشگاه است.
Iran, Islamic Republic of
اسفند هم یادتون نره حتما برا حودتون دود کنید خدای نکرده چشم زخم نشی
علی
Iran, Islamic Republic of
فر..که فقط به فکر خود و خانواده شان میباشد
پرهام
Iran, Islamic Republic of
اول با قبولی طا عات و عبادات عزیزان و تسلیت ایام سوگواری امام اول شیعیان امام علی (ع).در جواب دوست عزیزم که ظاهرا اهل انصاف هستند بگم.برادر بزرگوارم خدا ما را به راه راست هدایت فرماید.ثانیا به نظر بنده حقیر که نظر و ایده هر شخص برای خودش محترمه این عزل و نصب ها کاملا کارشناسی شده است و کار را باید به کاردان سپرد ما باید جوانگرایی داشته باشیم و همانطوری که مدیران نظام و مملکتی گفته اند و خواهند گفت ما باید سعی کنیم که در راس اموراتمون از نیروهای خلاق و جوان استفاده کنیم که در این زمینه دکتر ایلامی را باید مورد تقدیر و ستایش قرار داد.
کارمند علوم پزشکی
Canada
لطفا یه نظرسنجی از کارمندان بکنید و یه مصاحبه با دکتر استوار و دکتر محرابی تا متوجه بشید در علوم پزشکی چه خبره.
اهل رسانه
Canada
این مطلب را گذاشتند که لشکر کشی رسانه ای کنند در برابر اون سایتی که نقدشون کرده که بنظر می رسه نتیجه عکس بده.
نه به پزشک سالاری
Netherlands
در طول تاریخ دانشگاه همش پزشکا ریاست داشتند به استثنای نیک بخت و پوردانش که یکی داروساز بود و یکی دندانپزشک نوبتی هم که باشه دیگه نوبت غیر پزشک هست که بشه ریاست دانشگاه.
دکتر روزبهی
دکتر ملک زاده
Iran, Islamic Republic of
فضاسازی نبودن .فضای واقعی دانشگاه همین. و بی برنامه و غیر منسجم
یک آزمون استخدام نتوانستند برگزارکنندازاین به بعدبدترهم میشود بااین وضع تغییرات معاونت‌ها
بارونی
Iran, Islamic Republic of
یه سلامی هم کنیم به اون بنده خدایی که خودش واسه خودش تعریف می‌نویسه که فلانی و فلانی الگوی من هستند
بزودی الگوهاتغییر مکینند شماهم تکلیفت روشن میشود بگرددنبال الگوی بعدی
تشکل
Iran, Islamic Republic of
تشکیلات سیاسی کهگیلویه شکل گرفته و درحال انسجام است با رایزنی باسیاسیون بویراحمد این بساط به نفع مردم استان متحول خواهد شد
نستوه
Iran, Islamic Republic of
کبناازتو بعید بود
کاری به دسته و گروه و ...ندارم
این متن را خود نویسنده هم دوباره بخواند نمی‌داند چه نوشته خداییش وقت آدمومیگیرید
شریعت
Iran, Islamic Republic of
کدام مدیر جوان پرانرژی ؟
ما که نمی‌شناسیم
بعضی معاونت‌ها یک فردی ابلاغ دارد اما کسی قبولش نداردصبح می آید عصر میرودآخرکارهم اضافه کارومزایایش را میگیرد اما کو مدیریت؟کجاست نظارت؟ پایش؟ ارزیابی؟ مدیریت این است که خبری از آن نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر ایلامی که میدان رابرای جوانان باز کرده تا بزودی .ها از دانشگاه رخت بر بندند. و شاهد شکوفایی بهتر دانشگاه باشیم. به امید بازنشستگی هر چه زودتر . که فقط به فکر خود و خانواده شان هستند و با توجه به شناختی که ازسوابق وگذشته انها د. که در اوایل ..مدت یکسال هم به علت ..شده بودند.
نظرسنجی من اینست
United States
همان نظرسنجی فردجانشین ازهمه بهتر است دکتریرانپناه بیاید عالی میشود
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
باید هر چه زودتر یک متخصص کارکشته و شجاع مثل دکتر یزدانپناه بشود رئیس دانشگاه و کل تیم مدیریت را عوض کنه.
علی
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز.برو از پرسنل علوم پزشکی سوال کن تا ببینی رضایت از دکتر ایلامی در چه حد پایینه...
ضمنا این بودجه ای که شما میگی کجاست که این همه مطالبات پرسنلی عقب افتاده...
ح ز
Iran, Islamic Republic of
درود به دکتر ایلامی ودکتر بابویی ودکتر حافط قران
پزشک
United States
با سلام
یکی از انتقاداتی که به مدیریت دکتر ابلامی وارده انتصاب فردی ضعیف به عنوان م.
اقای ایلامی خدا وکیلی اقای . اداره خدمات علوم پزشکی را هم ندارد
چرا و به چه دلیلی. را گذاشتی مع.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1