کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت|

پاسخی به «نامه‌ی جوانان دیل به تاجگردون»

​​​​​​​فاطمه محمودیان

15 خرداد 1397 ساعت 17:02

آن‌ها همان موقع که می‌باید صدای شما را فریاد می‌زدند هم در خواب بودند وشما شاید در کلاس درس آرزوی داشتن یک توپ پلاستیکی را در سر داشتید. به‌راستی انتقاد شما از تاجگردون از کدام منبع آب می‌خورد دلتان برای جاده‌های پرپیچ دیل تنگ شده است یا برای بشکه‌های آبی که بر دوش زنان و دختران دیل سنگینی می‌کرد؟


متن ارسالی

بعد از انتشار مطلبی با عنوان «نامه جوانان دیلی به تاجگردون»[کلیک کنید] یکی از مخاطبان این سایت خبری به آن واکنش نشان داده که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛

ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات همه عزیزان با استناد به حدیث شریف مَن لَم یَشکُرِالمخلوق لم یَشکُر الخالق درجواب به نامه‌ی غیر منصفانه جوانان دیل به نماینده محترم مردم شریف باشت و گچساران باید بگویم:
جای بسی تاسف دارد که غیرت وسوادو مردانگی وافتخارات همه بعدی جناب دکتر را با دادن افطاری در ماه شیرمردی چون علی مولا (ع) نشان از راز بزرگ پیوند دردمندی ایشان با مولایش نمی‌دانید و نام آن را افکار پوپولیستی می‌گذارید. نویسنده باید بداند تاجگردون اگر درد نداشت به دنبال افزایش ثروت همیشگی‌اش بود مگر نمی‌دانید که او هم مالک است و هم ثروتمند و هم ریشه در تدین حاج بهرام دارد، حرف امروز که نیست.
یادتان باشد تاجگردون غیرت و جوانمردی دارد که در دل مجلس فریاد میزند و از درد من و تو می‌گوید اما آیا هرگز صدای نمایندگانی را که اسمشان را آوردی در مجلس شنیدی یا بهتر بپرسم هرگز اسمشان رادر ردیف نمایندگان مجلس دیدی فقط رفتند و نشستند و در آخر هم رفتند آیا برایتان دیل را آباد کردند یا آبیاری باغات دیل را برایتان فراهم کردند خوب یادتان هست که باید از مارین اجازه آبیاری می‌گرفتید شاید یادتان نباشد ولی درختان چرزو و شاخ و برگهایشان گواهان خوبی بر این ادعا هستند. بیکاری دردی دامنگیر هست که عموم جهان ازآن نالانند. باید پرسید چند نفراز جوانان دیل در زمان نمایندگان قبلی شرایط اشتغالشان فراهم شد؟ آیا تمام جوانان باشت وباوی امروز در زمان تاجگردون پشت میز هستند؟ شاید هم دلتان برای خواب آنها تنگ شده که می‌خواهید باز هم بخوابند. جوانان دیل بدانند که اصلاح طلب نباید منفعت طلب باشد که اگر اینگونه شد بقول دکتر نمی‌خواهیم که اصلاح طلب باشیم. آن‌ها همان موقع که می‌باید صدای شما را فریاد می‌زدند هم در خواب بودند وشما شاید در کلاس درس آرزوی داشتن یک توپ پلاستیکی را در سر داشتید. به‌راستی انتقاد شما از تاجگردون از کدام منبع آب می‌خورد دلتان برای جاده‌های پرپیچ دیل تنگ شده است یا برای بشکه‌های آبی که بر دوش زنان و دختران دیل سنگینی می‌کرد؟ و نمایندگانتان نمی‌دانستند که روزی به دست بزرگ مردی چون تاجگردون شانه‌های زنانتان آسوده خواهد شد. در این ماه مبارک از خدا به خاطر گناه بزرگتان استغفار کنید.
------------------------
فاطمه محمودیان


کد مطلب: 400524

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/400524/پاسخی-نامه-ی-جوانان-دیل-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1