کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

قدر داشته‌هایمان را بدانیم

رضا حسن‌پور

6 خرداد 1397 ساعت 2:46

یکی از مدیریت‌های فعال در حوزه اقتصاد و برنامه ریزی «آقای دکتر حسن نوروزی» می‌باشد، ایشان از نخبه‌های استان و از مدیران برتر کشور در حوزه برنامه و بودجه است. اما در این خصوص عده‌ای دانسته و یا ندانسته ایشان را تخریب می‌نمایند در حالی که هم اکنون سازمان مرکزی به دنبال این می‌باشد که وی را در یک پست مهم در تهران بکار بگمارد.


متن ارسالی

تجربه مدیریت در استان کهگیلویه و بویراحمد ثابت کرده است کسانی که در این استان در پست مدیریت یک دستگاه و نهاد دولتی فعالیت نموده است، توانایی آن را دارد با انجام وظایف محموله در یک پست بالاتر در کشور فعالیت نماید، گواه این مطلب در دو دستگاه مهم به نام استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی (برنامه و بودجه) می‌باشد.
در استانداری کهگیلویه و بویراحمد آقای «مهندس صوفی» وزیر تعاون شد، مهندس اولیاء استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد اکنون معاون سازمان امور اداری و استخدامی کشور، آقای نیکزاد استاندار این استان بعداً استاندار اردبیل و یا «آقای خادمی» به عنوان آخرین استاندار استان که بومی کهگیلویه و بویراحمد نیز بود، استاندار لرستان شدند و در خصوص بقیه استانداران از قبیل دوستی، قنبری و ... هم همین اتفاق افتاد.
در سازمان برنامه و بودجه «جناب آقای غلامرضا تاجگردون» که سال 72 عهده‌دار سکان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد شد و بعد از فعالیت در استان کهگیلویه و بویراحمد چندین سال رئیس برنامه و بودجه استان فارس به او رسید و بعد از آن در سمت معاونت امور مجلس و معاونت اقتصادی برنامه و بودجه کشور فعالیت کردند و اکنون دو دوره هست که در مجلس شورای اسلامی رئیس مهمترین کمیسیون مجلس به نام کمیسیون بودجه می‌باشد.
جناب آقای دکتر «علیرضا صالح» در دولت جناب آقای روحانی چند سال معاونت برنامه و بودجه و اکنون عضو هیئت عامل و قائم مقام رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی می‌باشد. جناب آقای «دادوش هاشمی» بعد از مدیریت برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار استان کرمانشاه و سپس معاون شهردار تهران شدند.
آقای «امید علی پارسا» بعد از خدمت در استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس استان مازندران و اکنون رئیس مرکز آمار ایران می‌باشد.
آقای «تقوی نژاد» بعد از استان ما، رئیس برنامه و بودجه استان گیلان و مدیرعامل بانک سپه شد و اکنون رئیس امور مالیاتی کشور است.
آقای «غریب‌پور» فرماندار اسبق بویراحمد اکنون مدیر شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی است.
این قبیل مثال‌ها را بیان کردم تا به هم استانی‌های عزیزم بگویم قدر داشته‌های خود را بدانیم، قطعاً عزیزانی که بومی استان کهگیلویه و بویراحمد هستند و اکنون پست‌های مدیریتی را در این استان عهده‌داراند، دلسوزتر و کاری‌تر هستند.
یکی از مدیریت‌های فعال در حوزه اقتصاد و برنامه ریزی «آقای دکتر حسن نوروزی» می‌باشد، ایشان از نخبه‌های استان و از مدیران برتر کشور در حوزه برنامه و بودجه است. اما در این خصوص عده‌ای دانسته و یا ندانسته ایشان را تخریب می‌نمایند در حالی که هم اکنون سازمان مرکزی به دنبال این می‌باشد که وی را در یک پست مهم در تهران بکار بگمارد.
با این وجود ایشان به دلیل تعصب استانی تمایل دارد به استان خود خدمت نماید. جابجایی «دکتر نوروزی» و امثال ایشان تنها به ضرر خود آنان نبوده، بلکه به نفع آنها است و آن که ضرر می‌کند استان ما و مردم محروم استان خواهد بود.
فردا روزی، یک نیروی «غیر بومی» بدون هیچ گونه شناختی به سمت ریاست سازمان گماشته خواهد شد و تا بخواهد استان و کارمندان دستگاه خود را بشناسد، یک سال زمان می‌برد.
لذا بیایید قدر داشته‌های خود را بدانیم و از دکتر نوروزی و امثال ایشان حمایت نمائیم، باشد تا با خدمات آنها استان ما به سوی توسعه و پیشرفت گام بردارد.
----------------------
رضا حسن‌پور


کد مطلب: 400272

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/400272/قدر-داشته-هایمان-بدانیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1