کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت:

دکتر پوزش مهربان اما لجباز/نقاب محرومیت بر چهره کهگیلویه

طیبه‌سادات سعادتی‌نیک

5 خرداد 1397 ساعت 4:35

صندلی مدیریت ارشد کهگیلویه در انتظار نیروی توانمندی است که نقاب محرومیت از چهره این شهرستان بزداید.


به گزارش کبنا، دکتر علی پوزش انسانی شریف، مهربان، دلسوز و کارشناس مجرب در حوزه برنامه و بودجه است که از خرداد 94 بر کرسی فرمانداری کهگیلویه تکیه زد.
خصلت رئوفی پوزش از همان اول بر اقتدارش سایه افکند و باعث شد عملاً کاری از دستش بر نیاید. چون مهربانی وی نفوذ بر زیر دستان را کمرنگ کرده وبسیاری از مدیران زیر دست از او حرف شنوی ندارند.
پوزش در عین مهربانی لجباز است،هر جا به خواسته مدیریتی‌اش نرسد بنای ناسازگاری می‌گذارد.به عنوان مثال زمانی که گزینه انتخابی هلال احمر(سید عادل رهبریان) باب میلش نبود انتخاب رهبریان را به رسمیت نشناخت و تا مدت‌ها وی را به جلسات فرمانداری راه نمی‌داد، حتی اگر جلسه مدیریت بحران باشد.البته بعدها رابطه بهبود پیدا کرده و عملکرد رهبریان مورد تحسین فرماندار واقع شد.
لجبازی فرماندار در زمان انتصاب رئیس بنیاد مسکن هم روشن بود؛ مهرداد متقی تا مدتی در تحریم جلسات بود و بگو مگوهای زیادی در چرایی تحولات مدیریتی این ادارات وجود داشت.
تازه‌ترین لجبازی‌های دکتر پوزش سر از میراث فرهنگی درآورده و این بار سیاوش زمان در یک جلسه به علت آنچه نقد مدیریت شهری به عنوان خط قرمز فرماندار از آن نام برده شده مورد حمله لفظی فرماندار واقع و نهایتا از حضور در جلسات محروم شده است.
دکتر پوزش اوضاع آشفته مدیریت شهری و پارلمان محلی در دوره گذشته را هم نتوانست مدیریت و کنترل کند و تا پایان عمر شورای چهارم جنجال‌ها ادامه داشت.
تعامل دکتر پوزش با رسانه‌ها هم مدتی چندان خوب نبوده، در چندین مورد با اعمال نظر اطرافیانش! بعضی از خبرنگاران را بایکوت کرده وبه فرمانداری راه نمی‌داد.
با همه این اوصاف دکتر پوزش کارشناسی مجرب و توانمند در امور برنامه و بودجه بوده که می‌تواند در این سازمان به خدمت صادقانه خود ادامه دهد و شیفته قدرت هم نیست، اگر استاندار به فکر تغییر مدیریت ارشد شهرستان کهگیلویه است -که قطعا چنین تصمیمی دارد- نیرویی مقتدر با دید فراجناحی به کهگیلویه بفرستد.
این شهرستان به لحاظ شرایط ویژه‌ای که دارد توجه ویژه می‌طلبد، کهگیلویه طلسم شده سال‌هاست نقاب محرومیت بر چهره دارد و دست معجزه‌گری تاکنون برای زدودن فقر از سیمای رنگ و رو رفته این دیار نبوده است.
کهگیلویه از پروژه‌های عظیم صنعتی محروم بوده و هست، در بخش کشاورزی اما اگر حمایت شود حرف‌هایی برای گفتن دارد، در پرورش نیروی انسانی توانمند در سطح ملی سرآمد است و نیروهای بومی این شهرستان در نقاط مختلف کشور پست مهم دارند.
 


کد مطلب: 400253

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/400253/دکتر-پوزش-مهربان-اما-لجباز-نقاب-محرومیت-چهره-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1