تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۳۳۱۶۲۴

آیا هدایت‌خواه این‌بار هم قربانی خواهد شد؟!

۱۰۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛متن ارسالی
اصولگرایان بویراحمد تا قبل از ظهور ستار هدایتخواه، تحت قیمومیت حاج مسعود حسینی و حاج محمد رحیم دهراب پور، به منظور حضور در انتخابات، سازماندهی و رهبری می‌شدند.
در انتخابات مجلس هفتم با نظر مساعد حاج مسعود حسینی و حاج محمد رحیم دهراب پور و استقبال بدنه اصولگرایان، ستار هدایتخواه به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور یافت و توانست دو دوره متوالی بر صندلی سبز بهارستان تکیه بزند و نامی نیک برای خود و کارنامه ای درخور، برای اصولگرایان بویراحمد رقم بزند.
دوران نمایندگی هدایتخواه اما ریزش‌ها و رویش‌هایی برای جریان اصولگرای بویراحمد در پی داشت از جمله ریزش‌های صورت گرفته، جدایی مقطعی دهراب پور و دیگر چهره‌های با درجه اثرگذاری کمتر نظیر شیرعلی خرامین بود!
دوران نمایندگی هدایتخواه همچنین دوران ترقی و عرضه‌ی نیروهای جوان و پرانرژی بود، نیروهائی که هر کدام داعیه کاندیداتوری در غیاب هدایتخواه را داشتند
شاید بتوان مهم‌ترین دلیل شکست هدایتخواه در انتخابات مجلس نهم را، سخنرانی‌های افشاگرانه و تخریبی ربزش هایی چون دهراب پور و شیر علی خرامین از یک سو و دلسردی و انفعال رویش‌هایی چون خلیفه خلقی پور و حبیب الله پیشوا و ...... از سویی دیگر دانست چه، هر کدام به دنبال کاندیداتوری خود یا دوستان خود بودند! اصولگرایان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، پس از منازعات بسیار و عدم اجماع، به ناچار و بر خلاف میل خود و ستار هدایتخواه، ایشان را مجبور به حضور در انتخابات کردند و خود منفعلانه به تماشای شکست گل سرسبد مجالس هفتم و هشتم در برابر ضعیف‌ترین نماینده مجالس ایران نشستند تا شاید اینگونه عقده گشوده باشند!
در انتخابات مجلس دهم نیز از مدت‌ها قبل ستار هدایتخواه عدم حضور خود را با قطعیت اعلام نمودند لکن باز، در بر همان پاشنه قبل چرخید و رقابت‌های درون جریانی و تقابل اصولگرایان بویراحمدی و گرمسیری امکان اجماع بر روی گزینه ای غیر از هدایتخواه را نا ممکن ساخت.
طیف گرمسیری اصولگرایان بویراحمد به رهبری حاج علی محمد دانشی به هر طریق ممکن سعی در معرفی حبیب الله پیشوا و طیف منتسب به حاج مسعود حسینی اصرار بر حضور خلیفه خلقی پور داشتند.
نتیجه این دوئل قبیله ای و ناسیونالیستی اعلام حمایت حاج مسعود حسینی و خلیفه خلقی پور اصولگرا!
از محمدرضا نیکبخت اصلاح‌طلب! در مخالفت با معرفی حبیب الله پیشوا بود تا مهر تاییدی بزنند بر شائبه حاکمیت نگاه ناسیونالیستی و قبیله ای بر شورای تصمیم گیری اصولگرایان!
پس از کش و قوس‌های فراوان و تغییر چندباره شورای تصمیم گیری و کدورت‌هایی که در نتیجه این ناراستی‌ها و سهم خواهی های منفعت طلبانه موجب تعدد نامزدهای اصولگرا در انتخابات مجلس دهم شد، اینبار نیز اصولگرایان برای باز کردن گرهی که خود بر طناب تشکیلات اصولگرایان زده بودند.
دست به دامان ستار هدایتخواه شدند و با اصرار ایشان را به میدان انتخابات فرستادند و صد البته همچون دوره نهم منفعلانه شکست هدایتخواه را از دور به نظاره نشستند!
اصولگرایان هر کدام به بهانه ای شانه از مسئولیت و تعهد تشکیلاتی و اخلاقی خالی کردند و هدایتخواه را در نبردی نابرابر با ثروت و قدرت تنها گذاشتند!
یکی به مسافرت مجارستان رهنمون شده بود و دیگری به شیراز، یکی به بهانه‌هایی در خانه ساکن بود و دیگری هم که نطق‌های اتشینش در ستاد رقیب یکی از عوامل شکست هدایتخواه در دوره نهم بود درگیر مصلحت‌های فامیلی و نگران سهم آینده خود از رای قبیله ای بود!
و اینگونه بود که ستار هدایتخواه علیرغم همه شایستگی‌ها قربانی سهم خواهی های منطقه ای و دسته بندی‌های درون جریانی اصولگرایان شد!
شواهد و قرائن حکایت از آن دارد که اینبار نیز عده ای قصد دارند با اصرار، ستار عیوب و کج اندیشی اصولگرایان، را وارد رقابتی کنند که با حضور همزمان دیگر گزینه‌های اصولگرا نظیر روشنفکر و دلخوری دهراب پور و خرسندیان و.... و تداوم دولت اعتدال که از هیچ تلاشی برای هتریک شکست هدایتخواه دریغ نخواهد کرد، نمی‌توان چشم اندازی روشن را برایان پیش بینی نمود ولی می‌توان با اطمینان گفت که هدف نهایی انان زدن چند نشان با یک تیر خواهد بود!!!
باید منتظر ماند و دید ایا اینبار نیز ستار هدایتخواه قربانی اصرار و سپس انفعال اطرافیان خواهد شد!
----------------------------
مهدی رضایی
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد اصیل
Iran, Islamic Republic of
شما به چه حقی روشنفکر را وصل کردین به هدایتخواه یک نفر اصولگرا رای به روشنفکر دور قبل نداد.
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
روشنکر هیچ سنخیت با هدایتخواه ندارد
انجمن اسلامی
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه .
سفلی .
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه دیگه رنگ مجلس رو نمیبینه ‌. اون دو دور هم ک رفت با حمایت بویراحمد سفلی رفت که سفلی هم دیگه محاله ازش حمایت کنن . سفلی بصورت اکثریت قاطع از روشتفکر حمایت میکنن .
انجمن اسلامی.
Iran, Islamic Republic of
و اینگونه بود که ستار هدایتخواه به خاطر همه... ، قربانی سهم خواهی های منطقه ای و دسته بندی‌های درون جریانی اصولگرایان شد!

در پایان درود بر زارع.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
همه این آقایون اصولگرایی که نام بردی نصف زاع نمیتون اثرگذاری و کارایی داشته باشند.
ضمنا سواد همشون روی هم به اندازه یک لیسانس برق نمیشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دیدن هدایتخواه .
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اینبار بویراحمد ودنا با انتخاب شایسته خود از این وضعیت نابسامان بیرون خواهد رفت
و با انتخاب نامزد شجاع دلیر نترس مدیر متخصص و با تجربه که ید بیضایی در کارهای عمرانی و اجرایی دارد راه پیشرفت را در پیش خواهد گرفت دکتر نستور درخشنده پور
با نگاه فراجناهی و فرا ایلی جهت برون رفت بویراحمد از نابسامانی وارد میدان انتخابات شده و به علت پایگاه اجتماعی قوی در لایحه های مختلف با استقبال خوبی روبه روشده و پیروز انتخابات خواهد بود
شوروم
Iran, Islamic Republic of
صددرصد
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
عشق است مهدی روشنفکر
اصول گرای اصلاحطلب
بویراحمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد و دنا دیگه نیازی به هدایتخواه نداره
امپراطور حاج مهدی روشنفکر پیروز قطعی انتخابات ۹۸ خواهد بود

یا مهدی حاج مهدی
Iran, Islamic Republic of
اندکی صبر سحر نزدیک است یا مهدی حاج مهدی
احسان
United States
هدایت خواه و اصولگرایان باز هم .شدید خواهند خورد که دیگه .شدن هم در مجامع عمومی را نخواهند داشت
رضا
Iran, Islamic Republic of
عاقلانه ترین کار حمایت هدایت خواه از روشنفکر هست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تو به خدا دیگه این. را ول کنین روشنفکر برنده است
تامرادی سفیدار
Iran, Islamic Republic of
اگرنماینده فعلی حاج زارع ضعیف بود چهاردوره باقدرت ظاهر نمی شد نماینده باید عمل کند نه حرف ...
دنا
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب خدمت خوانندگان و دست اندرکاران سایت کبنانیوز
خدمتتان که عرض کنم جریان و سونامی حامیان حاج مهدی روشنفکر ، عصاره ی همه جریانهای سیاسی کشور( اصلاح ، اصول ،مستقل و ....) میباشد که برای برون رفت ازبن بست ایجاد شده در مسائل اجتماعی ، رفاهی ، اشتغال ، فرهنگی و غیره بویراحمدودنا برخاسته است پس . نیست و. لطف کنند ایشون رو زیر مجموعه هدایتخواه قرار ندن
ضمنا حاج روشنفکر ابدا که به هدایتخواه .
یا مهدی حاج مهدی
دلی اولاد علی مومن
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه این بار نیز قربانی اصرار و سپس انفعال اطرافیان خواهد شد
و دکتر روشنفکر این بار صیاد انختبات و سپس گل سر سبد بویراحمد خواهد شد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آیا هدایت‌خواه این‌بار هم قربانی خواهد شد؟!

بله آقا ،قربانی خواهد شد...
چرام
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه خواهان هدایت و رستگاری است و این میسور نیست مگر با پشتوانه انسانی شریف /دیندار /خداترس / با بصیرت/آگاه /و در هیچ شرایطی به دشمن باج نمی دهد /دشمن شناس و موقعیت شناس/ضد رفاه طلبی/ساده زیست و در یک کلام انسانی اقتصلدی و فرهنگی چون دکتر هدایت خواه
100
Iran, Islamic Republic of
ناطق ونترس وشجاع فقط دکتر هدایت خواه البته روشنفکر نترس وشجاع هست ولی ناطق نیست
حسین
Iran, Islamic Republic of
باورکنید اینها همه دیگه سوخته اند ونیاز به یک نیروی کارآمد وتوانمند مثل دکتر درخشنده پور داره حوزه بویراحمد ودنا
Iran, Islamic Republic of
این کامنتها در وصف روشنفکر کار یک نفره تابلوه
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه در قلب مردم بویراحمد خواهد ماند
Iran, Islamic Republic of
برنده صددرصدانتخابات ۸۸کس نیست جزدکترروشنفکریامهدی حاج مهدی
مهندس
Iran, Islamic Republic of
ب. که . مهدی روشنفکر رای بیار نیست!
کاندید تامرادی مهندس آگاه، متخصص برجسته، عارف فرزانه، مصلح مومن، مهندس درخشنره پور .
سادات
Iran, Islamic Republic of
فقط زارعی
Iran, Islamic Republic of
قانون طبیعت میگه هیچ آدمی(چه عاقل و چه دیوانه)نمیان پیراهن یا شلواری رو بپوشن که قبلا پوشدن حالا آدما رو دوباره مزه کنن جای خود دارد
پس هدایت هرچقدم خوب باشه شکستش ١٠٠ درصدی هست
مانند موحد
یکی که ی بار شکشت خورد دیگه غیره ممکنه ک دوباره پیروز بشه
گل آقا
Iran, Islamic Republic of
فقط مسعود حسینی یاور مستضعفان جهان نماینده مودب مجلس.
/
Iran, Islamic Republic of
درود بر هدایتخواه ی شجاع سرمایه های استان را تخریب نکنید
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
من چند بار با هدایت خواه بودم دیگر اشتباه نخواهم کرد رای من روشنفکر است
آرتور ساغلام .تراختور
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای محترمی که هر موقع اسم انتخابات وکاندیدا و......میاد کل وقت بی مصرف خود را صرف کامنت گذاشتن برای روشنفکر میکنی، گیریم که روشنفکر دهدشتی نه منتصب به هدایتخواه ونه منتصب به......باشد وفرض محال !!!!که قبول هم شد آیا تو مجلس هم بدون طیف خواهد ماند؟ واین را مطمئن باش که با وجود درخشنده پور*روشنفکر یک سوم آرای دور قبل را هم نخواهد آورد هیاهو نکن بذار دل طرفداران بیشمار هدایتخواه رحم داشته باشه ودر صورت عدم حضور ایشان همشون نروند سمتی که نباید برن .؟!؟!؟! ودر نهایت کامنت بازی رای مضاعف نیست!!!!!!!!!!
یا علی
Iran, Islamic Republic of
انتخاب هدایتخواه از دید اینکه در دوره های قبل یک انتخاب به دور از تعصبات قومی بود که البته .مصادف شد با. احمدی نژاد لکن اگر بخواهیک نگاه جامع تری نسبت به ایشان، شخصیت، رفتار و عملکردشان داشته باشیم فردی سیاسی، معنوی، تحلیل گر و عملگرا بوده(البته با اعتقادات خاص و شخصی خودشان) که اگر آقای. انتخابات رو به اونصورت به مسیر .د قطعا ایشان نماینده شایسته ای برای بویراحمد و دنا می شدند، آقای هدایتخواه توانست با نفوذ بالا در کشور و توانایی فردی با تکیه بر حمایت مردم اقدامات خوبی را در شهرستان های تابعه و استان داشته باشد، اما انصافا کجا و در چه مسیری جزء طایفه گری ها و تعصبات . و دیگران را می بینید؟ مطمئن باشید تنها کسی که رای بحق و سالم را کسب می کند هدایتخواه می باشد. البته کسانی هم بودند که .. بودند در . قبل، در این عصر هم به بهانه هدایتخواه مدیرکل شدند و پیشرفت کردند و حال گارد حاج مهدی می گیرند؛ اگر همان آقای روشنفکر هم شایسته باشد و بحق رای بیاورد باز بهتر از این است که فردی خنثی و بی تفاوت و به دور از سواد علمی و عملی در راس نمایندگی و وکالت مردن دلیر و شهیدپرور و عزیز بویر احمد و دنا باشد.
یاعلی
اصولگرایان نماینده واحد
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان باید باهم متحد شن و گزینه واحد بدن و معقولانه ترین راه حمایت هدایتخواه و دیگر اصولکرایان از دکتر روشنفکر هست.چرا ک در کنار رای اصولگرایی پایگاه رای ۴۰هزار نفری ایشان میتونه رکورد ادوار تاریخ بویراحمد را جا بجا کنه.
^^تا اخر ایستاده ایم''
Iran, Islamic Republic of
تا فتح قله های افتخار با شعار یا مهدی پشت سر طلایه دار سیاسی این روزهای بویراحمدو دنا یعنی حاج مهدی روشنفکر هستیم.
دنای سربلند
Iran, Islamic Republic of
به استحضار مخاطبین محترم رسانه خبری کبنا نیوز میرساند حضور مستمر دکتر مهدی روشنفکر در مناطق مختلف و همراهی همیشگی با مردم و تلاش­های شبانه روزی ایشان در خدمت به مردم استان و همچنین ویژگی های اجتماعی قوی و دلسوزانه وی و همکاری صمیمانه­ ایشان با مردم در طول سالیان متمادی، از وی چهره­ ای مردمی، متشخص و پرنفوذ ساخته است و خوشبختانه در طی این مدت اخیر شور و هیجان و استقبال مردمی از ایشان بسیار خیره کننده و چشم نواز بوده است و اعلام حمایت پیاپیش همه جانبه مردم فهیم بویراحمد و دنا از حاج مهدی روشنفکر روز به روز در سراسر حوزه انتخابیه وسیع‌تر و فراگیر تر می‌شود و این خیزش و حرکت تا الان با چنان شور و هیجانی درحال صورت گرفتن هست که شاید با توجه به مدت زیادی ک تا انتخابات سال۹۸داریم باورش برای خیلی ها سخت و غیرقابل باور باشد.

اندکی صبر..سحر نزدیک است.
بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
حاج زارعی سناتور باعزت بویراحمد خواهد شد
سی سخت مهد فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
#حامی_روشنفکر_هستم
حسینی
Iran, Islamic Republic of
گفتمان روشنفکر گفتمان وحدت
خبر
Iran, Islamic Republic of
در جواب دنای سربلند این چیزیهای تو میگی ماندیدیم
Romania
یا مهدی حاج مهدی
Romania
عشق است روشنفکر
ایلم جلیل
Romania
درود بر دکتر روشن فکر
Romania
    مرد موفق کسی است که می‌تواند با آجرهایی که دیگران به سمت او پرتاب می‌کنند، بنایی مستحکم بسازد.

 
یا مهدی
مردم
Iran, Islamic Republic of
ازویژگی های اقای روشنفکر پاکدستی،خدمت خالصانه ومردمی بودن ایشان است
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد نماینده قوی،بابیان،باسواد و عملگرا میخواهد درضمن الکی غوغاسالاری نکنید هرچند رای به هدایتخواه ندادم ولی خدایی قابل مقایسه با بقیه اصولگراها نیست
راوی
Iran, Islamic Republic of
جمله معروفی نیز از امام در خصال شیخ صدوق است که اوج دقت و ظرافت و مراقبت آن انسان برجسته و آن امام همام را نشان می دهد:
أدِقُّوا اَقْلاَمَکُمْ وَ قارِبُوا بَیْنَ سُطُورِکُمْ وَ احذِفُوا عَنْ فُضُولِکُمْ وَاقْصدوا قَصْدَالْمَعانی وَ اِیّاکُمْ وَ الاِْکْثارَ فَانَّ اَمْولَ الْمُسْلِمینَ لا تَحْتَمِلُ الاْءضْرار
نوک قلمهایتان را نازک کنید و فاصله بین خطوطتان را کم کنید و از زیاده گویی بپرهیزید و لب معنی و مقصد اصلی را بنویسید. از مطالب اضافی پرهیز کنید که بیت المال مسلمین تاب تحمل ضرر ندارد.
حیف و میل بیت المال و آسان گیری نسبت به مصرف آن، اندیشه خطرناکی است که متاسفانه برخی افراد به سادگی به آن تن می دهند. حال آنکه حقوق مردم امانتی است سترگ که آنها وظیفه ای جز نگهبانی و امانت داری ندارند. آنکه شانی بالاتر برای خود قایل است و خویش را حاکم و مالک اموال عمومی و بیت المال می داند، انسان ضعیفی است که روز باز خواست را نادیده گرفته است.
روشنگری
Iran, Islamic Republic of
مله معروفی نیز از امام در خصال شیخ صدوق است که اوج دقت و ظرافت و مراقبت آن انسان برجسته و آن امام همام را نشان می دهد:
أدِقُّوا اَقْلاَمَکُمْ وَ قارِبُوا بَیْنَ سُطُورِکُمْ وَ احذِفُوا عَنْ فُضُولِکُمْ وَاقْصدوا قَصْدَالْمَعانی وَ اِیّاکُمْ وَ الاِْکْثارَ فَانَّ اَمْولَ الْمُسْلِمینَ لا تَحْتَمِلُ الاْءضْرار
نوک قلمهایتان را نازک کنید و فاصله بین خطوطتان را کم کنید و از زیاده گویی بپرهیزید و لب معنی و مقصد اصلی را بنویسید. از مطالب اضافی پرهیز کنید که بیت المال مسلمین تاب تحمل ضرر ندارد.
حیف و میل بیت المال و آسان گیری نسبت به مصرف آن، اندیشه خطرناکی است که متاسفانه برخی افراد به سادگی به آن تن می دهند. حال آنکه حقوق مردم امانتی است سترگ که آنها وظیفه ای جز نگهبانی و امانت داری ندارند. آنکه شانی بالاتر برای خود قایل است و خویش را حاکم و مالک اموال عمومی و بیت المال می داند، انسان ضعیفی است که روز باز خواست را نادیده گرفته است.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم حسودان پیروزی قطعی از ان روشنفکر خواهد

یامهدی حاج مهدی
جانم فدای حاج مهدی

ما جمع کثیری از اصلاح طلب ها فقط فقط روشنفکر رو حمایت میکنیم چون در زمان مدیریت های بیشمارش از اصلاح طلب ها استفاده بهینه و کافی رو می برد
مهدی
Europe
نظر شمافقط حاج مهدی روشنفکر عشق است
حقگو
Iran, Islamic Republic of
. مجلس که .. بره.
محمودی
Iran, Islamic Republic of
میگم این بنده خدا با اسم ارتور ساغلام تراختور که طرفدار یه مهره. بدان که کاندیدت با کارهای که در گذشته انجام داده و متاسفانه بر افتخارات بویراحمدسفلی ، چرا نمیره دنبال همون کار پیمانکاریش و در . همون شغل شریف خودش رو ادامه بده ، چون ماها.
البته به قول قدیمیا کافیست. رو بپوشه بعدش دیگه هیچ چیز براش اهمیت نداره
دوست عزیز خدمت کردن در این نظام کاری به سردسیری و گرمسیری نداره و اگه تاریخ رو مطالعه کنی و از سیاسیون بپرسی به این درک میرسی که حاج مهدی روشنفکر بویراحمدی اصیل هست ولی افتخار خدمت کردن به مردم شریف و نجیب کهگیلویه رو در سالیان بسیاری داشته
بعدش میگم چرا اینهمه .ی و حاج روشنفکر رو تخریب میکنی
،
خدا برای مهدی روشنفکر خواسته و پیغمبر خدا هم براش امضا زده که در دل مردم جا خوش کرده ، پس شما حواست به . باش که دوباره .د نبرش و برای همیشه در .
Iran, Islamic Republic of
اگه آقایان مانند مسعود حسینی یا دهراپور یا خلقی پور واقعا هدفشون خیر و صلاح حزب هست نباید بر استس رفتقت دیرته گزینه معرفی نمایند و باید نظر رو کسی داشته باشن که مردم اونو میخوان و مردمی تره
اگه بازم هدایت رو تحت فشار قرار بدن که ثبت نام کنه مشخصه که اینا دلی و ذاتی دوس دارن هم هدایت و هم حزب شکست بخوره چون با وجود دکتر روشنفکر هزار بار دیگه هم ثبت نام کنه شکستش صد در صدی هست
آسیاب به نوبت آقایان اصول گرا
رضا از استانداري
Iran, Islamic Republic of
ببین کامنت شماره ٢٠ و تراختور
تو که میگی وقت بقیه بی صرفه خودت که وقتت طلاس و وقت سر خاروندن هم نداری اینجا چکار میکنی؟؟
من عادت دارم فقط کامنتا رو میخونم و اولین کامنتی هست که نشر میدم دلیلش هم اینه وقتی یکی حرف ناحساب میزنه دق میکنم و نمیتونم ساکت بشینم
از نمره ای که به کامنتت گذاشتن مشخصه که حرفات اضافه ای بیش نبود و نیست
زنده باد روشنفکر
United States
مهدی روشنفکر حتی با خضور هدایت برنده خواهند شد چون تمام رأی های ریزشی مال هدایت و زارعی به سبد روشنفکر ریخته خواهد شد
پس بهتره که خود هدایت ثبت نام نکنه چون اینجوری بزرگتر بنظر میاد اما اگه بازم شکست بخوره واقعا خیلی زشته براش
در ضمن روشنفکر به مانند یک هندوانه سر بسته هست و اکثریت دوس دارن امتحانش کنن که نتیجه اش رو ببینن پس بخاطر همین امر همه آرا های ریزشی میان به سمت روشنفکر اما هدایت رو همه دیدن داخل محلس و دیگه اون مزه و شیرینی تبدیل شده ب تلخی
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
این متن یک تاکتیک برای تخریب هدایت خواه است. این اسم مهدی رصایی هم مستعاره. همه متوجه شدن این دوره کسی به جز هدایت خواه شانس ورود به مجلس را نداره.
این تخریبها نشان از اینه که جو عمومی به سمت هدایت خواه تمایل داره

کاملا برای اخخلاف افکنی بین اصولگرابان نوشته شده
بهادر
Europe
ﺩﺍﺩ : ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺩﮐﺘﺮ ‏« ﻣﺤﻤﺪ ﻣﻬﺪﯼ ﺭﻭﺷﻨﻔﮑﺮ ‏» ﺍﺯ ﻧﺎﺩﺭ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩﻫﺎﯼ ﻣﻮﺟﻪ ﺩﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﻣﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺣﯿﺚ ﻣﺠﻤﻮﻉ ﺩﮐﺘﺮ ‏« ﻣﺤﻤﺪ ﻣﻬﺪﯼ ‏» ﻭ ﭼﻪ ‏« ﺩﮐﺘﺮ ﻣﻬﺪﯼ ‏» ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩﻫﺎﯼ ﻧﺎﺩﺭ ﻭ ﻣﻮﺟﻪ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺩﮐﺘﺮ ﺭﻭﺷﻨﻔﮑﺮ ﭘﯿﺶ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﻪ ﻋﺮﺻﻪ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﮔﺎﻡ ﺑﺮﺩﺍﺭﻧﺪ، ﻣﺸﺮﻭﻋﯿﺖ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪﺍﻧﺪ . ﺿﻤﻦ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺷﻬﺪﺍ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﻨﺪ .
ﺍﻭ ﮔﻔﺖ : ﻣﻦ ﺩﺭﺍﯾﻦ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺩﺍﻍ ﺗﻘﺎﺑﻞ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﯽ ﻭ ﺍﺻﻮﻟﮕﺮﺍﯾﯽ ﺍﺯ ﺳﻄﺢ ﻣﻠﯽ ﺗﺎ ﻣﻨﻄﻘﻪﺍﯼ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺁﻗﺎﯼ ﺩﮐﺘﺮ ﺭﻭﺷﻨﻔﮑﺮ ﺭﺍ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺐﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﺎﻥ ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﻧﻪ ﺑﻪ ﻣﻌﻨﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺍﺻﻼﺡﻃﻠﺒﯽ ﺭﺍ ﺗﻌﺒﯿﯿﺮ ﻭ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﮐﻨﻨﺪ، ﺑﻠﮑﻪ ﺍﺻﻼﺡﻃﻠﺒﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺻﻼﺡ ﺑﺪﯼﻫﺎ ﻭ ﮐﮋﯼﻫﺎ ﺩﺭ ﻫﺮ ﻋﺮﺻﻪ ﻭ ﻣﯿﺪﺍﻧﯽ ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺗﺎ ﮐﺸﻮﺭ ﺍﺯ ﺧﻮﺩ ﺗﺎ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻪ ﺗﺎ ﺟﻬﺎﻥ . ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺍﮐﺜﺮﯾﺖ ﻗﺮﯾﺐ ﺑﻪ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻧﯿﺮﻭﻫﺎﯼ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﯽ ﯾﺎ ﺑﻪ ﺁﻗﺎﯼ ﺯﺍﺭﻋﯽ ﻭ ﯾﺎ ﺁﻗﺎﯼ ﺑﻬﺮﺍﻣﯽ ﺭﺃﯼ ﺩﺍﺩﻧﺪ، ﻣﻦ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺩﮐﺘﺮ ﺭﻭﺷﻨﻔﮑﺮ ﺭﻓﺘﻢ ﻭ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺧﯿﻠﯽ ﺟﻬﺎﺕ ﻣﻮﺟﻪﺗﺮ ﻭ ﺑﺮﺟﺴﺘﻪﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﻭ
Iran, Islamic Republic of
درود بر روشنفکر اصلاح طلب و اصولگرا : انقلابی
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای روشنفکر

اندکی صبر سحر نزدیک است
Iran, Islamic Republic of
همه ما میدونیم که روش فکر نفر اول انتخابات است نیازی به گول زدن خود نیست
یا مهدی
علی بینا
Iran, Islamic Republic of
کسی که میگی رای سفلی روشنفکره باچه سازوکاری این حرفو میزنی اقای روشنفکریه رای تاریخی اورد دیگه همین کافیشه خودشو خسته نکنه که رای نمیاره
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام فقط درخشنده بور
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوستان ایا شما اینقدر مطمعن هستید خود شما ها که اظهار نظر می نمایید تا پا یان دوسال دیگر زنده هستید واقعا ادم متاسف می شود که اینقدر دوستان دونبال ما جرا می گردنند مگر شما ها کار زندگی ندارید شاید کیسه هایتان با این حرفها پر می شود کی ما باید فر هنگ خود مون مثل استا نهای همجوار کنیم به عقل هر انسان عاقل نباید حال برای دو سال اینده حرف زد
Iran, Islamic Republic of
بهترین جمله این متن اینه تماشای شکست گل سرسبد مجالس هفتم و هشتم در . نماینده مجالس ایران نشستند تا شاید اینگونه .ه باشند!
Iran, Islamic Republic of
فکر نان کن که خر بزه اب است مردم شما هارا خوب شناخته اند دیگر به قول حنا تو ن رنگ ندار
پ.بهادر
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
همدلی بر خلق عزت میدهد...دسته گل بوی وحدت میدهد
دکتر روشنفکر از چهره های مردمی هستند که در دور قبل انتخابات با پشتوانه مردمی توانستند خودشون رو در کنار جناح های مختلف به اثبات برسونن و انشالله با امید خدا و همراهی مردم فهیم بویراحمد و دنا از جریان ندای وحدت اینبار فردی را روانه مجلس خواهیم کرد که از دل مردم و دلسوز اقشار مختلف است.
درود بر حامیان ندای وحدت و حاج مهدی روشنفکر.
مسلم شیفو
Iran, Islamic Republic of
تنها شخصی که میتونه بویراحمد رو از تمام مشکلات فرهنگی ، اقتصادی ،اجتماعی
نجات بده و استان رو به سوی پیشرفت و ابادانی هر چه بیشتر سوق بدهد ، فارق از قوم گرایی و طایفه گری ، فــــقـــــط و فــــــــــقـــــــــــــــط دکتر درخشنده پور هستن
بپشرفت بویراحمد مساوی دکتر درخشنده پور
مارگون
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه ده بار دیگه هم ببازه برنده یه مثل .... نبست که با ..بالا تا کسی . نشه و هر کاری خواستن بکنن
Iran, Islamic Republic of
چه تکه جالبی
ضعیف ترین نماینده تاریخ مجلس
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادر عزیزم روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
برنده انتخابات بعدی روشنفکر
باوی گچساران
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر خیلی ضعیفه اصلا نمیتونه خوب حرف بزنه
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
 اگرانسان دارای نیت ناپاک و انحرافی باشد، موجب کارهای انحرافی و زشت خواهد شد، و اگر دارای نیت صادقانه و پاک باشد، منشأ برکات و کارهای مثبت و شایسته خواهد گردید. توضیح این که انسان وقتی کاری را انجام می دهد که آن را اراده کند، و اراده او وقتی تحقق می یابد که علاقه و شوقی به آن کار داشته باشد، و این علاقه و شوق نیز از حالت خاص نفسانی او که در روح و روانش شکل گرفته نشأت می گیرد، و همین شکل گیری منبع و مخزن تصمیم گیری است. همانند سدّ آب که منبع آب رسانی به همه جا است، حال اگر این منبع آب، آلوده باشد، آب ناپاک و بیماری زا در دسترس مردم قرار می گیرد، و اگر زلال و صاف و بهداشتی باشد، آب پاک و حیاتبخش نصیب انسان ها می گردد. نتیجه این که یک انسان سعادتمند کسی است که منبع و مخزن ساختاری وجودش را خالص و پاک نگهدارد، تا از آن نیت و اراده پاک بجوشد و سرچشمه ارزش ها گردد. چنان که همین مطلب در تفسیر یکی از آیات قرآن، از امام صادق(ع) چنین روایت شده است: روزی آن حضرت پس از گفتاری این آیه را تلاوت فرمود: «قل کلٌ یعمل علی شاکلته؛(۳) بگو هر کس مطابق روش و خلق و خوی خود عمل می کند.» آنگاه فرمود:یعنی «علی نیّته؛ معنای این آیه این است که هر کس بر طبق نیت خود عمل می کند.» مورد خطاب کسانی است که در زمان مسوولیت خود امتحان پس داده اند است.وبعد از مدتها دارن اظهار وجود میکنن
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر هدایتخوا
اکبری تنگ ابشار
Iran, Islamic Republic of
اگر بگویند همین فردا انتخاباته دکتر روشنفکر ۱۰۰ هزار رای خیر کننده دارد وبه حمد الله حادثه ای تاریخی رو در تاریخ بویراحمد رقم خواهد زد
سرکئهکی
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع آرتور ساغلام .تراختور:نستور ایبینوم خته هم ایبینوم
نستور رد صلاحیت خواهد شد
حسن
Iran, Islamic Republic of
امروز استان فریادهای هدایت خواه برای کهگیلویهدو بویراحمد رو نیاز داره!
جناب روشن فکر هم بره دهدشت بهتره
هادی
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه.روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
صددرصداصلاح طلبان بایک گزینه مناسب علمی ودانشگاهی ونخبه برنده انتخابات هستند ...زارع وهدایت خواه وبقیه اصولگرا هستند شانس با اصلاح طلبان است.
دلسوز بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام انشالله مردم فهیم و بزرگوار بویراحمد این بار با یک اتحاد و انسجام مثال زدنی به دور از همه عیوب گذشته با همفکری نخبگان سیاسی در این عرصه میراثی ماندگار که حاوی فرهنگ کهن بویراحمد ی ،از خود گذشتگی برای ابادانی و سر بلندی منطقه ، یک صدا و یک دل با هم یک برادری و انسجام را برای همیشه به یادگار خواهند گذاشت که بیشک در دل تاریخ ثبت خواهد شد این مردم طعم همه قصور ی های ناشی از عدم اتحاد و انسجام برای ابادانی را با تمام وجود لمس کردنند دیگربار بر این مسند والا و شریف در بهارستان را که نشان از سربلندی و عزت و درک و شعور مردم شریف این خطه از جغرافیای ایران عزیز است اجازه نشتن هر شخص ضعیفی را نخواهند داد و منتظریم تا انشالله این طلوع یک بار دیگه برای همیشه ومداوم در بویراحمد به فجر تاریخ ساز متصل گردد .
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
فقط ستار هدایتخواه در حد و اندازه ی نمایندگی مردم شریف بویراحمد می باشد.
غریل
Iran, Islamic Republic of
تنها کزینه اى که بعداز دکترهدایت خواه مى تواند سبد راى مردم بویراحمد را به سمت جریان اصولکرا بکشانه حاج دهراب بوره وکرنه بقیه فقط آزمایشکاهى هستند
طایفه جلیل و سپیدار
Iran, Islamic Republic of
باور کنید سونامی در راهه
مگه کسی میتونه برنامه های مدون دکتر درخشنده پور را بیخیال بشود
مگه کسی میتونه به باکلاس ترین نامزد انتخابات یازدهم مجلس پشت کنه
مگه کسی هست که منکر شجاعت دکتر درخشنده پور بشود
بقیه را دیگه مردم نمی خواهند و از اونها خسته شده اند
نماینده با صلابت و مردمی دکتر درخشنده پور
پورمچیدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا آدم ناراحت میشه اقای نماینده چرا نباید از حق مردم دفاع کن اون ازهواپیما که جنازه خانواده‌ها ی ما پیدا نشد اون از زمین سقاوه این ازپارک جنگلی
علی
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه دیگه عمر سیاسیش تموم شد
عل اکبر
Iran, Islamic Republic of
فقط روشنفکر بنده همیشه با هدایت خواه بودم ولی الان روشنفکررررررررررررررررر
محموی فر
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه برای همیشه از سیاست کنار گذاشته شد
محموی فر
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه برای همیشه از سیاست کنار گذاشته شد و جایگزین ایشان روشنفکر بزرگ است
جوادی مهر
Iran, Islamic Republic of
حاج مهدی شیر زمینه بویراحمد داغشه نبینه
جوادی مهر
Iran, Islamic Republic of
حاج مهدی شیر زمینه بویراحمد داغشه نبینه یا مهدی ادرکنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی حاج مهدی درود بر این مرد بزرگ آقای ....... از دارشاهی از اقوام نزدیک ......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی حاج مهدی درود بر این مرد بزرگ آقای ....... از دارشاهی از اقوام نزدیک ...... یامهدی ادرکنی
ایل باباملکی
Iran, Islamic Republic of
درخشنده دیگه کیه
نصرت زاده
Iran, Islamic Republic of
به والا که حاج مهدی روشنفکر انسان بسیار شریف وامانت دار خوبی هست.
بیاید امانت را به اهلش بسپاریم.
رحمان اسلامي
Iran, Islamic Republic of
افراد ..وخروج از .، نه در استان کهگیلویه و بویر احمد و نه در سایر استانها دربین مردم فاقد پایگاه هستند.انان منابع. وبلکه فرصتهای خوبی را ازدست داده اند.نیک اندیشان عرصه کیاست ، دیگر هیچگونه . برای انان د ر مسند نمایندگی نمیبینند.اینگروه باید در مورد عملکردشان پاسخگو باشند.
بویراحمد
منتشر کن کبنای عزیز: بابا خرسندیان را بزرگ نکنید. خدا وکیلی ایشان در روستای چیتاب برای شورا ثبت نام نماید رأی قبولی نمیاورد. ایشان در این دوره دست نشانده طیف زارعی بود و به همین خاطر با سفارش زارعی در تهران ریس یک مدرسه خصوصی است. خرسندیان برای همیشه سوخت. البته ایشان برای هدایتخواه در دوره های قبل نیروی کاری نبود زیرا فامیل و بستگانش به حاج زارع رأی دادنند و کسی به او گوش نمیکرد.
برزگر
Iran, Islamic Republic of
با سلام انشالله مردم فهیم و بزرگوار بویراحمد این بار با یک اتحاد و انسجام مثال زدنی به دور از همه عیوب گذشته با همفکری نخبگان سیاسی در این عرصه میراثی ماندگار که حاوی فرهنگ کهن بویراحمد ی ،از خود گذشتگی برای ابادانی و سر بلندی منطقه ، یک صدا و یک دل با هم یک برادری و انسجام را برای همیشه به یادگار خواهند گذاشت که بیشک در دل تاریخ ثبت خواهد شد این مردم طعم همه قصور ی های ناشی از عدم اتحاد و انسجام برای ابادانی را با تمام وجود لمس کردنند دیگربار بر این مسند والا و شریف در بهارستان را که نشان از سربلندی و عزت و درک و شعور مردم شریف این خطه از جغرافیای ایران عزیز است اجازه نشتن هر شخص ضعیفی را نخواهند داد و منتظریم تا انشالله این طلوع یک بار دیگه برای همیشه ومداوم در بویراحمد به فجر تاریخ ساز متصل گردد .
برزگر
Iran, Islamic Republic of
مدیریت محترم کبنا سلام شما را زیاد می شناسم امید است با اون درایت که بالذات در جنابعالی سراغ دارم به جمع این اتحاد و وحدت بپیوندیم تا دیگربار پشیمان نشویم و عنایت بفرمایید نظرات اینچنینی را زود تر بزنید تا در این راستا گامی مثبت و رو به جلو برداریم
همشری
Iran, Islamic Republic of
با سلام همگی خسته نباشید با لحاظ همه حرف ها نوبتی هم که باشد نوبت دکتر روشنفکر است
Iran, Islamic Republic of
درودبردکترهدایتخواه
اسی
با عرض سلام زیاد فشاربه خودتون نیارید حاج قوام فروزان برنده میدانه
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جواب کامینت۹۶فروزان اگر از لطیفه بهرامی هست بازهم شکست می خورد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1