کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعلام قیام سراسری علیه طایفه گری و سنگ اندازی / سال‌هاست که نان برخی خوابیدن زیر لودر است

28 فروردين 1397 ساعت 2:27


 
 
متن ارسالی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اولین شورای اداری این استان به مدیران و البته تمام کسانی که به نحوی چوب لای چرخ توسعه این استان گذاشته‌اند، اولتیماتوم داد و به نوعی از مردم خواست که او را همراهی کنند تا ریشه بخشِ مذموم طایفه گرایی و قوم خویش نوازی را بزند و البته احتمالاً خودش زره جنگی پوشیده است تا به جنگ کسانی برود که نانشان از خوابیدن زیر چرخ لودرها و سنگ زدن به ماشین سرمایه گذاران به دست می‌آید.
 
آری، علی محمد احمدی هم درد این استان را شناخت و علیه دشمنان توسعه استان که همانا مدیرانی هستند که با طایفه گری سالها عامل نارضایتی مردم از دولت‌ها را فراهم کرده‌اند و با تحریک مردم به شورش و بلوا علیه بخش خصوصی، زمینه را برای فرار سرمایه گذاران فراهم نمودند، اعلام جنگ کرد. غده سرطانی که مردم و رسانه‌ها سالهاست بدون حمایت هیچ مدیر دولتی علیه آن می‌جنگند اما چون دولت و نمایندگان یارشان نبوده‌اند به پیروزی نرسیده‌اند.
 
حالا استاندار به صف مردم علیه دشمنان توسعه استان پیوسته است کسانی که از بی لیاقتی با نام طایفه و خط و باندبازی بالا آمده‌اند و سالها دستشان را بر گلویِ نحیفِ استانِ محروم کهگیلویه و بویراحمد فشردند اما با فریاد عدالت خواهی رسانه‌ها و همراهی مردمِ خسته از تبعیض نتوانستند آن را خفه کنند و البته عامل نارضایتی مردم از دستگاه‌های اجرایی شدند.
در طول این سالها که از طایفه گرایی و قوم و خویش سالاری ناراضی بودیم هرچند جوال دوز به دیگران زدیم اما یک سوزن به خودمان نزدیم که مایِ مردم هم ناخواسته و سهواً آب در آتش طایفه گرایی می‌زنیم و اول جنگ باید از خودمان شروع کنیم و با طایفه گرایی از کوچکترین سطوح اجتماعی به مبارزه برخیزیم و استاندار را حالا که خودش یاری طلبیده ۷۰۰ هزار نفری یاری کنیم.
بخش دوم حرف‌های استاندار در شورای اداری هم بوی مبارزه می‌داد و به همان شدت و حدت طایفه گرایی اهمیت داشت. آری سالهاست در استان ما یک متر زمین پیدا نمی‌شود که معارض نداشته باشد تا سرمایه گذاری پول بیاورد و برای ما شغل ایجاد کرده و رنگ توسعه را ببینیم.
سالهاست که هر سرمایه گذاری که از جاده اصفهان آمد با تحریک برخی مدیران دولتی یا با تفکرات پوسیده و زباله دانی و غیرعلمی برخی، چنان کردیم که از جاده شیراز فرار کرد و دیگر پشت سرش را هم نگاه نکرد.
سالهاست که نان برخی از خوابیدن زیر لودر سرمایه گذاران به دست می‌آید و وااسفا که برخی مدیران دولتی در این فراری دادن‌ها بی تاثیر نبودند و الحق که کارشان را در سنگ اندازی و چوب لای چرخ سرمایه گذار گذاشتن خوب بلد بودند و حالا نه فقط علی محمد احمدی که همه ما به آنها خواهیم گفت: «خجالت بکشید»، زین پس مردم هم مهمترین مانع توسعه این استان را نه راه می‌دانند و نه راه آهن؛ بلکه همه لباس رزم پوشیده‌اند برای حذف تفکری که با سنگ اندازی بزرگترین خیانت را در حق استان می‌کند.
--------------------
پیمان فرامرزی
روزنامه‌نگار


کد مطلب: 331327

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/331327/اعلام-قیام-سراسری-علیه-طایفه-گری-سنگ-اندازی-سال-هاست-نان-برخی-خوابیدن-زیر-لودر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1