تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۷
کد مطلب : ۳۳۱۳۲۷

اعلام قیام سراسری علیه طایفه گری و سنگ اندازی / سال‌هاست که نان برخی خوابیدن زیر لودر است

۹
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ 
 
متن ارسالی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اولین شورای اداری این استان به مدیران و البته تمام کسانی که به نحوی چوب لای چرخ توسعه این استان گذاشته‌اند، اولتیماتوم داد و به نوعی از مردم خواست که او را همراهی کنند تا ریشه بخشِ مذموم طایفه گرایی و قوم خویش نوازی را بزند و البته احتمالاً خودش زره جنگی پوشیده است تا به جنگ کسانی برود که نانشان از خوابیدن زیر چرخ لودرها و سنگ زدن به ماشین سرمایه گذاران به دست می‌آید.
 
آری، علی محمد احمدی هم درد این استان را شناخت و علیه دشمنان توسعه استان که همانا مدیرانی هستند که با طایفه گری سالها عامل نارضایتی مردم از دولت‌ها را فراهم کرده‌اند و با تحریک مردم به شورش و بلوا علیه بخش خصوصی، زمینه را برای فرار سرمایه گذاران فراهم نمودند، اعلام جنگ کرد. غده سرطانی که مردم و رسانه‌ها سالهاست بدون حمایت هیچ مدیر دولتی علیه آن می‌جنگند اما چون دولت و نمایندگان یارشان نبوده‌اند به پیروزی نرسیده‌اند.
 
حالا استاندار به صف مردم علیه دشمنان توسعه استان پیوسته است کسانی که از بی لیاقتی با نام طایفه و خط و باندبازی بالا آمده‌اند و سالها دستشان را بر گلویِ نحیفِ استانِ محروم کهگیلویه و بویراحمد فشردند اما با فریاد عدالت خواهی رسانه‌ها و همراهی مردمِ خسته از تبعیض نتوانستند آن را خفه کنند و البته عامل نارضایتی مردم از دستگاه‌های اجرایی شدند.
در طول این سالها که از طایفه گرایی و قوم و خویش سالاری ناراضی بودیم هرچند جوال دوز به دیگران زدیم اما یک سوزن به خودمان نزدیم که مایِ مردم هم ناخواسته و سهواً آب در آتش طایفه گرایی می‌زنیم و اول جنگ باید از خودمان شروع کنیم و با طایفه گرایی از کوچکترین سطوح اجتماعی به مبارزه برخیزیم و استاندار را حالا که خودش یاری طلبیده ۷۰۰ هزار نفری یاری کنیم.
بخش دوم حرف‌های استاندار در شورای اداری هم بوی مبارزه می‌داد و به همان شدت و حدت طایفه گرایی اهمیت داشت. آری سالهاست در استان ما یک متر زمین پیدا نمی‌شود که معارض نداشته باشد تا سرمایه گذاری پول بیاورد و برای ما شغل ایجاد کرده و رنگ توسعه را ببینیم.
سالهاست که هر سرمایه گذاری که از جاده اصفهان آمد با تحریک برخی مدیران دولتی یا با تفکرات پوسیده و زباله دانی و غیرعلمی برخی، چنان کردیم که از جاده شیراز فرار کرد و دیگر پشت سرش را هم نگاه نکرد.
سالهاست که نان برخی از خوابیدن زیر لودر سرمایه گذاران به دست می‌آید و وااسفا که برخی مدیران دولتی در این فراری دادن‌ها بی تاثیر نبودند و الحق که کارشان را در سنگ اندازی و چوب لای چرخ سرمایه گذار گذاشتن خوب بلد بودند و حالا نه فقط علی محمد احمدی که همه ما به آنها خواهیم گفت: «خجالت بکشید»، زین پس مردم هم مهمترین مانع توسعه این استان را نه راه می‌دانند و نه راه آهن؛ بلکه همه لباس رزم پوشیده‌اند برای حذف تفکری که با سنگ اندازی بزرگترین خیانت را در حق استان می‌کند.
--------------------
پیمان فرامرزی
روزنامه‌نگار
نام شما

آدرس ايميل شما

بی ریا
Italy
هر سه نماینده استان نقش اصلی را تو مقوله قومیت گرایی بازی کرده اند چون نیاز به آرای همین قومیت ها دارند.
Iran, Islamic Republic of
قیام سراسری بشه که همه طایفه ها به جون هم می افتن خخخخخ
شفا
Iran, Islamic Republic of
دورووووود و هزاران درود بر این قلم
...
Iran, Islamic Republic of
خوا و خوت سایتت نخو
عبدالی
Iran, Islamic Republic of
درود بر جنابعالی که حرف دل مردم را زدی برخی مدیران بنام طایفه گرایی جدیدا سند مدیریت برخی ادارات را بنام خود زدند.
Iran, Islamic Republic of
مشکلات را باید در بدنه خود مسئولین جستجو کرد،مرکزاستان از طایفه گرای،قومیت گرایی وبی عدالتی در رنج وعذاب است از قول های استاندار هم دیگر نمی شود اطمینان کرد
فریاد مردم
Iran, Islamic Republic of
میگن " تشخیص نیمی از درمانه " علی الظاهر استاندار محترم متوجه درد و عاملین درد که همون مدیران ناتوان و سفارشی نماینده هستند ، شده . پس یا علی ، مردانه آستین بالا بزنه و با درهم شکستن تفکرخطی و جناحی و انتخاب مدیر براساس رای ، به مردم نشون بده که واقعا عملا ایشون خواهان تغییر و توسعه به نفع مردمه تا مردم هم کمک کنند و دعاش کنند و تا قیامت خودشان را مدیون چنین استاندار عملگرایی بدونند
نفتی
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار عنایت بفرمایند در همین شرکت نفت گچساران تمامی مدیران وروسای ادارات از بستگان نماینده و مدیر عامل وفرماندار نماینده.....
Iran, Islamic Republic of
حرفه و شعار
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1