تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۳
کد مطلب : ۳۳۰۸۸۵

تحلیلی بر انتخابات بویراحمد؛ / رقابت تنگاتنگ «روشنفکر» و «فروزان» / مردم از چهره‌های تکراری خسته‌اند

۲۵۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛متن ارسالی
کمتر از دو سال تا یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی زمان باقی مانده، روزهای که از هر ثانیه‌اش در بویراحمد می‌شود مثنوی هفتاد «من» نوشت.
تاریخ بویراحمد از قبل انقلاب تاکنون سراسر فراز و نشیب بوده وانگار در مجموع ناف بویراحمد را با «حاشیه مقدم بر متن» بریده‌اند به گونه‌ای که بعد از اتمام هر انتخابات تنور انتخابات بعدی داغ می‌شود.

به طور حتم در نیمه دوم ۹۷ وارد فاز جدیدی از انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا یعنی مشخص شدن ۴ تیم مرحله نیمه نهایی خواهیم شد که تا حدودی می‌توان از فضای موجود جامعه تیم قهرمان را از هم اکنون شناخت و دیگر نامزدها باید برای نایب قهرمانی تلاش کنند.
قطعی بودن نامزدی روشنفکر و زارعی
دو سال مانده به انتخابات و در شرایط فعلی، نامزدی غلام محمد زارعی نماینده فعلی بویراحمد و دنا و مهدی روشنفکر پدیده انتخابات دهمین دوره انتخابات قطعی است و این دو کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس با امید به آینده گام بر می‌دارند.
هدایتخواه بر سر دوراهی آمدن و نیامدن
نامزدی ستار هدایتخواه یک پای انتخابات ۴ دور گذشته مشخص نیست و هنوز بر سر دوراهی ماندن و نیامدن گیر کرده و از تصمیم اسطوره اصولگرایان کسی اطلاعی ندارد ولی با توجه به شرایط فعلی جامعه و برگزاری انتخابات توسط دولتی که تمام قد می‌ایستد تا هدایتخواه در جدول غوره بماند و عازم بهارستان نشود، پیش بینی می‌شود طی یک تصمیم عاقلانه «ستار» عطای مجلس را به لقایش ببخشد تا همچنان در راس هرم اصولگرایان بماند و سوخت نشود.
"دلی " نبودن رفقای "ستار" نیز تصمیم را برایش سخت کرده است زیرا خاطره خوشی از آنان ندارد و نمی‌تواند تصمیمی بگیرد که عنوانی زیبنده‌تر برای آن از " بی راهه" نیست چه تضمینی وجود دارد که یاران سابق اسطوره تور نداشته‌اند تا برای همیشه نهنگ دریا را صید کنند تا خطری برای ماهی‌ها نباشد و با خیال راحت در دریای بیکران انقلاب به گشت و گذار مشغول شوند.
البته هدایتخواه می‌داند با اعلام حضورش جریان رقیب متحد شده و تا دندان مسلح به میدان می‌آیند تا اجازه ندهند فردی که بر خلاف اسمش پوشاننده هیچ انحراف و قصوری نیست، راهی بهارستان شود.
در هر صورت هنوز از امدن و نیامدن "هدایت‌خواه" خبری نیست.
اصلاح‌طلبان دنبال بدل "محمد بهرامی"
برخی اصلاح طلبان از جمله سید باقر موسوی و برخی دوستانش که در انتخابات دهمین دوره مجلس «زارعی » را بر خلاف خرد جمعی و تصمیم اصلاح طلبان بر «محمد بهرامی» ترجیح دادند، این روزها شاید از تصمیم گذشته پشیمان بوده و به نوعی دنبال جبران گذشته هستند.
در اینکه نزدیکان و هم طایفه‌ی‌های محمد بهرامی خواستگاه اصلاح طلبی دارند شکی نیست و همین نیز برای «باقر» هزینه بر بوده و سنگین تمام شده است زیرا بعضی از آنان دنبال یک فرصت بوده تا از «سید اصلاح طلبان» زهر چشمی بگیرند.
سید باقر به طور حتم دنبال جبران گذشته بوده تا به نوعی ککاگری خود را به آقایی‌ها ثابت کند و هم محمد بهرامی را مهار کرده باشد تا نتواند مقابل تصمیم باقر بایستد و به هر قیمتی «سید» را شکست دهد.
انتخاب «قوام فروزان» وکیل پایه یک دادگستری به عنوان بدل یا جایگزین «محمد بهرامی» تاکتیک سید باقر موسوی و یارانش در انتخابات مجلس آینده بوده تا به نوعی دل آقایی‌ها را به دست بیاورند و جلوی شکست خود را بگیرند زیرا در غیر اینصورت آقایی‌ها که شکست گذشته را از "سید باقر" می‌دانند در این انتخابات تمام قد با مخالفان سید همراه می‌شوند ولی با انتخاب قوام فروزان دیگر امکان تقابل برای محمد بهرامی وجود ندارد و در صورتی بخواهد با تصمیم باقر مخالفت کند و با رقیب همراه شود دیگر حرف "بهرامی" برای هم طایفه‌هایش قیمت ندارد.
مشخص شدن ۴ تیم مرحله نیمه نهایی
در اینکه ۴ تیم مرحله نیمه نهایی مهدی روشنفکر، غلام محمد زارعی، ستار هدایتخواه در صورت ورود و قوام فروزان یا محمد بهرامی است، شکی وجود ندارد ولی این امکان وجود دارد که هدایتخواه قید بهارستان را بزند تا بعد از ۴ دوره نامزد بودن میدان را به دیگری بدهد تا میدان داری کند.
اما در صورت اعلام حضور هدایتخواه و قوام فروزان یا بهرامی این ۴ نفر پای ثابت مرحله نیمه نهایی خواهند بود ولی اینکه کدام دو نفر فینال می‌روند با یک بررسی ساده و بررسی رای منفی این نامزدهای احتمالی فینالی‌ها نیز مشخص می‌شود.
"رای منفی نامزدها" آیتمی که در نظرسنجی‌ها کمتر مورد سنجش میزان اقبال مردمی کاندیداها قرار می‌گیرد یعنی اینکه به آحاد مختلف مردم بگویید به کدام یک از این ۴ نفر رای نمی‌دهید و نفرات اول و دوم آژیر خطر برایشان روشن می‌شود.
در اینکه رای منفی غلام محمد زارعی و ستار هدایتخواه از فروزان و روشنفکر بیشتر بوده شکی نیست زیرا فروزان و روشنفکر هندوانه سر بسته بوده و مردم دیگر از چهره‌های تکراری خسته شده‌اند و دوست دارند میدان را به فرد جدیدی دهند تا دیگری را نیز امتحان کنند و شاید به نوعی حضور ۲۰ ساله هدایتخواه و زارعی در انتخابات بویراحمد را قدرت طلبی تفسیر می‌کنند و راهی جز مقابله با قدرت طلبی نمی‌بینند.
روشنفکر سر مست‌تر از همه، زیرا ریزشش در مقابل رویشش توان خودنمایی ندارد و تاکنون توانسته رای حدود ۴۰ هزارتایی خود را حداقل به ۵۰ برساند و در نزدیکی انتخابات به طور حتم شاهد اقبال بیشتری به سمت پدید انتخابات دهمین دوره انتخابات بویراحمد خواهیم بود زیرا مردم خسته از دوست بازی، فامیل بازی، بی عدالتی، تبعیض گرایی و ...به سمتی حرکت می‌کنند تا بلکه بتوانند شریک جرم در ظلم‌های روا رفته به مردم این دیار در مسائل اجتماعی نباشند.
و البته نباید از تدبیر اصولگرایان غافل شد زیرا در صورت اتحاد و به اجماع رسیدن به نامزدی" مهدی روشنفکر"، غلام محمد زارعی و فروزان باید با اختلاف امتیاز با قهرمان، برای نایب قهرمانی تلاش کنند.
-------------------------
رضا ایروانی‌اصل
-----------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
چه بی مزه!! تحلیل بلد نیستی چیزی نزن! رویکرد .مشخص است و از جانب مردم سخن نگو
اغو
Iran, Islamic Republic of
کبنا هر کس هر چی بفرسته باید بذاری شآن و جایگاه سایت کجا رفته! طایفه گرئی اونم با چه سلیقه ایی! سایتای استان ذهن مردم به این طرف اونطرف سوق میدهند سعی کنید شایسته سالاری ترویج بدین بجای قوم گرایی یا اصولگرایی و اصلاح طلبی
ایل
Iran, Islamic Republic of
کبنا هر کس هر چی بفرسته باید بذاری شآن و جایگاه سایت کجا رفته! طایفه گرئی اونم با چه سلیقه ایی! سایتای استان ذهن مردم به این طرف اونطرف سوق میدهند سعی کنید شایسته سالاری ترویج بدین بجای قوم گرایی یا اصولگرایی و اصلاح طلبی
صابری
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر هیچ وقت رای نمیاره الکی اینطور بزرگش نکنید آرای دور قبلش خیلی ریزش کرده و به نفعشه که با اصولگرایان متحد بشه.بیخود و بی جهت رای ها رو خراب نکنه با قدرت طلبیش جناب روشنفکر!!!
Iran, Islamic Republic of
اگه این با روشنفکر .مطمعا باش کسی جوز روشن فکر نمی ره . هم خودش بود که جنگ دعوا را انداختین تا نرود ولی امسال از اون سال ها نیست . در حق روشنفکر ضربه ی سختی می خورند بد خواهانش
Iran, Islamic Republic of
درسته
بنده هم اعتقاد دارم دکتر روشنفکر برنده نهایی هستند
چون از طرفی دور قبل پدیده بی چون چرا بوده و ۴٠ هزار رأی به دور خود جنع کرد و از طرفی با توجه به خصوصیت مردم داری که دارد تا الان ببش از ٢٠ هزار رأی به اون ۴٠ هزار اضافه شده و انصافا با توجه به قدرت سیاسی و توانمندی که ایشان دارد نمایندگی حق استاد روشنفکر می باشد
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر چون از درد دل مردم باخبر هست برای مردم و قشر های مختلف از محبوبیت خواصی برخوردار هست و احساس میکنم برای بوراحمد یکی میشود به مانند تاجگردون و همین الان مشخصه که دکتر روشنفکر پیروز خواهند شد
United States
من شاگرد استاد عزیز جناب روشنفکر بودم
خدا شاهده که ایشان خیلی با سواد و مسلط به قانون هستند
بنده افتخار میکنم شاگرد همچین مرد شریفی بودم و استاد روشنفکر را با دکتر رجائی مقایسه میکنم و میدانم دوای درد شهرستان و استانمون استاد گرانقدر دکتر روشنفکر هستند
Iran, Islamic Republic of
احسن بر جناب دکتر رضا ایروانی اصل استاد سخن و قلم
بله
درست می فرمایید و دکتر روشنفکر به احتمال فراوان و با توجه به سابقه درخشان و زنگی بی نقص و عیبی که دارند و با توجه به استقبال و اقبال عمومی که از ایشان صورت گرفته میتونه نماینده بعدی باشه و داخل مجلس برای موکلین خودش هنر نمایی کنه و عزت آفرینی
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
شایسته ترین انتخاب در این دوره قوام فروزان خواهد بود بدون شک علمی ترین شایسته ترین گزینه این دوره قوام فروزان خواهد بود
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
زارعی از الان بازنده رقابت است کاش زارعی از الان خدا حافظی کند
United States
هدایت خواه اگه عاقل باشه و دنبال آبروی خودش و لیدر های گذشته خودش هست و دلش برای حزبش میسوزه نباید بیاد چون اگه شکست بخوره واقعا اون ارزشی که پیش مردم داره رو به کلی از دست میده
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب
حاج مهدی روشنفکر عصاره واقعی و ثمره ندای درد و رنج کشیدگان خطه شیرپرور بویراحمد و دنا و خیزش مردمانیست که میخوان امانت رو به اهلش بسپارن
حاج مهدی روشنفکر ، روشن دلی روشنفکر و روشن بین هست
یا مهدی حاج مهدی
یزدانی
United States
درود بر روشنفکر، درود بر فروزان که حقا پاکترین مردانی هستند که در مسولیت مثل مرد واقعی سربلند و سرفراز بودند
Iran, Islamic Republic of
خدایی من فکر میکردم دکتر روشنفکر به واسطه روابط قوم گرایی ۴٠ هزار رأی آورده اما داخل یکی از جلسات خصوصی که یکی از فامیل های ما دعوتش کرده بود و لب به سخن گشود متوجه اینکه چون کاربلد و با هوش هست ۴٠ هزار رأی آورده
حقیقتا دکتر روشنفکر همون کسی هست که الگو های لازم برا نماینده شدن رو داره و بنده با شنیدن سخنان ایشان سوی امیدی در دلم روشن شد و بر این باورم که میتونه نماینده ایده آلی بشه برامون
بویراحمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
با سلام
الحق والانصاف نویسنده تحلیل درستی داشته
مهدی روشنفکر قطعا برای قهرمانی میجنگد و در این سالها در قلب مردم جا خوش کرده ولی طرفدارانش دنبال یکه تازی ایشون هستن چون استقبال عمومی بسیاری از ایشان شده و فوج فوج داره به حامیانش اضافه میشه ، ولی در جبهه مقابل شاید شخصی مثل بهرامی یا بقول نویسنده اقای . بتواند عرض اندام کند
چون هدایتخواه دیگه مهره سوخته شده و زارعی بویراحمد و دنا.
پس نتیجه میگیریم که بویراحمد و دنا شاهد مبارزه مهدی روشنفکر و بهرامی یا فروزان خواهد بود
تیر تاجی
Iran, Islamic Republic of
. خسته شدند اسفند ۹۸ خیلی از ما ها کنار فروزان خواهیم ایستاد
Iran, Islamic Republic of
فقط فقط فقط
حاج مهدی روشنفکر
#حامی_روشنفکر_هستم
هندوستان
Iran, Islamic Republic of
فقط فقط فقط
حاج مهدی روشنفکر
#حامی_روشنفکر_هستم
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
اگر ما هستیم از کرده خود پشیمانیم و این بار رای خود را به ..نمیدیم.چون .چیزی نداشت
قاید گیوی
Iran, Islamic Republic of
مردم شریف و متدین " بویراحمد ودنا‌"
سلام ؛
ماحامیان حاج مهدی روشنفکر ‌
اعلام میداریم؛

✌️آمده ایم که خداوند متعال را خشنود کنیم،نه اینکه بنام خدا خشنودی خویش را بدست آوریم.
✌️آمده ایم تا سختی بجان بخریم تا شما مردم شریف "بویراحمدودنا " سختی نبینید.
✌️آمده ایم تا بگوئیم دغدغه یمان رفاه نسبی مردم " بویراحمدودنا" هست نه خالی کردن جیب آنها بعنوان رفاه.
✌️آمده ایم تا تبلیغات کنیم و قابلیت های خویش را به شما مردم شریف؛
"بویراحمدونا " عرضه کنیم نه اینکه بی هنری ها را پشت تصاویر بنرهای آنچنانی پنهان کنیم.
✌️آمده ایم تا جایگاهی برای مردم ؛
" بویراحمدودنا " در ایران بسازیم تا همیشه بدآن جایگاه پناه بیاورند،نه اینکه جایگاه کنونی را متزلزل کنیم.
✌️آمده ایم صدای رسای مردم باشیم نه اتاق فکر معامله گران سیاسی اقتصادی.
✌️آمده ایم تا تابوی دلالان سیاسی را بشکنیم، نه اینکه خودمان درد لاعلاج دیگری برای " بویراحمدودنا " شویم.
✌️آمده ایم برای صیانت از انبان بیت المال نه برای سوراخ کردن آن
✌️آمده ایم برای زیبایی فرهنگ ؛
" بویراحمدودنا" و نه اینکه شعار فرهنگی زیبا برای "بویراحمدودنا " سر بدهیم.
✌️آمده ایم که صدای مظلومان را بیان کنیم و نه اینکه ناله مظلومان را به هوا ببریم.
✌️آمده ایم مردانه رقابت کنیم و با اتکا رای شما پیروز شویم، نه اینکه از هر طریقی به پیروزی فکر کنیم.
✌️آمده ایم مردم را به رزق برسانیم و نه اینکه رزقشان را مصادره کنیم.
✌️آمده ایم که فردای مردم جامعه ام را تضمین کنیم نه آینده فرزندان و خانواده مان را.
✌️آمده ایم که سکوت ها را بشکنیم و نه خودمان مهر سکوتی برلبان بی رمق جامعه باشیم.
✌️آمده ایم در همه ساعات شبانه روز پاسخگویی همه مردم باشیم و نه فقط پاسخگویی به عده ای خاص.
✌️آمده ایم تا فرهنگ جامعه ام را تقویت کنیم نه اینکه با نام فرهنگ ؛
" بویراحمدودنا " را به تاراج بزنیم.
✌️آمده ایم یار و یاور جوانان "بویرامدودنا" باشیم نه اینکه از جوانان برای خودمان پل عبور بسازیم.

" مردم شریف بویراحمدودنا" ؛
آمده ایم بگوییم در کنار شما بوده ایم و هستیم و خواهیم بود.

جمعی از جوانان زجر کشیده بویراحمد ودنا
طایفه حاجتی
Iran, Islamic Republic of
ما هیچ کدام به طایفه زارعی رای نمیدیم و در انتخابات شورا تا تونستند برای ما خراب کردند. درود بر روشنفکر و فروزان
ندای مردم
Iran, Islamic Republic of
حامی منافع مردم واصول گرا واصلاح طلب واقعی روشنفکر
تام
Iran, Islamic Republic of
عشق است حاج مهدی روشنفکر
واقع بين
Iran, Islamic Republic of
با سلام.
بهترین گزینه فروزان و روشنفکر هست
بهرامی خو نه کارایی داشته و نه داره اومدنشم الکییه. که مشاهده شده.
زارع هم بیاید ، رای نمیاره چون کاری نکرده که مردم بش امید داشته باشن.
هدایتخواهم خو دیگه اگه آبرو خودش و حزبش میخواد نباید بیاد ،میاید رای نمیاره مث قبل ابروش میره و مردم هم زیاد قبولش ندارن.
بهترین گزینه ها فروزان و روشنکفره که اونم با بررسی سوابق و فعالییت هاشون مشخص میشه کدوم به صلاح شهر و استانمونه
خوبانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر
واقع بين
Iran, Islamic Republic of
مهدی روشنفکر فردی انقلابی هست و از جانب دو جناح حمایت میشه و این یهترین فاکتور برای ایشان حساب میشه و پیروزی ایشون رو قطعی نموده
شهلایی
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان عزیز و بزرگوار جریان و سونامی حامیان حاج مهدی روشنفکر عصاره همه جریانهای کشور حامیست از(اصلاح اصول مستقل و...)می باشد که برای برون رفت از بن بست بویراحمد و دنا برخاسته است یا مهدی حاج مهدی
شهلایی
Iran, Islamic Republic of
ما به کجا رسیدیم که آرزوى بعضى از مردم شده .کدوم شاخص مدیریتى رو داره،سخنور که نیست،علم هم که . فقط مدرک،خط سیاسیش که مشخص نبوده به دلایل بسیار زیادى،نگاه قومیتى هم داره،توان مدیریتیش هم .،معاون . بود استعفا داد،شوراى شهر دهدشت بود استعفا داد،معاون آموزش و پرورش بود استعفا داد،با هدایت خواه بود رفت آسپار رو علم کرد،بعد رفت سمت زارع و در آخر کسى بهش گوش نداد خودش وارد شد،تصور کنید تو مجلس قراره . برا حقوق مردم با لاریجانى و لیست امید و اونهمه نماینده قدر و تاجگردون سرشاخ بشه که منجر به توسعه استان بشه،بعد تو وازرت خونه ها هم چونه زنى کنه،بعد جلو مثلاً روحانى صحبت کنه،یه لحظه تصور کنید،قضاوت با خودتون،خدا به خیر بگذرونه....
حامی تخصص
United States
اقای روشنفکر در مقابل رقیب متخصص خود در سفلی اقای در خشنده بازی را باخته دنبال طرح نام خوددر کنار سایر بزرگان انتخابات است ایشان کهنه شدند چه می شد اگر در خشنده وتاجگردون با
هم در مجلس می بودند تا استان اباد شود
تامرادي
Iran, Islamic Republic of
در صورت حضور دکتر فروزان بی شک برنده قطعی انتخابات است
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
.. این حرفا نیست و توانایى جمع اوری رأی دوره قبل را هم ندارد
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
حاج فروزان مرد عمل و از جنس مردم تنها کسی است که شایستگی و لیاقت مجلس را دارد و کل بویر احمد حامی او خواهد بود.
ایل بزرگ اقا
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج فروزان عزیز این دور قطعا پیروز انتخابات خواهی بود
بهادر
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر استاد فروزان
تحلیل. کارامد و تقریبا منطبق یست بر واقعیت کارزار انتخابات اینده مجلس..
بو
Iran, Islamic Republic of
بدون شک همه منتظر فروزان هستن
چون مردم از انتخاب تکرار ی وبدون کارایی خسته شداند
Iran, Islamic Republic of
ادم خندش می گیره با این تحلیلها در ضمن مدارک دکترا امروزی مثل دیپلم قدیم نیست
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی رو من رای میدم. مطلب غیر واقع بینانه نزنید با مقاله نوستن و یمت و سو دادن که رای ایجاد نمیسه اتفاقا بر عکس منی ک نمیخواستم ب زارعی رای بدم الان دیگه میخوام رای بدم.
جلیلی
Iran, Islamic Republic of
سلام یه عده ای این قدر از گروهی یا کسانی تعریف و تمجید میکنند در مورد انتخابات بویراحمد و دنا خدا کنه دروغ نگفته باشید یا نگویید بنده اگه کسی بهتر و شایسته تر از ستارهدایتخواه تو صحنه بیاد بهش رای میدم ولی بدون از اینکه بخوام چیز بیشتری بنویسم اصلح آقای هدایتخواه هست بیاییم خدایی و از روی تفکرو درست رای بدیم بقیه هم قابل احترام و همه برابرو برادریم
شجاع
Iran, Islamic Republic of
برنده انتخابات روشنفکر است بقیه کات.
مارگون
Iran, Islamic Republic of
این تعابیر زمین تا آسمان با واقعیات تفاوت دارد. روشنفکر آدم خوبیه ولی توان و قدرت نمایندگی را نداره. مردم نمی تونن چهار سال دیگه یک فرد ناتوان را بفرستن مجلس. ریسک معنا نداره. اینا تعابیر به اصطلاح " بند چاله" است.
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
وقت ان رسیده برای توسعه استان دنبال انتخاب نخبگان باشیم حاج قوام فروزان طلایه دار نخبه گرایی است.مرد اخلاق مداری که می تواند برای این استان مفید واقع شود بدون شک ایشان معادلات سیاسی را برهم خواهد زد
شجاع
Iran, Islamic Republic of
.ایر وانی با ایی تعلیل .
نادر
Iran, Islamic Republic of
بهرامی ۱۰ بارهم بیاد شکست خواهد خورد بهرامی اجرایی است ولی به درد سیاست نمی خورد
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
زارعی شایسته مدیر یک مهد کودک را ندارد مرد ما دیگر اشتباه نخواهند کرد
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
به حول و قوه الهی بویراحمد و دنا اسفند ۹۸ یک صدا قوام فروزان را به عنوان نماینده بویراحمد و دنا راهی بهارستان خواهند کرد.تا . این دیار را بازگردانند
Iran, Islamic Republic of
با توجه به رقابت شدید در حوزه بویر احمد و گچساران باید یه نماینده بیاد که قدرت رقابت داشته باشه با توجه به اینکه آقای روشنفکر تا بخواد بیاد و اوضاع بیاد تو دستش ۴سال تموم شده و بویراحمد ۴ سال دیگه ضعیف تر بعدا فراموش نشه آقای روشنفکر در توانش نیست که بخواد با اقای تاجگردون رقابت کنه اصلا توانیه این حرف رو نداره
شجاع
Iran, Islamic Republic of
سلام. دوست عزیز تحلیلتان عجولانه و بی پایه و اساس است و اشتباه است و زاییده تفکرات غلط شماست. جناب شما فقط ظاهر قضیه را دیده اید و به خیال خود سید باقر را به سوی فروزان کشیدید و بهرامی را از رده خارج کردید و هدایت خواه را هم که فرموده اید پا به عرصه نخواهد گذاشت و اصول گرایان را هیچ پنداشته اید و نفرات آخر این عرصه مثل روشنفکر و فروزان را بالاتر از بقیه پنداشته اید. در ضمن از بعضی کاندید های امسال یادی نکردید مثل دکتر نستور درخشنده پور شهردار گچساران و مدیر کل اسبق. دوست عزیز مغرضانه و سطحی نوشته اید
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اگر بگویند فردا انتخاباته دکتر روشنفکر هشتاد هزار رای خواهد آورد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز .ارزش هست. مگه سید باقر از طایفه آقایی هست که می خواهد ککاگری اش را اثبات کند و مگه فقط طایفه خاصی صرفا در این منطقه از سید باقر حمایت کردند و بقیه هیچ. دوست عزی.بویراحمد خدشه دار شده است به نظر شما آقای فروزان و روشنفکر را که به. به صدر جدول بردین با کدامین رزومه و نگاه تمام امتیازات را به انها دادین در حالی که با باخت با کمترین امتیاز به دسته ۲ سقوط خواهند کرد. آیا معلم . و یک قاضی مشکل. از دست رفته مان را دوباره باز خواهند یافت. دوست عزیز از نستور درخشنده پور دکترای عمران و ۲۲ سال سابقه مدیریت کلان نام نبرده اید چرا؟
اصغر
Iran, Islamic Republic of
از مردم بویراحمدو دنا انتظار می رود.از کسانی امتحان خودشون پس داده اند.چه دلیلی داره که بخوان دوباره رای بدید.اقای هدایت خواه که از احکام حجاب وعفاف حرف میزند..
فتاحی
Iran, Islamic Republic of
الحق والانصاف که دکتر روشنفکر انسان شریف و بزرگواری.
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
ما باتو پیمان بسته ایم حاج مهدی
امیر حسین
Iran, Islamic Republic of
نجات بویر احمد فقط وفقط دکتر ستار هدایتخواه
حسینی چشمه...
Iran, Islamic Republic of
اب که بیاد تیمم باطل است، این جامعه امروزی که در فساد مسولین فلج شده علاجش ان قاضی القضاتی است که معتمد اصولگرایان و منتخب اصلاحات است، درود بر فرازنگی فرزند بویر احمد قوام فروزان
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
ما به یه انسان توانمند شجاع .علمی دراین انتخابات نیاز داریم .اینها هیچ کدومشون این خصوصیات را ندارن.
n
Iran, Islamic Republic of
شما که اطلاعات کافی ندارید دست به قلم نبرید چون آقای فروزان قاضی است و نه وکیل
همین یک نکته کافیست تا مشخص شود اطلاعات راجع به آقای هدایت خواه هم اشتباه بوده و این قلم به حمایت روشنفکر نوشته شده است.
در صورتیکه نویسنده اگر تحلیل گر خوبی باشد باید بدور از تعصبات نگارش کند که در این نوشتار وجود ندارد
Iran, Islamic Republic of
ممنون از نگارنده محترم اما این مشخص و واضح هست که برنده بعدی دکتر روشنفکره
کلا قبل از هر انتخاباتی در استان ما پیش بینی آن بسیار راحته
یه بچه هم دور های گذشته میتونست پیش بینی درست و صحیح داشته باشه و این دوره هم مثل روز روشنه
رضا
Iran, Islamic Republic of
یامهدی حاج مهدی
United States
دکتر روشنفکر معیار های اصلی برای نمایندگی رو داره و بی شک ایشون میتونه گره گشای مشکلات حامعمون باسه و خثوصیاتی همچون سجاع بودن،علمی بودن،مسلط بودن بر قانون،نداشتن تعارف با کسب،نماینده ملت بودن بحای نماینده دولت بودن و شمع سیاسی بالای ایشون گوشه ای از توانایی عای دکتر روشنفکر هست
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم با توجه به توانایی هایی که در وجود روشنفکر چند شب قبل در بک جلسه خصوصی که فامیل هامون ایشونو دعوت کرده بودند هست ایشون نماینده خوبی بشن برامون و کسی از رأی دادن به ایشون پشیمون نخواهد شد
/
Iran, Islamic Republic of
ماهیت کاسبکارانه برخی ها روشد
Iran, Islamic Republic of
ماهیت کاسبکارانه برخی ها روشد
جلیل
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج زارع...
Iran, Islamic Republic of
من متولد یاسوج و به نوعی و بصورت عامیانه از اهالی دستگاه بالا هستم
دور قبلی بخاطر جریان های که همیشه سر دبون بوده و فلانی از دستگاه پایینه من انتخابم زارعی بود و با این وحود چیزی از ایشون ندیدم،ولی این دوره از دستگاه پایین اونتخاب میکنم و کاری به اینکه فلانی از دستگاه پایینه و ما از بالا رو نادیده میگرم و به حاج روشنفکر رأی میدم شاید علاج مشکلاتمون بشه و اینجوری که شنیدم بنده خدا حاج روشنفکر هم خیلی علمی و باسواد هستند
توسیعه من به هم طبارانم اینه این بار روشنفکر رو انتخاب کنند که خداقل ایشون هم امتحانشو پس داده باشه،خدا رو چه دیدی شاید مث زارعی و هدایت هواه نباشه و برامون مفید شد
واقع گرای اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
قطعا برنده ایندور ه انتخابات مجلس در حوزه بویراحمد و دنا دکتر محمد بهرامی خواهد بود ومردم اینبار تصمیم گرفته اند به پول و تزویر و قدرت نه بگویند وبه چهره ای مدیر و علمی و مردمی و صادق و متعهد رای دهند هیچگاه مردم خدمات بی بدیل دکتر بهرامی را در شهرداری یاسوج فراموش نخواهند کرد او با خلاقیت و ابتکار توانست همزمان هم کارهای عمرانی و خدماتی بزرگی انجام دهد و هم در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی و ورزشی به زیبایی هرچه تمامتر بدرخشد ودر سختترین شرایط که مدیریت وقت کلان استان هیچ گونه توجهی به مسائل شهری نداشتند و مضاف برآن حوزه شهری و شهرداری با کارشکنی آنها مواجه بود او بخوبی توانست همه موانع را بر سر راه بردارد و با توانمندی و مدیریت علمی و بالنده خویش جانی تازه در کالبد بی روح شهرمان بدمد و تا سالهای سال خدمات شایان ایشان در ذهن و افکار مردم قدرشناس باقی خواهد ماند او به زیبایی توانست الگویی از مدیریت علمی را برای آیندگان در حوزه شهر و شهرداری به یادگار بگذارد
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع خیلی سیاست دارداین بارخودش است
سید
Iran, Islamic Republic of
افرادی که کارنامه خود را در بهارستان در دید مردم قرار داده اند هیچ شانسی ندارند چون شایسته جایکاه مجلس نبوده اند بدون شک مردم بویراحمد این دوره به افراد جدید اعتماد خواهند کرد فروزان وروشنفکر هردو از شانس بالای بر خوردار هستند.
Iran, Islamic Republic of
بدون شک برنده ایندوره انتخابات در سال ۹۸ چهره ماندگار جناب دکتر بهرامی هست که در دوران غربت اصلاحات در سالهای گذشته وسط میدان بود واز گفتمان اصلاح طلبی دفاع میکرد ونگذاشت که صدای گفتمان و اندیشه اصلاح طلبی در این کهن دیار به خاموشی گراید و توانست در سنگر شهرداری موجبات رضایتمندی شهروندان را حاصل وخدمات ماندگاری را در حوزه عمرانی و خدماتی و فرهنگی و اجتماعی و ورزشی به یادگار بگذارد
فقرا
Iran, Islamic Republic of
فقط دکترروشنفکر
اکبراباد
Iran, Islamic Republic of
سلام بر روشنفکر درود بر فروزان

یا مهدی حاج مهدی ✌✌✌✌✌✌
دانش آموز
Iran, Islamic Republic of
واقعاً بدور از هرگونه تعصب بهترین گزینه برای انتخابات ۹۸ مهدی روشنفکر فکر خواهد بود. چون از افراد پاک دست و قانون مدار استان حتی کشور هستن. ضمناً بنا به شناختی که از ایشون دارم با نفوذی که در سطح کشور دارن کمک شایانی به استان خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
حاج مهدی روشنفکر چون از حمایت ١٠٠ درصدی اقوامش بهره میبره و اینکه دتیره شناخت غیره تامرادی ها از حاج روشنفکر بیشتر شده و همه به این باور رسیده اند که میتونه کمک حال حال خراب و درب داغون سهرمون بشه ایشون به احتمال فراوان پیروز خواهند شد
همت پور از ایل جلیل
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
با سلام
فکر کنم کسی که این مقاله را نوشته یا در بویراحمد نیست یا از مسائل سیاسی خبرنداره
چرا که مدیری شجاع و نترس و قدری به نام دکتر نستور درخشنده پور به میدان امده و به لحاظ سابقه تجربی قوی و پایگاه اجتماعی و قدرت چانه زنی بالا و تحصیل در دانشگاه های مادر و به لحاظ ارتباط با تهران و سردمدتران کشور گوی سبقط را از کاندیدها ربوده و به امید خدا با این روند پیروز انتخابات است
,دنا
Iran, Islamic Republic of
پدیده انتخابات دکتر درخشنده پور است
میرشکار شهرسازی
,دنا
Iran, Islamic Republic of
همه اش گفتی تا بگی روشنفکر...۵۰ هزارتا رو از کجا آوردی..کیسه خلیفه
عدالت
Iran, Islamic Republic of
درود بر روشنفکر و درود بر یاوران انقلاب و رهبر
Iran, Islamic Republic of
پیش بینی من از انتخابات
روشنفکر اول
فروزان دوم
زارعی سوم
Bulgaria
من نمیدونم زارع و هدایت خواه دنبال چی هستن و دوباره سعی دارند کاندیدا بشن ۱۶ ساله بویر احمد و دنا . چی رو پس میده. .شما تنها .ی به وزارت نفت بوده خدا وکیل چی میخوای
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خیالتان راحت که بازهم حاج زارع برنده انتخاباته.درزمان زارع بهترین کارهای عمرانی انجام گرفته.قسم میخورم که روشنفکرنسبت به قبل کمتررای داره.وقوام فروزان چهره ای ناشناخته میباشد.که حداقل بایددودوربیادتاشناخته بشود.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خیالتان راحت که بازهم حاج زارع راهی مجلس میشودبااین همه کارعمرانی.روشنفکرازدورقبل کمتررای داردوفروزان هم چهره ای ناشناخته میباشد
Iran, Islamic Republic of
سید باقر بداند دیگر جای پایی ندارد چون ما خوب یادمان هست بازحمات مردم مظلوم
بخشهای پاتاوه واطراف به نمایندگی انتخاب شد بعد دیدیم که کسانی سود بردند که فقط کت وشلوار میپوشیند وفخر میفروختند که ما سید باقر را به مجلس بردیم در صورتیکه اونها حتی رای به ایشان ندادند باقر بقول .در زمان باقر ما حتی یک مدیر از این منطقه نداشتیم .اشتباه گذشته را تکرار نمیکنیم
ایل
Iran, Islamic Republic of
ِهدف کبنا فقط بازید کردن از سایت و تحریک مردم عشایر استان هست ! حالا تا انتخابات یعنی مشکل کم هست به مشکلات مردم رسیدگی کنید تا بدست هم نمایندگان .برسد
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
اکا ای حاج فروزان تا الان وکوچه بیه
به چه کاری مشغوله
قاضییه یا وکیله
به جد آصیرا تازه نومشَ ایشنفم
Iran, Islamic Republic of
آهای ..ا یادتون میاد بخاطر اسم بیمارستان شهید جلیل چه داد و بی داد کردید؟؟؟
مگه ماها نبودیم که زارعی رو فرستادیم مجلس؟؟؟
پس بشینید تا ایندفعه بهتون رأی بدیم
رأی . فقط دکتر روشنفکر
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
توصیه به بعضی از اصول گرایان چه انها که در . هستن وبرای .ساخته اند که ناخوداگاه مجموعه ای از خواسته های خود انان است وچه انها که ازروی حسادت وخود برتر بینی می خواهند تصمیم بگیرند تنها راه نجات حمایت از روشنفکر است
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
دوستان اقای هدایت خواه امتحان خودشو پس داده..بهش بگید دیگه مهره ی سوخته ی به شهرقم عزیمت کنید.
خواننده
Iran, Islamic Republic of
فقط زارعی به نان نامی زهرا
نصرت زاده
Iran, Islamic Republic of
به خدا دکتر روشنفکر اسوه ی ادب واخلاق.مردمی وشجاعت
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج روشنفکر. شک نکنید.
منصفانه
Iran, Islamic Republic of
با سلام مردم عزیز بویر احمد بدبختی تا کی اگر عاقلانه فکر نمایید از روشنفکر حمایت نمایید
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
باسلام:مثل اینکه نویسنده محترم دکترحاج نستوردرخشنده پورکه هم کارنامه،هم برنامه وهم تخصص لازم رادارندازیادبرده است وبه عقیده من این شخصیت فرهیخته وفرزانه برنده ماراتن سیاسی مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم حوزه انتخابیه بویراحمدودنااست وبس.
صیادی
Iran, Islamic Republic of
اقای . ریاست شدی.چه می خواهی از.ین مردم.امسال شماها هستند که این استان محروم کردی
یاسوج
Romania
روشنفکرتمام شد،نمیتونه صحبت بکنه
خواهش.
Iran, Islamic Republic of
خنده داره اقای هدایت خواه . رفت دست اقای مسعودحسینی و امثالش بازهم..
همشری
حامیان عزیزخیلی شتابزده هستید مواظب باشید.ست
همشری
اقایان بازهم بازنده اندفقط حاج زارعی مردبدون لاف
همشری
Iran, Islamic Republic of
با سلام اهل جلیل و بابکان هستم با تمام توان از روشنفکر حمایت می کنم زیرا نمایندگان دارای سابقه تحفه ای برای این مردم نداشته اند
تامرادی سفیدار
Iran, Islamic Republic of
آب زنید راه را حین که نگار می رسد
مژده دهید یار را بوی بهار می رسد

دکتر روشنفکر خاک پایت توتیای چشمانمان
Iran, Islamic Republic of
زارع که بیاد. رای همتون برمیگرده...درود بر دنای استوار که همیشه با فکر رای میدن و .رای اونها رو برگردونه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج زارع
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
باز هم زارعی
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
این دور قطعا حاج فروزان رفته خودتونو خسته نکنید
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای روشنفکر
ایلم جلیل
Iran, Islamic Republic of
حامی روشنفکر هستم
^^تا اخر ایستاده ایم''
Iran, Islamic Republic of
اگه فردا انتخابات بشه روشنفکر با رای بسیار زیاد اول میشه
^^تا اخر ایستاده ایم''
Romania
طایفه آقا فقط با بهرامی میماند
کیان
Romania
عمده ایل آغایی فروزان را قبول ندارند و منتظر تصمیم دکتر بهرامی میپانند
دنا
Iran, Islamic Republic of
مردم اگر پیشرفت و توسعه میخواهید فقط به دکتر بهرامی رای بدین. اگر هم طایفه مهمه هر کی به طایفه خودش رای بده
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی حاج مهدی
خواهش نیک
Iran, Islamic Republic of
انشاالله این دور دکتر بهرامی خواهند اومد و پیروز انتخابات خواهند بود
بویراحمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
زارع و هدایت خواه امتحان خودشون رو پس دادن. اینبار نوبت دکتر بهرامی هستش که این حوزه رو از این وضعیت اسفبار در بیارن
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
فقط و فقط دکتر بهرامی
اعتدال و اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
شانزده ساله که مجلس ما دست اصول گرایانه و متاسفانه هیچ کاری هم انجام ندادن. این دور انشاالله با حمایت مردم بویراحمد و دنا دکتر بهرامی پیروز انتخابات خواهند بود
مرتضایی
Iran, Islamic Republic of
درود برحاج روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
من حامی روشنفکر هستم
روستازاده ای از روستای رودشتی
زیبا کلام
Iran, Islamic Republic of
درود بر سناتور.درود بر روشنفکر
پادنا
Iran, Islamic Republic of
ما جوانان اصلاح طلب در هر صورت دکتر بهرامی رو وارد صحنه میکنیم. چون ایشون میتونن ما رو نجات بدن
دمچنار
Iran, Islamic Republic of
#حامی_روشنفکر_هستم
شجاعی
Iran, Islamic Republic of
#حامی_روشنفکر_هستم
ایل باباملکی
Iran, Islamic Republic of
#حامی_روشنفکر_هستیم
ایلم جلیل
Iran, Islamic Republic of
#حامی_روشنفکر_هستم
تا آخر ایستاده ابم
Iran, Islamic Republic of
این بار با اقتدار هرچه تمام تر یا مهدی گویان ایستاده ایم . فقط حاج مهدی روشنفکر
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
سلام:این وسط تنهافقط وفقط مردم فراموش شده است وهرکسی دنبال معامله گری خودوفامیلش است ...بمیرم برای سفلی ای که خیلی رامردکردوبهایی بهش ندادندونمی دهند...عزیزان ضمن احترام به همه نامزدهاوحامیانشان بایدگفت اصلح ترین هدف نهایی باشد...
یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
اهای کامنت با اسم دنا حداقل اسمتو عوض کن تا ضایع نشی که یه نفری و ادم با تخریب یکی‌دیگه به جایی نمیرسه
حامیان عشق
Iran, Islamic Republic of
تا تیه کار ایکنه پرچم یا مهدی ایبینم . زنده باد حاج مهدی رو شنفکر . زنده باد بو یر احمد و دنا
تحصیل کرده بیکار
Iran, Islamic Republic of
بازم هدایت خواه بازم حجاب عفاف
ارجمند
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی
فریاد
Iran, Islamic Republic of
انتخابات اینده قطعا یک قطب انتخابات اقای هدایتخواهست و قطب دیگر درصورت حضور دکتر بهرامیست درغیر اینصوت پیروز انتخابات دکتر هدایتخواست
اصولگرایان بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا با اجماع اصولگرایان بر سر گزینه واحد با اختلاف این بازی رو خواهیم برد . جناب هدایتخواه رهبر اصولگرایان هم در چندین جلسه اعلام کردند که قطعا اصولگرا با گزینه واحد میاد .و بین ایشون و آقای روشنفکر یک نفر میاد. و قطعا از اونجایی که رای ۴۰ هزار نفری آقای روشنفکر سر جاش هست در صورت اجماع اصولگرایان با ایشون رای قطعا رکورد ادورا گذشته زده خواهد شدو بالای ۸۵ هزار رای میارن.و به قول نویسنده محترم متن بالا بقیه باید برای دومی رقابت کنن
United Arab Emirates
آقای هدایت خواه خونشونو بردن تهران و اگه قرار بود ثبت نام کنه همین یاسوج میموند و فعالیتشو انجام میداد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتربهرامی
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
این بار رقابت بین کاندید مورد حمایت طیف اصولگرا و اصلاح طلب خواهد بود در صورت اومدن هدایت خواه و غریب پور فینال بین این دو خواهد بود و برنده غریب پور فرض دوم اگه طیف اصولگرا بالاخره عقلانیت بکار ببرند و کاندید مورد توجه عموم مردم را اجماع کنند فینال بین روشنفکر و فروزان به عنوان کاندید طیف مقابل و برنده روشنفکر خواهد بود بقیه هم که کار چاق کن و تنور داغ کن انتخابات هستند.وسلام
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
#حامی_روشنفکر_هستم


یا مهدی حاج مهدی ✌✌✌✌✌
لوداب'
Romania
روشنفکربازهم بازنده هست وحتی کمترازدورقبل رای میاره
اطلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج فروزان این دور همگی پشتت هستیم مرد بزرگ
احسان
Iran, Islamic Republic of
من همه نظرات خواندم فقط کامنت ۶۳ حرف حق زده بقیه دوستان با دید طایفه ایی وتعصب
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
اصول گرایان قطعا بازنده مجلس هستند
اقا
Iran, Islamic Republic of
حاج فروزان بیو که تشنه حضورتیم
باوی
Iran, Islamic Republic of
حاج فروزان فقط خودت
کیگیوی
Iran, Islamic Republic of
همگی فقط تلف نکنید حاج فروزان قبول
چیتاب
Iran, Islamic Republic of
حاج فروزان عزیز همگی پشتت هستیم
ایل اقا
Iran, Islamic Republic of
بهرامی دیگر نامزد نمیشه تموم شد
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
حاج فروزان حامیت هستیم
لوداب
Iran, Islamic Republic of
حاج فروزان حامیت هستیم
شجاعی
Iran, Islamic Republic of
حامی فروزان هستیم
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
حامی فروزان هستیم
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج فروزان
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
روشن فکر جایگاهی ندارد و باز هم بازنده است
دنا
Iran, Islamic Republic of
کسی روشن فکر را انتخاب نمیکند
گوسرویی
Iran, Islamic Republic of
حامی حاج فروزان هستیم
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
من تامرادی هستم بیشتر طایفه ما با حاج فروزان هستند
ایل بزرگ اقا
Iran, Islamic Republic of
بهرامی به هیچ عنوان نباید نامزد شود هیچ کس حامی او نیست
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر بزرگ مرد بویر احمد حاج فروزان
جلیل
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای حاج فروزان
تیر تاجی
Iran, Islamic Republic of
بهرامی یک اصول گرا است در ضمن شایسته مجلس نیست زارعی هم تمام شده است این دو نباید بیایند
ایل اقایی
Iran, Islamic Republic of
فروزان از شانس بالایی برخوردار است بدون شک مطالبه مردم حضور فروزان است وبس
بویراحمد اصیل
Iran, Islamic Republic of
فقط می گویم کاش فروزان بیاد هرچند شایستگی ایشان فراتر از مجلس است واین فضای استان الوده است..حاج فروزان کاندید نخبگان روشنفکران است.بیا ای مرد هرچند این فصا الوده است هرچند این فضا بی اخلاقی زیاد داره ولی منتظر حضور مرد اخلاق مدار هستیم وبس
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
مهم نیست اصلاح طلب یا اصولگرا این دوره به کسی رای می دهیم که برای مردم ارزش قائل شود،و این شخص کسی نیست جز حاج قوام فروزان .
درود بر حاج قوام فروزان
لوداب نشین
Iran, Islamic Republic of
این دور از انتخابات به انکه شایسته انتخاب مردم هست و برای دفاع از حقوق مردم می آید رای میدهیم و ان کسی نیست جز حاج قوام فروزان
درود بر حاج قوام فروزان مرد عدالت
حامی شایسته سالاری
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج فروزان ، به امید خدا حاج فروزان خواهد امد و دیگر شاهد ناکارامدی نمایندگان دوره های قبلی نخواهیم بود.
بویراحمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر درخشنده پور مورد حمایت قاطبه مردم علیا و سفلی
دکترای عمران و سازندگی. فراتر از ایل و طایفه و عدم تعلق به گروه و منطقه خاص
سخنور و ناطق و ۲۲ سال مدیر و شهردار
پدیده های همان طور که از اسمشون پیداست از ضعف دیگران بوده که شدند پدیده و گرنه خود چیزی در چنته نداشتند. دکتر درخشنده پور بویراحمد را به جایگاه واقعی خود خواهند رساند،مردم امیدوار باشید
انتخابات
Iran, Islamic Republic of
حاج فروزان اختلاف بسیار بالا قبول میشه قول میدم
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی ✌✌✌✌✌حاج مهدی
Europe
بنده باشناختی که ازدکتر روشنفکر بدست اوردم قطعا به ایشان رای خواهم داد
فعال تشکیلاتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر فروزان سلام بر بهارستان
چیتابی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر به درد مجلس نمیخورد. دور گذشته هم میگفتند اول ولی سوم شد از هر ده کاملترین هشت تای آن در مورد روشنفکر بود . در این دوره هم بیشتر از چهل هزارتا نمیاره
چیتابی
Iran, Islamic Republic of
درخشنده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
زارع اییا بر کو چو ایخه چه کنه
Iran, Islamic Republic of
حضور هدایت خواه و روشنفکر باعث میشه که هیچ کدوم رای نیارن بهترین راه ائتلاف است.بهتر است اونی که کمتر رای داره به نفع دیگری بره کنار
م
Iran, Islamic Republic of
خوب بود. خندیدیم
توتنده
Iran, Islamic Republic of
مثل دور گذشته فقط دکتر روشنفکر
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بویراحمد نیازمند یک نماینده توانمند و یک فرد اجرایی مانند جناب آقای دکتر بهرامی است که خدمات شایانی را به شهر یاسوج کردند و قطعا در کسوت نمایندگی مجلس کارهای بزرگتری برای رشد و توسعه همه جانبه استان و بویراحمد برخواهند داشت
آرتور ساغلام .تراختور
Iran, Islamic Republic of
به جرات میشه قسم خورد کلیه کامنت های یا مهدی روشنفکر را یه نفر یانهایتاآآااآ دو نفر نوشته وارسال کرده برادربا هیاهو نمیشه وارد مجلس شد
بویراحمد و دنا و کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
دور بعدی برای بویراحمد و دنا سرنوشت ساز هست. بیایید به مسایل بدور ار حط ناسیونالیسی نگاه کنیم و به دکتر درخشنده پور دکترای عمران و شهرسازی و باتجربه و شجاع نیم نگاهی بیندازیم. فارغ از ایل و طایفه و مرزبندی. موکلی برای همه اقشار و طوایف
بویراحمدی
Romania
اکثر کامنتا را یه نفر گذاشته برای غوغاسالاری،انتخابات باید براساس شایسته سالاری باشه کسی که در وهله اول نطق قوی،سواد بالا و پیگیر در مشکلات منطقه باشه تعصبات فامیلی نتیجه جز عقب ماندگی ندارد.
باوی گچساران
Iran, Islamic Republic of
حاج فروزان حامیتیم
دنا
Iran, Islamic Republic of
حاج فروزان این دور خودت رفتی
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
بهارستان فقط مال حاج فروزان
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج فروزان سلام بر بهارستان
باوی گچساران
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی من طرفدار زارع نیستم ولی ازبین این عکسها زارع بهتر از بقیه هست.ادم خاموش و منفعل و بله قربانگو به قول دکتر نیکبخت به درد مجلس نیخره .
اقا
Iran, Islamic Republic of
حاج فروزان رای ما شما هستید
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بقیه خودشونو خسته نکنند حاج فروزان قبول
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درودبردکترروشنفکر
انتخابات
Iran, Islamic Republic of
تمام کامنت هایی که به طرفداری روشنفکر زده میشه کار ۲ یا ۳ نفره همش با این کارا نمیشه کسی رو فرستاد مجلس زشت به خدا.
تمام بویر احمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم این مردم چرا خودشونو خسته میکنن اقا حاج فروزان این دور رفته مجلس
ایل اقا
Iran, Islamic Republic of
یک درصد از ایل اقا حامی بهرامی نیست الکی وقت تلف نکنید
اقا
Iran, Islamic Republic of
تمام ایل اقا پشت حاج فروزان این دور خودش رفته
روشنگری
Iran, Islamic Republic of
 دورنگی، نفاق و دورویی
منافقان فقط لقلقه زبانی دارند، نه حرفشان پشتوانه فکر و عقیدتی دارد و نه عملشان. آن ها با دروغ و تزویر زنده اند و جالب است که این کار را یک نوع زرنگی می دانند: «آن ها با این عمل می خواهند خدا و مؤمنان را بفریبند در حالی که تنها خود را می فریبند اما نمی فهمند؛ یخاعدون الله و الذین آمنوا و ما یخدعون الا انفسهم و ما یشعرون»(بقره/۹)یکی دیگر از ادعاهای منافقان، «اصلاح طلبی» است. آن ها خود را اصلاح طلب معرفی می کنند در حالی که مفسد واقعی هستند «و هنگامی که به آن ها گفته شود در روی زمین فساد نکنید، می گویند ما فقط اصلاح کنندگانیم؛ و اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون»(بقره/۱۱)منافقین هدف خود را اصلاحات بیان می کنند در حالی که اصلاحات آنها جز فساد و فحشا نیست. در طول تاریخ نیز هر گاه خیانتی توسط منافقان صورت گرفته است برای عوام فریبی بوده ولی پیشبرد آن را به نفع مردم معرفی کرده اند. قرآن در پاسخ به این ادّعا می فرماید: «بدانید اینان همان مفسدانند و برنامه ای جز فساد ندارند ولی خودشان نمی فهمند؛ الا انهم هم المفسدون و لکن لا یشعرون»(بقره/۱۲)

از دیگر نشانه های منافقان که در آیه ی ۱۳ سوره بقره به آن اشاره شده، این است که آن ها خود را عاقل و هوشیار می دانند و مومنان را ساده لوح و خوش باور؛ «هنگامی که به آن ها گفته شود ایمان بیاورید، آن گونه که توده های مردم ایمان آوردند،می گویند ما هم چون این سفیهان ایمان بیاوریم؟ و اذا قیل لهم آمنوا کما آمن الناس قالوا انومن کما آمنه السفهاء» این گروه منافق، افراد پاکدل، حقیقت جو و حق طلبی که در برابر دعوت پیامبر و تعلیمات آسمانی اش سر تسلیم فرود آورده اند، را به سفاهت، متّهم می کنند. البته خداوند در ادامه ی آیه، واقعیت را این گونه بیان می کند «سفیهان واقعی، منافقان هستند، اما نمی دانند؛ الا انهم هم السفهاء و لکن لا یعلمون»(بقره/۱۳)

رنگارنگی
از مشخصه های بارز منافقان، این است که هر روز به رنگی در می آیند و به اصطلاح ملون و مذبذبند، میان هر جمعیتی که قرار بگیرند با آنها هم صدا می شوند. امروز فریاد «زنده باد» و شعار «مرگ بر» سر می دهند. قرآن این صفت منافقان را در آیه ی ۱۴ سوره ی بقره این چنین بیان می کند: «هنگامی که افراد با ایمان را ملاقات کنند، گویند ایمان آوردیم، اما هنگامی که با دوستان شیطان صفت خود به خلوتگاهی می روند می گویند ما با شماییم؛ و اذا لقوا الذین آمنوا قالوا آمنا و اذا خلوا الی شیاطینهم قالوا انا معکم انما نحن مستهزئون» و می گویند: اگر می بینید ما در برابر مومنان اظهار ایمان می کنیم ما آنها را مسخره می کنیم. این دگانگی شخصیت و تضاد درون و برون که صفت همیشگی منافقان است، پیامدهای گوناگونی در عمل و گفتار و رفتار فردی و اجتماعی آن ها دارد که به خوبی می توان آن ها را شناخت(تفسیر نمونه، ج۲۱، ص۴۸۰-فقط روشنفکر
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
حاج فروزان عزیز و دوست داشتنی حامیت هستیم
لوداب
Iran, Islamic Republic of
حاج فروزان مرد عمل تنها شایستگی مجلس را دارد
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
اقا لطفا بحث زارع و هدایت خواه و بهرامی را نکنید مردم واقعا خسته شدن از چهره تکراری
Iran, Islamic Republic of
حاج فروزان رای ما شما هستید
دنا
Iran, Islamic Republic of
نمیشه کسی را با هیاهو فرستاد مجلس ولی در بین این نامزد ها واقعا کسی که لیاقت بهارستان را دارد حاج فروزان است
اقایی
Iran, Islamic Republic of
از ایل اقا کسی حامی بهرامی نیست لطفا نامزد نشو
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
من به شخصه حاج فروزان را انتخاب میکنم چون واقعا شایستگی دارد
یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
دکتر:
حضور مستمر دکتر مهدی روشنفکر در مناطق مختلف و همراهی همیشگی با مردم و تلاش­های شبانه روزی ایشان در خدمت به مردم استان و همچنین ویژگی های اجتماعی قوی و دلسوزانه وی و همکاری صمیمانه­ ایشان با مردم در طول سالیان متمادی، از وی چهره­ ای مردمی، متشخص و پرنفوذ ساخته است و خوشبختانه در طی این مدت اخیر شور و هیجان و استقبال مردمی از ایشان بسیار خیره کننده و چشم نواز بوده است و اعلام حمایت پیاپیش همه جانبه مردم فهیم بویراحمد و دنا از حاج مهدی روشنفکر روز به روز در سراسر حوزه انتخابیه وسیع‌تر و فراگیر تر می‌شود و این خیزش و حرکت تا الان با چنان شور و هیجانی درحال صورت گرفتن هست که شاید با توجه به مدت زیادی ک تا انتخابات سال۹۸داریم باورش برای خیلی ها سخت و غیرقابل باور باشد.

اندکی صبر..سحر نزدیک است.
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی
مردم
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر حامی مردم
Iran, Islamic Republic of
اندکی صبر سحر نزدیک است یا مهدی
خیر خواه
Iran, Islamic Republic of
توصیه به کسانی که قصد تخریب روشنفکر را دارن .اسارت عقل انسان در هوای نفس از آسیبهای جدی کرامت انسانی است/ از فرزندان آخرت باشید نه از فرزندان‏ دنیا
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
درود فروزان عزیز
تیر تاجی
Iran, Islamic Republic of
فروزان✌
جلیل و بابکان
Iran, Islamic Republic of
حامی حاج فروزان هستیم
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
فروزان عزیز
بابکان
Iran, Islamic Republic of
حامی فروزان هستیم
Iran, Islamic Republic of
حاج فروزان✌
کیگیوی
Iran, Islamic Republic of
حامی حاج فروزان هستیم
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
بیشتر طایفه ما با حاج فروزان هستن
سید
Iran, Islamic Republic of
واقعا فروزان شایستگی بهارستان را دارد
Iran, Islamic Republic of
من واقعا بین این نامزد ها حاج فروزان را امتخاب میکنم چون شایستگی را دارد
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
نونم نظرات شما را باید میزاشتین و بارون تا شستشو میداد
که مردم مه خو اب نداریت .
اگه سید باقر موسوی . دکتر مندنی پور . اقایان مهندس پناه .. فروزان ... غریب پور ... عسکری . شریفی .. توفیقی . یزدانی ..پادیاب . سیف سادات . اقای حسینی .... بهرامی


جوانان بهزاد کاظمی. جمال ارجمند . حمزه بنام . باقری . میلاد طاهرپور . داریوش ارجمند ....

یکنفر انتخاب کن مثل مرد پشت سرش وایسان
برنده انتخابات میشن وگرنه رای هدایت خواه . یا زارعی میبرش

روشنفکر که پایه راش ثابت هست رای نمیاره
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
بین این اشخاص اصلح ترین فرد دکتر روشنفکر میباشد،به یاری خدا و همت مردم بویراحمد این دوره آقا روشنفکر نماینده بویراحمده
یاسوج
United States
دعای هدایت خواه، عمل فروزان و پاکی روشنفکر چراغ مجلستان باد
کی لهراس
Iran, Islamic Republic of
جون خوت . که اینه بنویسی ..
حسینیان
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس جسارت و توانمندی دکتر هدایتخواه را نداره، فقط او در حد و اندازه نام بویراحمد است.
حامی سایسته سالاری
Iran, Islamic Republic of
انتخاب برتر مردم کسی نیست جز حاج فروزان
مرد اندیشه و تفکر
Iran, Islamic Republic of
نویسنده متن ، تحلیل سیاسی خوبی داشته و درست رصد کرده است .
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
نویسنده متن ، تحلیل سیاسی درستی داشته و خوب رصد نموده است .
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
این تحلیل تاحدودی قابل قبول است ولی نگارنده نتیجه را به سمتی کشانده که از روشنفکر اسطوره سازی کند در حالی که اهل تحلیل دقیقا می دانند که امکان ندارد شرایط دوره قبل برای حاج مهدی تکرار شود زیرا آن زمان زیاد کسی از ایشان احساس خطر نمی کرد و باتوجه به وضعیت موجود مردم دنبال کسی هستند که در تهران بتواند راهگشا باشد نه مثل دو دوره قبل مجلس آزمایشگاه شود برای عده ای از راه رسیده
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا حاج مهدی با طبل وارد میدان شده
مهدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
عجب تحلیل بسیار عالی قشنگی کاملا درسته
Iran, Islamic Republic of
درود
شوروم
Iran, Islamic Republic of
با سلام
میگم این درخشنده پو.
دوباره .ش هست ، نکنه تو. داره زندگی میکنه که سودای نمایندگی در سر داره
بابا.
دوستان
دوستان اینقدرجان نثارنشویداینبارهم حاج زارع باصداقت است خیلی خودخوری نکنید
مسعود
Iran, Islamic Republic of
شکی نیست هدایت خواه و زارعی دیگه بیان یا نیان قبول نمی شوند، رای مردم اول فروزان بعد روشنفکر
دانشگاه تربیت معلم یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ایشالا باتوجه به اینکه جناب دکتر روشنفکر انسان شریف و و بزرگوار.اهل ادب و دارای سوابق درخشانی درکارنامه ی خود دارد.با حمایت از مردم فهیم بویراحمد ودنا بتواند مسئولیت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باشد
وصدای مردمش را به گوش مسئولان برساند.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
وجود حاج فروزان در انتخابات یعنی پایان رقابت بقیه کاندیدا
درود بر حاج فروزان بزرگ
گچساران
Iran, Islamic Republic of
حاج فروزان بیا که گچساران با تمام وجود حامی شماست هرجا باشی همه برای رای به شما آماده ایم.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
رای مردم فروزان بقیه تلف کردن وقته
ده برآفتاب
Iran, Islamic Republic of
به خدا که روشنفکر یک انسان کامل است.از رای دادان به هدایت خواه پشیمانم.
مریم
Iran, Islamic Republic of
حامی فروزان هستیم
جلیل
Iran, Islamic Republic of
درود بر فروزان سلام بر بهارستان
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
حامی فروزان هستیم✌
کی
Iran, Islamic Republic of
فقط فروزان
ایل
Iran, Islamic Republic of
حامی فروزان هستیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
فروزان بیا که قبولی
قاید گیوی
Iran, Islamic Republic of
حاج فروزان مرد عمل و دوست داشتنی بهارستان لیاقت توست
مردم
Iran, Islamic Republic of
درود حاج فروزان
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج فروزان
اکبر اباد
Iran, Islamic Republic of
حامی فروزان هستیم
مادوان
Iran, Islamic Republic of
فروزان عزیز
بلهزار
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج فروزان عزیز و دوست داشتنی
جلیل و بابکان
Iran, Islamic Republic of
فروزان
دانش پایه مارگون
Bulgaria
فارغ از جریان های فکری رای ما اول فروزان و در صورت عدم ورود ایشان روشنفکر ، دیگه هدایت خواه و زارعی بای بای
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چطور بعضی روشون میشه بعد از سالها فرار از منطقه اظهار وجود کنن
Iran, Islamic Republic of
با سلام عزیزان این بدونند که مثل دفعادت گذشته نیسیت که یه افرادی بیان خودشون مطرح کنند واز این طریق سود ببرند وسر دیگران کلا بذارند
آینده
Iran, Islamic Republic of
والا مو نونم ای روشنفکر چه کرده ، چه خدمتی کرده ، تا الان کوچو بیه که ایطور وش قهرمان سازی ایکنیت
در بویراحمد بجز سید باقر موسوی ، حاج دهرابپور ، حاج حسینی هیچ چهره ی سیاسی و احتماعی نداشتیم
هدایت خواه ، بهرامی ، زارع ، مندنی پور ، کسایی بودند که از دل اون سه نفر بیرون اومدن
هیچ وقت اسمی از روشنفکر نبود و آرا ایشان دور قبل یه آرا احساساتی و ایلی بوده و این دور ۷هزار رای هم نمیاره
دوستدار
Iran, Islamic Republic of
بین این افراد اصلح تر دکتر روشنفکر
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به کامنت آینده:
انتظار نداشته باش تا ابد حاج حسینی ودهراب پور تصمیم بگیرند
اتفاقآ من میخواهم برای ورودیه هوای تازه رای به روشنفکر بدم .ما باید از این افکار پوسیده عبور کنیم وفکری نو در اندازیم.
قلم
Iran, Islamic Republic of
با سلام بویراحمد تشنه مردی صادق و راستگو هست که فارغ از شرایط جناحی بتواند اتحاد و همدلی را به حوزه بویراحمد و دنا برگرداند ۱۶ سال هست که این شرایط از بویراحمد دور است اگه معتمدین و نیروهای فکری و دلسوز نگران این حوزه انتخابیه هستند شخصی با اخلاق تر و سیاستمدار تر و عملگرا تر از حاج فروزان سراغ ندارم.ایشان نفوذ بالای در تهران دارد و اعتماد زیادی هم بین خواص دارد
Iran, Islamic Republic of
درود بردکتر درخشنده پور
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1