کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیانیه اعتراضی اصلاح‌طلب چرام علیه سوءمدیریت و فرصت طلبی‌ها در استان/ تمجید از رضا توفیقی و رستاد

26 اسفند 1396 ساعت 11:43


اردشیر پاداش از نیروهای بازنشسته وزارت کشور و از فعالین سیاسی اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد علیه برخی سوء مدیریت و فرصت طلبی‌ها در استان بیانیه اعتراضی صادر کردند. متن ارسالی بیانیه اعتراضی پاداش به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم

قبل از هر چیز رایحه دل انگیز بهار زیبای طبیعت و فرارسیدن نوروز باستانی را خدمت مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه مردم عزیز و ولایت مدار شهر چرام تبریک عرض می‌نمایم. شهر چرام شهری که در انقلاب اسلامی به جهت علاقه‌ی شدید مردم نسبت به حضرت امام (ره) به نام شهر «جماران» انقلاب نامگذاری شده بود ولی متاسفانه به دلیل سوءمدیریت و به علت مخالفت مسئولین وقت تقسیمات کشوری آن گونه که شایسته بوده است تاکنون حقش ادا نشده است.
افتخار بنده حضور در جبهه‌های جنگ هشت ساله و منطقه قصر شیرین و لبیک گویی به فرمان حضرت امام (ره) است و به عنوان یک جانباز آن حماسه و بزرگی و فداکاری مردم را هرگز فراموش نخواهم کرد. بعد از اتمام جنگ نیز به عنوان یک خدمتگزار در کسوت‌های مختلف در مجموعه وزارت کشور همیشه در خدمت مردم و انقلاب بوده‌ام و هنوزهم بعد از دوران بازنشستگی این رسالت را برای خود قائلم و اگر کاری از دستم بر آید با تمام وجود برای مردم دیارم انجام می‌دهم.
فعالیت سیاسی در چهارچوب نظام و قانون اساسی به حسب کار اداری و سلیقه شخصی همیشه از اهمیت بالایی برایم برخوردار بوده است و در طول سال‌های بعد از انقلاب ذیل جریانی که امروز به نام اصلاح طلبی خوانده می‌شود فعالیت داشته‌ام و در تلخ و شیرین این جریان از ان زمان که بهرام تاجگردون رهبری انرا بر عهده داشت تا روزهای سخت اردیبشهت ۹۶ که در ستاد حسن روحانی در کنار سید بزرگوار و عزیز سید ضیاء رضا توفیقی شبانه روز برای پیروزی اصلالحات تلاش داشته‌ام بوده‌ام.
اما متاسفانه بعد از هزینه‌های روحی و مادی زیادی که امثال بنده در راه پیروزی حسن روحانی محتمل شدیم شاهد پشت کردن بخشی از بدنه دولت و برخی فرصت طلبان به مطالبات واقعی مردم بوده‌ایم و هر روز شاهد غصب مناصب و عناوین توسط برخی فرصت طلبان در این جریان هستیم. از یک طرف هیچ توجهی به جوانان نمی‌شود و از طرف دیگر برخی افراد با نگاه‌های محفلی و بدون آنکه یک روز هزینه داده باشند در حال مصادره همه چیز هستند که این موضوع همه اصلاح طلبان واقعی را دل شکسته و ناامید کرده است و تداوم این وضعیت جز بدنام کردن اصلاحات و ضربه زدن به منافع ملی کشور و ممانعت از توسعه استان نتیجه ای در پی نخواهد داشت.
بنده در طی این مدت خون دل‌های بسیار خورده‌ام و بارها به خاطر مصلحت سکوت کرده‌ام و بر بسیاری از اجحافات و کوتاهی‌ها چشم پوشی کردم تا شاید اصلاحی صورت گیرد اما نه تنها اصلاحی شکل نگرفت که برخی تازه به دوران رسیده‌ها همان اندک امیدواری‌ها را بر باد داده‌اند و به این نتیجه رسیده‌ام که ادامه کار و همکاری با چنین افرادی جز خیانت به کشور، ملت و رهبری انقلاب چیز دیگری نیست و لذا تا مادامی که این وضعیت در استان حاکم است بنده یک منتقد و معترض عیله فرصت طلبی و سوءاستفاده خواهم بود در صورت عدم اصلاح و تداوم وضع فعلی مستقیماً با مردم سخن خواهم گفت.
البته نباید در این میان همه افراد به یکسان دیده شوند که اتفاقاً کسانی در درون جریان اصلاحات هستند که از اینجانب دل پرتر و نگران تر هستند ولی باورشان بر این است که هنوز سکوت کنند تا شاید گشایشی حاصل شود اصلاح طلبان اصیلی که البته فراتر از هر جریان سیاسی انسان‌هایی اخلاق مدار و مردم دار هستند بزرگوارانی همچون حاج بهرام تاجگردون، سید باقر موسوی جهان اباد، سید ضیاء الدین رضا توفیقی، مهندس لطیف رستاد، مهندس غریب پور، سید رضا عسکری، دکتر مندنی پور، دکتر بهرامی، مهندس خواجوی، استاد منطقیان و دکتر لاهوتی از جمله این افراد هستند که ارادت بنده نیز به آن‌ها همیشگی است.
البته این نگرانی و اعلام برائت از فرصت طلبان به معنای خانه نشینی و سکوت نیست بلکه بر عکس اینجانب اینک وظیفه بزرگ‌تری برای خود قائل هستم و آن هم اعتراض و افشاگری علیه بی عدالتی‌ها و سوء اسفاده ها به ویژه از ناحیه برخی نمایندگان مجلس که جز منافع خود و اطرافیانش به هیچ چیز دیگری اعتقاد ندارند خواهد بود و در این میان قدمی از دفاع از منافع ملت و نظام کوتاه نخواهم آمد و همان گونه که در جنگ هشت ساله با تمام وجود برای اعتلای انقلاب و اسلام تلاش داشتم در اینجا نیز در خط مقدم مبارزه علیه بی عدالتی خواهم ایستاد.
در خاتمه قبل از هر چیز جا دارد از اصحاب محترم رسانه قدردانی نمایم به خاطر دغدغه‌هایی که برای دفاع از حقوق مردم دارند هم چنین از عزیزانی که در طول این چند دهه همکار و همراه و همدرد بنده بوده‌اند به ویژه سید ضیاء رضاتوفیقی و جناب آقای مهندس رستاد که برایم دو برادر عزیز و بزرگوار بودند هم چنین از جناب آقای مهندس فیلی که انسان دغدغه مند و کار بلدی هستند تقدیر و تشکر می‌کنم از سردار سردار هاشمی پور و امام جمعه محترم و دلسوز شهر چرام نیز به جهت پیگیری امورات مربوط به مردم و شهر چرام قدردانی می‌نمایم.
امیدوارم خداوند به همه ما توفیق بندگی و گام برداشتن در مسیر حق و خدمت به خلق را عنایت فرماید.
----------------------------------------
اردشیر پاداش اسفند ۹۶
---------------------------------------


کد مطلب: 326497

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/326497/بیانیه-اعتراضی-اصلاح-طلب-چرام-علیه-سوءمدیریت-فرصت-طلبی-ها-استان-تمجید-رضا-توفیقی-رستاد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1