تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۳۲۶۴۹۷

بیانیه اعتراضی اصلاح‌طلب چرام علیه سوءمدیریت و فرصت طلبی‌ها در استان/ تمجید از رضا توفیقی و رستاد

۳۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛اردشیر پاداش از نیروهای بازنشسته وزارت کشور و از فعالین سیاسی اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد علیه برخی سوء مدیریت و فرصت طلبی‌ها در استان بیانیه اعتراضی صادر کردند. متن ارسالی بیانیه اعتراضی پاداش به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم

قبل از هر چیز رایحه دل انگیز بهار زیبای طبیعت و فرارسیدن نوروز باستانی را خدمت مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه مردم عزیز و ولایت مدار شهر چرام تبریک عرض می‌نمایم. شهر چرام شهری که در انقلاب اسلامی به جهت علاقه‌ی شدید مردم نسبت به حضرت امام (ره) به نام شهر «جماران» انقلاب نامگذاری شده بود ولی متاسفانه به دلیل سوءمدیریت و به علت مخالفت مسئولین وقت تقسیمات کشوری آن گونه که شایسته بوده است تاکنون حقش ادا نشده است.
افتخار بنده حضور در جبهه‌های جنگ هشت ساله و منطقه قصر شیرین و لبیک گویی به فرمان حضرت امام (ره) است و به عنوان یک جانباز آن حماسه و بزرگی و فداکاری مردم را هرگز فراموش نخواهم کرد. بعد از اتمام جنگ نیز به عنوان یک خدمتگزار در کسوت‌های مختلف در مجموعه وزارت کشور همیشه در خدمت مردم و انقلاب بوده‌ام و هنوزهم بعد از دوران بازنشستگی این رسالت را برای خود قائلم و اگر کاری از دستم بر آید با تمام وجود برای مردم دیارم انجام می‌دهم.
فعالیت سیاسی در چهارچوب نظام و قانون اساسی به حسب کار اداری و سلیقه شخصی همیشه از اهمیت بالایی برایم برخوردار بوده است و در طول سال‌های بعد از انقلاب ذیل جریانی که امروز به نام اصلاح طلبی خوانده می‌شود فعالیت داشته‌ام و در تلخ و شیرین این جریان از ان زمان که بهرام تاجگردون رهبری انرا بر عهده داشت تا روزهای سخت اردیبشهت ۹۶ که در ستاد حسن روحانی در کنار سید بزرگوار و عزیز سید ضیاء رضا توفیقی شبانه روز برای پیروزی اصلالحات تلاش داشته‌ام بوده‌ام.
اما متاسفانه بعد از هزینه‌های روحی و مادی زیادی که امثال بنده در راه پیروزی حسن روحانی محتمل شدیم شاهد پشت کردن بخشی از بدنه دولت و برخی فرصت طلبان به مطالبات واقعی مردم بوده‌ایم و هر روز شاهد غصب مناصب و عناوین توسط برخی فرصت طلبان در این جریان هستیم. از یک طرف هیچ توجهی به جوانان نمی‌شود و از طرف دیگر برخی افراد با نگاه‌های محفلی و بدون آنکه یک روز هزینه داده باشند در حال مصادره همه چیز هستند که این موضوع همه اصلاح طلبان واقعی را دل شکسته و ناامید کرده است و تداوم این وضعیت جز بدنام کردن اصلاحات و ضربه زدن به منافع ملی کشور و ممانعت از توسعه استان نتیجه ای در پی نخواهد داشت.
بنده در طی این مدت خون دل‌های بسیار خورده‌ام و بارها به خاطر مصلحت سکوت کرده‌ام و بر بسیاری از اجحافات و کوتاهی‌ها چشم پوشی کردم تا شاید اصلاحی صورت گیرد اما نه تنها اصلاحی شکل نگرفت که برخی تازه به دوران رسیده‌ها همان اندک امیدواری‌ها را بر باد داده‌اند و به این نتیجه رسیده‌ام که ادامه کار و همکاری با چنین افرادی جز خیانت به کشور، ملت و رهبری انقلاب چیز دیگری نیست و لذا تا مادامی که این وضعیت در استان حاکم است بنده یک منتقد و معترض عیله فرصت طلبی و سوءاستفاده خواهم بود در صورت عدم اصلاح و تداوم وضع فعلی مستقیماً با مردم سخن خواهم گفت.
البته نباید در این میان همه افراد به یکسان دیده شوند که اتفاقاً کسانی در درون جریان اصلاحات هستند که از اینجانب دل پرتر و نگران تر هستند ولی باورشان بر این است که هنوز سکوت کنند تا شاید گشایشی حاصل شود اصلاح طلبان اصیلی که البته فراتر از هر جریان سیاسی انسان‌هایی اخلاق مدار و مردم دار هستند بزرگوارانی همچون حاج بهرام تاجگردون، سید باقر موسوی جهان اباد، سید ضیاء الدین رضا توفیقی، مهندس لطیف رستاد، مهندس غریب پور، سید رضا عسکری، دکتر مندنی پور، دکتر بهرامی، مهندس خواجوی، استاد منطقیان و دکتر لاهوتی از جمله این افراد هستند که ارادت بنده نیز به آن‌ها همیشگی است.
البته این نگرانی و اعلام برائت از فرصت طلبان به معنای خانه نشینی و سکوت نیست بلکه بر عکس اینجانب اینک وظیفه بزرگ‌تری برای خود قائل هستم و آن هم اعتراض و افشاگری علیه بی عدالتی‌ها و سوء اسفاده ها به ویژه از ناحیه برخی نمایندگان مجلس که جز منافع خود و اطرافیانش به هیچ چیز دیگری اعتقاد ندارند خواهد بود و در این میان قدمی از دفاع از منافع ملت و نظام کوتاه نخواهم آمد و همان گونه که در جنگ هشت ساله با تمام وجود برای اعتلای انقلاب و اسلام تلاش داشتم در اینجا نیز در خط مقدم مبارزه علیه بی عدالتی خواهم ایستاد.
در خاتمه قبل از هر چیز جا دارد از اصحاب محترم رسانه قدردانی نمایم به خاطر دغدغه‌هایی که برای دفاع از حقوق مردم دارند هم چنین از عزیزانی که در طول این چند دهه همکار و همراه و همدرد بنده بوده‌اند به ویژه سید ضیاء رضاتوفیقی و جناب آقای مهندس رستاد که برایم دو برادر عزیز و بزرگوار بودند هم چنین از جناب آقای مهندس فیلی که انسان دغدغه مند و کار بلدی هستند تقدیر و تشکر می‌کنم از سردار سردار هاشمی پور و امام جمعه محترم و دلسوز شهر چرام نیز به جهت پیگیری امورات مربوط به مردم و شهر چرام قدردانی می‌نمایم.
امیدوارم خداوند به همه ما توفیق بندگی و گام برداشتن در مسیر حق و خدمت به خلق را عنایت فرماید.
----------------------------------------
اردشیر پاداش اسفند ۹۶
---------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

سیاست
Iran, Islamic Republic of
واقعا . روزگار است این حرفهای پاداش
آقای .ی اصلاح طلب بودی که حالا داری گلایه می کنی؟
شما که طرفدار بزرگواری و موحد بودی حالا دم از اصلاحطلبی میزنی؟

حتما بخاطر اینکه پسرت را نگذاشتند فرماندار ناراحتی

در چر.را خوب میشناسند نیازی به .
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
خودت می دونی چه نوشتی وبا کی مخالفی
مهر
Iran, Islamic Republic of
.دم از اصلاح طلبی میزنی.چطور در انتخابات به محض حضور اقای موحد در فلکه ورودی چرام به حمایت از ایشان گاو قربانی کردی.موحدی که از رئییسی حمایت کرد.
کهگیلویه سرزمین نخبگان
Iran, Islamic Republic of
زیبا و شفاف حقایق بیان کردید
علیحسین
Iran, Islamic Republic of
واقعا اجحاف بدی در حق ایشان صورت گرفت
مخالف
Iran, Islamic Republic of
آقای پاداش چون پسرش را فرماندار نکردن این قدر بهش فشار می آید.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ای برادر تو دیگه چرا از هر گروهی . گرفتی الان هم از همه تعریف می کنی پس مقصر کیه حتما احمدی نژاد میباشد مطمئنا اگر اون هم بیاید از اون تعریف خواهید کرد
علیپور.م
Iran, Islamic Republic of
بهر کسی ... اول خودت آخر کسی ...
دفتر ن. ولی فرمانداری از د... دیگه بیشتر از این . جناب پاداش ...
احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
ای کاش اقای پاداش این متن انتقادی یا درد دل یا هر چیزی که میشه اسمش رو گذاشت رو قبل از اومدن فرزندت به عنوان فرماندار چرام مینوشتی یا در روزهایی که سکان هدایت شهرستان رو داشتن منتشر میکردی تا اون موقع میگفتیم احسنت واقعا دغدغه ی اصلاحات یا مشکلات را دارن اما چند روزی از عزل فرزندت این نامه چه چیزی رو میخاد برسونه به مخاطب؟؟؟ امیدوارم ناراحتی و عصبانیت شما به علت عزل جناب مهندس پاداش نباشه،
بیکارامیر
این دولت که اصلاطلب نیست
حسن
Iran, Islamic Republic of
والا اگه پسر حضرتعالی در فرمانداری چرام ابقاء می شد همه چیز از نظرتون گل و بلبل بود. البته برخی دوستان در دوران احمدی نژاد از طرف مشایی و بقایی در خصوص بخشش وام هاشون مورد لطف قرار گرفتند حالا نمی دونم.... ..
محمد حسینی نیک
Iran, Islamic Republic of
فکرکنم پستی گیرتون نیومده والاهمه می .
خيرخواه چرام
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردان کهگلویه وچرام وگرمسیر که نشان دادند حداقل غیرت لر هنوز به خواب نرفته وأین استان با محوریت مردان بزرک گامی تاریخی در تغیر مدیریت ضعیف استان از خود نشان خواهند داد بنده وتعداد نه حزب دیگر به زودی در محضر ریاست جمهور عزیز ماهیت کسانی که فقط برأی پول جمع کردن برأی انتخابات اتی در شهر ودیار خویش به این استان اماده اند را رسوا خواهیم کرد درود بر اصلاحات ودرود بر سید باقر وحاج بهرام ورضاتوفیقی
علی
Iran, Islamic Republic of
ای خدا . شده نظریه پرداز!!!!!
باشت وباوی
Iran, Islamic Republic of
آقای پاداش پست موروثی نیست بچه جنابعالی باحالی .دچندسال معاون فرماندار بودویه مدت هم سرپرست فرمانداری بودمه بایدهمیشه بایدپست داشته باش؟؟؟؟؟؟؟
چیتابی
Iran, Islamic Republic of
واقعا همینطور است ایشون. ومرام درست .
سجادی
Iran, Islamic Republic of
زیبا حقایق رابیان نمودند البته اگرگوش شنوایی باشد .کا نیست
من هم معتقد هستم که نیروهای اصلی اصلاحات باامدن فرصت طلبان خانه نشین شدند
چوب حق
Iran, Islamic Republic of
آخ وه بخت اصلاحات که همه ایگون مال خومه !!!
شهروند
United States
خداروشکر شاهد میڬیرم که هر ڃیزی که آقای پاداش ݣفته درد دل مردم چرام و کل استان است کاشکی از استاندارد هم صحبت مییکرد که عدالت را کنار ݣذاشنه
رضا
Iran, Islamic Republic of
ما که بچه چرامیم تا به حال ندیدیم برای موحد گاو کشته باشد و همبشه چپی بوده
مهدي
Iran, Islamic Republic of
آقای پاداش دردودل همه مارا گفت
شادی
Iran, Islamic Republic of
شما صلاح طلب هستی بله صلاح
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
اقای داداش شما که طرفدار بزرگواری و موحد بودید کجا اصلاح طلب بودید اخه .بابا برو تون .
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
اگر پسرت را میذاشتن فرماندار بعد میگفتی همه چی گل وبلبله.طرفدار بزرگواری ادعای اصلاح طلبی میکنه .
Iran, Islamic Republic of
شما در جریان های سیاسی.!!
اصلاح طلب واقعی کسانی هستند که به هیچ قیمتی اصالت خود را .
باران1
والا آقای پاداش من هر چه خوندم ندیدم با کسی مشکل داشته باشی از همه که تشکر کردی که !!!؟؟؟
تشکر از دغدغه عدالتمندی شما ...

نگران نباش همیشه همینطوری بوده ..... یک جمع نکوشیده رسیدند به مقصد / یک جمع ذویدند به مقصد نرسیدند
Iran, Islamic Republic of
اقای پاداش . نه اصلاح طلب . چون فرزند را برداشتند اینطوری انتقاد میکنی . تو از نظر سیاسی با همه .
محمدی
Iran, Islamic Republic of
اصلاحاتی که توطرفدارش هستی . توهمه کاره.
جواد
Iran, Islamic Republic of
جریان آقای پاداش مانند ضرب المثل معروف که میگه . در جوابش میگه تو اصلا آب را نگه نمی داری . ایشان .
و همیشه پیروز هست . هرجا چیزی یافت شد آنجا . باید پرداخت بشه . مثل. از گرفتن امتیازات..احمدی نژاد و مشایی و بزرگ
واری تا امروز که میراث دار روحانی و اصلاح طلبان شدی . . خواهشا حرف از مردم چرام مزن.چرام جایگاه وپایگاهی. هر جا یک .بود تو رفتی تورا با اصلاحات چکار . اشخاص و رجال سیاسی و نمایندگان بوده تا امروز که نوبت به رضا توفیق و رستاد و امثالهم رسیده .
علی کمک
Iran, Islamic Republic of
آقای پاداش تو که از هر خط وباند وگروه ودولت ونماینده و فرماندارو استانداری که از اول انقلاب تا کنون آمده .چپرا می نالی . مگه قرار همیشه دنیا به کام تو باشد
ع/ح
Iran, Islamic Republic of
ای کاش جریان هی سیاسی با مسائل .ه اخلاقیداشته باشند...........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
روزگاربی وفا
Iran, Islamic Republic of
جناب ازکجا میسوزی حتما همراهی بابزرگواری وموحدراجزاصلاحات قلمدادمیکنی
بي وجدان
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف دارد که همه کامنتها به سمت وسوی نگارنده به عنوان یک شخص که نظری داده بیشتر اختلافات شخصی وخانوادگی را مد نظر قرار داده اند شما که این همه به این فرد میتازید مگر همگی در طول چند سال گذشته هزار درجه چرخش نداشته أید مدیران حال حاضر إصلاح طلب مگر ٩٠ در صد حامی عدل وموحد نبوده أید فقط چند عکس در ستلد کامرأنی وسپس نشست با موحد وعدل مگر سران إصلاح طلب یا خود یا فرزندانشان از از أصول گرایان حمایت نکردی لعنت بر شماها که جز نامی از إصلاح طلبی چیزی از ان را به دوش نمیکشید حال ایشان به قول شما از پست نگرفتن خانواده آش چنین گفت پس شما چرا از خود نشأنی ونامی در جامعه به جا نمیگزارید ودر مقابل حقوق مردم کهگلویه که تاجگردون أصول گرا چیزی از ان به جا نگزاشته به مقابله نمیگزارید ای کاش حداقل جساره اعتراض داشتیم ماند ایشان منطقیان هنوز نتونسته استاندار را ببینه ولی ازش حمایت میکنه کامرانی هر روز تو دفتر استاندار میشینه فقط دل خوش یک سلام با استاندار پس کجاید مردان إصلاح طلب حیف مرد اف بر شما زنان
مهدي
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا آقای پاداش دردودل مارا گرفت
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اقایان اصلاحات دراستان ک.ی. معنا ومفهومی ندارد.بس کنید تورا به خدا.اخرش معلوم نیست معیار اصلاح طلبی چیست.چون بنظرم همین آقای پاداش از همه تون اصلاح طلب تره.چون من شاهد بودم خیلی برای آقای منطقیان روستا هزینه کرد.اصلاح طلبان ی.
کارشناسان استانداری
Iran, Islamic Republic of
پسرت ده روز سرپرست نشده بود افتاد دنبال مسولین اصلاح طلب بجاشون اصولگرا معرفی کرد مانند راه وشهرسازی
Iran, Islamic Republic of
توطرفدار موحد روز گوارشی بودی رضاتوفیقی فرستاد هم ازم وحدحمایت کردند اصلاح طلب جهنم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1