تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۱۰
کد مطلب : ۳۲۴۳۲۰

تاجگردون خطاب به امام جمعه گچساران: اعتقادم به ولایت‌فقیه بیش از جنابعالی است/و نیاز به تحریک سپاه نیست! حقیقت را ببینید/شهدا را صف‌بندی کرده‌اید

۹۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، نسبت به خطبه های امام جمعه شهرستان گچساران(کلیک کنید) واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا نیوز و به نقل از توازن، غلامرضا تاجگردون خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حجازی یادداشتی نوشته و وی را به سعه‌صدر، اخلاق زیبای اسلامی، مهربانی، لبخند بر لب و به رویی گشاده با مردم توصیه نمود.
برای دانلود فایل PDF  کلیک کنید

بسمه‌تعالی
به حضور امام‌جمعه محترم شهرستان گچساران
حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجازی
با سلام و تحیات
توفیق نداشتم در شهرستان و در پای خطبه‌های نماز جمعه امروز مستمع باشم و از رسانه‌های مجازی و محلی و البته نه با واسطه فرد و یا شخص خاص، فرمایشات جنابعالی را در باب برخی از اتفاقات و رفتارها مطالعه کردم.
مدت‌ها بود در کلام استعاره و ایهام می‌شنیدم که بعضاً در فرمایشاتتان نکاتی در باب این‌جانب مطرح می‌فرمودید و به‌حکم دینم که از کودکی در پای منبر بزرگان فراگرفتم بدگمان نبوده و این‌چنین برداشت می‌کردم که منظورتان حقیر نباشد چراکه هر بار حضرت‌عالی را در جمع و یا حتی در خلوت زیارت کردم مطلبی نفرمودید و پیش خود فکر می‌کردم که ایشان امام‌جمعه است و قاعدتاً نباید تعارفی داشته باشند و می‌بایست حرفشان را رودررو به حقیر بزنند و یا حتی اگر امام‌جمعه هم نباشند و به من هم انتقادی داشته و نصیحتی داشته باشند، به‌حکم المومن مراه المومن (اگر این‌جانب را به مسلمانی قبول داشته باشند) جمله نصیحت گونه خود را مستقیماً می‌گفتند.
اما آنچه در خطبه‌ها و در باب تنویر افکار جامعه و رعایت به تقوا و روشنگری فرمودید ضرورت دیدم نکاتی به استحضار جنابعالی و ملت شریف برسانم.
چند سال پیش در جلسه‌ای که سفره گسترانید و جمعی را به احکام دین و اخلاق توصیه فرمودید به‌عنوان برادر کوچک شما این نکته را به استحضار رساندم و عرض کردم اعتقاد دارم به فرموده معصوم، علما چتر امت من هستند و از کودکی آموختم احترام علما را داشته باشم و عالمی سراغ ندارید که کوچک‌ترین توهین و بی‌احترامی از جانب من و خانواده‌ام از گذشته تاکنون شنیده و یا دیده باشند و همیشه هم از علما و آنچه بیش از همه انتظار داشته و داریم سعه‌صدر و صبر است. شنیدم در جلسه‌ای به ائمه جمعه این‌چنین فرموده شده "حضرت موسی پس از ابلاغ رسالت الهی، ابزار تقابل با طغیان فرعون و فرعونیان را شرح صدر دانست و امام معصوم نیز از لوازم اصلی اداره امور و ریاست عامه را سعه‌صدر و صبر دانسته است و بر همین مبنا ائمه جمعه محترم می‌بایستی از شرح صدر و صبوری لازم برخوردار باشند".
جناب امام‌جمعه محترم؛
نمی‌دانم شما چگونه به ولایت‌فقیه اعتقاد پیدا کرده‌اید؟ در حجره، در مکتب، در کتاب دین و یا هر روش دیگری... اما خودم بهتر از هرکسی میدانم چگونه به ولی امر و ولایت اعتقاد پیدا کردم و عمری از من گذشته است و اواخر عمر زندگی، سیاسی و اداری‌ام است و ضرورتی ندارد بخواهم به شما دین و ولایت‌پذیری‌ام را اثبات کنم... و بگذارید بگویم در برابر ملت عزیزم این‌گونه عرض کنم که یقین دارم ولایت‌پذیری‌ام و اعتقادم به ولایت‌فقیه بیش از جنابعالی است. چراکه پذیرش ولایت‌فقیه را با خون پذیرفتم یعنی چیزی که نمی‌شود با آن معامله کرد...
شاید جنابعالی و برخی از اطرافیانتان (که توصیه بر دوری از برخی از آنان می‌کنم) به "حکم شرعی تعبدی" ولایت‌فقیه را پذیرفته باشید ولی این‌جانب ولایت‌فقیه را به شرعی تعبدی که مورد تأیید عقل و مبتنی بر فکر باشد پذیرفته‌ام و نه‌تنها به‌حکم وظیفه بلکه به‌حکم عقل نیز چنین نظامی را موردپذیرش عقل قرار داده‌ام.
آقای امام‌جمعه محترم؛
در انتهای اولین وصیت‌نامه خودم که در سال ۶۱ یعنی کمتر از ۱۶ سال سن داشتم، این‌گونه نوشتم که زیر تابوت مرا کسانی بگیرند که اعتقاد به ولایت‌فقیه داشته باشند و یا بالعکس. شاید اگر خداوند توفیق می‌داد و من هم در زمره شهدای عزیز قرار می‌گرفتم امروز چیز دیگری گفته می‌شد.
آقای امام‌جمعه محترم؛
همچون اشتباهی که در جریان دانشگاه آزاد و برداشتن روسری دختران خطبه ایراد فرمودید و حتی فرمایش مرحوم حضرت حجت‌الاسلام خواجه‌زاده را مبنی بر اشتباه در انتقال مطلب نپذیرفتید، ای‌کاش این بار حداقل تحقیق خودتان را بیشتر می‌کردید، مستندات را مشاهده و می‌شنیدید و بعد خطبه ایراد می‌کردید، چراکه پر واضح است که چنین نکرده و یا دقت نکرده‌اید و شاید نیز آن‌گونه که مراد دلتان بوده است برداشت نموده‌اید...
و نیاز به تحریک سپاه نیست! حقیقت را ببینید و بعد بفرمایید... دوست نداشتم این حرف‌ها را بزنم ولی چون دیدم این‌گونه گفتید، به دفاع از خودم و خانواده‌ام و برادر شهیدم که می‌دانم این کلام، مردم شهر و خانواده‌ام را آزار می‌دهد و حتماً تبعاتی خواهد داشت، حقیقت را می‌گویم.
در جلسه دیدار با خانواده معظم ایثارگران و شهدا که در نوع خود کم‌نظیر بود، فرزند شهیدی به هر دلیلی کلامی گفت و به توصیه من متوقف کرد (توصیه می‌کنم به‌عنوان یک امام‌جمعه حتماً فیلم این صحنه‌ها را ببینید). عزیزی ناراحت شد و پس از بیان اعتراضش صحنه را ترک کرد. در جلوی درب و بیرون از سالن به اظهار خودش که نزد من و حداقل سه انسان عاقل و مؤمن به گناهش اعتراف کرد به ناموس من و مادر شهیدم توهین زشت کرد؛ و گویا کسی وی را کتک زد. بعد از جلسه ایشان ماندند و ضمن معذرت‌خواهی، من هم از ایشان عذرخواهی کردم که با کلام فرزند شهیدی جانبازی ناراحت شد.
آقای امام‌جمعه محترم؛
فردی به ناموس مادر شهید مرحومه‌ای توهین آشکار کرد و فکر می‌کردم امروز در خطبه‌تان صدای من و دیگر خانواده شهدا می‌شوید و از اینکه زن مؤمنه مرحومه‌ای که از افتخارات این شهر بوده و در آن نشست مورد بی‌احترامی قرارگرفته، خطبه می‌دادید... اما نکردید و یا نخواستید که چنین کنید. میدانم برایتان مهم نیست و اصلاً‌حرف مرا نمی‌فهمید چون حلقه دورتان مرز گذاشته‌اند و شهدا را صف‌بندی کرده‌اید...
آقای امام‌جمعه محترم؛
مادر من، مادر شهیدی بود که همه به مردم‌داری و دلسوزی و پاکی او قسم می‌خورند، شما از کجا آمده‌اید که دفاع یک جوان از ناموس و این شهر را بی‌حرمتی به مقدسات میدانید! بس است و سکوت پیشه کنید و بدانید اگر تمام دنیا و مقامات دنیوی و تمام مال دنیا را در مقابل من و هر جوان غیرتمند این شهر قرار دهید اجازه نخواهند داد حتی به نام جانباز و ارزش و این‌گونه مسائل به ناموسش توهین شود و من را از آقای لاریجانی و دیگران نترسانید.
من، غلامرضا تاج گردون، فرزند ظفر، زاده گچساران، خادم این ملت، پذیرفته حدود ۷۵ درصد این مردم، عاشق دین، میهن و نظامم هستم، از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و خاک پاک بسیجیان و رزمندگان، به‌صراحت یک‌بار دیگر اعلام می‌کنم این و آنچه دارم را نه در بازار مکاره یافتم و نه حاضرم در این بازار مکاره دنیوی بفروشم.
آقای امام‌جمعه محترم؛
ای‌کاش وقتی از طریق تریبون مجلس و همچنین طی مکاتبات متعدد به تاراج بیت‌المال و زمین‌خواری و... در گچساران که عمدتاً مشخص است چه کسانی هستند اشاره و شفاف‌سازی کردم، شما واکنش و حتی اشاره‌ای مختصر می‌کردید تا تریبون مقدس نماز جمعه محلی برای دفاع از بیت‌المال در هر شرایط و هرزمانی باشد، اما جای سؤال است که چرا چشمانتان را روی چنین مسئله مهم و البته دفاع از حق مردم به‌راحتی بستید و انگار در این شهر حضور نداشته‌اید و یا مسائل حساس و البته عمومی این‌چنینی برایتان اهمیتی ندارد؟ و شاید گفتنش از نظر جنابعالی جایز نبوده و سلیقه‌ای فکر کرده‌اید (الله‌اعلم...).
اما در باب مطالب مطرح‌شده در شب گزارشم به مردم شریف، به استحضار می‌رسانم وظیفه خود دانسته و می‌دانم که در طی سال، برحسب تکلیف به مردم عزیزم گزارش دهم و ای‌کاش یک‌بار دیگر به آنچه گفتم و آنچه در صفحه شخصی خودم مکتوب نوشتم توجه می‌کردید و من در آنجا از پیشگاه ملت از تمام قصورم عذرخواهی کردم و البته ای‌کاش همه فرهنگ عذرخواهی را یاد می‌گرفتیم...
شما را به خداوند بزرگ می‌سپارم و به‌عنوان برادر کوچکتان توصیه‌تان می‌کنم (البته اگر نفرمایید توصیه من در حکم کفر است) به سعه‌صدر، به اخلاق زیبای اسلامی، به مهربانی، به لبخند بر لب و به رویی گشاده با مردم...
بدانید دخل و جیبی برای وکالت و کرسی وکالت ندوخته‌ام و هرگاه نظام و مردم من را لایق این وظیفه ندانند شکر گذار خداوند باری‌تعالی خواهم بود و سجده شکر بجا می‌گذارم و هرگاه هم اشتباه کردم، اعتراف کرده و یقین بدانید همچنان که در چند سال گذشته عمل کردم به‌اندازه یک‌ذره جو از حق‌وحقوق مردمم کوتاه نخواهم آمد و خدمت را تعطیل نخواهم کرد و به مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت اعلام می‌کنم فرزند شما تا آخرین لحظه به خدمتش با تمام قوا ادامه خواهد داد و ذره‌ای از اصول نظام، دین، اخلاق و گرفتن حق شما دریغ نخواهد کرد و شما هم پای حق خود بایستید چراکه شما مردمان این خاک عزیز از شعور بالایی برخوردار هستید؛ می‌بینید، می‌شنوید، اندیشه می‌کنید و سپس تصمیم می‌گیرید و البته تفاوت خدمتگزار و زورگو را به حتم می‌دانید و تشخیص می‌دهید...
غلامرضا تاج گردون
نام شما

آدرس ايميل شما

م
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج
یه کم ارامتر
غرور خوب نیست
Iran, Islamic Republic of
بخدا این کارتون خوب نییت
حرمت نگه دارید
اقای تاج گردون
شما از مسولان عالی رتبه نظامید
اگر کشتی غرق شود
شما هم غرق خواهید شد
مریم
Iran, Islamic Republic of
سلام یک سوال از نماینده محترم. آیا حاضرید اموال خود وفرزندانتان را اعلام کنید؟
مریم
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه سایت مبنا نیوز نظرات رو گزینشی چاپ می کنند.
مریم
Iran, Islamic Republic of
آقای نماینده اموال خود وفرزندانشان را اعلام کنند.
سرزمین
Iran, Islamic Republic of
با امام جمعه با این ادبیات صحبت نکنید.همین خودش نشان از کبر دارد
دولتیاری
Iran, Islamic Republic of
مرحبا احسنت
دولتیاری
Iran, Islamic Republic of
الحق فرمودید.این حقیر اعلام میکنم اگر ازاین گفتار علما دینم صربه ببیند در قیامت آن هارا نخواهم بخشید.این روش نماز خواندن نیست که آبروی مسلمانی راببرید اگر نصیحت دارید به خودش بگویید نه به کسان اندکی که درنماز شما شرکت میکنند .میدانی چقدر انسان های مومن هستند که درنماز شما شرکت نمیکنند .علت چیست؟
Iran, Islamic Republic of
باید . ریخته شود تا توانایی.م کم شود
ن
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون دیگه تموم
هیچ کسی دیگه بهت رای نمیده
منصوراباد
Austria
اقای امام جمعه! شما چون از اصل موضوع و مسائلی که در این جلسه رخداد، اطلاع کامل نداشتید و در خطبه های نماز جمعه شهر دوگنبدان مسائلی را مطرح کردید که با واقعیت فاصله داشت، به نوعی اظهان عمومی را با سخنان خودتان دچار تشویش کرده اید.
90
Iran, Islamic Republic of
عین بچه کوچولو که ایگن فحش ناموس داد بعد زدیمش.....
محسن
Austria
#حجازی#باید#از#گچساران#برود
Iran, Islamic Republic of
.
تاج . جمع کنه
اسحق
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر تاجگردون

ازقدیم گفته اند جواب ... خاموشی است ای کاش پاسخ نمی دادی که فکر کند منی هست.
من
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ما برای شما متاسفم اگر شما گچساران تابید شدید من میرو م یاسوج به زارع را ی میدهم
خاکم لیشتر
United States
میرشکار اهداف اینها اینه شما رو وارد حاشیه کنند قبلا هم بهتون گفتم ولی شما درگیر حاشیه نشید.وقت با ارزشتون رو صرف جوابگویی به هر کسی نکنید.امام جمعه چه سودی برای این شهر داشته..درود بر میرشکار
Iran, Islamic Republic of
لیشتر هم . داداش
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر تو باد تاج گردون شما فراتر از استان هستید شما برای کشور مفید هستید
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
این طوری که بین امام جمعه و آقای تاجگردون دعوا پیش اومده سخت ببینم مردم دلشون دیگه به بعضی چیزها خوش باشه چون وقتی سیاسیون یه شهرستانی این ظور به جون هم افتاده اند دیگه چه توقعی از مردم میشه داشت
دکتر حشمتی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تاجگردون به خدا توکل کنید وصبر پیشه کنید از کوزه همان تراود که در اوست این جماعت چشم دیدن پیشرفت این شهرستان را ندارد وبدانید که خداوند با شماست و این جماعت راهشان به ترکستان است
Iran, Islamic Republic of
ما یک امام جمعه ای می خوایم که گچسارانی باشه تا اینجوری با شهر و مردمش و نماینده منتخب مردم صحبت نکنه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا چون باج از .نمیگیره باج هم نمیده وحرف حق میزنه
من
Iran, Islamic Republic of
یقینا ایمان تاجگردون بیشتر از جناب امام جمعه هستند.به دلیل و هدف هر دو دقت گنید
شجاع
Iran, Islamic Republic of
اقای امام جمعه اگر دین نداری لاقل آزاده باش . از خدا بترس دست از آزار واذیت مردم بردار.
ضد نفاق
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون اون جوان هزاران بار غلط کرد که فحش داد،اما چرا دستور کتک زدنش رو دادید....مگه بچه کوچولواید که هرکسی بهتون فحش داد باهاش درگیر بشید؟
Iran, Islamic Republic of
شیوه ..یاد گرفته
سید
Iran, Islamic Republic of
درود برامام جمعه شجاع گچساران .شما هم دیگه کارتان تمام است وستاره اقبالتان رو به افول است .
احمد
Iran, Islamic Republic of
مدیرانی که آقای تاجگردون میزاره خیلی ضعیفن .تمام زحماتش رو به باد میدن.
باشت و باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر روحانیت مرگ بر ....
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای تاجگردون خوب بود حرمت روحانیت ومقام امام جمعه شهرستانتان را نگه می داشتید ؟حرمت چیز خوبیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرهادی
United States
درود بر شما و استواری قلم تان.
Iran, Islamic Republic of
لیشتری.انتخابات بعدی.
سربدار
سلام - چ خوب است امام جمعه محترم و دکتر تاجگردون در این موقعی که بعضی چشم پیشرفت این شهر را ندارند باهم وحدت داشته باشند و بفکر پیشرفت این شهر باشند -مهربان باشیممممممم...............
شهسوار
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون
از دهدشت
مام
Iran, Islamic Republic of
نماز جمعه باید عامل وحدت مسلمین باشد
جنای آقای تاج گردون عزیز خواهشا لیست اموال خودتت و بستگانت رو اعلام کن
حقیقت تلخ
Iran, Islamic Republic of
حکایت نماینده بعد از تاجگردون، مث احمدی نژاد بعد از خاتمی است....
وقتی نماینده عوض شد؛ متوجه تفاوت ها میشوید...
جانباز
Iran, Islamic Republic of
سلام درود بر میرشکار جبهه وجنگ واقتصاد و
جعفر
Iran, Islamic Republic of
اگر خدمت صادقانه وبرای رضای خدا باشد مطمئن باشید گم نمی شود مردم خیلی فهیمند زود می گیرند که پیرامونشان چه می گذرد خواهشمندیم دنبال حواشی نرویدگره ای از کا ربندگان خدا باز کنید که عبادت است زمانه درحال گذر است آیندگان قضاوت خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
مردم فهمیدن که کارش.ا در کارش نیست
یامولی علی
Iran, Islamic Republic of
خدمت خانواده های حترم شهدا وجانبازان وایثار گران عرض سلام وادب واحترام دارم به استحضار برسانم که شما ها صاحبان اصلی این نظام انقلاب می باشید وخانواده آقای تاج گردون جز از جامعه ایثارگری می باشد تحت تاثیر فضای تخریبی علیه تاج گردون قرار نگیرید واهنت نکنید
احمد
Iran, Islamic Republic of
من سال ها در ۹۰ درصد نماز جمعه ها شرکت میکردم ولی الان سالهاست که شرکت نمیکنم و گناهش رو هم پای ائمه جمعه میگذارم و نمی بخشمشان... چون فقط بر طبل نفاق میکوبند...
عزت را خدا میدهد جناب تاجگردون، شما رو خدا عزیز کرده ، به خاطر خدمتی که به خلق خدا کردید و میکنید... لطفا دیگه وقت پر ارزشتون رو صرف عصبانی شدن و سپس جواب دادن و سپس بازخوردهای دیگه این جور حرفها نکنید...
اینانی که به شما توهین میکنند و اینانی که میخواهند شما رو به حاشیه بکشند، نه دغدغه دین دارند و نه دغدغه مردم، اینان فقط دغدغه جایگاهشان را دارند، لطفا شما با قوت بیشتر به وظیفه اصلیتان که خدمت بیشتر و بیشتر به این مردم است بپردازید و بگذارید اینان هرچه میگویند بگویند...
Iran, Islamic Republic of
.حق را بگوید به چه درد میخورد تو هم نیا . گردن من
شفاف
Iran, Islamic Republic of
جناب..هات تو این مدت مسعولییت چقدره و از کجا آوردی ببینم همین طرفدارات از.یا نه.
مارین
Iran, Islamic Republic of
من سال ها در ۹۰ درصد نماز جمعه ها شرکت میکردم ولی الان سالهاست که شرکت نمیکنم و گناهش رو هم پای ائمه جمعه میگذارم و نمی بخشمشان... چون فقط بر طبل نفاق میکوبند...
عزت را خدا میدهد جناب تاجگردون، شما رو خدا عزیز کرده ، به خاطر خدمتی که به خلق خدا کردید و میکنید... لطفا دیگه وقت پر ارزشتون رو صرف عصبانی شدن و سپس جواب دادن و سپس بازخوردهای دیگه این جور حرفها نکنید...
اینانی که به شما توهین میکنند و اینانی که میخواهند شما رو به حاشیه بکشند، نه دغدغه دین دارند و نه دغدغه مردم، اینان فقط دغدغه جایگاهشان را دارند، لطفا شما با قوت بیشتر به وظیفه اصلیتان که خدمت بیشتر و بیشتر به این مردم است بپردازید و بگذارید اینان هرچه میگویند بگویند...
مهندس
United States
کاش‌امام جمعه بفرمایین چه کاری واسه مردم این شهر انجام داده ما تاجگردون و قبول داریم
اشکان
آقای تاجگردون بخدا همه ما باوی ها میدانیم ومی شناسیم آنچه شما در مورد انقلاب وولایت میگویید در عمل ونیتتان خیلی فاصله دارد
سلام
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا دلش برا پاک دستی احمدی نژاد و دوستاش تنگ شده بهش چیزی نگین
سلام
Iran, Islamic Republic of
واقعاً شرم آوره عمامه پیغمبرو بپوشی و به مردم اهانت کنی
نیکنام
Iran, Islamic Republic of
باید هوای حاج آقا را داشته باشی تا چیزی نگه
mohsen
یه عده مینویسن که تاجگردون دیگه تموم شده . تاجگردون تازه شروع شده مطمئنا دور بعد آرا بیشتری خواهد داشت .از اینکه نماینده محترم جوابیه قاطع به امام جمعه داد واقعا افتخار کردم .اگر این حرفها تو نماز جمعه زده نمیشد ، اینقدر نماز خلوت تر نمیشد . بنده خودم از زمان جریان روسری تو دانشگاه که نرفتم نماز جمعه . احسنت بر میرشکار
سرمایه تاج
Iran, Islamic Republic of
اونایی که میگن سرمایه تاجگردون و خانوادشو اعلام کنه منم موافقم اما سرمایه آقایان لاریجانیها ، غلومعلی حداد عادلی ها و ....... بقیه چی میشه تمام مسئو لین نظام
از دوستان
Iran, Islamic Republic of
الهم اشغل الظالمین بالظالمین.
ر
Iran, Islamic Republic of
کاش همه مسولین مثل امام جمعه شجاعت داشتند حرفشان را بزنند. احسنت بر
امام جمعه.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
فقط میرشکار
ملکزاده
Netherlands
دل شیر داری میرشکار همچنان حمایتت میکنیم
باشت
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون تنها نیست .
دکتر تاجگردون تنها نیست .
دکتر تاجگردون تنها نیست .
دکتر تاجگردون تنها نیست .
دکتر تاجگردون تنها نیست .
دکتر تاجگردون تنها نیست .
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج اقا . ما انقلاب و رهبرمون رو دوس داریم و به هیچ قیمتی این وقایع را تحمل نمیکنیم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج اقا . ما انقلاب و رهبرمون رو دوس داریم و به هیچ قیمتی این وقایع را تحمل نمیکنیم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
مرسی که سایت مبنا نیوز رو معرفی کردید ?
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
. . به خدا واگذارت میکنیم
ا
Iran, Islamic Republic of
شهر امام جمعه ای مثل مرحوم متقی میخواد که عامل وحدت باشد نه اختلاف
جانبازان وایثارگراندیل
Iran, Islamic Republic of
خانواده اقای حجازی اکثرا روحانی میباشند همیشه دنبال حق هستند ودنبال مال ومنال نیستند
ايل بايارى
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون. امام جمعه بداند که تاجگردون تنها نیست
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
حقیر دور بعد ایام گچساران و به جناب تاجگردون رای ایوم و . دنبال تخریب تاج عزیزن
مختار
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون , از . استفاده نکن
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
کاش این اقایون ریع تاجگردون برای شهر کار می کردند یا دلشون برای شهر می سوخت کاش . از خود شهر بود تا کمی دلسوز شهر بود ولی افسوس ...
ایران
Iran, Islamic Republic of
. و غیر انسان .
یا ثارالله ابن ثاره
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز وگرامی کامنت شماره ۳۵ غیر خدا هیچ کس به نهان کسی خبر ندارد ولی انچه عیان است چه حاجت به بیان است شما سوگند یاد کردید انچه آقای تاج گردون در ظاهر میگه در باطن اینطور نیست هیچ بشری قادر به بازخوانی نهان کسی نمی باشد ولی اقای تاج گردون اوان جوانی وسلامت خودش وعزیزتر از جانش را فدای نظام وانقلاب کرده حضرتعالی هم بنویس من این را برای انقلاب داده ام
طرفدار
Iran, Islamic Republic of
درود بر میرشکار......
طاها
Iran, Islamic Republic of
خود جانباز بنده خدا ایگو ..به پیرمرده چطور.؟؟تاجگردون کم ..
طاها
Iran, Islamic Republic of
. پیر بوده و جوان..ی سر به سایت افتاب جنوب بزن
شاگرد عامو روح اله
Iran, Islamic Republic of
این چه ادبیاتی است اقای تاجگردون
حرمت نگه دارید
..ن
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم .ودیگر افرادی که مردم در.. نداشته اند چطوری به جای مردم نظرمیدهند و خود را جای مردم میگذارندوازطرف مردم صحبت میکنند واقعا این ..
خداکرم
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون شما مرقوم نمودید زاده گچساران هستید در صورتیکه شما زاده باشت هستید و اصالتا باشتی هستی. خوب نیست آدم بزرگی مثل شما در معرفی خود و ذکر بیوگرافی اش، ...
بقیه متن و نامه ات را دیگر نخواندم.
موفق باشید
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر غیرت و شجاعت امام جمعه عزیز، اقای تاجگردون بهتر نبود خود را.) اخه مردم . محترم ندارن ، کاش بهتر خودتونو .
کارشناس ارشد حقوق ارتباطات دانشگاه علامه
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی سلام دوستان انصافا امام جمعه محترم خیلی تند بر علیه اقای تاجگردون صحبت میکنند مگر چه شده که ما خبر نداریم به صلاح جامعه نیست این صحبتها نماینده محترم واقعیت را می گویند وشاید حقیقت تلخ باشد ایشان بسیجی خانواده شهید ولایی رزمنده وپاک دست هستند امیدوارم همه به وظیفه اسلامی عمل کنیم نه دنبال رو شیطان باشیم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاج عزیز....اینا اقا کلا مخالف شماس و تریبون.
اسلام کمایی
Iran, Islamic Republic of
قدر زر را زرگر داند . مردم شریف گچساران و باشت خوب میدانید که تاج گردون چه نعمتی هست برا گچساران و باشت پس نذارید ........
طرفدار حق
South Africa
درود بر دکتر عزیز
همشهری
Romania
کسی بیاد بگه .چند ملیارد هست و ماهی چقدر گرفته که این سرمایه بدست امده و بعد از .ت حرف بزنه
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
.میماند ولی. نمی ماند امام جمعه. قیام کرد
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود خدا بر امام جمعه مجاهد وانقلابی که به حق مصداق ایه شریفه الأحزاب
مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
ﺍﺯ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ﻣﺮﺩﺍﻧﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺁﻧﭽﻪ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﺑﺮ ﺁﻥ ﭘﻴﻤﺎﻥ ﺑﺴﺘﻨﺪ [ ﻭ ﺁﻥ ﺛﺒﺎﺕ ﻗﺪم ﻭ ﺩﻓﺎﻉ ﺍﺯ ﺣﻖ ﺗﺎ ﻧﺜﺎﺭ ﺟﺎﻥ ﺑﻮﺩ ] ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﻭﻓﺎ ﻛﺮﺩﻧﺪ ، ﺑﺮﺧﻲ ﺍﺯ ﺁﻧﺎﻥ ﭘﻴﻤﺎﻧﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﻧﺠﺎم ﺭﺳﺎﻧﺪﻧﺪ [ ﻭ ﺑﻪ ﺷﺮﻑ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﻧﺎﻳﻞ ﺷﺪﻧﺪ ] ﻭ ﺑﺮﺧﻲ ﺍﺯ ﺁﻧﺎﻥ [ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺭﺍ ] ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻣﻰ ﺑﺮﻧﺪ ﻭ ﻫﻴﭻ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻭ ﺗﺒﺪﻳﻠﻲ [ ﺩﺭ ﭘﻴﻤﺎﻧﺸﺎﻥ ]ﻧﺪﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ ،(٣٢) هستند
علیرضا اکبری
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون همان حاج غلامرضا، درود بر شما می فرستم ....
90
Iran, Islamic Republic of
یعنی . ایگو،،،،اقای نماینده همه مردم در جلسه شاهد بودن که،،،،شما چرا اینقد .؟؟. داد بر فرض باید بزنیش؟؟؟؟چرا جواب این سوال که چرا گفتی. اعتراف کنه رو نمیدی؟؟؟؟؟حاشیه سازی .
حقگو
درود بر تاجگردون ، حلالت اون شیر پاکی که خوردی ، من افتخار میکنم که بهتون رای دادم از این به بعد هم تلاشم رو بیش از پیش میکنم ، مرد نامدار ، تکرار نشدنی
بی ریا
Italy
مردم شمارده تاجگردون .پل بریم نقطه عطف زندگی سیاسی . خداوندی که . رو از . پیاده کرد روزی شما رو هم . فقط صبور باشید و با همین دست فرمون برانید دکتر جان.
طاها
Iran, Islamic Republic of
کبنا سیچه گزینشی انتخاب ایکنی جملات رو...
یا زهرا (س)
Iran, Islamic Republic of
تاج حرمت نگهدار
گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون اگر از هر طایفه و خانواده ای دو سه نفر رو بزارید سر کار دیگه این دشمنی ها تمام میشه و همه راضی میشن
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان لطفا درباره زمین های واگذاری نزدیک به ۱۵۰ هکتار به..توضیح بدهید ؟؟
پژمان
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاج گردون
رضا
Iran, Islamic Republic of
لابد پای.بزرگ شدی داداش.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1