کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسوولان باید پاسخگوی به حق مردم باشند

19 دی 1396 ساعت 20:40


علیرضا حشمت زاد مدیرعامل موسسه حمایت از ایثارگران کشور با ارسال متنی به این پایگاه خبری در باره اعتراضات اخیر در شهرهای کشور اینگونه نوشت؛

اعتراض حق مسلم افراد و جوابگویی وظیفه مسئولین است و این حقی است که قانون اساسی، شرع و عرف بما داده است.
مردم با وضعیت معیشتی سختی امورات می‌گذرانند و لذا ما باید دمی خود را جای آنها بگذاریم و معترضین ضد انقلاب نیستند بلکه معترض به وضعیت موجود هستند. اگر چه راه معترضین با آنهایی که به اسلام دشنام می‌دهند و مسجد و پرچم را آتش می‌زنند، جدا است. اما آنها از اختلاس، تبعیض، گرانی، و عدم قانونمداری بعضی از دستگاه‌های اجرائی کشور به تنگ آمده‌اند و این مردم سزاوار بهترین‌ها هستند.
نگذاریم دشمنان قسم خورده ایران از آب گل آلود ماهی بگیرند، معترضین نمی‌گذارند به نظام و مملکت اسیبی وارد شود اینان همان مردمی هستند که از جان و مال مایه گذاشتند تا نهال انقلاب را بارور کنند.
گرچه در این میان باید هوشیاری خود را حفظ کنند و نگذارند بدخواهان نظام و نامحرمان انقلاب از بستر بوجود آمده سو ء استفاده کنند.
وظیفه دولتمردان و مسولین مملکتی رسیدگی و حل مشکلات معیشتی مردم است. که متاسفانه مدتی است جوابگوی مطالبات مردم نیستند. وضعیت اشتغال. بیکاری. اقتصاد بیمار گونه و ناپایدار، رانت‌های دستگاه‌های کشوری عدم پاسخگویی دستگاه‌های دولتی مردم را آزرده خاطر نموده است و کم طاقتشان کرده.
این مردم مطیع رهبری هستند و به نظامشان عشق می‌ورزند. و عملکرد بد برخی مسوولین و بعضی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی کشور عامل اصلی این اعتراضات می‌باشد.بنابر این بهتر است کمی بخود بیایند و از تمامیت خواهی و تنگ نظری دست بر دارند و خدمتگزار مردم باشند که خیر و عاقبت دنیا و آخرت در آن است.
ضمناً هر گونه تخریب اموال عمومی و اغتشاش را بشدت محکوم می‌کنیم و خواستار رسیدگی عاجل دستگاه‌های اجرایی به تقاضاهای قانونمند و به حق ملت همیشه در صحنه و سلحشورمان هستیم.
در پایان اینجانب و جامعه ایثارگری حمایت قاطع خود را از فرامین مقام معظم رهبری اعلام داشته و هرگونه دخالتی از سوی بیگانگان و استکبار جهانی را محکوم می‌کنیم.
وسلام
علیرضا حشمت زاد
مدیرعامل موسسه حمایت از ایثارگران کشور
 


کد مطلب: 306860

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/306860/مسوولان-باید-پاسخگوی-حق-مردم-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1