کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای تاجگردون و احمدی؛ شانه خالی کردن شما هزینه‌ساز خواهد بود

16 آذر 1396 ساعت 22:11


مصطفی جوزانی

از دو خرداد ۷۶ با سه نوع جریان سیاسی که ظاهراً یا واقعاً قائل به فضای باز دانشگاه‌ها بودند، روبرو بوده و هستیم. از جریان اصلاحات که مدعی پرچم‌داری این نوع نگاه در دانشگاه‌ها بود تا جریان عدالت محور و در حال حاضر هم دولت تدبیر!
صرف‌نظر از نوع برخورد و نگاه آن‌ها به دانشگاه، دانشجو و جنبش دانشجویی، چه تهدید به بیرون کردن دانشجویان توسط خاتمی در دوران اصلاحات در جلسه‌ای به این مناسبت، سعه‌صدر احمدی‌نژاد در مقابل آتش زدن عکسش در دانشگاه امیرکبیر و چه حضور روحانی با همراهی کاروان به‌شدت امنیتی در شانزدهم آذر هرسال!
اما به‌هرحال به دعوت دانشگاه و دانشجو لبیک گفتند.
به‌جز فضای به‌شدت خفقان‌آور سازندگی که قائل به تحمل هیچ صدای مخالفی خصوصاً دانشگاه نبود اما در سه دولت مذکور شاهد برگزاری جلسات با شروط فوق، در بزرگداشت‌های ۱۶ آذر هرسال بودیم.
فی الحال که دانشجو و جنبش عدالت‌خواه دانشجویی با عبور از احساسات دانشجویی و همایش‌های کلیشه‌ای با حرکات و اعمال ساختارشکن پی برده و جنبش دانشجویی و شانزده آذر را از زندان احساسات رهانیده است و به حقیقت وجودی آن‌که همان مطالبه گری و از همه مهم‌تر برپایی قسط می‌باشد، باز گردانیده است.
به همین دلیل و همین مناسبت دانشجویان استان و شاخه دانشجویی جبهه پایداری دعوت‌نامه‌ای برای برگزاری مراسمی در تراز روز دانشجو و آرمان واقعی شهدای آن روز با دعوت از دو تن از مسئولین استان یعنی جناب آقای تاجگردون و استاندار جناب دکتر احمدی برای پاره‌ای از شائبه‌های مطرح‌شده در رسانه‌ها داشتند تا پاسخگوی طیف دانشجویان باشند.
که تا این لحظه پاسخی به این دعوت داده نشده است. به‌هرحال امیدواریم این دو تن با توجه به تجربیات سه دولت گذشته به پیام تبریک خالی اکتفا نکرده و به این دعوت لبیک‌گویند تا تجربه دوران سازندگی و هیچ انگاشتن دانشجویان و جنبش دانشجویی در استان تکرار نگردد.

مسئول جبهه پایداری استان‌ کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 297971

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/297971/آقای-تاجگردون-احمدی-شانه-خالی-کردن-هزینه-ساز-خواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1